Autor |
Wiadomość |
Bern
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 8:50, 13 Paź 2007 |
|
Hej
Wiadomo ze mobki stojace blisko wejscia/wyjscia z jaskini wciagaja postac do srodka i mowiac prosto - nie da sie wyjsc.
Wiadomo tez czemu to bylo zrobione i nad tym niechce dyskutowac.
Proponuje natomiast aby z powyzszego powodu odsunac mobki od wejscia.
Dlaczego?
Zdazaja sie sytuacje ze poprostu zaraz po wejsciu do jakies jaskini zostaje gracz zaatakowany przez mobki i poprostu nie ma co ze soba zrobic. Powiedzmy ze mobki sa za silne i sa za blisko wejscie i klops. Nie da sie walczyc i nie da sie uciec.
Pozdro
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 8:51, 13 Paź 2007 |
|
zazwyczaj mobki nie sa przy wejsciach, sa tam sciagane przez graczy, jezeli zauwazysz to poprostu wskaz jaskinie i sie przesunie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 8:57, 13 Paź 2007 |
|
Dodam że jak sie chwilke pokombinuje to i z większości takich sytuacji da się wyjść cało. Wyjątkiem są tylko miejsca gdzie ta duża ilosć mobów to moby czarujące/łucznicy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bern
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 9:11, 13 Paź 2007 |
|
Nobono - wiem jak kombinowac ale przy kombinowaniu czesto przyciaga sie ich jeszcze wiecej.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 12:18, 13 Paź 2007 |
|
Ale uciec raczej się uda. I wystarczy poczekać 5 minut a te nowo przyciągnięte prawdopodobnie wrócą do kotwicy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 16:31, 13 Paź 2007 |
|
Mysle ze o wiele mniej nerfowo bylo by je poodciagac od wejscia. Na odleglosc ekranu powiedzmy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nasti
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 457
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Yew
|
Wysłany:
Nie 6:58, 14 Paź 2007 |
|
Każdy ma inny ekran
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 7:16, 14 Paź 2007 |
|
Sal, praktycznie wszędzie obecnie spawnpointy są o ten ekran od wejścia ale to za daleko zeby moby "skakały" od wejścia na spawna. Musielibysmy z 5 czy 6 ekranow dalej dac a to juz mijałoby sie z celem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bern
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 12:22, 14 Paź 2007 |
|
OK, moze do konca nie wiem jak sa rozlozone spawny.
Moze poprostu ktos je tam podciagnal.
Moze to wina tej jednej jaskini (Colt wie ktora) gdzie poprostu jest bardzo malo miejsca i wszelkie kombinowanie konczy sie zle.
Ale jak zwykle dalem rade .
Sprawdze jeszcze inne jaskinie .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bern
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 17:38, 14 Paź 2007 |
|
Teraz sie zirytowalem ostro - kolejna jaskinia - ta z wrozkami - dziesiec mobkow na twarz.
To jest normalne?
To ma byc przyjemne PvM?
Nie bawie się w taka gre.
Gdzie miejsce na normalne postacie?
Trzeba miec najlepsza zbroje i bron i 10 niewidek zeby wejsc w jaskinie?
Sorki ale zadatki na fajne PvM psujecie chorym skryptem (niech i bedzie wlaczony) ale trzeba dostosowac do tego KAZDA jaskinie i moby dac daaaaaleko od wejscia.
Edit by Nob - troche się opanuj następnym razem. Drugi warn za brak kultury
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 18:32, 14 Paź 2007 |
|
Loch z wróżkami ma spawnpointy o półtora ekranu od wejścia (chyba że ktoś przestawił) czyli ktoś sobie radośnie podciągnął je pod wejście. To że sam nie dałeś rady to akurat średnio zaskakujące - w takie miejsca warto iść właśnie we dwojke - trójke. Na singla są inne dungeony.
Podsumowując -
W dungeonie o którym mówisz spawny dalej być nie mogą bo byłyby w sąsiednim lochu
Dungeon ten nie jest przewidziany (jak z resztą większość PvM) na single player.
I tak jak przeedytowałem w poście... następnym razem najpierw napij się meliski, później pisz bez zbędnych tekstów - mi warnowanie naprawde przyjemności nie sprawia.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bern
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 18:46, 14 Paź 2007 |
|
SUPER - to moze niech wracaja jakos na swoj spawn co?
Siedzialem tam sobie chwile duszkiem i dalej 10 mobkow krecilo sie wokol wejscia.
Z Waszego rozumowania wychodzi ze jesli jakas osoba podciagnie mobki pod wejscie to nastepnie kazdy musi tam padac na twarz a zabije to tylko jakas ekipa albo koles z 10 niewidkami tak?
Tak ma wygladac PvM tutaj?
Powtorze - zrobcie wieksze jaskinie albo niech mobki wracaja na spawn bo tego nie robia.
Na koniec:
Cytat: |
Dungeon ten nie jest przewidziany (jak z resztą większość PvM) na single player.x |
ZROZUMCIE WRESZCIE ZE ONLINE JEST NA POZIOMIE 3X A NIE 200 I WIEKSZOSC LUDZI MUSI!!! GRAC SINGLE.
Czasem mozna zrobic wypad w kilka osob - najczesciej gora 2-3.
CL to juz nie jest mmorpg - tu jest do tego za maly online.
Jesli chcecie pozbawic funu z gry osoby ktore graja tu z sentymentu ale nie maja ekipy to dajcie znac od razu - nie bede tracil nerwow.[/quote]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 19:12, 14 Paź 2007 |
|
Wracają - jeśli są o jakieś 2 ekrany od spawnpointu. Jak już pisałem - ten dungeon jest na to za mały a zmiana odległości z której zaczną wracać stworzy bardzo fajne sytuacje gdzie to nie ma rozproszenia mobów tylko ich skupiska dookoła tego magicznego kryształku.
Jakoś nie widze żeby większość grała single (a podglądam dość często). No i nikt tych którzy podobno "muszą" grać single nie jest zmuszany do pakowania się w miejsca w których sobie rady nie dadzą. Powtarzam - chcesz grać single - są dungeony do tego odpowiednie. Ten jeden taki nie jest.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
DiD
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 22:42, 14 Paź 2007 |
|
Właściwie Bern Coltain Ci juz odp. nie wiem czego ciągniesz ten temat.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 22:56, 14 Paź 2007 |
|
W sumie to mysle ze mozna by bylo wprowazic komende ktora pozwalala by zajrzec do srodka jaskini nie wchodzac do niej - opisywala by np co jest ekran od wejscia wtedy problem by zniknal no chyba ze Bern dalej by sie pchal do srodka na chama;P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|