Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Odsuniecie mobkow od wejsc do jaskin Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Czy trzeba odsunac mobki od wejscia do jaskin?

TAK
86%
 86%  [ 13 ]
NIE
13%
 13%  [ 2 ]
Wszystkich Głosów : 15


Autor Wiadomość
Bern



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 8:50, 13 Paź 2007 Powrót do góry

Hej

Wiadomo ze mobki stojace blisko wejscia/wyjscia z jaskini wciagaja postac do srodka i mowiac prosto - nie da sie wyjsc.
Wiadomo tez czemu to bylo zrobione i nad tym niechce dyskutowac.

Proponuje natomiast aby z powyzszego powodu odsunac mobki od wejscia.

Dlaczego?
Zdazaja sie sytuacje ze poprostu zaraz po wejsciu do jakies jaskini zostaje gracz zaatakowany przez mobki i poprostu nie ma co ze soba zrobic. Powiedzmy ze mobki sa za silne i sa za blisko wejscie i klops. Nie da sie walczyc i nie da sie uciec.

Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:51, 13 Paź 2007 Powrót do góry

zazwyczaj mobki nie sa przy wejsciach, sa tam sciagane przez graczy, jezeli zauwazysz to poprostu wskaz jaskinie i sie przesunie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:57, 13 Paź 2007 Powrót do góry

Dodam że jak sie chwilke pokombinuje to i z większości takich sytuacji da się wyjść cało. Wyjątkiem są tylko miejsca gdzie ta duża ilosć mobów to moby czarujące/łucznicy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bern



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 9:11, 13 Paź 2007 Powrót do góry

Nobono - wiem jak kombinowac ale przy kombinowaniu czesto przyciaga sie ich jeszcze wiecej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:18, 13 Paź 2007 Powrót do góry

Ale uciec raczej się uda. I wystarczy poczekać 5 minut a te nowo przyciągnięte prawdopodobnie wrócą do kotwicy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 16:31, 13 Paź 2007 Powrót do góry

Mysle ze o wiele mniej nerfowo bylo by je poodciagac od wejscia. Na odleglosc ekranu powiedzmy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nasti



Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 457 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Yew

PostWysłany: Nie 6:58, 14 Paź 2007 Powrót do góry

Każdy ma inny ekran Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 7:16, 14 Paź 2007 Powrót do góry

Sal, praktycznie wszędzie obecnie spawnpointy są o ten ekran od wejścia ale to za daleko zeby moby "skakały" od wejścia na spawna. Musielibysmy z 5 czy 6 ekranow dalej dac a to juz mijałoby sie z celem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bern



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 12:22, 14 Paź 2007 Powrót do góry

OK, moze do konca nie wiem jak sa rozlozone spawny.
Moze poprostu ktos je tam podciagnal.
Moze to wina tej jednej jaskini (Colt wie ktora) gdzie poprostu jest bardzo malo miejsca i wszelkie kombinowanie konczy sie zle.
Ale jak zwykle dalem rade Razz.

Sprawdze jeszcze inne jaskinie Smile.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bern



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 17:38, 14 Paź 2007 Powrót do góry

Teraz sie zirytowalem ostro - kolejna jaskinia - ta z wrozkami - dziesiec mobkow na twarz.
To jest normalne?
To ma byc przyjemne PvM?
Nie bawie się w taka gre.
Gdzie miejsce na normalne postacie?
Trzeba miec najlepsza zbroje i bron i 10 niewidek zeby wejsc w jaskinie?
Sorki ale zadatki na fajne PvM psujecie chorym skryptem (niech i bedzie wlaczony) ale trzeba dostosowac do tego KAZDA jaskinie i moby dac daaaaaleko od wejscia.

Edit by Nob - troche się opanuj następnym razem. Drugi warn za brak kultury


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:32, 14 Paź 2007 Powrót do góry

Loch z wróżkami ma spawnpointy o półtora ekranu od wejścia (chyba że ktoś przestawił) czyli ktoś sobie radośnie podciągnął je pod wejście. To że sam nie dałeś rady to akurat średnio zaskakujące - w takie miejsca warto iść właśnie we dwojke - trójke. Na singla są inne dungeony.

Podsumowując -
W dungeonie o którym mówisz spawny dalej być nie mogą bo byłyby w sąsiednim lochu

Dungeon ten nie jest przewidziany (jak z resztą większość PvM) na single player.

I tak jak przeedytowałem w poście... następnym razem najpierw napij się meliski, później pisz bez zbędnych tekstów - mi warnowanie naprawde przyjemności nie sprawia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bern



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 18:46, 14 Paź 2007 Powrót do góry

SUPER - to moze niech wracaja jakos na swoj spawn co?

Siedzialem tam sobie chwile duszkiem i dalej 10 mobkow krecilo sie wokol wejscia.

Z Waszego rozumowania wychodzi ze jesli jakas osoba podciagnie mobki pod wejscie to nastepnie kazdy musi tam padac na twarz a zabije to tylko jakas ekipa albo koles z 10 niewidkami tak?

Tak ma wygladac PvM tutaj?

Powtorze - zrobcie wieksze jaskinie albo niech mobki wracaja na spawn bo tego nie robia.

Na koniec:

Cytat:
Dungeon ten nie jest przewidziany (jak z resztą większość PvM) na single player.x


ZROZUMCIE WRESZCIE ZE ONLINE JEST NA POZIOMIE 3X A NIE 200 I WIEKSZOSC LUDZI MUSI!!! GRAC SINGLE.
Czasem mozna zrobic wypad w kilka osob - najczesciej gora 2-3.
CL to juz nie jest mmorpg - tu jest do tego za maly online.
Jesli chcecie pozbawic funu z gry osoby ktore graja tu z sentymentu ale nie maja ekipy to dajcie znac od razu - nie bede tracil nerwow.[/quote]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:12, 14 Paź 2007 Powrót do góry

Wracają - jeśli są o jakieś 2 ekrany od spawnpointu. Jak już pisałem - ten dungeon jest na to za mały a zmiana odległości z której zaczną wracać stworzy bardzo fajne sytuacje gdzie to nie ma rozproszenia mobów tylko ich skupiska dookoła tego magicznego kryształku.

Jakoś nie widze żeby większość grała single (a podglądam dość często). No i nikt tych którzy podobno "muszą" grać single nie jest zmuszany do pakowania się w miejsca w których sobie rady nie dadzą. Powtarzam - chcesz grać single - są dungeony do tego odpowiednie. Ten jeden taki nie jest.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
DiD



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:42, 14 Paź 2007 Powrót do góry

Właściwie Bern Coltain Ci juz odp. nie wiem czego ciągniesz ten temat.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Garth



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 22:56, 14 Paź 2007 Powrót do góry

W sumie to mysle ze mozna by bylo wprowazic komende ktora pozwalala by zajrzec do srodka jaskini nie wchodzac do niej - opisywala by np co jest ekran od wejscia wtedy problem by zniknal no chyba ze Bern dalej by sie pchal do srodka na chama;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)