Autor |
Wiadomość |
Bilbur89
CLFE-Seer Team
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mazowieckie;)
|
Wysłany:
Pią 12:31, 10 Kwi 2009 |
|
W zwiazku z poprzednim moim tematem i odezwem w nim proponuje dodac res na nekro do ktoregos z metali, tak aby i wampir mogl zrobic sobie sensowny stop. Zamieszczam ankiete czy dodac res czy nie i w jakiej wartości;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Macintosh
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 12:39, 10 Kwi 2009 |
|
Jestem za tym aby dodac do allanitu tyle resow co srebro daje.
Allanit nie jest dobra ruda jest bardziej noszona poprzez kolor pod rpg.
I fajnie by bylo jakby vampir mial resy na nekro.
Dodalbym tez bizuterie na czarna magie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 12:44, 10 Kwi 2009 |
|
1. do adamku 1 punkt
2. rune na nekro dodac lub umagicznienie/bizuterie
4. w ostatecznosci neiwielki + alanitowi
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Pią 13:06, 10 Kwi 2009 |
|
Do allanitu dodac res nekro rowny resowi srebra.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Elven Syartiel
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 13:06, 10 Kwi 2009 |
|
Ale macie nasrane z tym nekro nie powiem...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
cienki90
CLFE-Seer Team
Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pią 13:43, 10 Kwi 2009 |
|
Moim zdaniem bizuta byłaby spoko.
Pozdrawiam Yazen
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zorgan
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Pią 13:55, 10 Kwi 2009 |
|
ale chyba blyskotki z resem na nekro to juz chyba sa?
chyba ze ja mam kilka zbugowanych blyskotek z takim resem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Macintosh
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 13:56, 10 Kwi 2009 |
|
Elven fajnie jest jak masz resist na maga 140
a na nekro 20 nie
????
Da sie na fizyczne da sie na zywioly miec duzo resa to czemu na nekro nie mozna ??
Bo co bede za slaby???
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korgan
CLFE-Seer Team
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 14:02, 10 Kwi 2009 |
|
Blyskotki z resem na necro sa ale z tego co zauwazylem res ten znika i zostaje nadpisany przez normalne resy gdy blyskotki umagiczniamy.
Brakuje ogolnie:
Umagicznienia bizuterii na AR
Umagicznienia mizuterii na Necro
Run do zbroi na AR
Run do zbroi na Necro
chyba ze ktores/oba z tych 2 pierwszych istnieja ale nie zostaly znalezione :>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Morgrim
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pią 16:24, 10 Kwi 2009 |
|
BTW: Nie ma kamienia do bizuty, który by dawał res na ogien! Colt pisałem Ci juz na PW. Ogólnie mi sie nie podoba co jaki kamien od czego chroni, bo np. Ognisty Rubin w zbroi daje res na ogien, wiadomo ze jego robi sie z rubinów w piecyku, natomiast sam rubin w bizuteri daje res na zimno. Prosze o ujednolicenie tego wszystkiego. Tak samo jest i z innymi kamieniami. Jak trzeba moge napisac nowy topic z propozycją+ ankieta. Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 16:37, 10 Kwi 2009 |
|
to ujednolicz*
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|