Autor |
Wiadomość |
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 11:45, 17 Gru 2008 |
|
Ochrona broni i itemów: Otóż wpadłem na pomysł dodania osobom z Item Identyfikation małej zdolności:
Przy 110 skali oraz przy odpowiedniej ilości składników np:
30 sztab złota
10x Ten taki czerwony szkielet:
10x Ten zwykły:
10x Popioły:
10x Rubin idealny
10x Diament idealny
... ITP W każdym razie łączna suma Ochrony Przedmiotu( około miliona gp) ...
Osoba identyfikująca przedmioty mogła by naznaczał przedmiot (zaklęcie ochronne), a ten mógłby być wyciągnięty z ciała tylko przez Właściciela (żadnego noobka, postać etc, ciała takiego tez nie można by było pociąć)
Czar ochrony działał by do 5 Zgonów - wliczając jakiekolwiek nawet zgony dla "zabawy".
Możliwość naznaczenia tylko wyjątkowych broni, oręża, amuletów pierścieni, itp - i naprawdę droga inwestycja.
Po użyciu umiejętności inskrypcji na przedmiocie pokazywał by Ile jeszcze zostało czarów ochronnych.
Kosztowna zabawa - wymagająca dużej ilości zbierania najlepiej Trudno dostępnych składników.
Ilość ochrony oraz koszt jej wykonania - do zmiany i zbalansowania - chodzi raczej o możliwość wykonania takiej protekcji.
Każdy kto zrobił by jakimś cudem np: Exp smocza wydał by chętnie 5 milionów na jej ochronę. - Po prostu dodatkowy bajer i tym razem dla kogoś kto Identyfikuje przedmioty.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez boxi dnia Śro 11:48, 17 Gru 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|
|
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 12:13, 17 Gru 2008 |
|
nie wiem czy to dobry pomosyl w sesie warto robic.
jak to bedzie tak drogie jak chcesz to ktos woli kupic druga smocza
opłacalo by sie miecz za 300 k robic za 1 milion blesnietym, kiedy mozna za ten milion kupic nastepne 3 i jeszcze na waciki zostanie?
pomysl fajny ale nie chcialbym tego na cl
wstrzymam sie jeszcze z glosowaniem moze mnie cos przekona
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 12:17, 17 Gru 2008 |
|
oberdaszek: miecz może kosztuje 300k ale exp smocze elementy ?
poza tym to jest kwestia zbalansowania, wielokrotnie widziałem jak ktoś, zakładał pierwszy dzień nowiutką zbroje i dostawał gonga tracił i dawał sobie spokój często z grą.
Wszystko do zbalansowania, po prostu przemyślcie.
To raczej element nie na tanie przedmioty, a coś super wartościowego, niektóre bronie mogą mieć też wartość sentymentalną.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 12:33, 17 Gru 2008 |
|
bazujmy na tym milionie
widzialem element exp smoczej za 700k wiec nadal bedzie na drugi i jeszcze na mieczyk
jesli ktos dorabia sie zbroii za tyle gp, to jesli ja traci to nie rezygnuje z gry
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gudissimo
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 14:46, 17 Gru 2008 |
|
Boxiemu pewnie chodzi o to zeby blesniecie kosztowalo naprzyklad ok 40 - 50% wartosci przedmiotu.
Ja sie na razie nie wypowiadam bo sam nie wiem.
Plusami sa:
- bonus do identyfikacji
- strata cacka jak sie traci lacznosc z severem naprawde boli bo tego sie nie przewidzi a mi np. zdarza sie w miare czesto
Minusy:
- przewidywalnosc gry
Chetnie poslucham waszych przemyslen.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Aiedail
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Śro 15:13, 17 Gru 2008 |
|
Jeśli chodzi o rozwiązanie samo, to po prostu niech by to był zwykłe bless z ładunkami. Nie ma co kombinować z zostawaniem przedmiotu w ciele itepe. Jeśli ktoś chciałby być łowcą głów, to teraz nie miałby takiej możliwości. Po co przekombinowywać Sam pomysł, może ciekawy ale jak znam życie, to będzie:
a) za drogo - nikt tego nie będzie używał
lub
b) za tanio - zrobi się plaga i płacze, że nie można ludzi zbierać
Jak ostatnio grałem parę dni na KC (przyznaję się bez bicia) ten problem rozwiązany był tak: w momencie zgonu z Twojego ciała wypadały 1 - 3 przedmioty które miałeś na sobie. Grabienie ciała było możliwe, lecz dawało natychmiastowy crim. Tyle, że tam redzi mieli przesrane, nie to co tu. Może by zablokować możliwość lootowania zupełnie i dać stosowny random na dropa itemków? Takie moje wymysły, czekam na krytykę
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 15:26, 17 Gru 2008 |
|
z założenia ma być drogo, inaczej było by tak jak napisałeś - płacze.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 11:29, 18 Gru 2008 |
|
Proponuję iść pograć w WOW tam chyba nie traci się itemów
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salladin
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Czw 12:05, 18 Gru 2008 |
|
NIE! dlaczego bo tak jak wcześniej pisali to nie wow ani diablo. W UO to kreci ze jak się kogoś zabije to można zbierać to co ma na sobie (zostają tylko gacie ;p) Na MW chyba tak jest
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 19:26, 18 Gru 2008 |
|
jesli juz miałby bć bles to na 90-99% szans że niewypadnie;)
już widze topic 1szego "farciarza" "mój bles znikł!!!!"
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Pią 3:30, 19 Gru 2008 |
|
ja jestem przeciw.
w Ultimie zawsze fajnie bylo kogos zabic i zgrabic, nawet brudne bandaze, to sprawia wiele frajdy.
oj jeszcze moze bardziej racjonalny argument podam, otoz ktos kto kosi duza kase, pozabezpiecza sobie po kilka razy caly sprzet jaki mu sluzy do zarabiania tej kasy i na zasadzie kuli snieznej stanie sie wielka kupa kolorowych pikseli ktorej nie da sie zabrac (bedzie nawet lepszy od gmow, bo gma mozna zgrabic)
nie musze chyba mowic o biednych kowalach ktorzy straca zrodlo utrzymania i cel gry, bo najwieksze szyszki nie beda potrzebowaly nowego sprzetu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Pią 10:11, 19 Gru 2008 |
|
mch88 -> True.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
cienki90
CLFE-Seer Team
Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pią 15:04, 19 Gru 2008 |
|
Jest teraz ciężko teraz znaleźć dobrego klienta, więc popieram mch88.
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|