Autor |
Wiadomość |
Radossi
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Sob 9:13, 29 Sie 2009 |
|
Temat walkowany tysiace razy...kolejne podejscie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Sob 9:25, 29 Sie 2009 |
|
Istnieje w ekipie nieco inny pomysł małej modyfikacji połączonej ze zwiększeniem limitu. Jestem przeciwny całkowitemu zniesieniu.
Zwiększenie - żeby młode postacie, które craftują, mogły mało użytecznymi przedmiotami podreperować swój budżet. Brak pełnego uwolnienia - żeby na przykład rzemieślnicy 'gildyjni' nie kosili milionów na koksie krzesel do 110 stolarstwa.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Darqs
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praskie Księstwo Warszawskie
|
Wysłany:
Sob 10:30, 29 Sie 2009 |
|
Od razu ja? Od razu? [joke]
Ale wiesz co Fir, tak na dobra sprawę, to tylko by nam pomogło, porównaj też i spójrz Fir na inne shardy. Tam wszędzie jest coś takiego.
Moim skromnym zdaniem dając npc'om nieograniczony budżet będziemy mieli więcej rzemieślników, a co za tym idzie jednocześnie też MOŻE w końcu będą na rynku rzemieślnicy każdego rodzaju, bo nie będą musieli szukać zbytu wśród graczy(i tak by go znaleźli) i wyprzedają zarabiając to npc'owi i kupując nowe surowce... W tedy kuźwa zielarz bedzie miał robotę, alchemik... Zawsze będzie można to spylić npc'owi i zarobić jakikolwiek pieniądz za swoje wyroby na surowce.
Co za tym wszystkim idzie?
PvP będzie tez lepsze, bo będzie można wszystko kupić, zioła, kegi i inne pierdoły...
Masz Fir trochę racji w tym że wszyscy będą chcieli mieć jak najwicej kasy, ale moim zdaniem to raczej konieczny zabieg żeby poprawić OnLine i usatysfakcjonować większość nowo przybyłych graczy...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
cienki90
CLFE-Seer Team
Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Sob 11:57, 29 Sie 2009 |
|
Nieograniczone zasoby złota u npc'a, są moim zdaniem głupim rozwiązanie, bo i tak jest przesyt złota na serwerze to raz, a dwa w taki sposób zrobienie bulka będzie jeszcze łatwiejsze, a to chyba nie oto chodzi.
Niech ktoś tylko nie mówi, że ciężko osobie wykoxanej ciężko zarobić.
Moim zdaniem jedynie można zwiększyć ilość złota do 5k, ale tylko pod takim warunkiem, że po sprzedaniu u npc'a nie będą gpki się sumowały.
I tyle ode mnie na ten temat.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 12:19, 29 Sie 2009 |
|
zrobic bulka latwiutko;] sa sposoby;] a tak na serio sadze ze... limit moglby byc wiekszy to by dalko jakies pewniejsze i bardziej stale zrodlo zarobku rzemieslnikom;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Aiedail
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Sob 13:23, 29 Sie 2009 |
|
Masz Trinsic, masz Lupis, masz Magincje - masz 15k
Chociaż ja bardziej bym był za wprowadzeniem limitu przedmiotów, a zniesienia złota... wtedy możnaby sprzedać ileś tam drogich przedmiotów. A tak każdy stolarza koxa na runach i zwojach ;p tak by robił szafy (dałem przykład stolarza, bo sam robiłem)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Aiedail dnia Sob 13:24, 29 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 19:58, 29 Sie 2009 |
|
to chyba bylo by najlepsze rozwiazanie @Aiedail, tylko czy skrypt na to sie da zrobic? Mozna by tez ograniczyc mozliwość sprzedaży/kupna globalnie. To znaczy jak ktoś sprzeda u jednego npc to juz w innym mieście nie sprzeda. Jak już kupi ziółek w jednym mieście to w innym też nie kupi i tyle.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zorgan
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Sob 20:53, 29 Sie 2009 |
|
mi tam nie przeszkadza ze npc będzie miał nieograniczona ilość złota. To ze się na serwie pojawi dużo złota to mamy runy umagicznienia skille 1i2 rzędne wiec złoto i tak i tak będzie odpływało. System bulkow można by zmienić bo i tak i tak każdy ten system obchodzi i robi go w 1 dzień
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pavlp
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec
|
Wysłany:
Sob 20:59, 29 Sie 2009 |
|
Jeśli znieść limit złota u NPC to w zamian podnieść ceny sztabek, domów i tym podobnych (np. dwukrotnie), ponieważ te rzeczy odprowadzają złoto z serwera.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Sob 22:26, 29 Sie 2009 |
|
Kiedys nie bylo limitu i co ? jest bodajze limit 500 itemow a nie GP`kow.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|