Autor |
Wiadomość |
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 19:26, 26 Wrz 2008 |
|
Wiec tak, ostatnia zmiana spowodowala, ze pojawilo sie wielu nowych Paladynow.
Niemam nic przeciwko temu, ze ekipa ulatwila zdobycie ksiegi, ale tak staja sie one poprostu towarem, osobiscie bym proponowal aby ksiega paladyna byla dawana pzrez npc ale po wypowiedzeniu przez kogos ze skilem 50czy 70 (70 raczej) (imie) daj mu ksiege...
Tak zeby byla jakas kontrola przez graczy choc kto ma a kto nie...
Temat jest podobny do tego o "uklimatycznieniu nekro"...
Tutaj te ksiegi staly tak latwe jak u druida, a tam zamknieto krag kiedy wpadly w niepowolane rece.... tu nim tak sie stanie/(lub nim za wiele osob niepowolanych dostanie-kto ma niewiem nawet) ;)prosze aby odrazu "troche unormowano sprawe"
*ed.* choc z tymi skilami to moze niezbyt dobre, ale chdozi oto jak zrobic zeby "mlody-zaraz po otrzymaniu" 20 innym niedawal...
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Amras dnia Pią 20:25, 26 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Adiela
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Pią 20:51, 26 Wrz 2008 |
|
Jako iż sama jestem Paladynem, pozwolę sobie wypowiedzieć się w tym temacie.
Wiadomość o ostatnich zmianach dotyczących Paladyna była nieco szokująca. Takie coś jak "rozdawanie" księgi przez NPC każdemu lepszemu, napotkanemu graczowi było raczej nie przemyślane . Nie wyobrażam sobie każdego z okrzykiem bojowym na ustach : "W imię światłości!", ponieważ jest to nie realne.
Proponuję aby proces "otrzymywania" księgi (a co za tym idzie, bycia Paladynem) odbywał się tak jak niegdyś za pomocą wielu questów. Przynieś, podaj, pozamiataj. Przynajmniej wtedy trzeba było się wykazać wytrwałością (nawet na lagach, chociaż wtedy ciężko było o cierpliwość ) i chęcią dostąpienia tego zaszczytu.
Co do osób które już "wykupiły" księgi. Tym którzy naprawdę wiążą swoją przyszłość ze skillem Paladynizm - zostawić, tym którzy traktują to jako jednorazową rozrywkę - zabrać.
Jeszcze jakbym mogła poruszyć sprawę zwojów Paladyńskich / Druida w mobkach. Osobiście ten pomysł również mi się nie podoba, ponieważ cała Sosaria biega teraz ze zwojami przekazując / odsprzedając je innym graczom. Poza tym, gdzie tu klimat?
Zawsze było tak, że zwoje (te z "wyższych kręgów") mógł wymodlić ten, kto miał 100% skilla. To było ekscytujące i bardzo pomysłowe, byle mobek nie dostarcza tyle adrenaliny co czekanie na nowy zwój Proponuję to także przywrócić do poprzedniego stanu rzeczy.
Pozdrawiam serdecznie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
FLorka
Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Rzeki
|
Wysłany:
Pią 20:55, 26 Wrz 2008 |
|
A ja tam się wypowiem, mimo, że nie znam się na palladyniźmie.
Popieram przedmówców- rozdawanie palladynizmu za nic to bezsens. Palladyn powinien odgrywać palladyna, a to nie ogranicza się do rzucania zaklęć palladyńskich. Zwoje tak samo są dziwnym pomysłem... chyba tyle
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ashantiel
CLFE-Seer Team
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pią 20:56, 26 Wrz 2008 |
|
Hmm, to socjum wszystko dla wszystkich...
No cóż, musicie się przyzwyczaić, tak teraz będzie wszystko wyglądało, każdy będzie mógł mieć wszystko, tak, aby rpg odeszło w najdalszą niepamięć.
Pozdrowionka
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Pią 20:59, 26 Wrz 2008 |
|
Tak też to zauważyłem że nagle paladynów zrobiła się masa... Taka zmiana wydaje mi się trochę bezcelowa... Kontrola jaką amras opisałeś nie jest rozwiązaniem.Powiedz mi w takim razie co wtedy gdy nie gra żaden paladyn który może wystawić zgodę? Proponował bym to zrobić na zasadzie qestu tak jak było to kiedyś.fakt ze wtedy zajmowała się tym osoba która aktualnie nie gra ale można by wyznaczyć w ekipie osobę która by się tym zajęła(lub nawet jakiegoś zaufanego palladyna).Qest był skryptowy wystarczyło wiedzieć gdzie i po co się udać.Takie rozwiązanie wydawało mi się bardziej fair i rpg niż obecne.Zdziwiła mnie też zmiana z dodanie zwojów palka do mobków.Proponował bym to zmienić.Nie wiem z jakich powodów tak się stało,ale możliwość wymodlenia czaru była bardzo fajna.Wychodze z założenia iż taka zmiana została wprowadzona w związku z obecnym online ale myślę że jak się online poprawi to zmiana zostanie cofnięta.
Pozdrawiam Raw
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Pią 21:05, 26 Wrz 2008 |
|
Ashantiel napisał: |
Hmm, to socjum wszystko dla wszystkich...
No cóż, musicie się przyzwyczaić, tak teraz będzie wszystko wyglądało, każdy będzie mógł mieć wszystko, tak, aby rpg odeszło w najdalszą niepamięć.
Pozdrowionka |
Skoro się wypowiedziałeś to wychodzę z założenia że jesteś w temacie. W takim razie oświeć nas wszystkich drogi ashantielu. Powiedz czym była spowodowana taka nagła zmiana w skilu paladynizm,który w zasadzie wydawał sie być ok? Z mojego punktu widzenia jest to shard rpg a nie jak ty to nazwałeś typowe "socjum";/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 21:35, 26 Wrz 2008 |
|
Zmiana ze swiatyniami, i wymodleniem to akurat moge wyjasnic bo rozmawialem z Coltainem na ten temat pare dni temu;]
Wyrzucil paladynow ze swiatyn gdyz przeszkadzaloby to przy wprowadzaniu systemu "wiary", stad wyrzucenie modlitwy a zwoje w mobkach;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salladin
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pią 21:38, 26 Wrz 2008 |
|
Wcześniej jak ktoś bardzo chciał być paladynem to nim został ;p
Teraz będzie syf ;p ale i tak będę najlepszy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Pią 21:46, 26 Wrz 2008 |
|
ASH GLUPCZE !. Rpg nie jest przymusem a przywilejem ! Jak ktos chce RPGowac to bedzie RPGowac. Chyba ze random nie pozwoli bo AMI.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 21:51, 26 Wrz 2008 |
|
ale co ma rozdawanie ksiag do rpg???
rpg to chyba Wy gracze tworzycie????
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 22:40, 26 Wrz 2008 |
|
Ale to źle, ze jest więcej palków? W sumie to plus, że jest się z kim bić. Może to trochę mało erpegowe i poprzednie kwesty były fajne ale imo ułatwienia dla blue nie są złe. A "prawdziwe" paladyny niech się zrzeszą w jakiś zakon i świecą przykładem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ashantiel
CLFE-Seer Team
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Sob 0:43, 27 Wrz 2008 |
|
Coltain napisał: |
ale co ma rozdawanie ksiag do rpg???
rpg to chyba Wy gracze tworzycie???? |
Colt, chociażby to, że dając graczowi się wykazać, stymulujesz Go do Rpg, a jeśli ma wszystko oddane na tacy, to tylko hop siup przez portal znajomego, "chce kupic skila", wracam i już jestem el0 pr0 pl4y3r.
Raw, nie, nie jestem w temacie, ale to co wysnułem idzie łatwo zauważyć.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Sob 6:45, 27 Wrz 2008 |
|
Moim zdaniem takie skile jak: Wampiryzm, Necro, Druid i Paladynizm powinny nie byc dostepne dla wszytkich. kazda z tych "ras" powinna miec swoja rade i ona powinna dopuszczac nowyc nowych czlonkow do siebie i kazda z nich powinna miec swojego opiekuna w postaci GM-a, Seer-a do pilnowania jak sie to odbywa. taka sytuacja zmusi graczy do tego by bylo to rpg (jak mowil Ash). ja pamietam jak sie staralem do wampirow to nie bylo to hop siup, musialems ie wykazac swoja gra oraz rpg nim mnie przyjeto do wampirow, a trwalo to ponad 6 miesiecy. przez te 6 miechow rpg-owalem, i jak juz mnie przyjeto to dalej rpg bylo w moim wykonaniu dlatego ze przez polowe roku weszlo mi to w "krew".
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 9:27, 27 Wrz 2008 |
|
"CrowD" 6 miechów to człowiekowi mogłoby sie odechcieć grać;]
Ale tak na poważnie, pomysł z auto questem jest dobry, gracz zanim by dostal ksiege by juz mial sygnal , jak grac;] a nie ksiega 1k gp i okey;]
EW. rada jakas zakon tez pomysl dobry, ale przydaloby sie gdyby ktos z ekipy choc troche jakims questem czy dwoma ukierunkowal nowych, jesli ekipie brak czasu to moze by ktorys z paladynow nawet sie zglosil....
Teraz to czekam kiedy druidyzm będzie u vendora - na secondzie kupie;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zorgan
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Sob 9:39, 27 Wrz 2008 |
|
amras tylko jak taki czlowiek zapitala i stara sie te 6 miechow o cos to pozniej ma taki fun z gry ze ci sie w glowie nie miesci. Jak te 6 miechow stara sie by jego postac nie byla *bankierze podaj kufer* * chce cos kupic* *usmiecha sie* to jest taki klimat ze...... ale teraz dostaje sie wszystko z palca i niestety wyglada to tak jak wyglada. Ale zgadzam sie z Coltainem ze to my tworzymy rpg i to w nas pozostaje obraz serwa, a nie w skryptach coltaina.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|