Autor |
Wiadomość |
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 21:34, 19 Gru 2008 |
|
Propozycja jest taka, jako ze magowie maja zwykle mniej hp niz woje i "narzekaja", ze padaja na 1 hita , proponuje aby wprowadzic (jesli Coltain zaaprobuje i gracze), nowy pzrepis-juz wyjasniam oco chodzi.
Istniałyby 2-3 poziomy sily nasycenia- przyczym ich sumaryczna moc niemogla by przekroczyc tego najmocniejszego nasycenia (poziomy do ustalenia)
1 poziom 10 %
2. 25 %
3. 40 %
4. 50 %
Z czym moc byłaby powiazana?
Ano % posiadanej mocy danego umagicznienia wpływałby na to, że część obrażeń fizycznych wchodizłaby w manne maga a nie hp.
Przykłądowo mag dostaje mieczem po glowie za 40hp ma 25% mocy-> wiec traci 30hp i 10 manny...
Jaki mialoby to efekt? magowie majac wiecej manny niz hp mieliby nieco wieksza wytrzymalosc-uzalezniona poczesci tak jak wytrzymalosc woja na czary nekro-niemasz manny boli...masz mniej boli;)
efekt mocy 50% powodowalby PODWOJENIE HP maga.
Kiedys w jednejz gier widzialem taki pomysl i...sparwdzal sie;)
Zaparszam do komentowania;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
kisiel
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 21:57, 19 Gru 2008 |
|
Oj no bez przesady ;/ z tym padaniem na 1 hita... to mialo byc sens jesli by uwalic np dmg czarow czy cosik w tym stylu bo mag naprawde niezle wali w woja
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Sob 13:05, 20 Gru 2008 |
|
Co wy z padaniem na hita. Zobacze uwierze. Nagraj filmik itd.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Sob 17:24, 20 Gru 2008 |
|
zrob se nekro bedziesz mial manaszilda
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 22:44, 20 Gru 2008 |
|
Ja niepotrzebuje mannaszilda, ba anwet niemam maga a i w pvp niegrywam;) wiec to nie dla mnie a dla tych ktorzy gina orazu... oczywiscie to propozycja jesli ktos ma lepsze to chetie poslucham;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Brutal Player
CLFE-Seer Team
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: że panie władzo
|
Wysłany:
Pon 0:30, 22 Gru 2008 |
|
Ta, ja też jak zobacze to uwieże. Chce zobaczyć jak mag z statcapem na blesach pada na hita
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 2:08, 22 Gru 2008 |
|
Na blesach może nie, ale bez i owszem zwykły berdysz + paladyn = 95 hp
Inny przykład berdysz 65 hp + paraliż, nim paraliż puści 2 cios = zgon.
I co z tego że jak wyjdzie mi flam to zada 70 hp skoro nim go skończę czarować będę już widział wszystko na szaro. A może mam włożyć płytę?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Pon 2:09, 22 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Brutal Player
CLFE-Seer Team
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: że panie władzo
|
Wysłany:
Pon 14:09, 22 Gru 2008 |
|
Tak, ale tylko i wyłącznie jak wojownik będzie pieszo to 1 ... dwa też ze statcapem (i raczej na blesach) no i poza tym to broń 2h więc ma duży dmg. A co do czarów... to jak wój jest bez blesów to też może paść na 1 czar.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 14:32, 22 Gru 2008 |
|
No broń dwuręczna kto chodzi na pvp na maga z jednoreczną? Jasne że pieszo bo czas castowania u pm jest taki że spokojnie może uciec z buta .
A jakbym i ja był pieszo to różnica w dmg to jakieś kilka hp (mniej niż 10)
Tak czy siak padam na 2 strzały jak wejdzie paraliż ze specjala to nawet butli nie łyknę.
Woj bez blesa a proszę bardzo. Dmg z flama max 7x, niech bedzie że 80
Skończony woj ma str powyżej 70 wiec bazowo więcej niż 80 hp. Szanse żeby padł są marne bo dochodzi jeszcze random i dmg będzie z zakresu 3x (lol) -7x. Nim skończę czarować jakikolwiek czar woj spokojnie łyka butle.
W drugą stronę to wygląda tak, rzucam paraliż, woj mnie tłucze (-50 hp) zdaje się, że nie mogę pić butli i czarować wiec czekam aż się skoczy czar jak nie wejdzie to 2 dzwon i gleba. Jak wejdzie zolta + jakiś czar. Załóżmy że zadałem mu 60 hp flamem (fart bo ma resy ze skila zbroi i biżuterii).
Woj łyka butle i mnie strzela znowu za 50 hp. Generalnie to sobie mogę pić butli spier*** tak to wygląda od strony maga.
Jak chcesz to ci jeszcze napiszę jak wygląda walka konno, a ty skoro tak ogarniasz bądź łaskaw mi opisac jak to mag rozwala (sam) paladyna albo skończonego woja bo ja chyba nie ogarniam.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Pon 14:34, 22 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 14:34, 22 Gru 2008 |
|
Osobiscie to nawet nie wiem jak to czytac... Wasze wypowiedzi ustalenia sa mocno niespojne. Zero opisu sytuacji i parametrow.
Oberdaszek - uzywaj mana shielda, nikt Cie nie zje na hita, przeklinaj bron albo rzucaj klatwe wiezow krwi, nekro ma pare sposobow aby zmniejszyc obrywany dmg, moze pij tez miksa skorki, znaczaco podnosi ar.
To Wy tu jestescie specjalisci od pvp, ja tylko widze, ze to raczej rozchodzi sie o niedopatrzenie w walce.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 14:50, 22 Gru 2008 |
|
Mniej więcej opisałem jak wygląda walka mag -pal/woj. Napisz czego ty konkretnie oczekujesz.
Imo największy poroblem w walkach mag vs woj to to, że wojak posiada:
-stały dmg z broni (mały rozrzut) którego w zasadzie nie można zniwelować bo nie założę płyty a nie widzę znaczącej różnicy między 50 a 80 ar,
-może uderzać i jednocześnie pić butle,
-ma masę sposobów na niwelowanie przewagi maga( rezist ze skila, zbroi, biżuterii) butle rozproszenia uwagi,
-broń może dopakować runami albo czarami pala,
mag pm żeby była jasność (minusy jakie widze)
-random w czarach rzędu 50%,
-dmg miał być większy ale jakiś specjalnie nie jest to zauważalne. Tzn kiedyś majac wersta mogłem rzucić flama za mniej więcej 7x i teraz podobnie, rozrzut w dmg jest taki jaki był. Przykładowo wchodzą 3 flamy pod rząd za 3x hp a palek stoi dalej... Gdyby sie w międzyczasie bronił to bym po 1 leżał....
-czas czatowania, no niestety ale jak nie wpakuje w woja 2 czarów to go nie zabije
-zasięg paraliżu (był i dalej jest mały)
Nie mieszam przywołańców, bo czesć klas jest na nie odporna.
Może jest to nieobiektywne ale w takim razie niech ktoś bardziej obiektywny pokaże mi gdzie są błędy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Brutal Player
CLFE-Seer Team
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: że panie władzo
|
Wysłany:
Pon 16:29, 22 Gru 2008 |
|
Tzn mylisz jedno pojęcie to czy jest czysty wojownik czy palek to nie wpływa na to jaki dmg mu wbijesz z czaru. Co do konkretów to się określ czego chcesz... mocniejszych czarów u PM tak ? Tak ja rozumiem Twoje wypowiedzi. W sumie to się z tym zgodze tyle, że ponoć nie ma tu klas ? :F
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|