Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Nowe "magiki" Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Deathtime



Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary

PostWysłany: Nie 8:00, 23 Sie 2009 Powrót do góry

Wychodzę z propozycja zmienienia bezuzytecznych run i umagicznien w uzyteczne nowe;] Tzn stare sa do kosza bo robia tylko za expa. Ja proponuje wprowadzic ze zbroja daje tylko odpornosc na fizyki, natomiast na magie jest od tego skill resist. Resist z 095. A ruda przypisac tylko wlasciwosci armoru. Wtedy wiecej rud bedzie uzytecznych. A co do nowych magikow proponuje wprowadzic magiki z 095 oraz jakies nowe stare runiczne zbroje itp. Ktore beda mialy jakies ciekawe wlasciwosci a ponadto bedzie dalo sie je zenchantowac (upgradowac, ulepszyc) za pomoca wlasnie sztabki i jakis innych skladnikow najlepiej trudno zdobywalnych zeby nie bylo za duzo topowych sprzetow. Takie ulepszenie zbroji wiadomo podnosi jego wytrzymalosc na ciosy fizyczne, a broni dmg.


Tak wiec w skrocie:
Resist, mgr z 095 zeby pasowalo bo bylo fajnie to wybalansowane.
Runiaki do kosza.
Nowy system zbroj magicznych w dobrych mobach oraz glownie skarbach. W jakims kolorze zeby dalo sie rozroznic od zwyklego zelastwo ktore lezy w mobie. System wzmacniania cos ala wbijanie run.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 8:23, 23 Sie 2009 Powrót do góry

duuzoo wymagasz...

no ale moze powoli cos z tego sie wsadzi

co do runiakow, nie chce ich wyrzucac... dostana cos ciekawego jak cos wymysle...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 9:06, 23 Sie 2009 Powrót do góry

ja to widze tak:

mamy teraz bronie z runami jakiegos typu. w starym systemie byly grupy magikow z dana sila. mozna to latwo przypisac.

NP.

w kazdej broni mamy max 5 run. w starym systemie bylo 5 grup.

iskry -> ciepła -> płomienia -> ognia -> słońca

mozliwosc tworzenia broni magicznych pzrez kowali (ale w formie trudniejszej niz jest to teraz) oraz oczywiscie wyobywanie ze skarbow i wypadaja z jakis bossow.

1 runa ognia w broni odpowiada 1 lvl magika. 5 run to 5 lvl magika


ran -> siły -> niewrażliwości -> zniszczenia -> śmierci - odpowiednik energii
iskry -> ciepła -> płomienia -> ognia -> słońca - odpowiednik ognia
zimna -> lodu -> zamrożenia -> zimy -> zamieci - odpowiednik zimna
błysku -> wstrząsu -> błyskawicy -> gromu -> burzy - odpowiednik trucizny


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:10, 23 Sie 2009 Powrót do góry

a podrózy?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Malarug



Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 9:16, 23 Sie 2009 Powrót do góry

Crowd - bardzo sensownie.
Co do metali dających tylko AR. To właśnie spowoduje że będzie używany tylko jeden z nich, najlepszy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 9:18, 23 Sie 2009 Powrót do góry

Coltain napisał:
a podrózy?


co podrozy? to osobny magik... pojedynczy przypadek.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 13:19, 23 Sie 2009 Powrót do góry

podrozy i nocy ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kisiel



Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 333 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:24, 23 Sie 2009 Powrót do góry

Luk podrozy rlz ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Solkin



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 3:09, 24 Sie 2009 Powrót do góry

Przede wszystkim nie wyrzucać przepisów (niech będą jakieś inne, ciekawe jak już, np. bonus do hp, many, staminy w przypadku biżuterii jak już ktoś pisał) i koniecznie przywrócić specjale... Pvp jest strasznie monotonne, nie mówiąc już o pvm... Naprawdę O WIELE przyjemniej się gra pvm ze specjalami... Tak jest to strasznie mozolne i nudne. A tak cyknąłem mobkom kółeczko jak mnie obskakiwali, a tu double strike jakiemuś silniejszemu mobkowi... Teraz int zupełnie do niczego się wojowi nie przydaje i jest strasznie nudno... Crying or Very sad

Naprawdę te dwie rzeczy to była KWINTESENCJA CL4, coś co odróżniało ten shard od innych. Tak więc apeluję do WAS gracze: NIE REZYGNUJMY Z TEGO! Wink


PS. pytanko: wszechstronność dalej obowiązuje?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Raw



Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Pon 9:30, 24 Sie 2009 Powrót do góry

Przywrocenie specjali znow obali system pvp:) I znowu bedzie trzeba wszystko robić od poczatku...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Pon 9:41, 24 Sie 2009 Powrót do góry

PVM.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Pon 9:43, 24 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Solkin



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 14:32, 24 Sie 2009 Powrót do góry

Raw napisał:
Przywrocenie specjali znow obali system pvp:) I znowu bedzie trzeba wszystko robić od poczatku...

Uważam, że ten system trzeba opierać również o specjale. Bez tego woj nie może się niczym wyróżnić poza parciem do przodu...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Raw



Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Pon 15:30, 24 Sie 2009 Powrót do góry

Ok zatem narazie można w pvm włączyć specjale...

Co do pvp. Tak, specjale też mogą być ale tą kwestie trzeba bedzie osobno przedyskutować.

Moim zdaniem pvp młotkiem na przykładzie woja jest dobre. Teraz można z nim wygrać, można z nim przegrać. Niestety po uruchomieniu jego specjali możliwa będzie tylko ta druga wersja...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Solkin



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 15:57, 24 Sie 2009 Powrót do góry

Raw napisał:
Moim zdaniem pvp młotkiem na przykładzie woja jest dobre. Teraz można z nim wygrać, można z nim przegrać. Niestety po uruchomieniu jego specjali możliwa będzie tylko ta druga wersja...


Dlatego by trzeba było to dobrze wybalansować...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Pon 18:49, 24 Sie 2009 Powrót do góry

Raw napisał:
Ok zatem narazie można w pvm włączyć specjale...

Rolling Eyes Zupelnie nie czytacie co pisze osoba, od ktorej bedziecie wymagali oskryptowania waszych pomyslow. Colt rano wlaczyl Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)