Autor |
Wiadomość |
Deathtime
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary
|
Wysłany:
Nie 8:00, 23 Sie 2009 |
|
Wychodzę z propozycja zmienienia bezuzytecznych run i umagicznien w uzyteczne nowe;] Tzn stare sa do kosza bo robia tylko za expa. Ja proponuje wprowadzic ze zbroja daje tylko odpornosc na fizyki, natomiast na magie jest od tego skill resist. Resist z 095. A ruda przypisac tylko wlasciwosci armoru. Wtedy wiecej rud bedzie uzytecznych. A co do nowych magikow proponuje wprowadzic magiki z 095 oraz jakies nowe stare runiczne zbroje itp. Ktore beda mialy jakies ciekawe wlasciwosci a ponadto bedzie dalo sie je zenchantowac (upgradowac, ulepszyc) za pomoca wlasnie sztabki i jakis innych skladnikow najlepiej trudno zdobywalnych zeby nie bylo za duzo topowych sprzetow. Takie ulepszenie zbroji wiadomo podnosi jego wytrzymalosc na ciosy fizyczne, a broni dmg.
Tak wiec w skrocie:
Resist, mgr z 095 zeby pasowalo bo bylo fajnie to wybalansowane.
Runiaki do kosza.
Nowy system zbroj magicznych w dobrych mobach oraz glownie skarbach. W jakims kolorze zeby dalo sie rozroznic od zwyklego zelastwo ktore lezy w mobie. System wzmacniania cos ala wbijanie run.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 8:23, 23 Sie 2009 |
|
duuzoo wymagasz...
no ale moze powoli cos z tego sie wsadzi
co do runiakow, nie chce ich wyrzucac... dostana cos ciekawego jak cos wymysle...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Nie 9:06, 23 Sie 2009 |
|
ja to widze tak:
mamy teraz bronie z runami jakiegos typu. w starym systemie byly grupy magikow z dana sila. mozna to latwo przypisac.
NP.
w kazdej broni mamy max 5 run. w starym systemie bylo 5 grup.
iskry -> ciepła -> płomienia -> ognia -> słońca
mozliwosc tworzenia broni magicznych pzrez kowali (ale w formie trudniejszej niz jest to teraz) oraz oczywiscie wyobywanie ze skarbow i wypadaja z jakis bossow.
1 runa ognia w broni odpowiada 1 lvl magika. 5 run to 5 lvl magika
ran -> siły -> niewrażliwości -> zniszczenia -> śmierci - odpowiednik energii
iskry -> ciepła -> płomienia -> ognia -> słońca - odpowiednik ognia
zimna -> lodu -> zamrożenia -> zimy -> zamieci - odpowiednik zimna
błysku -> wstrząsu -> błyskawicy -> gromu -> burzy - odpowiednik trucizny
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 9:10, 23 Sie 2009 |
|
a podrózy?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 9:16, 23 Sie 2009 |
|
Crowd - bardzo sensownie.
Co do metali dających tylko AR. To właśnie spowoduje że będzie używany tylko jeden z nich, najlepszy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Nie 9:18, 23 Sie 2009 |
|
Coltain napisał: |
a podrózy? |
co podrozy? to osobny magik... pojedynczy przypadek.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Nie 13:19, 23 Sie 2009 |
|
podrozy i nocy ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kisiel
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 13:24, 23 Sie 2009 |
|
Luk podrozy rlz ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 3:09, 24 Sie 2009 |
|
Przede wszystkim nie wyrzucać przepisów (niech będą jakieś inne, ciekawe jak już, np. bonus do hp, many, staminy w przypadku biżuterii jak już ktoś pisał) i koniecznie przywrócić specjale... Pvp jest strasznie monotonne, nie mówiąc już o pvm... Naprawdę O WIELE przyjemniej się gra pvm ze specjalami... Tak jest to strasznie mozolne i nudne. A tak cyknąłem mobkom kółeczko jak mnie obskakiwali, a tu double strike jakiemuś silniejszemu mobkowi... Teraz int zupełnie do niczego się wojowi nie przydaje i jest strasznie nudno...
Naprawdę te dwie rzeczy to była KWINTESENCJA CL4, coś co odróżniało ten shard od innych. Tak więc apeluję do WAS gracze: NIE REZYGNUJMY Z TEGO!
PS. pytanko: wszechstronność dalej obowiązuje?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Pon 9:30, 24 Sie 2009 |
|
Przywrocenie specjali znow obali system pvp:) I znowu bedzie trzeba wszystko robić od poczatku...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Pon 9:41, 24 Sie 2009 |
|
PVM.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Pon 9:43, 24 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 14:32, 24 Sie 2009 |
|
Raw napisał: |
Przywrocenie specjali znow obali system pvp:) I znowu bedzie trzeba wszystko robić od poczatku... |
Uważam, że ten system trzeba opierać również o specjale. Bez tego woj nie może się niczym wyróżnić poza parciem do przodu...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Pon 15:30, 24 Sie 2009 |
|
Ok zatem narazie można w pvm włączyć specjale...
Co do pvp. Tak, specjale też mogą być ale tą kwestie trzeba bedzie osobno przedyskutować.
Moim zdaniem pvp młotkiem na przykładzie woja jest dobre. Teraz można z nim wygrać, można z nim przegrać. Niestety po uruchomieniu jego specjali możliwa będzie tylko ta druga wersja...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 15:57, 24 Sie 2009 |
|
Raw napisał: |
Moim zdaniem pvp młotkiem na przykładzie woja jest dobre. Teraz można z nim wygrać, można z nim przegrać. Niestety po uruchomieniu jego specjali możliwa będzie tylko ta druga wersja... |
Dlatego by trzeba było to dobrze wybalansować...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Pon 18:49, 24 Sie 2009 |
|
Raw napisał: |
Ok zatem narazie można w pvm włączyć specjale... |
Zupelnie nie czytacie co pisze osoba, od ktorej bedziecie wymagali oskryptowania waszych pomyslow. Colt rano wlaczyl
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|