Autor |
Wiadomość |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 10:18, 25 Sie 2009 |
 |
no bo to nie 095 i tyle
co do mobkow co szaleja (podbiegaja i uciekaja) to pewnie zauwazyliscie ze przy pewnym poziomie many juz nie szleja...
Osobiscie wpienialo mnie kitniecie od 1 hita czy 3 trzesien
wole wybiegac, "tankowac", inne niż kitnac w trybie natychmiastowym
przypominam ze robilem kiedys pvm championy i pamietny smoczy wij ktorego ponad 10 osob "biło"
moze niebawem jaki turniej pvp / pvm?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Wto 10:21, 25 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
|
 |
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Wto 10:45, 25 Sie 2009 |
 |
smoczego wija sam zabijalem.
pozatym przyplyw manu u mobko tez swoja troche jest przesadzony...w sumie mozna wykoxac cala bojowe na 1 mobku... bo sie w kolko leczy. zas zybko mu przybywa mana.
@Coltain- wolalem padac od 3 trzesien, albo od lapy trzesienia i lapy niz teraz biegac z tymi mobami- wreszcie musialbym szukkac maga do pomocy:). chcialismy uniknac "one man show"- a w rezultacie tak mamy. zawsze mi powtarzali wszyscy, ze to gra multi, ale w sumie ona nie jest.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 11:06, 25 Sie 2009 |
 |
Z grą jak w zyciu;) Sam na upartego też zbudujesz dom... ale jak weźmeisz do pomocy sąsiadów to pójdzie sprawniej a i efekt pewnie lepszy bedzie;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
kosturek
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 11:13, 25 Sie 2009 |
 |
Korki korki;] Ja jestem za wprowadzeniem całego systemu pvp z 095(czytaj) Paraliże nie puszczają po 1 dmg, może zostać, że butla wybuchu niszczy sciany(również paraliżu). Bronie ml lowskie toppory krasnoluda podpisać pod normalne bronie z Aosa tylko z grafiką z ml la(tak jak ktoś już wyżej o tym pisał). Hmm.. A gdzie moja ulubiona butla błysku?;]] Bole niech nie zależa od % archera:o(jakiś chory pomysł), no jak mówiłem cały system pvp z 095. Bez specjali Runiaki mogą działać jak magiki tylko zwiększyć ich trudność zrobienia i koszt. By były wmiare nie opłacalne<-- jeśli to nie przejdzie to niech sie szybko niszczą ale z odpowiednimi komunikatami.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Wto 11:22, 25 Sie 2009 |
 |
Mi sie wydaje ze to akurat sensowne, ze mob, ktory potrafi czarowac spiernicza. Mag na PVP tez nie bedzie stal jak cwok i patrzyl jak go walisz po lbie, tylko da dyla i wsadzi Ci paraliz zza rogu ;P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Wto 11:32, 25 Sie 2009 |
 |
Amras napisał: |
Z grą jak w zyciu;) Sam na upartego też zbudujesz dom... ale jak weźmeisz do pomocy sąsiadów to pójdzie sprawniej a i efekt pewnie lepszy bedzie;) |
szczegolnie takich sasiadow z bajki "Sasiedzi"
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Deathtime
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary
|
Wysłany:
Wto 12:02, 25 Sie 2009 |
 |
Gadalem przed chwila z ziomkami z clr dokladnie 4 osoby ktore graja only pvm/craft bylby chetne do przeniesienia sie tu bo tam irytuje ich pvp na kazdym kroku. Lecz sami stwierdzili na starcie ze przydaloby sie wiecej 095 glownie chodzi o dynamike pvm a takze o gainy bo na starcie beda mieli troche ciezko. Mysle ze tak do tych 80 stata daloby sie cos przyspieszyc zwlaszcza dla osob nowych. Moze i pare godzin do 60str to przesada tak jak na clr ale teraz na clfe jest troche za trudno jak na taka ilosc graczy.
Co do one man show i tak dalej bedzie bo nawet na clr ogarniety mag a zwlaszcza bm duzo robil. Poza bossami oczywiscie. Tak samo nekro duzo robilo;].
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 13:48, 25 Sie 2009 |
 |
CrowD juz nie koloryzuj dalo sie samemu zabic demona
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 13:52, 25 Sie 2009 |
 |
Mam lepsze staty od Crowda i też żeby zabić Rawa z exp halki adamek potrzebne minimum 3 shoty...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Wto 14:05, 25 Sie 2009 |
 |
A ile trzeba wpakowac w wojownika? (z ciekawosci pytam, na razie )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Wto 15:01, 25 Sie 2009 |
 |
raw potrzebuje 2 czary + cios kija albo 3 czary. (jest bm-em)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Wto 15:02, 25 Sie 2009 |
 |
Coltain napisał: |
hym... jak rozumiem Ty pieszo, on konno
Ty go nie mogles dogonic...
On kombinowal jak czarowac i sie nie dac dogonic...
|
Coltain ja widzialem te walke crowda z rawem, raw nawet ciekawie kombinowal: jakies trucizny, klatwy.. wszystko fajnie tylko nie mogl przytrzymac crowda na paralizu na tyle dlugo albo wsadzic mu taki dmg z czarow zeby ten sie zlozyl bo ciagle sie leczyl w pare chwil (z tego co zaobserwowalem na crowda pasku to nawet nie uzywal on pomaranczowych!)
Z drugiej strony fakt ze crowd mial "tylko" expowa bron, chyba bez umagicznien w kazdym razie nie byl to jakis wypasiony runiak, powodowal ze tez nie mogl ubic Rawa, chociaz widzialem ze to kwestia 2 ciosow (blad rawa ze nie ponawial flamsanct-a). Mimo wszystko taka bron jaka mial Crowd powinna na prawde ostro karac (mlot 2h przy jego str powinien byc zabojczy). podejrzewam ze gdyby mial wlaczona .walka 1 to waliby za 2/3 hp w rawa czyli tak jak "dawniej" (pomijajac juz to ze dostalby dismounta) i wtedy walka moglaby sie skonczyc w rozsadnym czasie, zamiast nie skonczyc w ogole.
Nie jestem w stanie podac konkretnych wartosci, bo nie wiem jak one wygladaja, ale wydaje mi sie ze postacie(wojownicy) lecza sie teraz bandazami szybciej niz na 095.. oczywiscie to moze byc tylko zludzenie, jednak bandaze + zolta (chyba z bardzo krotkim delayem) powoduja ze nie da sie wsadzic takiego dmg wojowi zeby go ubic w walce woj vs woj.
@Solkin,
zgadzam sie z tym ze mag ma 64 czary, a woj nic i ja chce zabrac wojom nawet te glupie 2 specjale bardzo mi z tego powodu wstyd, ale ja tez gralem troche wojownikiem na clte, nie wiem czy crowd gral, ale pamietam ze gral bmem, ja tez gralem bmem. wojownik od bma na pvm roznil sie tym ze nie mogl sobie wyczarowac in vas mani (bo mogl sie bandazowac) oraz musial wszedzie biegac na piechote (teraz nie musi bo jest iskra) i o ile pamietam frajda z gry pvm byla spora i nie wydaje mi sie zeby wprowadzenie specjali spowodowalo wyniesienie pvm na wyzyny miodnosci.
Mozna tak dyskutowac na temat "fajnosci" specjali w nieskonczonosc, na pewno poza Solkinem znajda sie inni zwolennicy specjali, ale tez inni przeciwnicy tak jak ja. Uwazam ze jak Coltain wywala specjale z pvp bo w tym aspekcie komenda .walka jest oczywiscie lepsza, to nie powinien pozostawiac podzialu na pvp i pvm, tylko wywalic je w calosci (nawiasem mowiac podzial resow na pvp i pvm tez powinien poleciec)
*dalo sie zabic imiennego w pojedynke wojem ;] berdysz burzy i .walka 1 (na 2 hity sie skladal) albo pawez + sejmitar slonca/burzy .walka 0 i ganianie dookola drzewa :]
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mch88 dnia Wto 15:07, 25 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
 |
 |
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Wto 15:21, 25 Sie 2009 |
 |
tak mi na mysl przyszlo co teraz Colt napisze....
"czyli mam rozumiec ze woj za szybko sie bandazuje i mam to uwalic?"
on zawsze z drugiej strony to widzi
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez CrowD dnia Wto 15:21, 25 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Wto 15:38, 25 Sie 2009 |
 |
W Zasadzie z moich obserwacji wynika że balans jest ok. Walczyłem już chyba z każdą klasą i walka jest mniejwiecej wyrownana. Problem teraz leży w małym dmg/dużej wytrzymałości.
Chcecie dynamiczne pvp? ok Zatem dodajmy +20% dmg każdej klasie. Wtedy walka bedzie dynamiczniejsza. Przy walce z Crowdem miałem jedną opcje wygranej . rzucam vof odrazu paraliz i modle się aby nie zresował vofa... Poprostu dmg jest za małe.
Pvp dalej stoi na tym samym poziomie. Tyle że niektore klasy stały się bardziej grywalne. Aby wygrać pvp dalej trzeba liczyć na błąd przeciwnika,samemu sobei wygranej nie zagwarantujesz.
Zatem można by dopakować 20% dmg każdej klasie. Co to da? W zasadzie abrdziej zaszkodzi niż cokolwiek zmieni. Pvp bedzie dynamiczniejsze ale system pvm zostanie wywrocony do gory nogami...
Myśle że rozwiązania trzeba szukać w odporności. Przy walce z Crowdem miałem na sobie exp adamek i dostawałem hity za ok 50 hp(po blesie mam jakieś 110) Zatem najrozsadniej było by doprowadzić do tego stopnia że exp adamek ma jedna osoba na serwie a wszyscy biegamy allanicie;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 16:20, 25 Sie 2009 |
 |
mch88 napisał: |
Z drugiej strony fakt ze crowd mial "tylko" expowa bron, chyba bez umagicznien w kazdym razie nie byl to jakis wypasiony runiak, powodowal ze tez nie mogl ubic Rawa |
Ale przecież runiaki nie działają w pvp to po co broń runiczna?
Na chwilę obecną nie ma lepszej broni niż exp adamek lub exp krwawnik.
@Crowd sam składałem demona za czasów cl3... Co prawda nie za często ale zdarzało się... Tak jak mówi mch88 kozacki magol i jazda.
@Coltain jak będziesz wprowadzał .walka to oczywiście tak jak teraz jest to żeby było wypośrodkowane. Żeby się nie okazało, że na .walka 1 bijemy tak jak teraz.
I proszę o wprowadzenie w końcu pw...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|