Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Nie znikające przywołańce. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Czy jesteś za tym by przywołańce nie znikały po śmierci pana ?

Tak
23%
 23%  [ 3 ]
Nie
76%
 76%  [ 10 ]
Jest mi to obojętne
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 13


Autor Wiadomość
f0x



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 9:15, 24 Wrz 2007 Powrót do góry

Jak wiadomo przywołańce znikają z chwilą śmierci swojego pana.

Proponuję, żeby tego nie robiły tylko czekały na odwołanie albo wyczerpanie się mocy zaklęcia.

Dawało by to szansę magowi wchodzącemu do jaskini na oczyszczenie wejścia jakiegoś lochu albo jaskini mimo własnej śmierci.

Demony i inne przywołańce są wyjątkowo słabe przeciw czarującym mobom, bez wsparcia swojego pana. Ale mimo wszystko pojawi się szansa na wejście do lochu bez natychmiastowej straty ekwipunku i konieczności wołania woja na pomoc.

W PVP nie ma to znaczenia, bo mag odwoła przywołańca, a wój odbiegnie (albo bez problemu zatłucze).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
drako



Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 9:19, 24 Wrz 2007 Powrót do góry

Przeciw. Sytuacja gdy mag padnie ale dzieki przywolancowi dalej walczy jest conajmniej niedorzeczna. Juz widze sposoby na wykorzystanie tego w niecny sposob.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
f0x



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 9:24, 24 Wrz 2007 Powrót do góry

drako napisał:
Przeciw. Sytuacja gdy mag padnie ale dzieki przywolancowi dalej walczy jest conajmniej niedorzeczna. Juz widze sposoby na wykorzystanie tego w niecny sposob.


Może przedstawisz te niecne sposoby? Bardzo jestem ich ciekaw.

Demona pozostawionego samemu sobie zabija często nawet Ork Szaman.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 10:11, 24 Wrz 2007 Powrót do góry

fakt. Na cokolwiek czarujacego z wieksza iloscia hp np. Satyr czy cos, potrzeba ze 2 demonkow (o ile mag nie pomaga) Tak wiec takie cos dawalo by to tylko szanse na zabicie czegos. A motywy typu "daj mi demona na plecy, wez moj stuff - wpadam tam a demon rozniesie" mozna miedzy bajki wlozyc. Szkoda paru h takiej zabawy skoro mozna wejsc z palladynem, wampem czy necruskiem albo druidem - nie problem zawolac takiego przy dzisiejszym braku wielkich antagonizmow.
Pomijam juz fakt ze medytacja bierna mobow jest zastraszajaca.. czas w ktorym ktos by chcial wskrzeszac padnietego goscia + czarowac demona jest wystarczajacy temu, by mob typu demon lodowka odzyskal mane na leczenia min. - zakladajac ze sie go uda sprowadzic taka technika do tego poziomu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
drako



Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 10:56, 24 Wrz 2007 Powrót do góry

Mowicie o demonie ale chyba sa jakies mocniejsze przywolance. Nekro ma licze np. Jak dla mnie to otwiera droge do roznych kombinacji w ktorych golasy beda odgrywac glowna role.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:00, 24 Wrz 2007 Powrót do góry

Ja bym zrobił tak...
Postać z sumą magierka + eval <120 - wszystkie przywołańce znikaja wraz z śmiercią przywołującego

Postać z sumą mag+eval <180 - nie znikają przywołańce "niższe" - kal xeny

Postać z sumą mag+eval>180 - nie znikają kal xeny, przywolańce wyższe mają 35% szans na nie zniknięcie

Odnośnie powyższego posta - tyczy się to TYLKO magów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
f0x



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:02, 24 Wrz 2007 Powrót do góry

Cytat:
Nekro i tak są przegięci, więc dla nich to jest bez znaczenia. Nekro wchodzi i nieważne co by było na wejściu i tak przeżyje w 95%.


Mówisz o kombinacjach. Przedstaw parę. Ja oraz myślę, że i inni ludzie są ich bardzo ciekawi.

Nobono napisał:

Ja bym zrobił tak...
Postać z sumą magierka + eval <120 - wszystkie przywołańce znikaja wraz z śmiercią przywołującego

Postać z sumą mag+eval <180 - nie znikają przywołańce "niższe" - kal xeny

Postać z sumą mag+eval>180 - nie znikają kal xeny, przywolańce wyższe mają 35% szans na nie zniknięcie

Odnośnie powyższego posta - tyczy się to TYLKO magów.


Ale po co to tak komplikować? Powiedz co przywołasz Kal Xenem co nie padnie w walce z np Orkiem ? Goryl (poziom 2 Kal Xena) ledwo daje sobie radę (właśnie przetestowałem).

Każdy przywołaniec pada w walce z czarującym mobem, teraz właśnie Ork Szaman wykończył mi 2 demony, poprostu je odwołał.

Przywołańce są w stanie zabić słabsze nie czarujące mobki. I tyle. Mag głównie wykorzystuje je do dania "zajęcia" przeciwnikowi i dopiero wtedy sam atakuje czarami ofensywnymi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Garth



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 11:51, 24 Wrz 2007 Powrót do góry

Kod:
Nekro i tak są przegięci, więc dla nich to jest bez znaczenia. Nekro wchodzi i nieważne co by było na wejściu i tak przeżyje w 95%.


No jak wejdzie w postaci upiora lub krwawego licza co jak narazie potrafi 2-3 nekro na servie to jasne a bez tych czarow nekro w sumie ma takie same szanse jak mag.

Kod:
Ale po co to tak komplikować? Powiedz co przywołasz Kal Xenem co nie padnie w walce z np Orkiem ? Goryl (poziom 2 Kal Xena) ledwo daje sobie radę (właśnie przetestowałem). 


-Olbrzymi skorpion
-Niedzwiedz polarny
w sumie wieksza czesc 4 poziomu.

Kod:
Każdy przywołaniec pada w walce z czarującym mobem, teraz właśnie Ork Szaman wykończył mi 2 demony, poprostu je odwołał.


Bo demon nie ma walczyc za ciebie tylko cie supportowac a jak sie stoi z tyl i patrzy jak demon meczy sie nad magiem szamanem no to coz cudow nie ma.

Kod:
Przywołańce są w stanie zabić słabsze nie czarujące mobki. I tyle. Mag głównie wykorzystuje je do dania "zajęcia" przeciwnikowi i dopiero wtedy sam atakuje czarami ofensywnymi.


No i oto w tym dokladnie chodzi tylko ze troche przesadzasz piszac "slabsze nie czarujace mobki".

Podsumowujac.

Jesten przeciw.

Mag ma wystarczajace srodki zeby przebic sie przez wieksza czesc mobow i sobie poczyscic podziemie a jak nie daje rady...no coz to jest gra MMO niech wezmie wojownika.

Ps.sa jeszcze inne przydatne rzeczy niz demon/kal xeny i zabijcie w pvm;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
f0x



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:07, 24 Wrz 2007 Powrót do góry

Garth napisał:
-Olbrzymi skorpion
-Niedzwiedz polarny
w sumie wieksza czesc 4 poziomu.


Jak dojdziesz do tego poziomu to nie lepiej korzystać z demona ? ;]


Garth napisał:

Bo demon nie ma walczyc za ciebie tylko cie supportowac a jak sie stoi z tyl i patrzy jak demon meczy sie nad magiem szamanem no to coz cudow nie ma.


A czy ja napisałem gdzieś, że ma za mnie walczyć?! Czy ja mam coś do mocy demona, albo tego że jest odwoływany przez moby?!

Garth napisał:

Mag ma wystarczajace srodki zeby przebic sie przez wieksza czesc mobow i sobie poczyscic podziemie


Zgadzam się w 100%, ale musi mieć pewne pole działania na starcie. A nie, że włazi do lochu. I od razu pada, bo np węże są przy wejściu, a wyjść nie zdołasz.

Garth napisał:

...no coz to jest gra MMO niech wezmie wojownika.

"Szukam Wojownika! Potrzebuję pomocy, na starcie lochu, trzeba wybić parę węży przy wejściu! Później dam sobie radę"


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)