Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 *nie wpływa na magię* Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Zlikwidować całkowicie umagicznienie "nie wpływa na magię"?

Tak, zdecydowanie!
40%
 40%  [ 14 ]
Nie! Zniszczy to moją koncepcję postaci!
48%
 48%  [ 17 ]
Osłabić w postaci procentów (tak jak w propozycji).
11%
 11%  [ 4 ]
Wszystkich Głosów : 35


Autor Wiadomość
Solkin



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 3:03, 27 Lut 2009 Powrót do góry

A więc proponuję usunąć te umagicznienie całkowicie, albo przynajmniej je znacząco osłabić.

Mam już dość oglądania magów biegających z halabardami/młotami/toporami/katanami itp., itd., bo dzięki temu z maga zrobił się woj w kolczej + magia. Z kijem zobaczyć maga graniczy ostatnio z cudem (i nie mówię tu o noobach tylko o nieco bogatszych magach). I trudno się dziwić, skoro można magiem bez ŻADNYCH MINUSÓW biegać z broniami, wydawać by się mogło przeznaczonymi tylko i wyłącznie dla wojowników kosztem śmiesznych 30k.

A jeżeli nie wywalić całkowicie tego umagicznienia, to przynajmniej osłabić, mianowicie:
Przy umagicznianiu niech zarządzi ponownie random, i niech będzie "nie wpływa na magię w granicach od 20%-80%", bo na miłość Boską jak już tak bardzo chcą to niech już sobie biegają z tymi halkami/młotami itd, ale niech to WPŁYWA NA MAGIĘ, a nie całkowicie obywa się bez konsekwencj. Jedyne bronie jakie nie powinny wpływać na magie to kije/sceptery itp., czyli poprostu bronie STWORZONE Z MYŚLĄ O MAGU.

Oczywiście zaraz usłyszę płacz magów, że to zniszczy ich koncepcję postaci itp... Laughing Ale bądźmy obiektywni. Jest to ostre przegięcie. I proszę magowie BĄDŹCIE obiektywni...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Solkin dnia Pią 3:09, 27 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
qooepi



Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 4:53, 27 Lut 2009 Powrót do góry

Jestem magiem, niedawno zakupilem taki topor-umagiczniony i wszechstronny.. zapewne po zobaczeniu mnie wypowiedziales sie na ten temat.
I wiesz co? Masz calkowita racje.. tez mimo wydania kupy kasy na ten spzret jestem przeciwny takim zabiegom. Mag to mag, a nie wojownik z ksiega magii. Wywalic zupelnie, albo oslabic tak znacznie ze noszenie broni bedzie oplacalo sie tylko przy biciu szkieletow.
To samo tyczy sie moim zdaniem 'wszechstronnosci'. Ale to bajka na inny temat.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Pią 5:42, 27 Lut 2009 Powrót do góry

Kilka debat bylo na ten temat ..... troche za pozno wyrzucac te 2 funkcje .... ludzie zrobili postaci / biuldy pod niektore setupy ktore te umagicznienia oferuja. Takze bylbym za gdyby bylo to jakis rok temu ...... teraz niestety przeciw.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Korg dnia Pią 5:43, 27 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 7:12, 27 Lut 2009 Powrót do góry

ja tez ne lubie magow z broniami przeznaczonymi dla wojakow. jesli juz mag chce biegac z halka niech ja wyciaga z lapy przy czarowaniu.
wcale nei ejst za pozno, w historii CL bylo wiele zmian po fakcie, gdy juz wiekszosc graczy cos mialo a potem sie to usuwalo. potraktowac to trzeba jako bug. usuniecie tego umagicznienia nie spowoduje wielkich strat bo taki mag bedzie mogl spzredac swoja bron wojowi, a "nie wplywa na magie" GM moze zamienic na inne umagnicznienie, tak by nie bylo placzu ze jest az taka strata. ale nie jest to potrzebne moim zdaniem, wszak 30K + ewentualnie 10 K za prace kowala to jest 40 kSmile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Oberdaszek



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 8:23, 27 Lut 2009 Powrót do góry

nie zapomnieliscie ze do nie wplywa na magie trzeba wszechstronnosc dodac? ale macie racje nie chodzi o gp

ja jestem przeciwny.
mag nawet z uber bronia w pvp robi marne obrazenia (w porownaniu do wojaka) ja to sprawdzalem bez anatomi wiec jesli ona tak wplywa na dmg ze roznica jest ponad 50hp. przeciez mag nie bedzie mial taqkich statow jak wojak wiec bije wolniej slabiej i jesli walczy z wojem to ma jeszcze przeciw plytke.

jesli chodzi np o mnie. to latam z mieczykami kijami, wiec odpowiednik w waszej wizji bym znalazl ale nikt mi nie zwroci wydanych ziolek (na wszeschstonnosc dos sporawo ich idzie)

propozycja powinna wygladac bardziej tak, by zabronic konkretnych broni.

jeszcze, szpony czy inne bronie do wresta tez wam przeszkadzaja? bez nie wplywa na magie stana sie bez uzyteczne.

obecnie mag ma spowolnione czary jesli ma np sworda, a jak nie ma to musi jak pisalem wpakowac wszechstronnosc czyli nie ma specjali

wojaka nie przeszkadza ze moga za kase w duzym stopni zaoszczedzic na odpornosci, a jak mag za kase wzmocni sie to juz be?

i zapominacie jaka frajde daje to w pvm


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 8:27, 27 Lut 2009 Powrót do góry

CrowD napisał:
(...) usuniecie tego umagicznienia nie spowoduje wielkich strat bo taki mag bedzie mogl spzredac swoja bron wojowi, a "nie wplywa na magie" GM moze zamienic na inne umagnicznienie, tak by nie bylo placzu ze jest az taka strata. ale nie jest to potrzebne moim zdaniem, wszak 30K + ewentualnie 10 K za prace kowala to jest 40 kSmile

Jaja sobie robisz? Jeśli ktoś gra magiem i ma takie umagicznienie to po kiego mu inne? wywal sobie wszechstronność czy zmniejsz ilość run do 1 , to przecież też mała strata.

Mimo że nie podobają mi się magowie z halabardą, to puki mag nie dostanie w zamian czegoś o sile halki z napakowanymi runami jestem przeciw wyrzucaniu tego umagicznienia.

Pisanie o byciu obiektywnym na serwerze gdzie walka wygląda tak, że z dobrą bronią woj zabija maga na strzał a 2 wojów nie ma możliwości się zabić...jakiś żart.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Pią 8:44, 27 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 9:24, 27 Lut 2009 Powrót do góry

Havok napisał:
CrowD napisał:
(...) usuniecie tego umagicznienia nie spowoduje wielkich strat bo taki mag bedzie mogl spzredac swoja bron wojowi, a "nie wplywa na magie" GM moze zamienic na inne umagnicznienie, tak by nie bylo placzu ze jest az taka strata. ale nie jest to potrzebne moim zdaniem, wszak 30K + ewentualnie 10 K za prace kowala to jest 40 kSmile

Jaja sobie robisz? Jeśli ktoś gra magiem i ma takie umagicznienie to po kiego mu inne? wywal sobie wszechstronność czy zmniejsz ilość run do 1 , to przecież też mała strata.

Mimo że nie podobają mi się magowie z halabardą, to puki mag nie dostanie w zamian czegoś o sile halki z napakowanymi runami jestem przeciw wyrzucaniu tego umagicznienia.

Pisanie o byciu obiektywnym na serwerze gdzie walka wygląda tak, że z dobrą bronią woj zabija maga na strzał a 2 wojów nie ma możliwości się zabić...jakiś żart.



mag ma dostac cos odpowiedniego do halabardy z runami? hahahahahha dobry zart... z tego co napisales wynikaloby ze mag bedzie napierdzielam np. piesciami jak halka z runami i do tego bedzie mial magie. zastanow sie co piszesz.
pozatym nie wiem czym ty grasz ze ciagle placzesz ze mag ejst slaby, wcale nie jest. 1vs1 z woje nie pada tak latwo jak ty piszesz, walczylem z Rawem i ganialismy sie kupe czasu i zaden nie padl az dalismy se spokoj. pozatym sparowalem z Sunem i nie pada na 2 strzaly a miejscami tez mialem problemy zeby nie pasc. poprostu moze ci brak umiejetnosci do gry magiem?

mag moze miec kija z runami i innymi umagicznieniami wiec nie musi nosci halabardy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 9:33, 27 Lut 2009 Powrót do góry

CrowD napisał:

mag ma dostac cos odpowiedniego do halabardy z runami? hahahahahha dobry zart... z tego co napisales wynikaloby ze mag bedzie napierdzielam np. piesciami jak halka z runami i do tego bedzie mial magie. zastanow sie co piszesz.
pozatym nie wiem czym ty grasz ze ciagle placzesz ze mag ejst slaby, wcale nie jest. 1vs1 z woje nie pada tak latwo jak ty piszesz, walczylem z Rawem i ganialismy sie kupe czasu i zaden nie padl az dalismy se spokoj. pozatym sparowalem z Sunem i nie pada na 2 strzaly a miejscami tez mialem problemy zeby nie pasc. poprostu moze ci brak umiejetnosci do gry magiem?

mag moze miec kija z runami i innymi umagicznieniami wiec nie musi nosci halabardy.

Raw ma BMa nieprawdaż? Ja gram PM i widzę jaka jest siła czarów i jakie dostaje obrażenia d wojów.
Teraz mogę sobie kupić halkę, napakować run i "nie wpływa na magię". Skoro proponujesz żeby tego magicznienia nie było to ok, ale niech mag ma możliwość kupienia "czegoś" o takiej samej sile. Gdzie widzisz to jakiś brak zastanowienia? Nie pisałem że ma mieć do pał bo tak. Niby dla czego magowie mają rezygnować z tego umagicznienia skro nie dostają nic w zamian?
Może brak ci umiejętności gry wojem skoro nagle zaczęły ci przeszkadzać "nie wpływa na magie"


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Pią 9:37, 27 Lut 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 9:52, 27 Lut 2009 Powrót do góry

1. Niejestem magiem;]
2. uamgicznienie zostawic...
3. zroznicowac sile niewplywania na magie...
4. mag ze sztyletem czy krotkim mieczem mialby (70-80%?) sily czaru jak teraz...
ale juz mag z halabarda ze 20-30... kazac wyjmowac mu do czarowania to zart...dojdzie kolejny bind w razorku tylko;)
5.wydaje mi sie ze uzaleznic od wielkosci broni bedzie najlepiej...sztylet, krys, miecz, szabla dla maga mnie az tak nierazi... maczuga czy berlo tez jest wmiare ok....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zorgan



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pią 10:36, 27 Lut 2009 Powrót do góry

powiedzcie czemu wam tak przeszkadza to umagiczneinie wszech i wogle. Nie mozecie sobie wyobrazic maga z halina ? macie cienka wyobraznie
nie mozecie sobie wyobrazic maga z toporem? tak jak wyzej
po tym co sie ostatnio z klimatem na cl dzieje mnie taki szczegol malo przeszkadza. Bardziej mnie wkurza ze w imie pokoju na swiecie i wszechogarniajacego dobra Palladyni ramie w ramie walcza z nekromanta przeciw zlym najezdzca, bardziej mi sie nie podoba ze jakis dzielny palladyn zeby zabic zlego najezdzce zatruje bron i mowi ze tak jest fajnie.
Dajcie juz spokoj temu umagicznieniu.
PSSSSSSSS nie jestem magiem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Malarug



Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 10:42, 27 Lut 2009 Powrót do góry

Przecież mag z bronią w łapie już ma minusy!! Skill bojowy = utrudnienia w magii.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 11:00, 27 Lut 2009 Powrót do góry

Havok napisał:
CrowD napisał:

mag ma dostac cos odpowiedniego do halabardy z runami? hahahahahha dobry zart... z tego co napisales wynikaloby ze mag bedzie napierdzielam np. piesciami jak halka z runami i do tego bedzie mial magie. zastanow sie co piszesz.
pozatym nie wiem czym ty grasz ze ciagle placzesz ze mag ejst slaby, wcale nie jest. 1vs1 z woje nie pada tak latwo jak ty piszesz, walczylem z Rawem i ganialismy sie kupe czasu i zaden nie padl az dalismy se spokoj. pozatym sparowalem z Sunem i nie pada na 2 strzaly a miejscami tez mialem problemy zeby nie pasc. poprostu moze ci brak umiejetnosci do gry magiem?

mag moze miec kija z runami i innymi umagicznieniami wiec nie musi nosci halabardy.

Raw ma BMa nieprawdaż? Ja gram PM i widzę jaka jest siła czarów i jakie dostaje obrażenia d wojów.
Teraz mogę sobie kupić halkę, napakować run i "nie wpływa na magię". Skoro proponujesz żeby tego magicznienia nie było to ok, ale niech mag ma możliwość kupienia "czegoś" o takiej samej sile. Gdzie widzisz to jakiś brak zastanowienia? Nie pisałem że ma mieć do pał bo tak. Niby dla czego magowie mają rezygnować z tego umagicznienia skro nie dostają nic w zamian?
Może brak ci umiejętności gry wojem skoro nagle zaczęły ci przeszkadzać "nie wpływa na magie"


nie ma czegos takiego jak BM, ZM, PM, PW itp. nie ma teraz kals! teraz sa magowie bez zbroi w zbrojach w gaciach bez gaci.... zaloz zbroje i nei bedziesz padal na strzala.
nie brak mi umiejetnosci, ze nagle mi zaczelo przeszkadzac, ale jak przejzysz wszystkieinne tematy to zawsze bylem przeciwny wszechstronnosci i wplywowi na magie.
@Zorgan- moze inaczej... nie przeszkadza to ze biega z halina,ale to, ze czaruje z nia w lapie. warlock to taki mag z bronia inna niz kij i scepter i nie czaruje z halka, mieczem w rece, zeby czarowac musi ja wyciagnac z reki.
@Malarug- nie ma minusow. majac wresta (ktory nie zalicza juz sie do bojowek) i bron z wszechstronnosc i brak wplywu na magie. jedyny minus to brak specjali.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 11:25, 27 Lut 2009 Powrót do góry

Mając wresta i broń w łapie nie ma uników może to nie jest minus?

Mógłbym napisać, że mi przeszkadza że woj z jakąkolwiek bronią, zwłaszcza 2h atakuje w biegu. Przecież poza kopią któa ulega zniszczeniu po zadaniu ciosu praktycznie nie da się walczyć w biegu. Powinien tez się zatrzymać żeby się zabandażować Smile

Dalej chcesz utrudnić życie magom nie proponując nic w zamian.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Raw



Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Pią 12:56, 27 Lut 2009 Powrót do góry

No to i ja dorzucę swoje trzy grosze...

A więc:jaki jest powod tego że mag biega z bronią wszechstronna i nie wplywajaca na magie? Bo bez niej nie jest w stanie nic zdziałać... Co do klimatu... Jeżeli na takie szczegóły będziemy zwracać uwagę to daleko nie zajdziemy. Po co utrudniać sobie życie? Powiem tak... Mam postać bm-a (czyt.mag z bojowkami) Zacznijmy od tego że nie wpływa na magie ejst inwestycją 100% skila ale mniejsza o poniesione koszty.

Chodzi mi tutaj dokładniej o to że przy obecnym online nie ma dobrze z kim na pvm iść zatem zrobiłem sobie postać bojowego maga aby móc sam coś zdziałać.Czemu w takim razie chcecie mi utrudnić życie? Jeżeli nie pasuje wam balans co do pvp to prosze,zmieniajcie to ale pvm zostawcie w spokoju.Coś mi się wydaje że takim tokiem myślenia niedługo nikt nie będzie czerpał przyjemności z gry.

Solkin:Poruszyłęś kwestie klimatu."nie podoba mi się mag z młotem większym od jego krępego xiała.Powiem Ci zatem że w grach rpg cięzko jest dbać o klimat.Jeżeli tobie nei pasuje że amg biega z młotem zatem mi nie pasuje że wojownik bandarzuje rany przez płytową zbroje.Chyba się tak nie da,nieprawdaż? Zatem kwestie klimatu zostawił bym w spokoju bo naprawde chociaż by teraz nie ma to sensu.

Z moich obserwacji wynika że online w 1/3 to magowie.Jeżeli znow zostanie utrudnione nam życie i nie długo możesz nie mieć z kim kłócić się o klimat...
Zatem jestem przeciw proponowanym zmianą.

Pozdrawiam,Raw


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ashantiel
CLFE-Seer Team


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Pią 14:36, 27 Lut 2009 Powrót do góry

Przeciw. Klimat? A poczytajcie sobie znawcy tematu kilka innych dzieł, prócz sztandarowego podręcznika AD&D i Tolkiena. Tu zgadzam się z Zorganem, że to jest akurat najmniejszy problem "klimatu".
Udupianie magów? Poudupiajcie sobie bronie zadające z hita za 120 dmg, wtedy porozmawiamy. Kopia powinna niszczyć się przy pierwszym uderzeniu, miecze winny być ostrzone po każdej walce z płytowcem. Chcecie klimat? To wprowadzajmy wszystko, bez zabierania jednej klasie (bo zostałem przez nią zabity, a jak napisze, że to klimat, to wtedy może przejdzie, buahahahaha).

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)