Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 *nie wpływa na magię* Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Zlikwidować całkowicie umagicznienie "nie wpływa na magię"?

Tak, zdecydowanie!
40%
 40%  [ 14 ]
Nie! Zniszczy to moją koncepcję postaci!
48%
 48%  [ 17 ]
Osłabić w postaci procentów (tak jak w propozycji).
11%
 11%  [ 4 ]
Wszystkich Głosów : 35


Autor Wiadomość
Raw



Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Sob 13:06, 28 Lut 2009 Powrót do góry

@solkin ad do pkt:3 Ponieważ wymyśliłeś sobie uwalenie magów "bo tak Ci się podoba"

ad do pkt:4 Ależ ja Ci nie zabraniam wyrażać swojej opinii,poprostu mnie ona bawi;]

ad do pkt:5 Masz całkowitą racje minusy są takie same.Co w związku z tym? Jeżeli Cie nikt nie zabił,nie chodzi Ci o klimat to ewidentnie chcesz kogoś uwalić bez powodu.Przeszkadza Ci że ktoś dobrze sobie radzi?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gudissimo



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:57, 28 Lut 2009 Powrót do góry

1. Mam woja
2. Nie glosuje
3. Uwazam ze powinnismy sie trzymac zasady: Jak najmniej ograniczen odgornych - dowolne laczenie skili dajace frajde i roznicujace postacie.
4. Jak ktos sie dobrze bawi to nie powinno sie tego ograniczac bo o to w tej grze chodzi - dobra zabawe.
5. Klimat jest kwestia wyobrazni gracza - powinnismy byc w tej kwestii b. tolerancyjni bo kazdy inaczej to odbiera.

Pozdro!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mojzes



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 113 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 14:32, 28 Lut 2009 Powrót do góry

sześciopaka temu panu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Solkin



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 15:43, 28 Lut 2009 Powrót do góry

Raw napisał:
@solkin ad do pkt:3 Ponieważ wymyśliłeś sobie uwalenie magów "bo tak Ci się podoba"


Podoba się ona póki co 17 osobom do 11 przeciwnych.

Raw napisał:
ad do pkt:4 Ależ ja Ci nie zabraniam wyrażać swojej opinii,poprostu mnie ona bawi;]


Zdecyduj się czy ona cię bawi czy przez nią cię krew zalewa, bo to chyba nie to samo.

Raw napisał:
ad do pkt:5 Masz całkowitą racje minusy są takie same.Co w związku z tym? Jeżeli Cie nikt nie zabił,nie chodzi Ci o klimat to ewidentnie chcesz kogoś uwalić bez powodu.Przeszkadza Ci że ktoś dobrze sobie radzi?


Chcę odpowiedniego balansu. Nie należę do osób, które po zgonie automatycznie wypłakują się na forum. Wg ciebie tylko w wyżej wymienionej sytuacji można proponować zmiany?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 16:00, 28 Lut 2009 Powrót do góry

Ludzie... skończcie z tymi płaczami.

Żeby jakakolwiek broń w rękach maga była skuteczna, potrzebna jest magowi taktyka, która to spowalnia i osłabia mu czary (nie jest pm), nawet jak ma wresta.

Mag do czarowania musi się zatrzymać, woj by zadać cios wystarczy że będzie biegł. To że ktoś pada od maga/nie może zabić maga (o ile ten mag na serio próbuje go zabić) to oznacza że ma problemy z ograniem. Jeżeli mag nie chce tak na serio zabić kogoś i gra bardziej zaczepnie, to macie taką sytuację jak z Raw-em, który ostatnio całkiem ładnie walczy i nauczył się bardzo dobrze przeżywać walki... walka z kimś takim trwa aż komuś nie skończą się butle/nie zejdą wszystkie blessy.

Zostawcie to jak jest...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ashantiel
CLFE-Seer Team


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Sob 20:06, 28 Lut 2009 Powrót do góry

Salomon, ale po co zostawić, jak można uwalić "bo tak".
Niestety przywarą większości graczy jest to, że chcą uwalać innych, aby samemu być jak najlepszym, zamiast się po prostu dobrze bawić.
Tak. btw. w 100% zgadzam się z Tobą i Guidissimo, no ale zawsze znajdzie się ktoś, komu to nie wystarcza.
Zgadzam się również z argumentem "klimatu" dla woja, jeśli mag z młotem/haliną/Moradin jeden wie co jeszcze jest nieklimatycznym przegięciem, to jakim cudem płytowcy bandażują się w pełnym galopie i zbroi na sobie? Osobiście nie jestem za uwalaniem czegokolwiek, bo "klimat" na tym serwerze jest zbiorem pewnych umownych zasad, nieograniczających jednak graczy w swoich możliwościach (o ile jednak będą trzymali się zasad etyki/odgrywania).

Pozdrawiam i ostrzegam niektórych przed osobistymi wycieczkami. Wujkowie admini/moderatorzy tylko czekają na nieostrożne owieczki, które można by ukarać ]:>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Sob 22:26, 28 Lut 2009 Powrót do góry

Ash kochanie ty moje Razz glupoty piszesz Sad. Jak mozna porownywac bandazowanie do maga biegajacego z halabarda pod katem klimatu ?
Moze odrazu wypisz ze glupio jest pic butle w biegu, zakladac zbroje plytowa w kilka sekund a nie kilka godzin .... a ogolnie czarowanie jest tez nie realne ..... klimat a urealnianie to 2 rozne rzeczy.
Bandazowania nie widac na postaci .... a to ze jakis mag biega z halabarda czy inna bronia jak najbardziej widac.

Najlepszym rozwiazaniem byloby wprowadzenie tego co wprowadzono do helmow .... czyli podszywanie ( zmiana grafiki helmu na dana czapke z pozostawieniem wszelkich wlasciwosci ).

Moznaby zrobic ze np stolarz w jakis magiczny niewytlumaczony sposob zmienia bron w kij Razz ..... co za tym idzie to ze dana bron miala by grafike i animacje danego kostura ale dmg / runy / umagicznienia / specjale ..... dawnej broni. Nie wiem czy to mozliwe i na ile skomplikowane. Wiem tylko ze sam bylbym przeciwny tej propozycji ( widzac bron przeciwnika wiem jaki ma dmg / jakie specjale co daje doswiadczonemu graczowi , ktory zwraca na takie rzeczy uwage podczas walki przewage a ta propozycja by spowodowala ze kazda bron moze wygladac jak kij i bylaby dupa).

Chcialem ci jedynie pokazac ze watpie w to by wojom czy komustam przeszkadzalo ze mag biega z halabardo i omfg jaki on ma dopal .... poprostu ludzie przyzwyczajeni sa do pewnych stereotypow ..... mag z ksiazka / kijem w lapie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Korg dnia Sob 22:26, 28 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Gudissimo



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:28, 28 Lut 2009 Powrót do góry

KLIMAT wg mnie tworza gracze poprzez swoje zachowanie na serwie.
Nie tworza go SKRYPTY czy ZASADY.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Sob 23:24, 28 Lut 2009 Powrót do góry

Nawet nie wiesz jak bardzo sie mylisz :>

Bez odpowiednich skryptow / zasad ..... nie bedzie klimatu.

Wez pod uwage ze papierowe systemy rpg maja takze zasady ..... wspomagaja one przystosowanie postaci papierowej do klimatu danego swiata .... a nawet tworza sam swiat .... mozna je porownac do skryptow na naszym serverze :>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ashantiel
CLFE-Seer Team


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Sob 23:38, 28 Lut 2009 Powrót do góry

Korguś, to ja chyba jakiś ułomny jestem, skoro zawsze robię postać woj-mag (prócz uo, gdzie mam odskocznie od tego setu skilowego) ;D
Magiczni wojownicy rządzą większością systemów i nikt mi nie wmówi, że jest to co najmniej dziwne ;]
A propozycja z tą magiczną zamianą takiego np. młota bojowego na kijek jest wypas ;D
to przypisanie innej grafiki pod dany typ (chyba trochę roboty) ale takie... fajowe ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Nie 0:05, 01 Mar 2009 Powrót do góry

Ash ..... za duzo mangi / anime Razz
Mi mistrz gry nigdy nie pozwolil czarowac z lukiem w reku Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Aiedail
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Nie 10:37, 01 Mar 2009 Powrót do góry

No ja mu też nie pozwalałem z mieczem Razz Musiał chować do pochwy, tak dobrze to nie ma.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ashantiel
CLFE-Seer Team


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Nie 16:12, 01 Mar 2009 Powrót do góry

Offtop

jako akcja cząstkowa przysługiwało mi coś jeszcze na drugą cząstkę ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Nie 18:02, 01 Mar 2009 Powrót do góry

Wiec w uo wyobraz sobie nacisniecie makra arm/disarm jako akcje czastkowa :>

Wiec warlock w stylu CLTE byl blizszy temu co doswiadczasz swoim mago-wojem w papierowym rpg .... nieprawdasz ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Korg dnia Nie 18:02, 01 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)