Autor |
Wiadomość |
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 16:48, 24 Sty 2008 |
|
Imo jedynym rozwiązaniem jest jako takie wyrównanie możliwości klas (patrz przywołańce, polimorfie) Yrpygy jest ok, ale pixel musi być po naszej stronie Ludzie zawsze będą wybierać to co daje większe możliwości i tyle w temacie.
Ps. hybrydy nie mam tylko dla tego ze szkoda mi kilku skili i nie mam czasu/ochoty koxac.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Czw 16:49, 24 Sty 2008 |
|
Sprawy takie sa do uregulowania gdy juz bedzie sprawna cala NOWA MAPA ...... gdyz aktualnie nie ma miast , nie ma anekog ani nic.
Ja proponuje
Dla Wampirow, Necro, Drowow - perma red
Z czego miasto drowow, anekog oraz jakies leze wampirow powinny miec specjalne kamienie miast gdzie straz nie atakuje redow zato atakuje blue i kryminalistow.
Istnieje w takim rozwiazaniu jedynie jeden problem ..... co z redami nie klasyfikujacymi sie do tych 3 kategorii.
Beda sie platac po nich .... i tu potrzebne jest zorganizowanie samych graczy ktorzy by opiekowali sie burmistrzowaniem oraz wygnaniem tych osobnikow z miast (wygnany osobnik atakowany powinien byc przez straz bez wzgledu na status red , crim , blue ).
Takie rozdzielenie powinno poprawic sytuacje rpgowo, spoleczna
wampiry mialy by mozliwosc interakcji z oboma grupami spolecznymi ( czar maskarady)
Wiem ze to propozycja bardzo kontrowersyjna ..... ze wzgledu na mala ilosc graczy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Czw 16:51, 24 Sty 2008 |
|
To ja jeszcze słówko w ramach sprostowania - poruszanie ze mną sprawy balansu jest skazane na porażkę, będę się angażował tylko w sprawy mające wpływ na fabułę ponieważ, czego się nie wstydzę jakoś specjalnie, nigdy nie ogarniałem ultimowych cyferek (jakoś mi nie zależy).
Edit:
Korg napisał: |
...perm red... |
To jest do przedyskutowania, aczkolwiek wolałbym, żeby nie odbyło się ot tak, a z pewnym udziałem graczy. Prosty związek Skutek-Przyczyna, jednak jak zauważyłeś - z tą mapą, która nie była przygotowana pod CL, mogą być z tym pewne trudności. Mamy za to czas, żeby porozmawiać.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Czw 16:54, 24 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Czw 17:17, 24 Sty 2008 |
|
Przeciez polowa necro ma reda ;] jak nie wszyscy... ;] Wiec to akurat jakos nie wplynie na balans klas ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 19:40, 24 Sty 2008 |
|
Fir napisał: |
To ja jeszcze słówko w ramach sprostowania - poruszanie ze mną sprawy balansu jest skazane na porażkę, będę się angażował tylko w sprawy mające wpływ na fabułę ponieważ, czego się nie wstydzę jakoś specjalnie, nigdy nie ogarniałem ultimowych cyferek (jakoś mi nie zależy).
. |
Doceniam Twoje podejście, ale zauważ że to nie z powodów fabularnych mamy obecną sytuację więc imo najpierw należy zająć się mechaniką a potem stroną fabularną (w dowolny sposób). Jeśli niektóre klasy przestaną być "az tak dobre" to sytuacja sama wróci do normy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Czw 19:44, 24 Sty 2008 |
|
Ale sars jest rownie fabularny jak mechaniczny. Jak na 095 bylem seerem to tylko mnie wk...al szczerze mowiac - byla opcja klesta:
1) tylko nekro
2) nekro i skoksane bogate postacie z milionami gps ktore stac na keg odtrutki
3) reszta swiata
Sprawa nieklestowa czyli ndywidualne inicjatywy graczy - spotykaly sie jakeis noobki, graly se razem, wpadal nekro, pozarazal wszystkich, pozabijal, zabral sprzet a potem mieli z glowy granie przez X czasu 'bo sars'.
Sars to uwalenie gry wszystkim innym tylko nie nekro, ja sie bede zapieral rekami i nogami przed wprowadzeniem czegos takiego.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 19:53, 24 Sty 2008 |
|
moze nie non stop red tylko szarak?. red sie kojazy z mordowaniem a nie kazdy nekro musi sie takimi przyziemnymi rzeczami zajmowac
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Czw 20:44, 24 Sty 2008 |
|
A moze Sars innego rodzaju ?? ;] Moze niech necro choruje jak za dlugo z zywymi przebywa ?? Cos ala... zbyt dlugie przebywanie z zyjacymiu powoduje tesknote necro do pachnacego ciala i jego zdolnosci spadaja... ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Czw 22:58, 24 Sty 2008 |
|
kixar napisał: |
Cos ala... zbyt dlugie przebywanie z zyjacymiu powoduje tesknote necro do pachnacego ciala i jego zdolnosci spadaja... ;] |
ale nekro teraz ma pachnace cialo.
ogolnie nekro wg obecnej fabuly jest pluszowy i w ogole kulturalny.
przynajmniej gdy smialem sie, ze nekro "smierdzi" dostalem wytlumaczenie ze nekro juz nie jest rozpadajacymi sie zwlokami.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pyriel`
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pią 0:14, 25 Sty 2008 |
|
moze zamiast smierdzi powinno byc:
*Ropa wyciekajaca z licznych bąbli przywiera do twej skory, czas na kompu kompu*
Ale rzeczywiscie, coraz wiecej sie necro mnozy, a to zle...
a co do perm reda dla wampow to przeciw jestem... Fajnie bylo kiedys jak format wpadal swoja Suzu do miasta i nie tylko on... Fabularnie to chyba ma poparcie jakies nieprawdaz? W koncu wampiry zajmowaly wysokie miejsca w spolecznosci ludzkiej i skutecznie w srod nich egzystowali...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pią 6:55, 25 Sty 2008 |
|
Cytat: |
wampiry mialy by mozliwosc interakcji z oboma grupami spolecznymi ( czar maskarady) |
Cytat: |
a co do perm reda dla wampow to przeciw jestem... Fajnie bylo kiedys jak format wpadal swoja Suzu do miasta i nie tylko on... Fabularnie to chyba ma poparcie jakies nieprawdaz? W koncu wampiry zajmowaly wysokie miejsca w spolecznosci ludzkiej i skutecznie w srod nich egzystowali... |
Czytac ze zrozumieniem trza ....... vampiry egzystowaly w spoleczenstwie ale nikt nie wiedzial ze dany osobnik to vampir. A jak sie ktos dowiedzial to wszyscy wiemy jaka byla reakcja.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 7:37, 25 Sty 2008 |
|
styka wywodow, sarsa nie bedzie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|