Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 nekro - na powaznie Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 16:48, 24 Sty 2008 Powrót do góry

Imo jedynym rozwiązaniem jest jako takie wyrównanie możliwości klas (patrz przywołańce, polimorfie) Yrpygy jest ok, ale pixel musi być po naszej stronie Wink Ludzie zawsze będą wybierać to co daje większe możliwości i tyle w temacie.
Ps. hybrydy nie mam tylko dla tego ze szkoda mi kilku skili i nie mam czasu/ochoty koxac.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Czw 16:49, 24 Sty 2008 Powrót do góry

Sprawy takie sa do uregulowania gdy juz bedzie sprawna cala NOWA MAPA ...... gdyz aktualnie nie ma miast , nie ma anekog ani nic.

Ja proponuje

Dla Wampirow, Necro, Drowow - perma red
Z czego miasto drowow, anekog oraz jakies leze wampirow powinny miec specjalne kamienie miast gdzie straz nie atakuje redow zato atakuje blue i kryminalistow.

Istnieje w takim rozwiazaniu jedynie jeden problem ..... co z redami nie klasyfikujacymi sie do tych 3 kategorii.
Beda sie platac po nich .... i tu potrzebne jest zorganizowanie samych graczy ktorzy by opiekowali sie burmistrzowaniem oraz wygnaniem tych osobnikow z miast (wygnany osobnik atakowany powinien byc przez straz bez wzgledu na status red , crim , blue ).

Takie rozdzielenie powinno poprawic sytuacje rpgowo, spoleczna Razz
wampiry mialy by mozliwosc interakcji z oboma grupami spolecznymi ( czar maskarady)

Wiem ze to propozycja bardzo kontrowersyjna ..... ze wzgledu na mala ilosc graczy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Czw 16:51, 24 Sty 2008 Powrót do góry

To ja jeszcze słówko w ramach sprostowania - poruszanie ze mną sprawy balansu jest skazane na porażkę, będę się angażował tylko w sprawy mające wpływ na fabułę ponieważ, czego się nie wstydzę jakoś specjalnie, nigdy nie ogarniałem ultimowych cyferek (jakoś mi nie zależy).

Edit:

Korg napisał:
...perm red...

To jest do przedyskutowania, aczkolwiek wolałbym, żeby nie odbyło się ot tak, a z pewnym udziałem graczy. Prosty związek Skutek-Przyczyna, jednak jak zauważyłeś - z tą mapą, która nie była przygotowana pod CL, mogą być z tym pewne trudności. Mamy za to czas, żeby porozmawiać.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Czw 16:54, 24 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Czw 17:17, 24 Sty 2008 Powrót do góry

Przeciez polowa necro ma reda ;] jak nie wszyscy... ;] Wiec to akurat jakos nie wplynie na balans klas ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 19:40, 24 Sty 2008 Powrót do góry

Fir napisał:
To ja jeszcze słówko w ramach sprostowania - poruszanie ze mną sprawy balansu jest skazane na porażkę, będę się angażował tylko w sprawy mające wpływ na fabułę ponieważ, czego się nie wstydzę jakoś specjalnie, nigdy nie ogarniałem ultimowych cyferek (jakoś mi nie zależy).
.

Doceniam Twoje podejście, ale zauważ że to nie z powodów fabularnych mamy obecną sytuację więc imo najpierw należy zająć się mechaniką a potem stroną fabularną (w dowolny sposób). Jeśli niektóre klasy przestaną być "az tak dobre" to sytuacja sama wróci do normy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Czw 19:44, 24 Sty 2008 Powrót do góry

Ale sars jest rownie fabularny jak mechaniczny. Jak na 095 bylem seerem to tylko mnie wk...al szczerze mowiac - byla opcja klesta:
1) tylko nekro
2) nekro i skoksane bogate postacie z milionami gps ktore stac na keg odtrutki
3) reszta swiata
Sprawa nieklestowa czyli ndywidualne inicjatywy graczy - spotykaly sie jakeis noobki, graly se razem, wpadal nekro, pozarazal wszystkich, pozabijal, zabral sprzet a potem mieli z glowy granie przez X czasu 'bo sars'.
Sars to uwalenie gry wszystkim innym tylko nie nekro, ja sie bede zapieral rekami i nogami przed wprowadzeniem czegos takiego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Oberdaszek



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 19:53, 24 Sty 2008 Powrót do góry

moze nie non stop red tylko szarak?. red sie kojazy z mordowaniem a nie kazdy nekro musi sie takimi przyziemnymi rzeczami zajmowac Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Czw 20:44, 24 Sty 2008 Powrót do góry

A moze Sars innego rodzaju ?? ;] Moze niech necro choruje jak za dlugo z zywymi przebywa ?? Cos ala... zbyt dlugie przebywanie z zyjacymiu powoduje tesknote necro do pachnacego ciala i jego zdolnosci spadaja... ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 22:58, 24 Sty 2008 Powrót do góry

kixar napisał:
Cos ala... zbyt dlugie przebywanie z zyjacymiu powoduje tesknote necro do pachnacego ciala i jego zdolnosci spadaja... ;]


ale nekro teraz ma pachnace cialo.
ogolnie nekro wg obecnej fabuly jest pluszowy i w ogole kulturalny.
przynajmniej gdy smialem sie, ze nekro "smierdzi" dostalem wytlumaczenie ze nekro juz nie jest rozpadajacymi sie zwlokami.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pyriel`



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 51 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 0:14, 25 Sty 2008 Powrót do góry

moze zamiast smierdzi powinno byc:

*Ropa wyciekajaca z licznych bąbli przywiera do twej skory, czas na kompu kompu*

Ale rzeczywiscie, coraz wiecej sie necro mnozy, a to zle...

a co do perm reda dla wampow to przeciw jestem... Fajnie bylo kiedys jak format wpadal swoja Suzu do miasta i nie tylko on... Fabularnie to chyba ma poparcie jakies nieprawdaz? W koncu wampiry zajmowaly wysokie miejsca w spolecznosci ludzkiej i skutecznie w srod nich egzystowali...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Pią 6:55, 25 Sty 2008 Powrót do góry

Cytat:
wampiry mialy by mozliwosc interakcji z oboma grupami spolecznymi ( czar maskarady)



Cytat:

a co do perm reda dla wampow to przeciw jestem... Fajnie bylo kiedys jak format wpadal swoja Suzu do miasta i nie tylko on... Fabularnie to chyba ma poparcie jakies nieprawdaz? W koncu wampiry zajmowaly wysokie miejsca w spolecznosci ludzkiej i skutecznie w srod nich egzystowali...




Czytac ze zrozumieniem trza ....... vampiry egzystowaly w spoleczenstwie ale nikt nie wiedzial ze dany osobnik to vampir. A jak sie ktos dowiedzial to wszyscy wiemy jaka byla reakcja.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 7:37, 25 Sty 2008 Powrót do góry

styka wywodow, sarsa nie bedzie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)