Autor |
Wiadomość |
Flavius
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 14:59, 09 Sty 2008 |
 |
Temat Sarina dal mi troche do myslenia. Dzisiaj bylem gotow rzucic ta cala gildie w pi... nie dawalem rady nad tym wszystkim zapanowac, ale sprobuje jeszcze raz :
minusy nekro
- Auto red dla kazdego zaraz po przemianie! ( nie interesuje mnie ze ktos nekro-mag , nekro-woj czy cos innego , jest to zakazana magia )
- skora zmienia sie po przekroczeniu bariery 50% ( ponizej tego progu skora wraca do swojego normalnego koloru )
- czar veritum des... duzo ludzi zmienilo sie aby ich ten czar nie ranil. OK, niech nie rani ale nekro ktorzy posiadaja skill na poziomie 90%
- zostal poruszony temat Sarsa, sarsu ( ch... wi jak to sie odmienia). Sars byl wynikiem rozkladajacego sie ciala nekromantow. Teraz ciala nekrosow juz sie nie rozkladaja a niektorych nawet sie troche poprawily ( czyt. zaczely powracac do normalnego stanu) jakis GM mi to tlumaczyl i jest to w histori wyjasnione. dlatego mozemy zrobic cos na podobienstwo tego ale nie nazywac tego sarsem. wiadomo za tym by szlo dodanie alchemikowi ponownie mikstur leczacych z sarsa i chroniacych przed nim.
- Szybkosc koxania - jak juz wspomnialem w topiku sarina : nekro mozna wykoxowac na 1 kregu. wystarcza ziola. wedlugo mnie powinna byc zaleznosc miedzy % posiadanego skilla a uzywanym czarem aby skill rosl.
co oczekuje w zamian ?
- poprawienia niektorych czarow
- przywrocenia dni przemian
- postawinia strazy w oltarzu
- mozna dac tez jakies utrudnienie w dostaniu sie do oltarza ( nie mowie tu o strazy) na 095 byly takie fajne 4 randomowe portale
- zrobic tak jak bylo na poczatku z wpisywaniem czarow. ( jesli wpisujemy sami jest duza szansa na niepowodzenia , z kims do pomocy czar wpisac idzie o wiele latwiej)
- na terenie anekrog , tylko nekro powinien miec mozliwosc zaznaczania run i nekrowskie kal aqua powinno dzialac.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 16:02, 09 Sty 2008 |
 |
No dla mnie git.
Nad Sarsem bym sie 10x zastanowil bo uwazam ze to byl chybiony pomysl(i nie tylko ja)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Gabor
Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Śro 16:12, 09 Sty 2008 |
 |
Ja se myslalem ze nekro to baaardzo zla postac, ktorej czesc ludzkosci boi a czesc brzydzi, a tym czasem nekro siedzi sobie w banku, czestuje innych filetami i ciagle sie usmiecha, wydaje mi sie ze nekro powinien byc postacia ktora powoduje ze ludzie uciekaja albo z nia walcza niewazne gdzie sie pojawi...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Śro 16:34, 09 Sty 2008 |
 |
Gabor ladna fothe swoja walnales do podpisu hihi .....
Przeciw sarsowi i temu punktowi z zaznaczaniem run w anekog ( chyba ze chodzi o rejon kolo oltaza ).
Co do ilosci necro .... jest to spowodowane prosta sprawa ze jest to aktualnie najsilniejsza klasa .... klasa na ktora jezeli niema sie po 10 butli czarwonych, zoltych itp to nima szans zaczynac walczyc chyba ze gra sie bardzo ogarniajacym magiem. W tym wypadku mag ma takze nikle szanse zabic necrosa gdyz ten moze zawsze uciec.
Ogolnie jest to dobra klasa do pvm jak i pvp.
Pozatym bierzcie pod uwage ze jest to skill autorstwa CL .... nima tego skilla nigdzie idziej w tym wydaniu co my mamy ( taka mam nadzieje ), dlatego tez wielu ludzi bedzie ten skill robic zeby sobie go sprawdzic/zobaczyc.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 16:34, 09 Sty 2008 |
 |
Jasne zrobcie kor*** znowu kolejna klase dla funfli.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Śro 16:43, 09 Sty 2008 |
 |
Flavius napisał: |
- Szybkosc koxania - jak juz wspomnialem w topiku sarina : nekro mozna wykoxowac na 1 kregu. wystarcza ziola. wedlugo mnie powinna byc zaleznosc miedzy % posiadanego skilla a uzywanym czarem aby skill rosl.
|
panie magister ogarnij sie... skoxales 100 na pewno szybciej niz w 2 miesiace (tak jak to sie robilo na 095), miales pelno ziol bo byly nazbierane zanim jeszcze ta klasa byla aktywna a teraz chcesz zwolnic gainy ... beznadziejne podejscie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Śro 19:03, 09 Sty 2008 |
 |
Sars to zlo, nie chcemy sarsa, potem jest placz podczas eventow zeby jakis gm latal i rozdawal odtrutki bo sie nekromancie zachcialo pojawic.
Na reszcie punkcikow sie nie znam to nie komentuje.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Śro 21:22, 09 Sty 2008 |
 |
moim zdaniem nekro nie jest na tyle dopakowany zeby dawac mu sarsa... dawniej jak veritum des scialo 100 hp w 6 sekund a 2 strzalki na mane, albo strzalka w wymanowanego przeciwnika zabijaly to owszem... nekro byl silny i powinien dzialac sam obecnie ma duze mozliwosci przezycia ale dmg nie ma wcale takiego duzego zeby go oslabiac i alienowac.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Flavius
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 8:39, 10 Sty 2008 |
 |
mch88 napisał: |
Flavius napisał: |
- Szybkosc koxania - jak juz wspomnialem w topiku sarina : nekro mozna wykoxowac na 1 kregu. wystarcza ziola. wedlugo mnie powinna byc zaleznosc miedzy % posiadanego skilla a uzywanym czarem aby skill rosl.
|
panie magister ogarnij sie... skoxales 100 na pewno szybciej niz w 2 miesiace (tak jak to sie robilo na 095), miales pelno ziol bo byly nazbierane zanim jeszcze ta klasa byla aktywna a teraz chcesz zwolnic gainy ... beznadziejne podejscie. |
mch nie zrozumielismy sie, szybkosc gainow zotawic taka jaka jest ale zmienic to aby byla zaleznosc skilla od kregu z ktorego czarujemy. Teraz praktycznie sprawy wyglada tak ze 100 nekro mozna skoxowac na 1 kregu, pozostale sa nieuzywane. Zwoje z 1-3 kregu idzie bardzo latwo znalesc, z tych wyzszych juz jest problem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Czw 12:32, 10 Sty 2008 |
 |
zauwaz tylko jak wydluzylby sie czas koxu nekro jesli zostalaby wprowadzona twoja propozycja.: wrocilby prawdopodobnie stary system czyli bless->dream->chill->ghoulish. o ile na blessie da sie koxac bo siarke i zenszen mozna kupic czasem u vendorow, to dalsze kregi bylyby poza zasiegiem gdyz do dreama potrzeba popiolow a do chila kosci. popioly sa tylko do znalezienia i to w naprawde komicznych ilosciach, tak samo kosci z tym ze kosci jeszcze ida na mixy many wiec nikt ich nie rozdaje. kox nekro wygladalby tak, ze przez pare godzin trzeba by zbierac ziola, a potem przez pare minut cieszyc sie 1-2 gainami.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Flavius
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 12:39, 10 Sty 2008 |
 |
a kto Ci kaze koxowac na tych wybranych czarach ? w kazdej klasie powinno byc tak zrobione. nie tylko nekro. bo co to za sens nawalac ciagle jednym czarem ? wykonujac ciagle jedno i to samo nie rozwijasz sie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|