Autor |
Wiadomość |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 14:29, 13 Wrz 2008 |
|
pewnie jeszcze pamietacie ta akcje z napisami podczas walki nad npc,
to teraz v_2
dawajcie propozycje tekstow nad danymi rodzajami mobow
jesli macie propozycxje dzwieku lub efektu graficznego... no problem, wystarczy podac numer
tu macie programik do przegladania muzyki i efektow w uo
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 18:11, 14 Wrz 2008 |
|
Skoro nikt niechce wpsiac nic pierwszy to ja zagospodarowac sobie pozwole dzikusy.
okrzyki "Szaman! szaman! mieso (kolacja/posilek) przyjsc!" "Rozpalac ognisko, bedzie pieczen!" oczywiscie ejsli wizja dzikusow kanibali pasuje;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 6:50, 06 Paź 2008 |
|
dodane
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pavlp
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec
|
Wysłany:
Pon 8:10, 06 Paź 2008 |
|
Czy będą dodane napisy i *emotki* dla strażników, typu: *dłubie w nosie*, *czyści halabardę*, *patrzy w niebo* i inne?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 8:27, 06 Paź 2008 |
|
chyba nie, pozniej byscie walili teksty ze straznik zamiast zabic reda to dlubal w nosie ;p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gudissimo
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 10:57, 05 Lis 2008 |
|
Licz: emot *czuje iskre zycia* i Zgasze cie nedzna istoto
Szkielet: *szczekaja gole kosci*
Duch: Ahh, niewolnik przyszedl
Lord Licz: Zegnij kark i powitaj wieczny chlod nocy
Czerwony licz: Duszo, wrota ciemnosci czekaja
Czarny Licz: Nie licz na zapomnienie, bol dzis nie odejdzie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pavlp
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec
|
Wysłany:
Śro 12:04, 05 Lis 2008 |
|
Cytat: |
Czarny Licz: Nie licz na zapomnienie, bol dzis nie odejdzie |
Zmieniłbym na:
Czarny Licz: Nie oczekuj na zapomnienie, bol dzis nie odejdzie
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pavlp dnia Śro 12:06, 05 Lis 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Gudissimo
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 12:30, 05 Lis 2008 |
|
Succub: Czas igraszek nastal *gladzi bloniaste skrzydlo usmiechajac sie marzycielsko*
Demon: Witaj wedrowcze, otchlan juz czeka
Mocniejszy Demon (nie pamietam nazwy): *Plominnym wzrokiem przeszywa mrok w poszukiwaniu tlacego sie zycia*
--------------
pavlp ALBO Czarny Licz: Nie oczekuj na litosciwa ciemnosc, bol niepredko odejdzie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Adellas
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Śro 19:08, 18 Lut 2009 |
|
-------------
Lupis
Jak przejdziemy przez most, tuż przed bankiem
emocja: crumble4.wav
tekst: *Dochodzą Cię odgłosy ze wschodu.* albo
*Ziemia pod twoimi nogami nagle zadrżała.* lub cos innego
Dochodzimy do kamieniarza stojącego przed wejściem do kopalni
emocja: crumble2.wav, crumble3.wav
tekst: *Z kopalni wydobył się ogromny huk.*
*Żar wydobywający się z kopalni, spowodował łzawienie twoich oczu.*
*W powietrzu unosi się gryzący zapach siarki.*
Przekraczamy pierwszy most od portalu mistas/lupis
emocja: wind01_l.wav, wind02_l.wav, wind03_l.wav
tekst: *Mroźny podmuch wiatru, sypnął Ci śniegiem w twarz*
*Szalejący wicher zdmuchuje śnieg z drzew*
teksty - dowolność/wedle graczy/to tylko przykłady
Żeby nie ciagle przechodząc przez określony obszar, który powoduje uaktywnienie dzwieku i wyswietlenie wiadomości, proponuje aby ponowne uaktywnienie było możliwe po przekroczeniu określonego czasu np. 10 godzin. Tak to by sie ludziom odrazu znudziło ze ciągle im sie wyswietlaja jakies teksty i by marudzili ze im sie nie podobają ;]
-------------
Wrzucamy złoto do plecaka/mieszka (i tu jest problem, bo sa przypisane takie same nazwy do różnych dzwieków)
dropmny2.wav - do 5 tysiecy złota (chodzi o tą drugą nazwę z kolei)
dropmny1.wav - powyżej 5 tysiecy(5001) złota (do 60k) (tutaj tez druga nazwa z kolei)
Wrzucamy złoto do skrzyni
dropmny1.wav - 1-3 monet (pierwsza z kolei)
dropmny2.wav - 4-10 monet (pierwsza z kolei)
dropmny3.wav - 11-30 monet (pierwsza z kolei)
dropmny3.wav - 31 monet do 60 tys monet (druga z kolei)
Odgłosy wrzucania monet słychac przykładowo do 3 kratek od postaci
-------------
Jak cos jeszcze wymysle to napisze
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adellas dnia Śro 20:56, 18 Lut 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 20:10, 18 Lut 2009 |
|
Trisnic któryś (najlepiej ten który fabularnie ma być "dowódcą") ze strazników "Witaj w Trsnic mieście prawych obywateli" albo "Witaj w imie ...."(wstawic imie najbardziej pasujacego boga)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Śro 21:13, 18 Lut 2009 |
|
Adellas napisał: |
-------------
Lupis
Jak przejdziemy przez most, tuż przed bankiem
emocja: crumble4.wav
tekst: *Dochodzą Cię odgłosy ze wschodu.* albo
*Ziemia pod twoimi nogami nagle zadrżała.* lub cos innego
|
Jesli juz, to trzeba napisac jakie odglosy.
A ziemia to od czego niby zadrzala? Kopalnia sie zawalila?
Cytat: |
Dochodzimy do kamieniarza stojącego przed wejściem do kopalni
emocja: crumble2.wav, crumble3.wav
tekst: *Z kopalni wydobył się ogromny huk.*
*Żar wydobywający się z kopalni, spowodował łzawienie twoich oczu.*
*W powietrzu unosi się gryzący zapach siarki.*
|
Znowu jakies zawaly w kopalni?
W kopalniach to raczej chlodno powinno byc, przynajmniej w tego typu. To nie sa sztolnie gleboko w ziemie.
No i kurde, raczej metanem, nie siarka by smierdzialo.
Cytat: |
Jak cos jeszcze wymysle to napisze |
Bez obrazy, ale jak pomysly maja byc takie jak do Lupis, to daj sobie spokoj.
Z reszta, co elf robi tak czesto w Lupis, zeby go obchodzily odglosy i emoty w tym miescie? Bo o ile kojarze to dlugouchem teraz grasz.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Qler dnia Śro 21:15, 18 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Adellas
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Śro 21:30, 18 Lut 2009 |
|
Czekałem na zdanie burmistrza.
Jesli sie nie podoba to nie, ja tylko chciałem pomóc.
Podaj cos sensownego ze swojej strony jak sie lepiej znasz.
Nie szyszkojadem/długouchim tylko krasnoludem.
I tak jeszcze cos wymysle :]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ashantiel
CLFE-Seer Team
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Śro 22:34, 18 Lut 2009 |
|
A mi się podoba, może tylko trochę zmodernizować. Ale to Ty Qler jesteś burmistrzem. (Tylko kolanami świecisz ;D )
Btw. przynajmniej on jakoś chce urozmaicić toto życiorujnowactwo zwane ultimą ;]
Pozdro
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Aiedail
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Śro 23:26, 18 Lut 2009 |
|
Qler napisał: |
No i kurde, raczej metanem, nie siarka by smierdzialo.
|
A co to, wychodek, że ma metanem walić? Chyba, że mamy w Lupis złoże gazu ziemnego. Jako burmistrz bałbym się arabów i OPECu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Czw 9:05, 19 Lut 2009 |
|
Toc ja nie mowie ze nie, ale nie takie, kurcze takie odglosy to jakby sie kopalnia walila.
Na przyklad :
podchodzac do wejscia do kopalni - *slyszysz rytmiczne uderzenia kilofow i nawolywania gornikow*
*do twoich uszu dochodzi stuk wagonikow gorniczych*
Ja bym to widzial raczej w takim guscie.
Cytat: |
(Tylko kolanami świecisz ;D ) |
Ej no, kilt to jest tradycyjny krasnoludzki ubior. ;P
Aiedail -> No chyba predzej metanem niz siarka. To nie kopalnia siarki.
Cytat: |
Nie szyszkojadem/długouchim tylko krasnoludem.
|
Hmm.. widac zle kojarze postac. Wybacz zatem.
Cytat: |
I tak jeszcze cos wymysle :] |
No i super. Te odglosy ze wschodu sa ok, ale jakie te odglosy moze jeszcze tam wpisac.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Qler dnia Czw 9:06, 19 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|