Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 napisy, efekty, dzwieki przy npc Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:29, 13 Wrz 2008 Powrót do góry

pewnie jeszcze pamietacie ta akcje z napisami podczas walki nad npc,

to teraz v_2

dawajcie propozycje tekstow nad danymi rodzajami mobow

jesli macie propozycxje dzwieku lub efektu graficznego... no problem, wystarczy podac numer

tu macie programik do przegladania muzyki i efektow w uo
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:11, 14 Wrz 2008 Powrót do góry

Skoro nikt niechce wpsiac nic pierwszy to ja zagospodarowac sobie pozwole dzikusy.
okrzyki "Szaman! szaman! mieso (kolacja/posilek) przyjsc!" "Rozpalac ognisko, bedzie pieczen!" Wink oczywiscie ejsli wizja dzikusow kanibali pasuje;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 6:50, 06 Paź 2008 Powrót do góry

dodane


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pavlp



Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec

PostWysłany: Pon 8:10, 06 Paź 2008 Powrót do góry

Czy będą dodane napisy i *emotki* dla strażników, typu: *dłubie w nosie*, *czyści halabardę*, *patrzy w niebo* i inne?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 8:27, 06 Paź 2008 Powrót do góry

chyba nie, pozniej byscie walili teksty ze straznik zamiast zabic reda to dlubal w nosie ;p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gudissimo



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:57, 05 Lis 2008 Powrót do góry

Licz: emot *czuje iskre zycia* i Zgasze cie nedzna istoto

Szkielet: *szczekaja gole kosci*

Duch: Ahh, niewolnik przyszedl

Lord Licz: Zegnij kark i powitaj wieczny chlod nocy

Czerwony licz: Duszo, wrota ciemnosci czekaja

Czarny Licz: Nie licz na zapomnienie, bol dzis nie odejdzie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pavlp



Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec

PostWysłany: Śro 12:04, 05 Lis 2008 Powrót do góry

Cytat:
Czarny Licz: Nie licz na zapomnienie, bol dzis nie odejdzie

Zmieniłbym na:

Czarny Licz: Nie oczekuj na zapomnienie, bol dzis nie odejdzie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pavlp dnia Śro 12:06, 05 Lis 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Gudissimo



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:30, 05 Lis 2008 Powrót do góry

Succub: Czas igraszek nastal *gladzi bloniaste skrzydlo usmiechajac sie marzycielsko*

Demon: Witaj wedrowcze, otchlan juz czeka

Mocniejszy Demon (nie pamietam nazwy): *Plominnym wzrokiem przeszywa mrok w poszukiwaniu tlacego sie zycia*
--------------

pavlp ALBO Czarny Licz: Nie oczekuj na litosciwa ciemnosc, bol niepredko odejdzie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Adellas



Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 45 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Śro 19:08, 18 Lut 2009 Powrót do góry

-------------
Lupis

Jak przejdziemy przez most, tuż przed bankiem
emocja: crumble4.wav
tekst: *Dochodzą Cię odgłosy ze wschodu.* albo
*Ziemia pod twoimi nogami nagle zadrżała.* lub cos innego

Dochodzimy do kamieniarza stojącego przed wejściem do kopalni
emocja: crumble2.wav, crumble3.wav
tekst: *Z kopalni wydobył się ogromny huk.*
*Żar wydobywający się z kopalni, spowodował łzawienie twoich oczu.*
*W powietrzu unosi się gryzący zapach siarki.*

Przekraczamy pierwszy most od portalu mistas/lupis
emocja: wind01_l.wav, wind02_l.wav, wind03_l.wav
tekst: *Mroźny podmuch wiatru, sypnął Ci śniegiem w twarz*
*Szalejący wicher zdmuchuje śnieg z drzew*

teksty - dowolność/wedle graczy/to tylko przykłady

Żeby nie ciagle przechodząc przez określony obszar, który powoduje uaktywnienie dzwieku i wyswietlenie wiadomości, proponuje aby ponowne uaktywnienie było możliwe po przekroczeniu określonego czasu np. 10 godzin. Tak to by sie ludziom odrazu znudziło ze ciągle im sie wyswietlaja jakies teksty i by marudzili ze im sie nie podobają ;]

-------------
Wrzucamy złoto do plecaka/mieszka (i tu jest problem, bo sa przypisane takie same nazwy do różnych dzwieków)
dropmny2.wav - do 5 tysiecy złota (chodzi o tą drugą nazwę z kolei)
dropmny1.wav - powyżej 5 tysiecy(5001) złota (do 60k) (tutaj tez druga nazwa z kolei)

Wrzucamy złoto do skrzyni
dropmny1.wav - 1-3 monet (pierwsza z kolei)
dropmny2.wav - 4-10 monet (pierwsza z kolei)
dropmny3.wav - 11-30 monet (pierwsza z kolei)
dropmny3.wav - 31 monet do 60 tys monet (druga z kolei)

Odgłosy wrzucania monet słychac przykładowo do 3 kratek od postaci

-------------
Jak cos jeszcze wymysle to napisze


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adellas dnia Śro 20:56, 18 Lut 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:10, 18 Lut 2009 Powrót do góry

Trisnic któryś (najlepiej ten który fabularnie ma być "dowódcą") ze strazników "Witaj w Trsnic mieście prawych obywateli" albo "Witaj w imie ...."(wstawic imie najbardziej pasujacego boga)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Qler



Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów

PostWysłany: Śro 21:13, 18 Lut 2009 Powrót do góry

Adellas napisał:
-------------
Lupis

Jak przejdziemy przez most, tuż przed bankiem
emocja: crumble4.wav
tekst: *Dochodzą Cię odgłosy ze wschodu.* albo
*Ziemia pod twoimi nogami nagle zadrżała.* lub cos innego

Jesli juz, to trzeba napisac jakie odglosy.
A ziemia to od czego niby zadrzala? Kopalnia sie zawalila?
Cytat:


Dochodzimy do kamieniarza stojącego przed wejściem do kopalni
emocja: crumble2.wav, crumble3.wav
tekst: *Z kopalni wydobył się ogromny huk.*
*Żar wydobywający się z kopalni, spowodował łzawienie twoich oczu.*
*W powietrzu unosi się gryzący zapach siarki.*

Znowu jakies zawaly w kopalni?
W kopalniach to raczej chlodno powinno byc, przynajmniej w tego typu. To nie sa sztolnie gleboko w ziemie.
No i kurde, raczej metanem, nie siarka by smierdzialo.

Cytat:

Jak cos jeszcze wymysle to napisze

Bez obrazy, ale jak pomysly maja byc takie jak do Lupis, to daj sobie spokoj.
Z reszta, co elf robi tak czesto w Lupis, zeby go obchodzily odglosy i emoty w tym miescie? Bo o ile kojarze to dlugouchem teraz grasz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Qler dnia Śro 21:15, 18 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Adellas



Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 45 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Śro 21:30, 18 Lut 2009 Powrót do góry

Czekałem na zdanie burmistrza.

Jesli sie nie podoba to nie, ja tylko chciałem pomóc.

Podaj cos sensownego ze swojej strony jak sie lepiej znasz.

Nie szyszkojadem/długouchim tylko krasnoludem.

I tak jeszcze cos wymysle :]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ashantiel
CLFE-Seer Team


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Śro 22:34, 18 Lut 2009 Powrót do góry

A mi się podoba, może tylko trochę zmodernizować. Ale to Ty Qler jesteś burmistrzem. (Tylko kolanami świecisz ;D )
Btw. przynajmniej on jakoś chce urozmaicić toto życiorujnowactwo zwane ultimą ;]
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Aiedail
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Śro 23:26, 18 Lut 2009 Powrót do góry

Qler napisał:

No i kurde, raczej metanem, nie siarka by smierdzialo.


A co to, wychodek, że ma metanem walić? Chyba, że mamy w Lupis złoże gazu ziemnego. Jako burmistrz bałbym się arabów i OPECu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Qler



Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów

PostWysłany: Czw 9:05, 19 Lut 2009 Powrót do góry

Toc ja nie mowie ze nie, ale nie takie, kurcze takie odglosy to jakby sie kopalnia walila.

Na przyklad :
podchodzac do wejscia do kopalni - *slyszysz rytmiczne uderzenia kilofow i nawolywania gornikow*
*do twoich uszu dochodzi stuk wagonikow gorniczych*

Ja bym to widzial raczej w takim guscie.

Cytat:
(Tylko kolanami świecisz ;D )

Ej no, kilt to jest tradycyjny krasnoludzki ubior. ;P

Aiedail -> No chyba predzej metanem niz siarka. To nie kopalnia siarki. Smile

Cytat:
Nie szyszkojadem/długouchim tylko krasnoludem.

Hmm.. widac zle kojarze postac. Wybacz zatem.
Cytat:

I tak jeszcze cos wymysle :]

No i super. Te odglosy ze wschodu sa ok, ale jakie te odglosy moze jeszcze tam wpisac.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Qler dnia Czw 9:06, 19 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)