Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 naduzywanie Kal ort por Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
horac



Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 61 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Śro 20:21, 30 Sty 2008 Powrót do góry

Witam.. pisze post w tym temacie dlatego ze.. to co obserwuje osobiscie od pewnego czasu jest.. moim zdaniem nie do przyjecia. Postac Armil Draven.. naduzywa Kal ort por.. w dodatku nie ma nawet DISTURBA jak dostaje cios za 3/4 hp.. znika jak chce i gdzie chce i kiedy chce w mniej jak sekunda. To jest naduzywanie mechaniki z jego strony. Propozycja moja wyglada nastepujaco: Wprowadzic Disturb w momencie gdy mag otrzyma jakiekolwiek obrazenia w momencie czarowania albo wydluzyc czas Kal ort por do 3-4 sekund zeby miec szanse na zabicie. Wiem ze wiekszosc to magowie.. zaraz rozpocznie sie kontrofensywa w ten topic.. ale coz Nie godze sie na to bym nie mial szans zabic postaci.. a ona mogla uciekac za kazdym razem bezkarnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Śro 20:32, 30 Sty 2008 Powrót do góry

ja popieram propozycje horaca.
do uciekania z dungeonow w goracych sytuacjach powinna sluzyc brama a nie kal ort por.
aby przedstawic sprawe jasniej proponuje przywrocic blokade na czarowanie kal ort por gdy jestesmy atakowani (wyswietlala sie informacja "wouldst you flee during the heat of the battle ? " )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Orn



Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 120 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:39, 30 Sty 2008 Powrót do góry

Ej, ludki, tyle ze jest taki czar "protect" i mozesz mi zabrac hitem 99%hp a disturba nie zaznam i tak.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Raw



Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Śro 21:20, 30 Sty 2008 Powrót do góry

Jakie tam nadużywanie wojownik także może uciec z pola bitwy np:Paladyn czarem sanctum viatas.Po co zaczynać nieskończoną dyskusje że jak i mag jest przesadzony to i paladyn to i nekro i skończy sie na tym ze wszędzie będzie trzeba pieszo biegać;/ Kup sobie broń którą będziesz mógł paraliżować i po problemie;)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Śro 22:33, 30 Sty 2008 Powrót do góry

Ja tez uwazam ze sytuacja jest spoko... I nie ma najmniejszego problemu w zabiciu kogos kto czaruje Recalla... Prawda mch ?? ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dante



Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 29 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 22:34, 30 Sty 2008 Powrót do góry

też coś na te temat wiem i zgadzam się że ten czar jest troche przesadzony Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Śro 23:27, 30 Sty 2008 Powrót do góry

Cytat:
Jakie tam nadużywanie wojownik także może uciec z pola bitwy np:Paladyn czarem sanctum viatas



Woj =/= Paladyn

Paladyn z tego co wiem ma blokade i niemoze uzyc podczas walki.
Woj uzywajac iskry to zdazy sie go 5 razy zabic gdyz cast jest dlugi (okolo 10 sec czy cosik)
Nekro coz .... jezeli ma taki sam czas czarowania jak mag to takze zwikszyc.

Ogolnie proponuje by wydluzyc czas castowania tego czaru do czasu stawiana gate.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 23:31, 30 Sty 2008 Powrót do góry

Po pierwsze to delay jest, po drugie żeby coś wyczarować muszę się zatrzymać a wtedy wojownik ucieka a nie powinien Wink
Czyli co wojak ma szanse ucieczki a mag już nie może mieć?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Śro 23:32, 30 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Czw 0:22, 31 Sty 2008 Powrót do góry

Jak nie moze miec .... moze tak samo biec i sie nie zatrzymywac jak woj :>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Malarug



Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 0:48, 31 Sty 2008 Powrót do góry

"Ja go nie moge zabic bo on ucieka". Jak ktos nie chce walczyc to powinien miec mozliwosc ucieczki. Mam nadzieje ze nic nie zostanie w tej kwesti zmienione.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 0:49, 31 Sty 2008 Powrót do góry

Przyznam Ci racje gdy mag będzie mógł czarować w biegu Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
horac



Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 61 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 2:09, 31 Sty 2008 Powrót do góry

Problem w tym ze Armil walczy ale jak juz cos nie tak to odrazu pol sekundy i go nie ma nawet jak dostaje obrazenia.. JA CHCE JEDNA ZMIANE.. DISTURB przy obrazeniach na czarujacych kal ort por magu!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Czw 2:36, 31 Sty 2008 Powrót do góry

Wybacz ale do ucieczki nie potrzebne jest czarowanie w biegu a chyba o to chodzi w tym topicu.

Co do tego ze ktos kto niechce walczyc powinien miec szanse na ucieczke .... ma .... bierze nogi za pas i wio.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Czw 2:41, 31 Sty 2008 Powrót do góry

horac jest disturb dla kazdego czaru... ale jest tez czar antydisturbowy... ktory daje minusy do castowania...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
voult



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 316 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 9:47, 31 Sty 2008 Powrót do góry

No dokładnie Korg, mnie tu pachnie takim: ja mam prawo, co więcej, ja musze cie zabić, a ty jak uciekasz, to już jechanie po mechanice... no prosze was... co innego jak jest bania, że koleś cie atakuje, a jak mu nie idzie, to nogi za pas, bo się okazał laciem ^^
Ale to w ogóle problem jak ze złodziejami, nachalnym fragowaniem itp... ty chcesz Horac zmieniać mechanike, a tu chodzi o podejście/moralność graczy.
Walczysz = nie uciekaj tandetnie, daj się zabić, albo wygraj... chyba, że jesteś laciem i nie radzisz sobie w pvp/nie uznajesz takiej gry/whatever, to dajcie takiemu graczowi nawiać... bo przecież nigdzie nie jest napisane, że ma dać się zabić itp.

Hmm... inne pytanie, czy ta postać przypadkiem nie ma reda?
Bo tak coś właśnie kojarze i jak tak, to mi to pachnie tandetą... taka moralność Kaliego... Kali zabić dobrze, zabić Kaliego źle... a za to powinien dostać upomnienie gma i przyjrzenie się bliżej jegomościowi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)