Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Moja wizja balansu Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poll :: Czy zgadzasz się z autorem tematu ?

tak
53%
 53%  [ 7 ]
nie
46%
 46%  [ 6 ]
inne (opisz krotko swoje zdanie i przedstaw swoja wizje systemu walki na CL)
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 13


Autor Wiadomość
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pon 20:41, 16 Kwi 2007 Powrót do góry

Nowy Pol 096 byl glosno zapowiadany od paru lat, na dlugo przed tym jak zaczalem grac na CL. Obiecywano graczom nowa mape, potwory, przedmioty, rzemiosla, klasy postaci, rasy, AI npcow <- wszystko to zostalo spelnione i sprawdza sie bardzo dobrze...
Ale NIKT nie zapowiadal wywrocenia systemu walki do gory nogami. Walka i wszystko co z nia zwiazane, zarowno pvm jak i pvp, zawiodla mnie najbardziej. Jedyne zmiany jakich spodziwalem sie po nowym polu to usuniecie nabugowanych przedmiotow (tzw. wipe) oraz kosmetyczne zmiany w balansie (usuniecie butli blysku, zmiana systemu broni magicznych).
Pisze to z perspektywy prostego gracza ktory wkrecil sie w rozgrywke UO i nie tesknil za znacznymi zmianami, poniewaz stworzony przeszlo 5 lat temu system byl ok poza paroma niedociagnieciami w kwestii balansu. Tymczasem to co zobaczylem na 096 w sumie mnie zszokowalo, gdyz walka stracila cala swoja miodnosc. Osoba tworzaca ten system bez watpliwosci wyszla z zalozenia ze "nowy pol = nowi gracze (starzy wyp. [nie, nie dziekujemy])". Zlewajac sugestie graczy na prawde intensywnie grajacych pvp, stworzyla twor ktory odpowiadal tylko jej i waskiemu gronu "niedzielnych pvpowcow" ktorzy nie potrafili docenic piekna starego pvp, a czerpia radoche z wszelkich udziwnien. Piekno dawnego pvp tkwilo w jego prostocie. Obecne pvp kojarzy mi sie z popie.rdolonymi japonskimi kreskowkami/filmami gdzie postacie maja jakies dziwne moce o ktorych oni sami tylko wiedza i wykorzystuja je w taki sposob ze przeciwnicy nawet nie wiedza co ich zabilo. Piszac o udziwnieniach mam na mysli ciosy specjalne, zmiana dzialania wielu czarow, inny sposob wyliczania szansy na trafienie, szybkosci zadawania ciosow i tym podobne. Nowe klasy postaci rowniez sa udziwnieniem jednak uwazam ze odpowniednie ich wprowadzenie nie namieszalo, tak jak zmiana calego systemu.
Obecnie na CL po uplywie 3 miesiecy od wprowadzenia pola 096 sprawy balansu przejela inna osoba. Zmiany wprowadza po konsultacji z graczami co nie powoduje oburzenia jak np uwalenie butli many swego czasu (na 095 jeszcze). Widac ze ta osoba sie naprawde stara. Pisze jednak ten post w innym celu. Zmiany przez nia wprowadzane mimo ze sa bardzo postepowe to jednak nie ida w strone przywrocenia dawnego systemu - czary wykorzystywane w walce nadal ograniczaja sie do 1-3 lvl z powodu nieudostepnienia osiowych ksiąg magii (magicznych przyspieszajacych czarowanie, przyspieszajacych bierna medytacje), sile ciosow bronia to rowniez problem, ktory ciezko wybalansowac wlasnie z powodu specjali.
Dlatego aby ulatwic uksztaltowanie optymalnego systemu walki proponuje kierunkowanie go w strone starego i sprawdzonego, zamiast czegos blizej nieokreslonego bedacego zadowalajace na dana chwile, czyli:

-wylaczenie specjali
-przywrocenie butli many
-wybalansowanie sily ciosu broni bez uwzglednienia specjali
-zniesienie systemu zaleznosci spowalniajacych czarowanie/ walke u postaci wojownikow z bojowkami
-wprowadzenie ksiazek magicznych przyspieszajacych czarowanie do uzywania tylko przez magow z 0.0% skilli bojowych
-przywrocenie starego systemu trucia ( do zatrucia wiekszosc broni z fenca + czesc swordow)
-paraliz w mackach
-przywrocenie starych paralizy
-niech beda spowrotem uzyteczne czary wyzszych kregow, nie tylko magic arrow i fireball
-energy field jako klatka a nie kolejna scianka -ktora stoi krocej i czaruje sie dluzej
-
-
-przywrocenie reszty balansu z dawnej CL.

To juz koniec, w tekscie opisalem tylko swoje zdanie na ten temat dlatego zamieszczam ankiete aby przekonac sie czy nie jestem wyjatkiem.




zanim posypia sie flamy i narzekania ze np paraliz trwal kiedys 6 sek niech trwa 3 sek to prosze o uwzglednienie tego, ze chodzi mi jedynie o przywrocenie starego systemu, a nie balansu w identycznym ksztalcie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nasti



Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 457 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Yew

PostWysłany: Pon 20:46, 16 Kwi 2007 Powrót do góry

Ja nie czytalem jeszcze tego całego przeczytam moze pozniej ale powiem tylko jedno "albo coś jest nowe i musimy się przyzwyczjać do nowych rzeczy albo jest stare i klepiemy stare rzeczy tak jak w rządzie jedno w kółko i to samo..."


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pon 21:00, 16 Kwi 2007 Powrót do góry

Widzisz Nasti ja nie narzekam na nowe rzeczy, ktore imo sa bardzo fajne: rolnictwo, crafting, cooking. Ja narzekam na brak czegos co bylo kiedys. Bez sensu jest robic balans z jedynym zalozeniem ze ma byc "sprawiedliwie" i dazyc do tego przez xx nastepnych miesiecy co przy obecnej liczbie grajacych/testujacych moze rownac sie naprawde dlugiemu okresowi czasu. Najlepszym rozwiazaniem byloby wlasnie skierowanie sie w strone sprawdzonego systemu z 095 albo OD BIEDY tworzyc klon osi - ale wtedy na prawde ze wszystkim a nie wybiórczo.
No i na koniec taka "zlota mysl" Laughing Laughing Laughing ze "lepiej sie cofnac niz zrobic krok w przepasc. " Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nasti



Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 457 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Yew

PostWysłany: Pon 21:10, 16 Kwi 2007 Powrót do góry

mch88 napisał:
Widzisz Nasti ja nie narzekam na nowe rzeczy, ktore imo sa bardzo fajne: rolnictwo, crafting, cooking.


Cooking Smile widze że nie wiesz co piszesz:)

mch88 napisał:
No i na koniec taka "zlota mysl" Laughing Laughing Laughing ze "lepiej sie cofnac niz zrobic krok w przepasc. " Very Happy


Jeśli ekipa będzie zatrzymywać się zarzucą jej że się nie rozwija...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
robus



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 21:43, 16 Kwi 2007 Powrót do góry

Jestem za.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kred



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 81 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:14, 16 Kwi 2007 Powrót do góry

Zgadzam sie z autorem tematu. Dzies nawet rozmawialem o tym z Garthem. Staralem sie mu powiedziec dokladnie to co jest w temacie. Czyli to, ze niektore rzeczy zamiast poprawic czy udoskonalic zostaly zmienione na nowe, do czego wiele osob nie byla przygotowanych. Dokladnie tak jak mch88 napisal, to mialy byc zmiany polepszajace, a nie calkowicie zmieniajace rozgrywki. Jesli chodzi akurat o system walki to wydaje mi sie on urozmaicony bardzo ladnie, ale te spece... no coz... wiadomo, mistrzowie walki znaja tych pare sztuczek w swojej profesji i broni, ale nie zostalo to dostosowane do graczy ze starego CL3. Ciesze sie, ze aktualna Ekipa robi wszystko, zeby jednak zatrzymac graczy, ale zastanawiam sie czy dla niektorych to juz nie jest za pozno troche... niektorzy juz podjeli decyzje o emigracji z CL4, niektorzy sie wahaja, niektorzy calkiem z UO zrezygnowali po zmianie z 095 na 096.
Niektorzy zas nie chca widziec w Ekipie niektorych osob, co powoduje dalsze watpliwosci "gdzie? co? jak?".


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
voult



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 316 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 8:43, 17 Kwi 2007 Powrót do góry

Mch, sprawa nie jest taka prosta. Ja ze swojej strony zauważyłem, że spacjale faktycznie częściej używam w pvp niż w pvm gdzie jednak łatwiej mi mobka ubić kombinując czarami niż tracąc 30 many na specjala, który de fakto za dużo mu nie robi... co innego pw, taki faktycznie więcej zrobi swoją pukawką z jakimś tam doublestrikem itp.
Specjale są z jednej strony ok, powinny zostać, bo to urozmaica walkę i to faktycznie jest troche marudzenie, że nie potrafisz się przystosować do nowych realii, ale z drugiej strony też namieszały w balansie, bo teraz pw jednak musi mieć inta, przez co przestał być 100/100 (z przymróżeniem oka ofc, bo to raczej nigdy nie było do uzyskania) i faktycznie zabija maga z palcem gdzie plecy kończą swoją szlachetną nazwę.
Ratunkiem dla specjali by były butle many, które de fakto wątpie czy ktoś ma (nawet z tych co sobie dali siana z graniem), bo o przepis ciężko nadal jest jak cholera.
Przypomina mi się stwierdzenie, że na nowym polu magowie mają mieć gorzej i faktycznie tak jest, tyle tylko, że rozumiałem to wtedy jak to czytałem, że chodzi o klimatyczne ograniczenie, że vendorzy nie lubią magów, nie sprzedają im rzeczy, albo drożej, bo niby przez nich był koniec starej Sosarii itp. Co więcej, mapa de fakto, to jest jakaś pomyłka, ta co jest miała być jedynie na beta testy, a na pełny up miała stać już full mapa starej Sosarii z poważnymi zmianami (jak miasta krasków, elfów, zniszczona część starych miast, nowe spowny, itp.)
Przypuszczam, że dh faktycznie sobie zrobił pola pod siebie i jak już postawił, to grało mu się fajnie na małej mapce i więcej nie potrzebował... ech... ale wracając do tematu...
Vendorzy mają mniej kasy (crafterowi na prawdę jest ciężko coś zarobić tylko sprzedając vendorowi, a graczy-kupujacych na prawde jest mało chętnych), ziół jest mniej (owszem, zielka została zmieniona i teraz jest lepiej - niestety nie mam i nie wiem jak działa w praktyce), niektóre skille jak cooking są po prostu rzucone tak sobie (na 95 cooking na prawde był spoko - no ale nie ma co płakać teraz o to, bo chyba balans jest ważniejszy na obecną chwile), do tego właśnie system walki... ok. hp są jak na osi, już lepiej, no ale to i tak nie zmienia faktu, że mobki walą strasznie i po paru latach przyzwyczajenia z balansu z 95 ciężko jest się przestawić na to jak jest obecnie i przez to ludzie w sporych ilościach podziękowali temu polowi, czy też uo... takie wymuszanie podniesienia poziomu na siłę jednak za dobrze nie służy.
Do tego właśnie wiele problemów wynika z niskiego onlinu, bo pewnie jak byś miał z kim się polać w pvp i miałbyś je na każdym rogu, to byś nie narzekał tak strasznie i pewnie przyzwyczaił się, no ale to wynika też z "dziwności" balansu i koło się zamyka... chociaż nie tylko, bo w sumie wiele rzeczy wpłyneło na to, takie jakie było nastawienie ekipy, pvp arena, która się zrobiła z uo to też problem i niektórzy dali sobie siana zamiast się użerać z fanami queka w realiach uo, itp.
Nie wiem jak rozwiązać problem, czy faktycznie wracać do starego balansu, ale z częścią skryptów nowych (właśnie rolnictwo, crafting, npce, burmistrzowanie, questy vendorów, itp) - na zasadzie: proste i sprawdzone rzeczy są najlepsze, czy walczyć z tym, który jest i starać się go prostować i przyzwyczajać się do nowości... ja sam łapię się na tym, że z wiekiem zaczynam marudzić na rzeczy nowe i wole sprawdzone sposoby, więc nawet bym się przyczynił do twojej myśli żeby "przywrócić" stan balansu z 95 tylko z częścią nowych skryptów. Faktycznie im prostsza gra, tym bardziej wciaga i mimo, że uo na początku wydawało się takie skomplikowane, to po jakimś czasie stało się w miare banalne granie i tylko kombinowało się z taktyką gry.

Oprócz tego jest jeszcze jeden problem o którem mówił swego czasu Garth, ofc. nie obrażaj się o to Coltain teraz: dużym błędem z mojej strony uważam, że było niedopuszczenie Drac0 i Tyrka do pisania skryptów, bo oni faktycznie znają balans od strony pvp i mogli by dobrze to zrobić, ale się zniechęcili brakiem zgody na robienie czegokolwiek i poszli sobie, a to niestety wynika z obawy jaka była ze strony ekipy przed zmianami (plus fakt nie umiejętności rozmawiania, co jest normalne w obecnych czasach - łatwiej jest użyć wyrafinowanej riposty "spierdalaj" niż pójść na kompromis - czyt. zadziałać dla dobra ogółu społeczności CL), bo niestety było paru speców, którzy ostro namieszali... a chłopaki też nie chcieli poczekać i teraz widać, że po jakimś czasie np. właśnie Coltain dostał zgode na zmiany i stara się sam coś robić, no ale wiesz... świństwem jest ta cała sytuacja teraz, że skrypter, który trzymał wszystko w palcu i rzucił wszystko i róbcie sobie co chcecie i zajmuje się tym teraz człowiek, który skilla pvp nie ma.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kred



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 81 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 9:36, 17 Kwi 2007 Powrót do góry

Jak wczesniej w tym temacie - ze wszystkim sie zgodze w mniejszym lub wiekszym stopniu.

Dodatkowo jeszcze musze zwrocic uwage, ze pvm stal sie tez utrudniony przez mobki czarujace, ktore mialy kilka czarow nagle poprostu robia na masowe czarowanie, czasem trudno jest uciec kawalek, bo juz leci kilka czarow na gracza.
Tam gdzie powinno byc w miare mozliwosci latwo sa mobki czarujace, ktore z palca rzucaja czary bez opoznienia zwiazanego z czarowaniem, a tam gdzie nie ma czarujacych, dla graczy bez mistrzowskich umiejetnosci walki, jest za trudno.

A osobom, ktore glosowaly na to, ze sie nie zgadzaja z autorem tez polecam napisanie dlaczego tak uwazaja, bo kazdy moze zaglosowac chocby na przekor i nawet nie wiedzac o co chodzi lub poprostu chcac zbojkotowac temat. Chyba, ze to sa osoby, ktore za krotko graly na CL3, zeby byly w stanie sie wypowiedziec o roznicach 095 i 096...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:01, 17 Kwi 2007 Powrót do góry

kred

jakie mobki i jaki czar?
- bedzie tak jak mowisz to sie zwiekszy/zrobi delaya

ja mam pvp skil

pvm dla mnie jest super

reszty nie bede komentowal


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 10:37, 17 Kwi 2007 Powrót do góry

v_for_vendetta napisał:

(...) Specjale są z jednej strony ok, powinny zostać, bo to urozmaica walkę i to (...)


Na poczatku - v_for_vendetta nawet nie wiem kim jestes, pewnie nawet nie masz pojecia o pvp ktore bylo na 095. O specjalach, jasne urozmaicaja rozgrywke ale na tyle ze jest ona przytlaczajaca i niegrywalna. (ile razy musze pasc od lucznika zeby nauczyc sie ze moze on teraz strzelac w biegu, albo ile razy musze pasc od typa z katana zeby nauczyc sie ze ma ona double strike albo ile razy musze pasc od typa z pika zeby nauczyc sie ze ona paralizuje itd itd itd) Dla Ciebie specjale sa moze ok i rzeczywiscie dla osoby ktora nie umie/ nie umiala grac nie ma znaczenia czy pada od specjala czy nie -wnioskuje ze jestes taka osoba, bo tych ktorzy umieja grac znam przynajmniej z nickow.
Dodatkowo, w tym temacie nie chcialem "pisac za innych" ale prawda jest taka, ze te ~50 osob ktore odeszly z CL zrobily to TYLKO przez
a). zmieniony system walki b). wylaczone pvp
Piszę "tylko" gdyz nie odeszly one przez bugi w craftingu, to ze zabil ich wilk w lesie lub nawet skasowanie przedmiotow - Ale wlasnie TYLKO przez zabranie im rzeczy z ktorej glownie czerpali przyjemnosc.
Nie wazne juz w tym momencie czy te osoby byly bezmozgimi fraggerami, czy wartosciowymi graczami grajacymi pvp; chodzi o to ze wszyscy oni odeszli bo poczuli sie oszukani.

Na zakonczenie dodam ze przy przechodzeniu ze starej UO i wprowadzaniu do uzytku UO:AOS tez byla mozliwosc wprowadzenia specjali, ale na szczescie jakas mądra osoba dowodzaca wtedy CL nie zrobila tego i zatrzymala część graczy. (prawda jest taka ze wtedy na CL ludzi trzymalo jeszcze cos innego niz sama rozgrywka ale to temat na inny topic)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
voult



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 316 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:31, 17 Kwi 2007 Powrót do góry

Ja myslę, że nie mch... specjale mogły być już wtedy wprowadzone... w ogóle większość rzeczy, które zostały wprowadzone przy przejście na 96 zostało za szybko wrzucone i przez to zrobił się chaos, zupełnie inaczej by wyglądało granie gdyby po mału się wprowadzało i przyzwyczajało graczy/testowało... albo od razu zmiana samego pola na 96/97, ale z tym samym balansem/"realiami" gry, a potem dopiero wprowadzać nowe rzeczy na zasadzie, że nowy pol daje więcej możliwości, itp.

Do tego fajnym argumentem jest, że skoro na osi to jakoś pracuje od lat, to czemu by u nas nie mogło.

Chyba wszyscy wiedzą, co było tego przeczyną wtedy takich, a nie innego postępów... teraz niestety już jesteśmy po fakcie dokonanym Confused


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 11:53, 17 Kwi 2007 Powrót do góry

v_for_vendetta napisał:

Do tego fajnym argumentem jest, że skoro na osi to jakoś pracuje od lat, to czemu by u nas nie mogło.


Owszem ale tylko po przeniesieniu absolutnie CALEGO balansu z osi, a nie na zasadzie dziecka w sklepie 'oOO specjale sa fajne wrzucmy je tez!". Zdaje mi się ze exile i tator costam pisali na starym forum ze grali na osiowych serwerach i bylo ok ale na nich rozwiazania z osi byly zaaplikowane w calosci... A nie tak jak teraz (piszac teraz mam na mysli 3 miesiace do czasu objecia nadzoru nad zmianami przez Coltaina) ze zostala stworzona mieszanka rozwiazan stworzona bez zadnych konsultacji przez osobe nie majaca pojecia o pvp. Wiec oczywiscie jak pisalem wczesniej specjale moga zostac ale wtedy chce widziec ksiegi magii, system hp jak z osi(odhaczone po wielu napisanych postach), paralize jak z osi(obecnie sa do zresowania w calosci O,o ), sile broni jak z osi, zbroje jak z osi itd.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 12:51, 17 Kwi 2007 Powrót do góry

W tym momencie, zeby zrobic system jak z osi, nalezalo by
a) - przywrocic dellay miedzy czarami
b) - przywrocenie dellay-a w piciu butli
c) - przywrocic stary paraliz.
d) - wprowadzac magiki
e) - wywalic wymagania przepisow do podstawowych magoli i mixow.

specjale sa imo ok.
Nie ma juz specjala ktory by konczyl walke. (2-krotne oslabienie dmg.)
Dodatkowo pare taktycznych specjali typu: paraliz czy crushing blow? (tez z ominieciem ar-a) bylo w nieco innej postaci tez na 095. np. halka czy macki ogolnie paralizowaly, a szary pion magoli omijal ara, nie mowiac juz o truciu. No i pamietajcie, ze jak sie wywali specjale, to trutka juz nie bedzie taka elo.

Szybkosc broni jest ok. Z tego co wiem zostala ona przyrownana do tego co mamy na straticsie, co w polaczeniu z osiowym naliczaniem hp jest dobrym rozwiazaniem.

Dajmy chwile czasu tym zmianom ktore sa teraz. Tak naprawde, nie mialy one mozliwosci bycia sprawdzonymi.

System trafien jest liczony od skilli bojowych napastnika i broniacego sie.
Idea jest mniej wiecej taka, ze przy rownych wartosciach bojowki u atakujacego i tego kto sie broni, szansa na trafienie wynosi 50% (a co za tym idzie, tyle samo wynosi szansa na obrone) Co wydaje mi sie byc dobrym rozwiazaniem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kred



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 81 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:54, 17 Kwi 2007 Powrót do góry

Coltain:
Potepiona dusza (czary: poison, fireball, explo, energy bolt, lightning)
Skeleton Mage (czary: poison, fireball, explo, energy bolt, lightning)
Spere (czary: poison, fireball, explo, energy bolt, lightning)
Jednym zdaniem - te czary zauwazylem, puszczaja je w takich wiazankach, ze z 90 hp tylko po tym jak zaczalem uciekac zobaczywszy mobka po dobiegnieciu do strazy mam czasami mniej niz 20 hp.
Maja one tez czar paralizu, ale akurat nie za czesto go uzywaja...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
drako



Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 17:40, 17 Kwi 2007 Powrót do góry

Zgodze sie z tym, ze niektore mobki, z zalozenia slabe, sa obecnie troche za mocne. Szkielety w grupie wiekszej niz 3 potrafia zrobic ladne kuku a starcie ze skeleton mage trwalo w moim wypadku kilka sekund (po tym jak dostalem -20 do wszystkich statow + poison + fireballx2) i prawie 90hp+fenc nic tu nie pomogl. Do tego dodam czarowanie zza ekranu (np Reapery).

Specjale? Jak ich nie lubisz to nikt nie kaze ich uzywac. Wspomniane bylo archery - jest ono teraz strasznie wolne (biorac pod uwage predkosc poruszania sie sporej czesci mobkow) a zabicie jakiegos mobka wymaga niezlej gimnastyki wiec specjal w postaci strzelania w biegu jest imho ok.

Ogolnie to 096 mi sie podoba. Jedyny problem jaki widze to trudny start nowego gracza. Mam postac z 095 i bylo mi na poczatku ciezko zarobic jakakolwiek kase, a jak mi sie w koncu udalo to mnie rozkladal jakis przypadkowy mobek spotkany po drodze do banku.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)