Autor |
Wiadomość |
Orn
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 21:15, 22 Maj 2008 |
|
Uznałem, że lepiej będzie zrobić nową ankietę dotyczącą expa skilowego.
Proponuję zmodyfikować expa
Opcje:
1. Exp rośnie tylko przy użyciu skila, gainując na poziomie 9X% o 5 a na poziomie 100 o 10. Szansa na gain 10%. Gracze nowi osiągną 100expa zanim będą mieć 91% skila. Sprzedane tfu odświeżone konta osiągną 100 w jeden dzien.
2. To samo, ale szansa na gain 20%
3. Przy 90% wskakuje instant 100expa. Nie trzeba wiele mieszać w skryptach, taka premia za mistrzostwo w fachu.
4. 100%skila daje tyle co 100%+100expa, expa wywalić
5. 100% skila daje tyle co 100%+100expa, exp rośnie tylko czynnie(w miare szybko) i daje niewidzialny bonus do skila +3%
6.Zostawić jak jest.
7.Mam swoją wizję, zaraz napiszę.
Moje propozycje mają na celu wywalenie biernego gaina, chcę by przyzwyczajeni do działania skila ze 100expa nie mieli zmian, chcę by nowi gracze nie czekali na 100expa 3 miesiace.
Zapraszam do ankiety
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Orn dnia Czw 22:41, 22 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
FLorka
Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Rzeki
|
Wysłany:
Czw 21:35, 22 Maj 2008 |
|
Orn napisał: |
3. Przy 90% wskakuje instant 100expa. Nie trzeba wiele mieszać w skryptach, taka premia za mistrzostwo w fachu.
|
Mistrzostwo to jest przy 100, jeśli już... i 100 skilla powinno dawać 100 expa, jeśli takie coś by miało być.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Czw 22:31, 22 Maj 2008 |
|
Przedostatnia opcja w ankiecie jest tendencyjna ... poco taki komentarz ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Orn
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 22:40, 22 Maj 2008 |
|
Masz rację, ludzie niemający zdania mogą z przekory tam kliknąć. Dzieki.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Orn dnia Czw 22:42, 22 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 0:04, 23 Maj 2008 |
|
ad 1,2)
Po co exp jesli rosl by tak samo prawie jak skill?
ad 3)
bonus za 90% skila to nie w porzatku wobec tych co tego skila maja mniej. Czym wiecej skila tym trudniej go zrobic a nie na odwrot. Po za tym jaki sens mial by wtedy exp ktor przeciez ma zapobiegac zaglerce skilowej.
moja propozycja:
Exp rosnie biernie, offline i po 3 miesiacach daje 100%
Kazdy exp skilowy daje podobny bonus, czyli te 10-15% skilla.
Exp powinien rosnac offline. Jest to fair wobec tych co nie maja czasu wiele na gre i wobectych (nielicznych juz) co wracaja na CL i maja zero expa.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Orn
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 10:00, 23 Maj 2008 |
|
Mitikas z Aure napisał: |
ad 1,2)
Po co exp jesli rosl by tak samo prawie jak skill?
|
Exp podkreślałby specjalizację. Ma szybko rosnąć by pozostały aktualne skrypty z bonusami od expa, natomiast upierdliwość expa powinna zniknąć.
Mitikas z Aure napisał: |
ad 3)
bonus za 90% skila to nie w porzatku wobec tych co tego skila maja mniej. Czym wiecej skila tym trudniej go zrobic a nie na odwrot. Po za tym jaki sens mial by wtedy exp ktor przeciez ma zapobiegac zaglerce skilowej.
|
Żąglerka skilowa zmniejsza płacze "fenc ma dopał" "mag ma dopal". Robisz skila i się cieszysz. Żąglerka skilowa będzie trzymać graczy znudzonych.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Yasiu
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trojmiasto
|
Wysłany:
Pią 10:46, 23 Maj 2008 |
|
Ankieta kiepsko zrobiona moim zdaniem. Glosuje zeby zostalo jak jest.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Pią 16:31, 23 Maj 2008 |
|
Dalem wywalic.
ewentualnie moznaby zmodyfikowac zeby dawal jakis +do robienia expow ale tylko dla crafterow a nie wojow etc.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Sob 1:23, 24 Maj 2008 |
|
ja jestem za wywaleniem expa.
z tego co pamietam, z roznych przeciekow, komentarzy odnosnie expa... mialy to byc liczby ktore rosna naprawde wolno i mialy czynic z postaci legendarna jednostke.. (czyt. mial dawac duzy dopal)
wyszlo tak ze jest to po prostu przedluzenie skilla, na dobra sprawe dajace tyle co na CLTE dobicie z 99% na 100% czyli ladnie wygladajaca wartosc przy skillu. kazdy kto korzysta z danego skilla i tak ma expa na 100 bo to "ladnie wyglada"
uwazam ze z czystym sumieniem mozna wywalic tego calego expa, dodajac go i balansujac w podstawowej 110-105-100 skilla, szkoda tylko ze wielu ludzi nie moze zrozumiec ze exp nie czyni wcale ich postaci wyjatkowymi i zal im tego pradu ktory sie zmarnowal na .afk
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ill
Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 9:19, 24 Maj 2008 |
|
wynik ankiety niczego nie daje
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|