Autor |
Wiadomość |
Zoorek
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: BiM 2003
|
Wysłany:
Nie 15:06, 16 Lis 2008 |
|
Jak wiadomo ingerencję seera/gm'a widuje sie tu dość rzadko, już nie mówiąc o słąwnych w każdej grze starciach dobra ze złem. Walki takie mogłyby wyglądać bardziej epicko bez pomocy GM'ów. Propozycja ta polega na dodaniu po jednej nowej mocy dla Paladyna i Nekromanty. Nie będzie ona przepakowana- wymagałaby ona dużego "wkładu" własnego i nie siała ogromnego spustoszenia w PvP. Wybralem klase Paladynow i Nekromantow bo sa to chyba najwyrazniejsze stronnictwa dobra i zla. A teraz do rzeczy.
Nowa moc dla Nekromantow- "Przywolanie Piastuna" (nie mylic z Piaskunem ; p).
wymagania:
-4nekro ze skillem Necro na poziomie minimum 100%
-1 necro ze skillem necro na minimum 105%
-5 głów w plecaku każdego necro (jako składnik czaru)
-zżera rzucającemu 60pkt. many i 50% HP
-kamień przywołania (jeszcze nie mam pomysłu skąd możnaby go brać, ważne żeby był dość rzadki)
Użycie: 5 nekrosów rzuca to zaklęcie na jeden kamień ładując jego ładunki (kamień zbierałby ładunki przez max. 30 sekund- po tym czasie ładnuki zerowałyby sie, żeby uniknąć sytuacji że ludzie naładują sobie kamień do 4/5 a potem na drugi dzień ktoś sobie walnie ostatni ładunek i leci na mobki;p) co powoduje zniszczenie kamienia i przywołanie Demona ze skillami i statami serverowego demona tyle że z czarami do użycia:
Exp, Greather Heal, Paralyze.
-Uwaga! Jedna osoba może naładować tylko raz dany kamień! (żeby stało sie niemożliwością naładowanie 1 kamienia przez 1 osobe)
-mobek służyłby osobie o największym poziomie skilla z grupy która rzucała zaklęcia na kamień, jeśli skille mieliby równe wtedy właściciel przyzwańca wybierany byłby losowo
-mob przyzwany na 5 minut, chyba że wcześniej zostałby zabity
-mob nie zabierałby żadnych slotów
Moc Paladynów: "Zesłanie Archanioła", skill wymagany: Chiv
To samo, tyle że zamiast 5 głów w plecaku każdego Pala poświęcaliby oni po 500Thiding Pointsów od osoby(czyli razem 2,5k)
Użycie: J/w, tyle że zamiast Demona potworek Archanioł (jego grafika jest w grafikach UO, więc spokojnie ; )), jednak z um. takimi samymi jak Demon nekromantów (tylko grafika expa zamieniona na grafike Mind Blast'a)
Jak widać ogromnej przewagi w PvP złu/dobru by to nie dawało-
po 1. Każda z tych klas może przywołać przywołańca z takimi samymi umiejętnościami
po 2. Żeby z mocy skorzystać trzeba sie zebrać w licznej grupie
po 3. Na shardzie jest dużo osób które Demona biorą solo
po 4. Kamień potrzebny do przywołania łatwo dostępny by nie był
Zapytacie więc- skoro to ma tyle wad to po co to? Ano żeby zobrazować starcia dobra ze złem. Nie dość że świetnie by sie to prezentowało wobec wroga to i gapie mieliby niezłe widowisko ("Łaaaa, zobacz, nekromanci przyzwali taaaaaakiego deemonnaa")
Jeśli napisałem coś niewyraźnie, bądź o czymś zapomniałem- prosze napisać a ja posatram sie to wytłumaczyć. Wszelskie dodatkowe pytania piszcie także tutaj.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zoorek dnia Nie 19:49, 16 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Nie 17:38, 16 Lis 2008 |
|
No ale to predzej jakiegos nieumarlego by Ci nekromanci chyba przyzwali?
Wedlug mnie lepszy dla nekruskow bylby przywolaniec o sile jak mowiles, ale o grafie jakiegos skoksanego nieumarlego.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bilbur89
CLFE-Seer Team
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mazowieckie;)
|
Wysłany:
Nie 19:22, 16 Lis 2008 |
|
Propozycja bardzo dobra, jestem za;) Zorek wreszcie jakieś konkrety a nie tylko narzekania, trzymaj tak dalej;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zoorek
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: BiM 2003
|
Wysłany:
Nie 19:51, 16 Lis 2008 |
|
Załączam ankietę.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 20:51, 16 Lis 2008 |
|
mob przyzwany na 5 minut przez 4 nekro/palkow???
jakos słabo zaprojektowana ta propozycja.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Estil
Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 20:52, 16 Lis 2008 |
|
Bardzo fajny pomysł - jestem za;) Tylko skąd tylu nekrusów się weźmie?
PS. Popieram Coltaina co do czasu trwania przywołańca
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Estil dnia Nie 20:54, 16 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Nie 21:16, 16 Lis 2008 |
|
W PvP nie ma gapiow. Kazdy predzej czy pozniej dostanie po glowie.
Jezeli ma to byc dla upiekszenia walki to tak. Ale wtedy jakos mi sie gryzie to z super trudnymi skladnikami.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 21:24, 16 Lis 2008 |
|
Heh...
ja bym widział to inaczej...
oba przywolance silne i niemozna ichleczyc niczym (same sie moga)
czas ich przywolania to 30minut (postaci musza sie znajdowac w jakies odleglosci od "kamienia"/oltarza!
tyle samo zcasu istnieja;)
poczatek przywolywania powodowalby wiadomsoc globala "Ciemne chmury zbieraja sie na niebie, powietzre nagle staje sie chlodne" , "Na niebie blask jakowys zablysnal, w oddali slychac jakgdyby spiewy anielskie"
i najwazniejsze:> rytuału dokonac mozna tylko w 1 miejscu dla kazdej ze stron... tak aby niemozna sie byloz aszyc w dungu iw ezwac wsparcie;]
Jaki cel? jesli zaczna przywolywac drudzy napewno zechca przywolac kontr monstrum;p albo przerwac im...i bedzie okazja do walki a oto chyba autorowi takze chodzilo
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
qooepi
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 21:46, 16 Lis 2008 |
|
Amras, jeszcze dodajmy do tego konkretny termin w jaki mozna wylacznie przywolac te stwory i zagosci u nas CAPTURE THE FLAG (albo DEMON jak kto woli). Co oczywiscie nie musi byc glupia opcja.
Kontrolowane pvp to zawsze dobra zabawa.
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 21:58, 16 Lis 2008 |
|
to TYLKO;) propozycja...
jesli by sie graczom spodobała to ok, jesli nie niebęde płakał
co do pór przywoływania... niewiem, neiwiem, ale drużynowe pvp? ...niech sie inni wypowiedza... z drugiej strony co za wielki boski demon co potrwa niewiele wiecej niz przywolany kon;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Estil
Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 22:10, 16 Lis 2008 |
|
Podobają mi się Twoje spostrzeżenia Amrasie;) są niemniej warte uwagi...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Aiedail
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Nie 23:33, 16 Lis 2008 |
|
Jeśli nekromanci, to nie demon raczej. Popieram, że jakiegoś skoxanego umarlaka Czas trwania takiego przywołańca też zdecydowanie dłuższy, nawet te 30 minut. Emot globalny: bardzo za! Spowoduję to bardzo piękną nagonkę, a o to chodzi przeca. Za to z jednym miejscem... z tym będę polemizował. Jak napisałem, emot globalny spowoduję nagonkę, a już po drugim przyzwaniu każdy zainteresowany będzie miał runę do stosownej lokacji. Więc to już będzie dość trudne, biorąc pod uwagę czas castowania tego. Więc miejsce dowolne ja proponuje. I możliwość wybrania osoby która będzie kontrolować danego przywołańca.
Do samego rytuału proponuje również użyć Kręgu Maga (czy jakoś tak), który robi stolarz (swoje kosztuje). Jeśli się nie mylę, służył on właśnie do Spellweavingu, czyli czarowania grupowego Widzę to tak, że mając kwadrat 3x3 osoba mająca kontrolować "to coś" stałaby w środku, a cztery pozostałe w czterech kierunkach świata.
EDIT: (Masz taką opcję jak "zmień" - Gald)
Naszło mnie także, żeby dać coś takiego magom. Jeśli uznacie, że warto, chętnie rozpisze moją wizję (oparta raczej o żywioły).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zoorek
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: BiM 2003
|
Wysłany:
Pon 7:14, 17 Lis 2008 |
|
Tutaj grafika tego Archanioła ze straticsa, wybrałem akurat z champa bo najłatwiej było mi znaleźć
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Pon 14:26, 17 Lis 2008 |
|
Jestem całkowicie ZA.Propozycja bardzo ciekawa,jednoczesnie uprzyjemni gre.O ile znajdzie się te 5 osób do stworzenia mobka;) Popieram również ze taki przyzwany mobek powinien mieć bardzo długi czas trwania,myśle że 30minut to akurat.Odrazu składniki do przywołania takiego mobka powinny być rzadkie(ale bez przesady) Bardzo podoba mi się również pomysł a by i magowie mogli przyzwać sobie taką istotke;]
Co do twojej grafiki zoorek to wydaje mi się że identyczną posiada druid na jednym ze swoich przywołańców
EDIT- Wizja tego mobka ze strony nekro... Wydaje mi się że taki mobek powinien mieć jedną wade.Mianowicie powinien schodzić na jednego hita strażnika.Pomyślałem chwile i zobaczyłem tych nekrosów co biorą mobka i wbiegają z nim w środek banku;D
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Raw dnia Pon 14:30, 17 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Estil
Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 14:30, 17 Lis 2008 |
|
Wszystko fajnie i OK, tylko, że liczba nekro(ze dwóch obecnie grających) jest zupełnie nieproporcjonalna do liczby magów(których jest od groma)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|