Autor |
Wiadomość |
Arttatus
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Nienacka
|
Wysłany:
Sob 22:28, 03 Maj 2008 |
|
Witam!
Sangrattus i Horm wiedzą o co chodzi.. A więc zbroje z każdego materiału mogły by dodawać do skilla, to znaczy np. kolcza z allanitu +x% do hiddingu, a np. zbroja z najlepszej rudy mogłaby mieć najwięcej ar i zabierać więcej dexa, żeby owa była naprawdę warta i tylko dla najlepszych... Pomysł w sumie wziąłem z innego shardu co było naprawdę przydane...
Proszę komentujcie ten pomysł...
Pozdrawiam Arttatus
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Sob 22:34, 03 Maj 2008 |
|
Arttatus napisał: |
a np. zbroja z najlepszej rudy mogłaby mieć najwięcej ar |
A jest inaczej?
Ale mnie sie to nie widzi. Co ma metal w ktorym jestes do umiejetnosci Twojej?
Ja wiem ze to by ulatwlo zbyt zbrojek z gorszych metali, ale przeciez kowale juz w tej chwili kupe kasy trzepia z kucia. Po co Ci wiecej?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Arttatus
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Nienacka
|
Wysłany:
Sob 22:48, 03 Maj 2008 |
|
Qler jakoś dziwne że w płycie mithrill mam więcej ar niż w płycie adamek.
Wiem, że zbroje mithril+ fajnie schodzą. W sumie wszystkie rudy typu carnil, allanit, kaor, velitium są nie potrzebne chyba że na kucie zbroji na konia lub do koksu, a kowalowi 110/100, 105/100 już koks jest nie potrzebny. A takie właśnie dodawanie +x% do skilla może by ożywiło te bezużyteczne narazie rudy.... A w ogóle tu nie chodziło by tylko o metale lecz też o skóry...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Sob 23:43, 03 Maj 2008 |
|
kazda zbroja ma jakies tam wlasciwosci co do resow nie ? mozna robic stopy odporne np. na ogien i trucizne czego jedna ruda nie ma !
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Arttatus
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Nienacka
|
Wysłany:
Nie 0:00, 04 Maj 2008 |
|
Pikus--, Tu nie chodzi o resy na żywioły... Tylko o + do skilli od danego materiału.. Jak nie rozumiesz to patrz: np. skóry gargulca załóżmy by dodawały % do heala, czyli na przykład zakładasz kościankę gargulcową i na czas jej noszenia masz +5% do healingu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Nie 1:08, 04 Maj 2008 |
|
To ze mithrill daje wiecej ar niz adamek jest moim zdaniem bugiem ... gdyz aktualnie najlepsza plyta to czysty mithrill a nie stop mithrillu z adamentytem.
Adamek - najwiekszy ar
Mithrill - nawieksza wytrzymalosc
Aktualnie miethrill ma obie te cechy.
Co do +skilli to moim zdaniem jest to propozycja raczej sensowniejsza do magikow a nie do kowalki i materialow.
A przydaloby sie cos zrobic z magikami .... aktualnie jedyne poco mozna magiczne itemy nosic to resist .... brzydko wygladaja ( jak zwykle zelazo ) malo ar maja ..... no i nie mozna z tego co wiem ich naprawiac ....
Co do + skilli w materialach .... mysle ze chybiony pomysl.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
FLorka
Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Rzeki
|
Wysłany:
Nie 8:48, 04 Maj 2008 |
|
Pomysł nie jest zły... kojarzy mi się system NV, gdzie właśnie tak było. Co prawda nie było tam rozdzielonych resistów na metale, skóry itd., tylko skill resisting spells się tam liczył, co nie zmienia faktu, że minimalne plusy do jakiegoś skilla mogły by zaistnieć.
Allanit- dobrze napisane, hiding... w sumie skóry koszmara tak samo
Kaor/wyvernia skórka- poisoning
Myslę, że po prostu podany pomysł był niedopracowany lekko i część osób wyobraziła sobie niewiadomo jakie bonusy. Nieeeee, nie o to chodzi raczej. Moim zdaniem 5% max. na cały komplet zbrojki ze skóry/metalu/drewna(jak ktoś ma pomysł na właściwości drewna to może podsunąć), a to i tak sądzę, że to 5% to przy wyjątkowej jakości, dobra powiedzmy 2,5-4,5%, a normalna 0,5-2%.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Raistlin
Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: nieznane
|
Wysłany:
Nie 11:56, 04 Maj 2008 |
|
pomysl bardzo ciekawy, jednak zeby zbroje dodawaly to lekkie przegiecie, bo jak wyzej zauwazono co ma ruda do healinga lecz mam pewien ciekawy pomysl, a gdyby zrobic bizuetrie magiczna ktora dodaje plusy do skili, gralem na serwie gdzie wlasnie takowa byla i bylo to bardzo ciekawym rozwiazaniem. oczywiscie koszta takiej bizuterii musialyby byc drozsze niz produkcja zwyklej. pamietam caly proces produkcji i kosztow wiec w razie zainteresowania chetnie sluze pomyslami. polegalo to na tym iz bizuteria dawala bonusy +5 i +10 do kazdego skila jaki jest, lecz na jeden takowy pierscien szla jedna sztaba zlota. zatem minimum to 30k plus random ze wyjdzie Nam dla przykladu +10 do beggingu I tak to mniej wiecej wygladalo. Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
FLorka
Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Rzeki
|
Wysłany:
Nie 12:01, 04 Maj 2008 |
|
Zamieniając jedno słowo z krytykowanej propozycji... "co ma biżuteria do healinga"? 10% to za dużo, nawet za 30k i random. Wyjdzie na to, że ktoś sobie kupi taką biżuterię kolczyki+pierścień+naszyjnik+bransoletka i już ma 40% skilla więcej... więc... na co mu skill 1rzędny rzemiosła i kox, jak sobie łatwiejszą drogą zrobi biżuterię +40 i ma takie same skille, jak ktoś, kto poświęcił skillcap, skill 1rzędny i godziny koxu ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Raistlin
Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: nieznane
|
Wysłany:
Nie 12:21, 04 Maj 2008 |
|
tak tylko, tylko wtedy sie zmienia poziom crafterki na zasadzie, kopanie adka=110 skila i minimum +5 z bizuterii. przykladowo gornik ktory mial tylko 100 mininga musial miec +15, poza tym, najpierw jest random zeby w ogole byl magiczny, a potem drugi na jaki bonus i z jakiego skilla. w praktyce wygladalo to tak ze czasami i 500k szlo na jeden pierscionek:D przeciez jaki bonus ma byc to rowniez mozna ustalic, 5% np. a nie 10 (10 to rzeczywiscie troche duzo). A tak szczerze, to pasuje jak jest i moze lepiej nie kombinowac.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Arttatus
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Nienacka
|
Wysłany:
Nie 12:51, 04 Maj 2008 |
|
Raistlin, a co by było jeśli by takiego górnika by nie było stać na taką bizuterię albo by nie miał miningu na I rzędny?
FLorka, 5% na exp zbroję to trochę mało, a pozatym wykuj całą exp płytę dla 5% ;/ Dużo rudy i kupę czasu no i jeszcze chęć i narzędzia... Exp to powinno być coś naprawdę wyjątkowego, coś unikalnego i sądze że powinno mieć trochę więcej niż +5%
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Nie 14:32, 04 Maj 2008 |
|
Nie exp to exp ...... cos unikalnego to exp na full wysadzony runami i umagicznieniami.
A cos epickiego / rare / elo poteznego ..... to powinny byc magiki wiec proponuje byscie pomysleli cos nad magikami a nie na ciaglym dopakowywaniu crafterki .... bo magiki stana sie juz calkiem bezuzyteczne .... a o takiego duzo trudniej niz o expa.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
FLorka
Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Rzeki
|
Wysłany:
Nie 15:06, 04 Maj 2008 |
|
Korg napisał: |
wiec proponuje byscie pomysleli cos nad magikami |
A ja proponuje Tobie pomyśleć nad magikami, bo Ty teraz piszesz, że są dla Ciebie słabe etc., więc to chyba logiczne by było, żebyś Ty nad tym pomyślał... w końcu Tobie to nie odpowiada:).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Nie 15:30, 04 Maj 2008 |
|
Moze i rozpisze co i jak w przyszlosci niemniej mam teraz troche wazniejsze rzeczy na glowie takze zwiazane z naszym kochanym serverem. :>
A jako, ze jestem osoba ktora woli jedno skonczyc w 100% jak zaczyna cos innego i nie rozpisywac propozycji typu.
"Proponuje + skille dla roznych materialow"
W moim wykonaniu wyladala by ona:
"proponuje + skille dla roznych materialow"
[Proponowanane wartosci dla danych itemow exp i nieexp]
[Proponowany rodzaj skilla dla kazdego materialu]
....
To jak juz napisalem wyzej ... nadejdzie i na moj placz na magiki pora .... i nie bedzie to propozycja 3 linijkowa ...
Jak narazie to ta propozycja nawet nie jest pozadnie rozpisana .... takie rzucone slowo na wiatr i a niech sie dzieje.
Nie martw sie florka .... plik o nazwie magiki.txt juz istnieje i jak tylko zakoncze pewien projekt to sie wezme za rozpisanie tego lub kilku innych topikow :>
Pozatym .... czemu ja mam nad wszystkim myslec ... wszystko rozpisywac .... poprostu wysunalem kontr propozycje do rozwazenia .....
Pozdrowionka
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Nie 15:31, 04 Maj 2008 |
|
Jesli mialyby byc takie bajery to jako magiki. Jesli bron moze dodawac % do bojowki to niech 'pancerz cienia' np moze dodawac do hida. Przepisy, skladniki, itd
Materialy powinny byc zwykle.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|