Autor |
Wiadomość |
Trollica Młoteczka
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 23:59, 23 Lut 2008 |
|
Jest to temat przeznaczony tylko i wyłącznie dla umiejętności, na które szkoda nam skillkapa bo nie dają jakiś dużych korzyści i nie wpływają na pvp/pvm itp.
Proponuję zwiększyć wachlarz skilli nie wliczanych w skillkapa tak jak jest to w przypadku Szklarstwa i Obróbki kamienia np.
Przy 100 otwierania zamków - możliwość rozwoju rozbrajania pułapek
Przy 100 gotowania - możliwość rozwoju tasteID (na razie ten skill zdaje sie być bezużyteczny, ale mam pomysł co z nim zrobić)
Przy 100 Tropienia - możliwość rozwoju Oględzin zwłok
Camping dla wszystkich ! Przecież każdy umie rozpalić ognicho...
Żebractwo - Proponuje dać 100 na początku każdemu Nobowi na 3 tygodnie ... a tak na poważnie to może po rozwoju Muzykalności do 100 (chociaż nadal nie wiem po co komu ten skill lepiej zaerpegić )
I pewnie kilka innych skilli, o ktorych zapomniałam
Zaraz pewnie padnie pytanie "Pc Co?" - Już odpowiadam... A po to żeby sobie mieć i już o !
ps. Temat Campingu i TasteID poruszę gdzieś indziej
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
|
|
Yasiu
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trojmiasto
|
Wysłany:
Nie 1:36, 24 Lut 2008 |
|
[X] Za. Po co? Jesli juz sa skille, niech sie do czegos nadaja. Niech "prosci" ludzie nie trudzacy sie PvP i PvM maja z gry wiecej mozliwosci pro eR Pe Gie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Skreczi
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 1:50, 24 Lut 2008 |
|
Za! Skile te wnoszą do gry tyle samo co właśnie wspomniane wcześniej Szklarstwo i Obróbka Kamienia. Niech zatem tak samo zostaną zakwalifikowane. Ludzie którzy nie maja domków mogliby z tego skorzystać i skończy się obleganie banków
EDIT
Bo w sumie teraz bardziej opłaca się nauczenie się Hida niż Campingu - Hid da możliwość schowania się w banku (czy innej knajpie) i wylogowanie się + szybkie ukrycie się podczas ataku. Gdyby Camping był 'wolnym skillem' to i klimatyczniej można było by odgrywać postacie - co jest piękniejszego od rozbicia obozu przed pójściem spać?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Skreczi dnia Nie 2:07, 24 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
voult
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 10:39, 24 Lut 2008 |
|
Ja mam inny pomysł przy okazji omawiania problemów z nieużywanymi skillami - questy od npców.
Jest to całkiem fajny sysytem zabawy i niedawno wpadłem na pomysł, że fajnie by było go reaktywować w zupełnie inny sposób niż robienie całych przygód, które by się szybko zrobiło i zapomniało...
A mianowicie chodzi mi o wykorzystanie tego systemu przy uczeniu się skilli, idziemy do npc, chcemy się nauczyć załóżmy magery, to zamiast "dowej 330, k, pozdro szejset, masz 33 magery", dawał by nam jakieś zadanie, "idź w to miejsce, tam jest pustelnia w której mieszka druid, da ci coś dla mnie, jak przyniesiesz, to cie poducze", a potem "wspaniale, przyniosłeś przesyłke dla mnie, chodź, siadaj, pokaże ci jak czytać czary, jak je zapisywać w księdze i jak machać łapkami żeby wywołać czar"... no i już zaczyna się fajnie... taki noob ma od razu na starcie przygode, może kogoś poprosić żeby mu pomógł się dostać do pustelnika itp.
Taki system można fajnie zrobić do każdego skilla, który jest możliwy do nauczenia.
Co do tego 330gp do nauczenia się skilla w takim wypadku (robienia questa) też można pomyśleć żeby sobie darować, bo to żaden pieniądz jest, a przygode zamiast tego mieć fajniejsza zabawa.
Ja wiem, mało to pro vet, bo veci wszystkiego się uczą od 0, bo staty rosna lepiej, itp. ale muły/secondy się też robi i nimi można się pobawić.
Ps. dać to jako osobną propozycje?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Tymmo
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 10:51, 24 Lut 2008 |
|
Obie propozycje bardzo ciekawe
Za/Za
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sarin
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Nie 12:25, 24 Lut 2008 |
|
zazazaza:>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Skyki
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3City
|
Wysłany:
Nie 12:27, 24 Lut 2008 |
|
Za/ZA i nawet ZA!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ZooL
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Nie 16:32, 24 Lut 2008 |
|
begging sluzy do wyciagania kasy, ale od npc nie od graczy. No i normalnie sie tego skilla eee koxi :p
Camping dla kazdego? w zadnym wypadku. Ogolnie to pomysl zeby cos bylo od reki i dla kazdego zajezdza na "mam skillcap, to dajcie mi wiecej", a wracajac do tematu - camping to szybszy logout(znikniecie postaci z gry), czyli czasem bardzo duzo, a do tego jesli mnie pamiec nie myli to camping wplywa na takie rzeczy jak np loot z moba(nie chodzi o ilosc kasy, ale ilosc pajeczyny z pajakow, czy tez ilosc skor ze stworzen z ktorych mozna ja pozyskac). Czemu niby kazdy mialby to miec ? A ze ktos stwierdza ze nie oplaca mu sie robic skilla... trudno, to nie znaczy ze ma go poprostu dostac.
Remove trap, jesli nie oplaca sie tego koxic, to oznacza nie mniej nie wiecej jak tyle, ze pulapki sa w tym ukladzie za malo uciazliwe, i nalezaloby je "poprawic", tak aby skill byl uzyteczny a nie dawac go za darmo.
Taste Identification - sluzy do "sprawdzania" czy cos jest zatrute, czy niekoniecznie, czyli fakt faktem dno totalne. Proponuje wprowadzic cos na ksztalt rozwiazania znanego z lzl, gdzie od Taste Id zalezala jakosc wyrabianych mikstur przez alchemika(nie dalo sie zrobic np Greater Heala nie majac odpowiedniego poziomu taste id, bo zawsze wychodzil lesser). Mogloby to tez wlpywac na jakos wyrobow kucharza, bo jakby nie bylo, jak ktos kto w ogole nie ma pcozucia smaku moze cos smacznego przyrzadzic?
Co do questow na nauke skilla zamiast 330gp - fajna sprawa, pod warunkiem ze nie dostaniesz po lbie 30sekund po wyjsciu miasta, a to dla noobkow czasem bywa ciezkie. Status [young] by to poniekad rozwiazal.
P.s jesli popieprzylem dzialanie ktoregos ze skilli poprawcie mnie plix. Albo mozecie mi powypominac noobostwo xD
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
voult
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 16:39, 24 Lut 2008 |
|
Zool, to jest gra multiplayer... jak noob ma problem, to niech otworzy gembe i powie coś do jakiegoś innego gracza, może mu pomoże się dostać w jakieś miejsce poza miastem... ^^ Do tego kto powiedział, że zrobienie mini-questa musi się wiązać z wyjściem z miasta, może być równie dobrze na zasadzie "zanieś tą paczke do naczelnika straży".
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Skreczi
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 2:40, 25 Lut 2008 |
|
ZooL - czemu camping nie powinien być kolejnym skillem poza skillcapem? Naprawdę niewiele daje i wygląda nawet blado przy szklarstwie i obróbce kamieni (które obecnie są właśnie skilami poza skillcapem). Na tamtych skillach przynajmniej można fajne rzeczy stworzyć, z campingiem niewiele -> ot postawić obóz który niewiele daje.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Skreczi dnia Pon 2:41, 25 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Trollica Młoteczka
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 2:51, 25 Lut 2008 |
|
ZooL proponuje przeczytać mojego posta raz jeszcze - ze zrozumieniem.
Camping dla każdego pod warunkiem ze będzie działał tak jak opisałam w innym temacie (nie w temacie Korgana). Szybszy logout to nie tak dużo jeśli jest związany z komendą odpocznij- ale nie będę się rozpisywać bo to nie temat o tym. Podobnie z TasteID.
Co do "Normalnie sie koksi" - nie wiem nie koksze, nie mierz wszystkich swoją miara ja nie mam skillkapa.
Co do questow- voult bardzo cię proszę przenieś swój temat (albo popros jakiegos moderatora), bo tutaj on ni przypiął ni przyłatał
Jeśli chodzi o Remove trap - to najlepiej niech się wypowiedzą skarbiarze. Osobiście uważam, że włączenie kolejnego skilla do poszukiwania skarbów nie ma sensu chyba, że loot w skrzyni byłby większy (3 skile to nie mało)- a Coltain go nie zwiekszy bo dopiero co obniżył.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Anulka
Dołączył: 31 Mar 2007
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 7:17, 25 Lut 2008 |
|
Propozycja trafiona.
Co do skarbów, to jeśli istotnie removetrap byłoby must have, pojawiły by się same muły, bo ciężko zmieścić 300 skila na same skarby w postaci, która ma być grywalna nie tylko, a może przede wszystkim poza skarbami.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 7:35, 25 Lut 2008 |
|
hmmm, mozna by zrobic skillcap2 i tam powiedzmy dac 300 dla skili takich jakie wymieniacie (tych niby poza)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Tymmo
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 7:44, 25 Lut 2008 |
|
Ino dorzucić tam Arms Lore i Za Za ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 7:58, 25 Lut 2008 |
|
Tymmo napisał: |
Ino dorzucić tam Arms Lore i Za Za ;] |
Nie.
Przez to wiele wojów stwierdzi że nie warto szukać kowala bo sami będą mieli miejsce w skillach.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|