Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Martwe skille - AN CORP Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Firek
Moderator


Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 8:10, 25 Lut 2008 Powrót do góry

Niestety kowal jest rzemieślnikiem strategicznym i, jako taki, chyba nie powinien być dla każdego... Wieki temu na CLSE proponowałem, żeby rozdzielić oba te skille, tzn. BS służy do kucia zbroi, a AL do kucia broni. W efekcie mielibyśmy, oprócz obecnych "uniwersalnych" kowali, wielu "wyspecjalizowanych". Mogłoby to ułatwić znalezienie rzemieślnika, który zrobi dla nas upragniony item, ponieważ gracz nie musiałby się liczyć z konsekwencjami zużycia aż dwóch skilli. No i kowalstwo nie byłoby tylko skillem dla pure crafterów i magów. Smile


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
Trollica Młoteczka



Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 49 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 8:26, 25 Lut 2008 Powrót do góry

Coltain - mi sie takie rozwiązanie podoba

Tymmo - miały to być "śmietkoskile" a bonus do kowalki zdaje sie nie być śmietkiem Razz

Anulka- true, true... chyba, że chodzi się w więcej osób, ale wtedy więcej mord do podziału- mało opłacalny interes Evil or Very Mad
Chociaż... przecież przed rozdzieleniem łupów można "sprzątnąć" kogo trzeba Twisted Evil Tyle, że później już nie będzie chciał z nami na skarby chodzić Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Trollica Młoteczka dnia Pon 8:26, 25 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
pavlp



Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec

PostWysłany: Pon 8:50, 25 Lut 2008 Powrót do góry

*podnosi w górę obie ręce* jestem ZA!
Zrobienie skillcap2, jako skile poboczne czy pomniejsze. Coś co każdy kowal, stolarz, wojownik, mag, rolnik, itd. potrafi zrobić....

P.S.
mam na myśli wlaśnie skile takie jak camping i taste id.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pavlp dnia Pon 10:33, 25 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
voult



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 316 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 9:42, 25 Lut 2008 Powrót do góry

Jak Trollica prosisz tak zrobiłem, dałem swoją propozycje w nowym temacie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Woofca



Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 214 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:07, 25 Lut 2008 Powrót do góry

Podoba mi sie propozycja Trolci, a zaproponowane rozwiazanie Coltaina wydaje mi sie calkowicie trafione. Oczywiscie bez Arms Lore. W przeciwienstwie do tasteID, czy campingu to nie jest "bezuzyteczny" skill. Jesli by go wliczyc, to mozna by potem zaczac szalec i z animal lore, i evalka...itp. a to juz absurd. Zatem pomijajac ta kwestie, jestem absolutnie za pomyslem Mloci. Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Woofca dnia Pon 10:15, 25 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
ZooL



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 99 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pon 20:25, 25 Lut 2008 Powrót do góry

Skreczi a szklarstwo i obrobka kamieni to nie sa czasem skille cl only(moge sie mylic, ale nie znam ich/nie widzialem nigdzie indziej), no i sa tylko dodatkiem, a camping (np taki jak zaproponowal Korg wi nnym temacie) moze byc calkiem uzyteczny.

Trolica - uch, uch , ach, a czego nie zrozumialem? Btw. to "nie mierz wszystkich swoja miara", no auc:( Ale prawda jest taka, ze wlasnie do wyciagania kasy od npc ten skill sluzy i jest to normalna umiejetnosc jak kazdai nna, z ta roznica ze daje korzysci bez nakladow finansowych.

Remove trap - a kto mowi ze musi byc JEDNA postac do wyciagania skarbow? Pomysl z one man army sie klania... niech kazdy ma wszystko bo w koncu to gra mmorpg, to po co komu wspolpraca? To poniekad tak jakby stwierdzic, ze kowal powinien miec mining poza skillcapem(bo tez potrzebny, a 3skille zeby robic itemy?...).

Imo trzeba raczej popracowac nad przydatnoscia skilli, niz rozdawac je dla kazdego. Cos co ma kazdy w efekcie jest nic nie warte.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skreczi



Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:43, 25 Lut 2008 Powrót do góry

Camping niestety nie przydaje się tak bardzo jak piszesz ZooL. Nie wiem czy szklarstwo i obróbka są CL-only czy przyszły z nowym polem. Nadal jednak uważam, że camping w obecnej postaci (gdybym mówił o campingu v-Korg to bym pisał to w temacie Korga) jest tak samo użyteczny jak właśnie rzeczone szklarstwo i obróbka (i nieważne tutaj czy tamte dwa są stworzone przez obecną ekipę, czy przyszły z polem, czy kosmici przesłali je w przekazie międzygalaktycznym i magicznie wpisali je do CLki). Stąd mój wniosek - do skilli pobocznych.

Jeśli chodzi o dodatkowy skillcap to jestem w 100% ZA


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Malarug



Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 18:54, 01 Mar 2008 Powrót do góry

Coltain moim zdaniem utrafil w sedno.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skreczi



Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:47, 31 Mar 2008 Powrót do góry

F5

300 do skillcapa2 było świetnym pomysłem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Wto 0:09, 01 Kwi 2008 Powrót do góry

Rewelka te 300 ;] Mozesz Colt dac liste skilli ktore bys widzial do wyboru w tych 300 ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Brutal Player
CLFE-Seer Team


Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 341 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: że panie władzo

PostWysłany: Wto 15:20, 29 Kwi 2008 Powrót do góry

Temat żyje ? Bo pomysł fajny...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Wto 16:21, 29 Kwi 2008 Powrót do góry

chyba umarl smiercia naturalna... Colt nie ma czasu pewnie a to wyglada na glebsze grzebanie w skryptach...
Jesli jednak cos sie w tym kierunku dzieje to ponawiam moja prosbe 2 posty wyzej... ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Malarug



Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 17:31, 29 Kwi 2008 Powrót do góry

Sprobojmy zatem ulozyc taka liste.

Taste Id.
Camping
Kamieniarstwo
Obrobka szkla

Cos jeszcze?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Laurena



Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 7 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sz-n

PostWysłany: Wto 17:40, 29 Kwi 2008 Powrót do góry

begging
tracking?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zargal



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Wto 17:57, 29 Kwi 2008 Powrót do góry

begging - mogl by byc skillem ktory pozwala zmienic imie na dowolnie przez siebie wybrane i ktorego nie mozna zdjac zadnym WIsqwasem jedynie przy wysokim poziomie skilla "detektyw" niepamietam niestety nazwy. Bylo by to logiczne wszak zeby dobrze wyciagac od ludzi kase to trzeba dobrze umiec sie ucharakteryzowac, no a ze w ultimie rozpoznaje sie ludzi po imieniu to powinno sie dac zmienic wlasnie to.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)