Autor |
Wiadomość |
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 8:10, 25 Lut 2008 |
 |
Niestety kowal jest rzemieślnikiem strategicznym i, jako taki, chyba nie powinien być dla każdego... Wieki temu na CLSE proponowałem, żeby rozdzielić oba te skille, tzn. BS służy do kucia zbroi, a AL do kucia broni. W efekcie mielibyśmy, oprócz obecnych "uniwersalnych" kowali, wielu "wyspecjalizowanych". Mogłoby to ułatwić znalezienie rzemieślnika, który zrobi dla nas upragniony item, ponieważ gracz nie musiałby się liczyć z konsekwencjami zużycia aż dwóch skilli. No i kowalstwo nie byłoby tylko skillem dla pure crafterów i magów.
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
 |
 |
|
 |
Trollica Młoteczka
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 8:26, 25 Lut 2008 |
 |
Coltain - mi sie takie rozwiązanie podoba
Tymmo - miały to być "śmietkoskile" a bonus do kowalki zdaje sie nie być śmietkiem
Anulka- true, true... chyba, że chodzi się w więcej osób, ale wtedy więcej mord do podziału- mało opłacalny interes
Chociaż... przecież przed rozdzieleniem łupów można "sprzątnąć" kogo trzeba Tyle, że później już nie będzie chciał z nami na skarby chodzić
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Trollica Młoteczka dnia Pon 8:26, 25 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
pavlp
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec
|
Wysłany:
Pon 8:50, 25 Lut 2008 |
 |
*podnosi w górę obie ręce* jestem ZA!
Zrobienie skillcap2, jako skile poboczne czy pomniejsze. Coś co każdy kowal, stolarz, wojownik, mag, rolnik, itd. potrafi zrobić....
P.S.
mam na myśli wlaśnie skile takie jak camping i taste id.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pavlp dnia Pon 10:33, 25 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
voult
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 9:42, 25 Lut 2008 |
 |
Jak Trollica prosisz tak zrobiłem, dałem swoją propozycje w nowym temacie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Woofca
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 10:07, 25 Lut 2008 |
 |
Podoba mi sie propozycja Trolci, a zaproponowane rozwiazanie Coltaina wydaje mi sie calkowicie trafione. Oczywiscie bez Arms Lore. W przeciwienstwie do tasteID, czy campingu to nie jest "bezuzyteczny" skill. Jesli by go wliczyc, to mozna by potem zaczac szalec i z animal lore, i evalka...itp. a to juz absurd. Zatem pomijajac ta kwestie, jestem absolutnie za pomyslem Mloci.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Woofca dnia Pon 10:15, 25 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
ZooL
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Pon 20:25, 25 Lut 2008 |
 |
Skreczi a szklarstwo i obrobka kamieni to nie sa czasem skille cl only(moge sie mylic, ale nie znam ich/nie widzialem nigdzie indziej), no i sa tylko dodatkiem, a camping (np taki jak zaproponowal Korg wi nnym temacie) moze byc calkiem uzyteczny.
Trolica - uch, uch , ach, a czego nie zrozumialem? Btw. to "nie mierz wszystkich swoja miara", no auc:( Ale prawda jest taka, ze wlasnie do wyciagania kasy od npc ten skill sluzy i jest to normalna umiejetnosc jak kazdai nna, z ta roznica ze daje korzysci bez nakladow finansowych.
Remove trap - a kto mowi ze musi byc JEDNA postac do wyciagania skarbow? Pomysl z one man army sie klania... niech kazdy ma wszystko bo w koncu to gra mmorpg, to po co komu wspolpraca? To poniekad tak jakby stwierdzic, ze kowal powinien miec mining poza skillcapem(bo tez potrzebny, a 3skille zeby robic itemy?...).
Imo trzeba raczej popracowac nad przydatnoscia skilli, niz rozdawac je dla kazdego. Cos co ma kazdy w efekcie jest nic nie warte.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Skreczi
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 20:43, 25 Lut 2008 |
 |
Camping niestety nie przydaje się tak bardzo jak piszesz ZooL. Nie wiem czy szklarstwo i obróbka są CL-only czy przyszły z nowym polem. Nadal jednak uważam, że camping w obecnej postaci (gdybym mówił o campingu v-Korg to bym pisał to w temacie Korga) jest tak samo użyteczny jak właśnie rzeczone szklarstwo i obróbka (i nieważne tutaj czy tamte dwa są stworzone przez obecną ekipę, czy przyszły z polem, czy kosmici przesłali je w przekazie międzygalaktycznym i magicznie wpisali je do CLki). Stąd mój wniosek - do skilli pobocznych.
Jeśli chodzi o dodatkowy skillcap to jestem w 100% ZA
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Sob 18:54, 01 Mar 2008 |
 |
Coltain moim zdaniem utrafil w sedno.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Skreczi
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 23:47, 31 Mar 2008 |
 |
F5
300 do skillcapa2 było świetnym pomysłem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Wto 0:09, 01 Kwi 2008 |
 |
Rewelka te 300 ;] Mozesz Colt dac liste skilli ktore bys widzial do wyboru w tych 300 ??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Brutal Player
CLFE-Seer Team
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: że panie władzo
|
Wysłany:
Wto 15:20, 29 Kwi 2008 |
 |
Temat żyje ? Bo pomysł fajny...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Wto 16:21, 29 Kwi 2008 |
 |
chyba umarl smiercia naturalna... Colt nie ma czasu pewnie a to wyglada na glebsze grzebanie w skryptach...
Jesli jednak cos sie w tym kierunku dzieje to ponawiam moja prosbe 2 posty wyzej... ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Wto 17:31, 29 Kwi 2008 |
 |
Sprobojmy zatem ulozyc taka liste.
Taste Id.
Camping
Kamieniarstwo
Obrobka szkla
Cos jeszcze?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Laurena
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sz-n
|
Wysłany:
Wto 17:40, 29 Kwi 2008 |
 |
begging
tracking?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Zargal
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Wto 17:57, 29 Kwi 2008 |
 |
begging - mogl by byc skillem ktory pozwala zmienic imie na dowolnie przez siebie wybrane i ktorego nie mozna zdjac zadnym WIsqwasem jedynie przy wysokim poziomie skilla "detektyw" niepamietam niestety nazwy. Bylo by to logiczne wszak zeby dobrze wyciagac od ludzi kase to trzeba dobrze umiec sie ucharakteryzowac, no a ze w ultimie rozpoznaje sie ludzi po imieniu to powinno sie dac zmienic wlasnie to.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|