Autor |
Wiadomość |
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 22:23, 20 Mar 2009 |
|
Proponuje mała modyfikację 2 czarów nekro:
1) Recall. Jak chyba każdy zauważył nekro rzuca ten czar w jakieś 2 sek, i nie przeszkadza mu ani to że jest zatruty, ani to że otrzymuje dmg (zarówno z czarów jak i fizyczny). Do tego recaluje się razem z przywołanymi stworzeniami. Dodatkowo nie wiem czy ten czar ma ograniczenie wagowe jak w przypadku maga i czy rodzaj zbroi wpływa na czas rzucania czarów nekro w ogóle.
Propozycja: jeśli czar ma ograniczenie wagowe powinien być rzucany tak długo jak recall rzucany przez maga w takiej samej zbroi. Jeśli nie ma powinien czas castowania powinen być taki jak w przypadku woja z iskra. W każdym razie nie krócej niż gate maga.
2) Czar bodajże ożywienie bohatera. W praktyce używany do szybkiego grabienia w pvp. Również czarowany bardzo szybko.
Propozycja: Czas castu może zostać ten sam ale ożywiona postać jest goła, itemy zostają na ziemi. I niech nekro sobie je zbiera jak każdy inny mag, woj, druid.
Myślę, że dodawanie ankiet jest zbędne, jako że oba czary są używane głównie w pvp do szybkiego zbierania i uciekania a proponowane zmiany poza wyrównaniem szans w pvp nekromantom nie zaszkodzą.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Pią 22:42, 20 Mar 2009 |
|
1) nie widzę potrzeby uwalania tego czaru. Jest on rzeczywiście dobry i niech tak zostanie.
2) Nie miałem styczności z wykorzystaniem tego czaru tak więc wstrzymam sie od wypowiedzi na ten temat.
Pozdrawiam,Raw
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Raw dnia Pią 22:44, 20 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 22:52, 20 Mar 2009 |
|
Moim zdaniem recal nekro jest za dobry, obecnie jako jedyna klasa ma możliwość bezkarnej ucieczki praktycznie zawsze to po prostu nie fair.
Natomiast co do ozywiania to jest to idealny sposób na zebranie padłego kompana albo zwłok spod straży. Tak czy owak obie propozycje nie nefrują nekromanty tylko wyrównują szanse w pvp.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 23:32, 20 Mar 2009 |
|
1. chyba za...
2. czar zgadzam sie.... tylko.... jesli ozywiona postac bedzie gola to bedzie slabiutka... moze jesli ma byc gola niech ma sile taka takby miala w tym stufa;) *ed. distrub nawet wiekszy wiele nieda..... taka moja opinia;)*
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Amras dnia Sob 10:07, 21 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Korgan
CLFE-Seer Team
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 2:31, 21 Mar 2009 |
|
1. Za .... przedewszystkim pozadny disturb jak i przy wszystkich "recallach" .... powinny sie disturbowac wszystkie tego typu czary przy zadaniu choc 1 dmg.
2. Wydluzyc czas casta poprostu i zwiekszyc disturba .... s nie jakies zostawianie na ziemi itemow.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Sob 13:23, 21 Mar 2009 |
|
1. faktycznie jest za szybki itd.
2. Moze jakis wzorek uzalezniajacy szybkosc wskrzeszenia od ilosci itemow w ciele?
Na zasadzie czarujemy -> wskazujemy zwloki -> i wtedy jakies tam magiczne
emoty czy cos ze proboje ozywiac cialo czy cos trwajace dopoki nie skonczy sie
ten czas obliczony ze wzorku. Mozna tez podac w przyblizeniu nekromancie ile
bedzie to trwalo
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bilbur89
CLFE-Seer Team
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mazowieckie;)
|
Wysłany:
Sob 13:34, 21 Mar 2009 |
|
1. Nie wiem nie zdazylo mi sie zeby nekro przy mnie recal czarowal wiec sie nie wypowiadam.
2. Cos trzeba zmienic, obecnie walka z nekro,woj vs woj, mag wyglada tak ze ten co jest z nekro ma male szanse stracic stuff bo mianowicie: Padnie, podbiega nekro sekunda i go ma, za chwile nekro juz nie ma wraz z cialem. A gdy padnie ktorys z tych po przeciwnej strsonie wyglada to tak samo, mija wlasciwie 2 sek i cale cialo w rekach nekro.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Sob 13:54, 21 Mar 2009 |
|
lal jestem pod wrazeniem ze po 2 latach upowszechnienia nekro w koncu pseudoogarniaczenekro ogarniaja ze mozna uzywac w pvp wiecej czarow niz strzalka i wlocznia. wielki plus.
ogolnie jesli chodzi o recalle to uwazam ze wszelkiego rodzaju teleporty procz gate powinny byc castowalne minimum 6 sekund bez zadnego obliczania wagi zbroi- po prostu stala wartosc 6 sekund.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
DDODEK
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 15:19, 21 Mar 2009 |
|
[quote="Raw"]1) nie widzę potrzeby uwalania tego czaru. Jest on rzeczywiście dobry i niech tak zostanie.
podam przyklad bije nekro a on wali recala i zadne obrazenia mu nie przeszkadzaja w tym i szybciutko ucieka
nic nie chcialem pisac ale jak juz ktos to zauwazyl to... ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 16:14, 21 Mar 2009 |
|
a ja się zgodzę z korganem !
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 0:41, 28 Mar 2009 |
|
No raczej, że te czary są przegięte... Jeszcze w dodatku recalluje się z przywołańcami... Żal...
I jeszcze jeden czar wywalić... Najbardziej przegięty... Ten co się schodzi na szota... I CH... mnie obchodzi ile się go castuje, na moje to może i 2 dni castować. NIE POWINNO BYĆ czarów/czegokolwiek po czym schodziło by się na RAZ. Co taki woj może?? Jak chce walczyć to muszę podbiec, a on może sobie już wcześniej go castować i mieć na palcu. Ch... że mam smoczą, 130 hp i full blessy na czarną... Mogę sobie to wszystko w dupę włożyć, bo gościu jednym czarem zabija, jednym zbiera i jednym odkłada łup do banku. Zaraz się odezwą "znafcy", że ja nie umiem grać, jak daje się na to łapać, że "powinienem w ostatniej chwili odbiec kratkę w bok najlepiej"... No proszę was. Jak chce z nim walczyć to MUSZĘ podbiec. A taka zabawa w kotka i myszkę nie jest fajna. On sobie odbiega, zaczyna castować, a ja nieświadomy podbiegam i pach szarutko.
W takim razie ja też chce taki specjal o! Mogę ładować siłę na ten specjal i 2 dni, ale chcę zdejmować na szota!
PS. jakby ktoś nie zauważył to: TAK, jest to płacz, TAK padłem na szota od nekro.
Dziękuję.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kosturek
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 7:31, 28 Mar 2009 |
|
Te czary są przegięte. Jedyną bronią do walki z takim czarem jest pika bo ma 3 heksy czyli czar cię nie dosięgnie... Łuki i kusze... Czar nekro unholy sarifice jest poprostu śmieszny bo jeśli ktoś nie zna inkantacji to sie zabije sam o nekro bo mu wystarczą 5 regów czejn jakiś ew polimka upiora/licza i podchodzi castuje i nara stuff za więcej wart niż milion gp a w przypadku smoczej runicznej to dużo, dużo więcej coś około 30 milionów gp.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sarvig
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 9:22, 28 Mar 2009 |
|
Teleport nekro - niech będzie tak jak jest, tylko jak mówi korgan... recalle powinny być disturbowalne przy zadaniu chociażby 1 dmg
Ożywianie bohatera - ewidentnie przegięty czar... nie powinno dać się wskrzeszać ciała gdy ktoś ma na danym nekro WARA
unholy sacrefice - nie widzę tutaj jakiegoś wielkiego przegięcia - jak ktoś umie to wyjdzie z tego (co nie jest trudne)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Arivald z Wybrzeża
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 11:28, 28 Mar 2009 |
|
Sarvig w przypadku unholy nie chodzi o to, ze da sie go ominac jesli wie sie jak, ale ze nie powinno byc czaru one shot one kill, bo w porownaniu z innymi klasami (nie majacymi takiej przewagi) jest to po prostu nie fair. Jest na to jedno okreslenie - balans. I nie pisze tego jako osoba cierpiaca z tego powodu, ale racjonalnie patrzaca na rozklad sil klas.
Pozdrawiam.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 12:15, 28 Mar 2009 |
|
a niee wystarczy pociac ciala jak nekro padnie?
juz sie nie podniesie...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|