Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Mała poprawka nekro Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 22:23, 20 Mar 2009 Powrót do góry

Proponuje mała modyfikację 2 czarów nekro:

1) Recall. Jak chyba każdy zauważył nekro rzuca ten czar w jakieś 2 sek, i nie przeszkadza mu ani to że jest zatruty, ani to że otrzymuje dmg (zarówno z czarów jak i fizyczny). Do tego recaluje się razem z przywołanymi stworzeniami. Dodatkowo nie wiem czy ten czar ma ograniczenie wagowe jak w przypadku maga i czy rodzaj zbroi wpływa na czas rzucania czarów nekro w ogóle.

Propozycja: jeśli czar ma ograniczenie wagowe powinien być rzucany tak długo jak recall rzucany przez maga w takiej samej zbroi. Jeśli nie ma powinien czas castowania powinen być taki jak w przypadku woja z iskra. W każdym razie nie krócej niż gate maga.

2) Czar bodajże ożywienie bohatera. W praktyce używany do szybkiego grabienia w pvp. Również czarowany bardzo szybko.

Propozycja: Czas castu może zostać ten sam ale ożywiona postać jest goła, itemy zostają na ziemi. I niech nekro sobie je zbiera jak każdy inny mag, woj, druid.

Myślę, że dodawanie ankiet jest zbędne, jako że oba czary są używane głównie w pvp do szybkiego zbierania i uciekania a proponowane zmiany poza wyrównaniem szans w pvp nekromantom nie zaszkodzą.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Raw



Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Pią 22:42, 20 Mar 2009 Powrót do góry

1) nie widzę potrzeby uwalania tego czaru. Jest on rzeczywiście dobry i niech tak zostanie.

2) Nie miałem styczności z wykorzystaniem tego czaru tak więc wstrzymam sie od wypowiedzi na ten temat.


Pozdrawiam,Raw


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Raw dnia Pią 22:44, 20 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 22:52, 20 Mar 2009 Powrót do góry

Moim zdaniem recal nekro jest za dobry, obecnie jako jedyna klasa ma możliwość bezkarnej ucieczki praktycznie zawsze to po prostu nie fair.

Natomiast co do ozywiania to jest to idealny sposób na zebranie padłego kompana albo zwłok spod straży. Tak czy owak obie propozycje nie nefrują nekromanty tylko wyrównują szanse w pvp.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:32, 20 Mar 2009 Powrót do góry

1. chyba za...
2. czar zgadzam sie.... tylko.... jesli ozywiona postac bedzie gola to bedzie slabiutka... moze jesli ma byc gola niech ma sile taka takby miala w tym stufa;) *ed. distrub nawet wiekszy wiele nieda..... taka moja opinia;)*


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Amras dnia Sob 10:07, 21 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Korgan
CLFE-Seer Team


Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 2:31, 21 Mar 2009 Powrót do góry

1. Za .... przedewszystkim pozadny disturb jak i przy wszystkich "recallach" .... powinny sie disturbowac wszystkie tego typu czary przy zadaniu choc 1 dmg.

2. Wydluzyc czas casta poprostu i zwiekszyc disturba .... s nie jakies zostawianie na ziemi itemow.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pikus--



Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.

PostWysłany: Sob 13:23, 21 Mar 2009 Powrót do góry

1. faktycznie jest za szybki itd.
2. Moze jakis wzorek uzalezniajacy szybkosc wskrzeszenia od ilosci itemow w ciele?
Na zasadzie czarujemy -> wskazujemy zwloki -> i wtedy jakies tam magiczne
emoty czy cos ze proboje ozywiac cialo czy cos trwajace dopoki nie skonczy sie
ten czas obliczony ze wzorku. Mozna tez podac w przyblizeniu nekromancie ile
bedzie to trwalo


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bilbur89
CLFE-Seer Team


Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 307 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mazowieckie;)

PostWysłany: Sob 13:34, 21 Mar 2009 Powrót do góry

1. Nie wiem nie zdazylo mi sie zeby nekro przy mnie recal czarowal wiec sie nie wypowiadam.
2. Cos trzeba zmienic, obecnie walka z nekro,woj vs woj, mag wyglada tak ze ten co jest z nekro ma male szanse stracic stuff bo mianowicie: Padnie, podbiega nekro sekunda i go ma, za chwile nekro juz nie ma wraz z cialem. A gdy padnie ktorys z tych po przeciwnej strsonie wyglada to tak samo, mija wlasciwie 2 sek i cale cialo w rekach nekro.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 13:54, 21 Mar 2009 Powrót do góry

lal jestem pod wrazeniem ze po 2 latach upowszechnienia nekro w koncu pseudoogarniaczenekro ogarniaja ze mozna uzywac w pvp wiecej czarow niz strzalka i wlocznia. wielki plus.
ogolnie jesli chodzi o recalle to uwazam ze wszelkiego rodzaju teleporty procz gate powinny byc castowalne minimum 6 sekund bez zadnego obliczania wagi zbroi- po prostu stala wartosc 6 sekund.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
DDODEK



Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 79 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:19, 21 Mar 2009 Powrót do góry

[quote="Raw"]1) nie widzę potrzeby uwalania tego czaru. Jest on rzeczywiście dobry i niech tak zostanie.


podam przyklad bije nekro a on wali recala i zadne obrazenia mu nie przeszkadzaja w tym i szybciutko ucieka
nic nie chcialem pisac ale jak juz ktos to zauwazyl to... ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
boxi



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 16:14, 21 Mar 2009 Powrót do góry

a ja się zgodzę z korganem !


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Solkin



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 0:41, 28 Mar 2009 Powrót do góry

No raczej, że te czary są przegięte... Rolling Eyes Jeszcze w dodatku recalluje się z przywołańcami... Rolling Eyes Żal...

I jeszcze jeden czar wywalić... Najbardziej przegięty... Ten co się schodzi na szota... I CH... mnie obchodzi ile się go castuje, na moje to może i 2 dni castować. NIE POWINNO BYĆ czarów/czegokolwiek po czym schodziło by się na RAZ. Co taki woj może?? Jak chce walczyć to muszę podbiec, a on może sobie już wcześniej go castować i mieć na palcu. Ch... że mam smoczą, 130 hp i full blessy na czarną... Mogę sobie to wszystko w dupę włożyć, bo gościu jednym czarem zabija, jednym zbiera i jednym odkłada łup do banku. Zaraz się odezwą "znafcy", że ja nie umiem grać, jak daje się na to łapać, że "powinienem w ostatniej chwili odbiec kratkę w bok najlepiej"... No proszę was. Jak chce z nim walczyć to MUSZĘ podbiec. A taka zabawa w kotka i myszkę nie jest fajna. On sobie odbiega, zaczyna castować, a ja nieświadomy podbiegam i pach szarutko. Rolling Eyes
W takim razie ja też chce taki specjal o! Mogę ładować siłę na ten specjal i 2 dni, ale chcę zdejmować na szota!

PS. jakby ktoś nie zauważył to: TAK, jest to płacz, TAK padłem na szota od nekro.

Dziękuję.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kosturek



Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 7:31, 28 Mar 2009 Powrót do góry

Te czary są przegięte. Jedyną bronią do walki z takim czarem jest pika bo ma 3 heksy czyli czar cię nie dosięgnie... Łuki i kusze... Czar nekro unholy sarifice jest poprostu śmieszny bo jeśli ktoś nie zna inkantacji to sie zabije sam o nekro bo mu wystarczą 5 regów czejn jakiś ew polimka upiora/licza i podchodzi castuje i nara stuff za więcej wart niż milion gp a w przypadku smoczej runicznej to dużo, dużo więcej coś około 30 milionów gp.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sarvig



Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 92 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:22, 28 Mar 2009 Powrót do góry

Teleport nekro - niech będzie tak jak jest, tylko jak mówi korgan... recalle powinny być disturbowalne przy zadaniu chociażby 1 dmg

Ożywianie bohatera - ewidentnie przegięty czar... nie powinno dać się wskrzeszać ciała gdy ktoś ma na danym nekro WARA

unholy sacrefice - nie widzę tutaj jakiegoś wielkiego przegięcia - jak ktoś umie to wyjdzie z tego (co nie jest trudne)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arivald z Wybrzeża



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 11:28, 28 Mar 2009 Powrót do góry

Sarvig w przypadku unholy nie chodzi o to, ze da sie go ominac jesli wie sie jak, ale ze nie powinno byc czaru one shot one kill, bo w porownaniu z innymi klasami (nie majacymi takiej przewagi) jest to po prostu nie fair. Jest na to jedno okreslenie - balans. I nie pisze tego jako osoba cierpiaca z tego powodu, ale racjonalnie patrzaca na rozklad sil klas.

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:15, 28 Mar 2009 Powrót do góry

a niee wystarczy pociac ciala jak nekro padnie?

juz sie nie podniesie...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)