Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Mała poprawka nekro Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 7:09, 31 Mar 2009 Powrót do góry

filmik postaram sie obejrzec wieczorem

nie wiem jak z ta dynamiką obecnie ale nic nie robi sie w ułamkach sekund... czytajac Twoje posty Solkin widac od razu "placz", albo mowisz racjonalnie albo poprostu olej walke z nekro i sie nie denerwuj

z tego co zerknalem recalla czaruje sie okolo 6s (goly)
poswiecenie tez castuje sie 6s
jezeli nekro na Ciebie kliknie celownikiem to sie pojawia taki napis i jeszcze animacja (jak znajdziecie jakis odpowiedni dzwiek to dodam)
no i masz chyba 1,5s na zwianie
za chwile pojawia sie kolejna anima i od jej startu masz 0,5s na zwianie
(definicja zwiania *przesunac sie o conajmniej 1 pole)

nie wiem czy masz slaby monitor, moze razor Ci filtruje teksty, albo spamujesz tekstami od makra i nie widzisz... jak chcesz jeszcze jakies info (np dzwiek) to dodam, chociaz i tak pewnie wylaczasz, Moze mam dac tekst na srodku (*uciekaj bo cie nekro zaatakowal*)

*to ze nekro ma manashielda, klatwy itp to poprostu "urok" nekro
*to ze ciosy nie sa disturbowane przy stracie many... chyba tak mialo byc bo nikt nie dopisal zeby przy spadku many byl disturb (ogolnie chyba mag tez nie ma disturba jak mu mana spada)
*to ze nekro podnosi ciala z ladunkiem... tak bylo od zawsze i nie widze powodow zeby to zmieniac... jak bym pewnie to zmienil to zaraz bys plakal zeby nie uzywac .zbieraj jak cie ma czar wycastowany
*sprawy oczywiste to jest dzialanie czarow a nie Twoj FOCH co do ich efektow...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 7:13, 31 Mar 2009 Powrót do góry

Solkin napisał:
Propozycje? Proszę bardzo:

Arrow Uwalić recall nekro, tak żeby disturbował go nawet jeden cios
Arrow Wywalić czar zabijający odrazu
Arrow Zmienić coś z tym grabieniem jednym czarem, niech przywołuje samo ciało, a staf musiałby .zbierać lub ręcznie.
Arrow Uniemożliwić picie butli podczas czarowania


Arrow uwalic ale i u wszystkich, ktorzy posiadaja czar przenoszenia sie.
Arrow jezeli ten czar dzila tak jak opisal Elven, to nie wywalac.
Arrow mnie to nie przeszkadza, pozatym ja jak chce szybko grabic to tne cialo nozem i grami za mnie razor jak odkurzacz. nie widze tu nic dziwnego, walczac licze sie z tym ze mnie zgrabia a jak to zrobia to mnie nie interesuje za bardzo.
Arrow woj leczy sie bandazem i pije butle, mag czruje i pije butle, mom zdaniem sprawiedliwe.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Raw



Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Wto 10:01, 31 Mar 2009 Powrót do góry

Solkin napisał:


Arrow Uwalić recall nekro, tak żeby disturbował go nawet jeden cios
Arrow Wywalić czar zabijający odrazu
Arrow Zmienić coś z tym grabieniem jednym czarem, niech przywołuje samo ciało, a staf musiałby .zbierać lub ręcznie.
Arrow Uniemożliwić picie butli podczas czarowania



Arrow recal nekro zostawić jak jest.Takie cukiereczki bardzo ułatwiają pvm i nie widze powodu aby ze wzgledu na jednego gracza cos zmieniać.

Arrow czar rzeczywiście jest nie smaczny i zmienił bym jego sposób działania tak aby obniżał hp do 1.Nie powinno być czaru ściągajacego na hita( pvp,pvm w miare możliwości zostawić bez zmian)

Arrow prosta rzecz. Wyłączyć możliwość używania tego czaru na terenie miasta i nie będzie płaczu z żadnej strony.

Arrow taki jest urok nekro i nie zmieniał bym nic w związku z tym.


A tobie Solkin proponował bym zastanowić się nad własną postacią. Poki co to widzę same płacze Rolling Eyes

Pozdrawiam,Raw


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Qler



Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów

PostWysłany: Wto 10:25, 31 Mar 2009 Powrót do góry

Na filmie widzialem tylko ze Imek wlazl jak baran w czar, choc komunikat wyskoczyl.
Moze nie mnie sie wypowiadac w tym temacie bo nie gram pvp, ale nie widze sensu w ograniczaniu jakiegos czaru, dlatego ze 2 osoby od niego gina a jedna go uzywa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korgan
CLFE-Seer Team


Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:06, 31 Mar 2009 Powrót do góry

Solkin taka propozycja .... kup sobie luk wszechstronnosci .... lub zrob archery.


Czytajac posty dochodze do wniosku ze jedyna zmiana jakiej potrzeba to disturb wszelkich recalli po 1 dmg ... wchodzacym w cokolwiek czy to hp czy mane .... nawet jak mag ma prota.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Wto 12:04, 31 Mar 2009 Powrót do góry

A ja widzialem jak paladyn przez pare dluzszych chwil gonil sie z nekromanta i magiem na raz, on pieszo, a adwersarze konno. No i dawal rade jakos.

Inna kwestia jest, ze obecna metoda uzywania Invistal Sorpa jest malo estetyczna Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 13:09, 31 Mar 2009 Powrót do góry

Raw napisał:

Arrow czar rzeczywiście jest nie smaczny i zmienił bym jego sposób działania tak aby obniżał hp do 1.Nie powinno być czaru ściągajacego na hita( pvp,pvm w miare możliwości zostawić bez zmian)


Raw ale to nie jest czar "sciagajacy na hita"
przynajmniej nie w glownym zalozeniu, on sluzy do tworzenia szkieletu z ciala postaci (zywej)
jezeli ten czar mialby byc zmieniany to rownie dobrze moze nie zadawac wcale dmg, bo nie o "sciaganie na hita" w nim chodzi


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Solkin



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 14:56, 31 Mar 2009 Powrót do góry

@Coltain "poprostu olej walke z nekro" jest mało przekonywujące, aczkolwiek w tej sytuacji to jedyne rozsądne rozwiązanie, bo nekro nie da się zabić wojem. 6 sekund na wykastowanie zabijającego czaru to dużo? ^^ Pomijam już, że sobie pije butle podczas czarowania. I się o nic nie fochuje tylko chce zmian. Od tego jest ten dział prawda? Dlaczego nikt nie chce zauważyć, że woj z nekro nie ma ŻADNYCH szans? Po pierwsze ten czar, po drugie picie butli podczas castowania, po trzecie recall. Wiem, że Elven bardzo dobrze ogarnia pvp i nie miałbym z tym żadnego problemu gdybym miał JAKIEKOLWIEK szanse na zabicie go. Ale owych nie mam.


@Raw zmniejszenie dmg do 1 nic nie da, bo dobić to nie problem. Niech to będzie zależne od resa na nekro. To najrozsądniejsze rozwiązanie.

@Korgan z tego co wiem to łuku nie można używać w płycie, a ubieranie na pvm kolczej, bo może wpaść Elven mija się z celem, a kusze są tragiczne z tego co wiem.
I też jestem za tym żeby uwalić u wszystkich recall. Nie ma bezkarnego uciekania z pola walki! Twisted Evil

Qler napisał:

Moze nie mnie sie wypowiadac w tym temacie bo nie gram pvp

Słusznie. Jak nie grasz pvp to się nie wypowiadaj. Najgorzej denerwuje mnie nie bycie w temacie a wypowiadanie się na owy.

Qler napisał:
nie widze sensu w ograniczaniu jakiegos czaru, dlatego ze 2 osoby od niego gina a jedna go uzywa.

A w zamknięciu mordercy, który zabił tylko 2 osoby też nie widzisz sensu?

mch88 napisał:
Raw ale to nie jest czar "sciagajacy na hita"
przynajmniej nie w glownym zalozeniu, on sluzy do tworzenia szkieletu z ciala postaci (zywej)
jezeli ten czar mialby byc zmieniany to rownie dobrze moze nie zadawac wcale dmg, bo nie o "sciaganie na hita" w nim chodzi

A jednak jest to czar "ściągający na hita"...
Czyli rozumiem, że jesteś za uwaleniem "ściągania na hita" i ograniczenia skyptowego tylko i wyłącznie do głównego założenia?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:02, 31 Mar 2009 Powrót do góry

obejrzalem filmik...

moja opinia:
* Nie widze przewagi jakiejkolwiek z klas
* jedno sacrifice uniknales odbiegajac na 2 pola... drugie stales jak wryty bo nie znasz czaru...

konkluzja:
* nie ma sensu nic robic z sacrifice
* nie ma sensu zwiekszac disturba przy jakimkolwiek czarowaniu
* moze i jest sens dac max disturba przy teleporcie... ankiete zrob i zobaczymy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zorgan



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 17:58, 31 Mar 2009 Powrót do góry

co do filmu to jedyne przegięcie jakie na nim widać to fakt, ze elevena okłada 2 czy nawet 3, a on sobie na laicie ucieka teleportem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
sejmirus54



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 38 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:06, 31 Mar 2009 Powrót do góry

Nie jest do zabicia. Ucieka w chwile potrafi zjesc jednym czarem. Czaruje dusze przez ktore nie idzie podejsc. Teleportuje sie w chwile. Na filmiku exp katana adamek 5 run szybkosc zamachu cios kuli ognia trucizna. W przypadku gdyby padl zysk pewnie 2 mixow heala 2 mixow many i regow po 100 ;]]]. On nie ryzykuje totalnie nic. Pozdrowienia Elvenie bo chyba ci nie wyszlo na cl-re co? ;]]]]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:53, 31 Mar 2009 Powrót do góry

sejmirius... ale uciekajac nic Ci nie zrobi...

taka gra nekro, ma dusze, ma inne czary, ma inner niz mag zabawki...


chcialem zrobic wiekszy dmg od sciany ognia/poisa tak aby byla mozliwosc sie "otoczenia" ale nie przeszlo...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Elven Syartiel



Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 94 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 16:41, 02 Kwi 2009 Powrót do góry

Sejmirus54 wypraszam sobie mowienie, ze nie mam nic do stracenia i nie ruzykuje... Nosze najlepszy stuff dla nekro nie nosze ziol po 100 jak to powiedziales, a ty jak bys zobaczyl mnie, Armila i Trantita razem napewno bys się juz nie zjawił ja walczyłem z wami 3 nie powiem, że skutecznie, ale walczyłem, bo gdybym chcial z tobą i z tym magiem walczyc w zwarciu on by mnie sparalizowal walnal by flama a ty bys dobił specjalem z katany (moze by Ci weszła kula ognia, ktora udeza co 2-3 ciosy) od razu bym padl. Nawet gdyby ten BM wzial kostur niekromanty i paralizowal by mnie nim, tez bym padl zapewne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Solkin



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 18:19, 02 Kwi 2009 Powrót do góry

Elven Syartiel napisał:
Sejmirus54 wypraszam sobie mowienie, ze nie mam nic do stracenia i nie ruzykuje... Nosze najlepszy stuff dla nekro nie nosze ziol po 100 jak to powiedziales, a ty jak bys zobaczyl mnie, Armila i Trantita razem napewno bys się juz nie zjawił ja walczyłem z wami 3 nie powiem, że skutecznie, ale walczyłem, bo gdybym chcial z tobą i z tym magiem walczyc w zwarciu on by mnie sparalizowal walnal by flama a ty bys dobił specjalem z katany (moze by Ci weszła kula ognia, ktora udeza co 2-3 ciosy) od razu bym padl. Nawet gdyby ten BM wzial kostur niekromanty i paralizowal by mnie nim, tez bym padl zapewne.


Przecież nawet paraliż nie przeszkadza ci w recallu... Pstryk i cie nie ma... ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 18:24, 02 Kwi 2009 Powrót do góry

To że paraliż mu nie przeszkadza to imo ewidentny bug.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)