Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 magowie miejscy, lucznicy Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: za, przeciw?

za
100%
 100%  [ 15 ]
przeciw
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 15


Autor Wiadomość
Norgus



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 45 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 11:42, 09 Wrz 2007 Powrót do góry

Proponuje dac mozliwosc postawienia w miescie lucznikow miejskich jak i miejskich magow, ktorzy mieliby za zadanie chronic miasto jak pospolici straznicy. Ich koszt odpowiadalby ich sile, a miasta stalyby sie bezpieczniejsze(chodzi mi tu przede wszystkim o urozmaicenie gry) Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:49, 09 Wrz 2007 Powrót do góry

Jestem za, ale zeby to wprowadzić, należałoby podać mniej więcej jak to mialo by wyglądać wg Ciebie. Jaki zasięg? jaka siła podstawowa (pamiętaj, że burmistrz może ich upgradeować) jaka zbroja? Jaka wytrzymałość? Szybkość? Konkretne ceny?

To wszystko są rzeczy które w tej propozycji powinny być zeby została szybko wdrożona.

Tak to zostawiasz nam konieczność obmyślania wszystkiego ;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Siltris



Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Nie 11:59, 09 Wrz 2007 Powrót do góry

ZA! c do lucznikow sila podstawowa 75 dex 90. 100 archera takty anaty i tych innych. Poczatkowa zbroja Skorzanka Poczatkowy Luk ten najmniejszy.
Z upgradem zmieni se skorzanka w kolczuge. a Bron w wiekszy luk badz kusze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Norgus



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 45 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 12:20, 09 Wrz 2007 Powrót do góry

Nobono napisał:
należałoby podać mniej więcej jak to mialo by wyglądać wg Ciebie. Jaki zasięg? jaka siła podstawowa (pamiętaj, że burmistrz może ich upgradeować) jaka zbroja? Jaka wytrzymałość? Szybkość? Konkretne ceny?


Pozostawiam ekipie bo nie znam sie na tym Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
krell



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 162 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 12:36, 09 Wrz 2007 Powrót do góry

Każde urozmaicenie gry zwiększa jej miodność.

Na marginesie: Ta CLka podoba mi się coraz bardziej Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Nie 13:01, 09 Wrz 2007 Powrót do góry

Norgus napisał:

Pozostawiam ekipie bo nie znam sie na tym Wink


Spx, Siltris sie zna, on wszystko obmysli Very Happy

A tak serio to z mojej strony:
Skrypt - przerobka skryptu straznika i skryptu lucznika (szczuroczleki itp) - byle zaznaczyc zeby za daleko nie dalo sie go odciagnac od kotwicy.
Sila - cos na ksztalt juka lord (nie pamietam jak to sie nazywa po spolszczeniach).

I mysle ze bedzie git Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
FlamGrav



Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 169 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:44, 09 Wrz 2007 Powrót do góry

Zwykli strażnicy już zadają duże obrażenia, jeśli łucznik ma zadawać obrażenia tego pokroju to jestem przeciwny.

Jestem za jedynie w przypadku, kiedy obrażenia zadawane przez strażników będą zmniejszone. Teraz ucieczka przed strażą to jest totolotek nie walka, albo masz farta i dostaniesz raz i się zdążysz uleczyć, albo masz pecha i dostaniesz dwa razy i nie zdążysz się uleczyć. Mówię to jako wojownik, bo magowie to całkiem inna bajka. Z łucznikami z tyłu, wjazd do miasta będzie niemożliwy, bo łucznicy jak sądzę będą uciekać od walki w zwarciu Smile

Juka lord?? tys chyba oszalał Xurt, przecież taki mag w skórce jest na dwa strzały, jeśli nie na jeden.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kosturek



Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 18:43, 09 Wrz 2007 Powrót do góry

Upadły władca Xurcie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Nie 21:10, 09 Wrz 2007 Powrót do góry

o wlasnie tak to sie nazywalo. IMO wlasnie jego sila (w sensie staty wszystkie itd) bylaby na miejscu. Straznik powinien byc mocny, a nie ze ludzie z nudow sobie straznikow wybijaja, a taki proceder ostatnio ma miejsce dosc czesto.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Garth



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 2:58, 10 Wrz 2007 Powrót do góry

@XurtVers straz juz jest mocna - no chyba ze strzaly po okolo 90 hp uwazasz za slabe,zreszta to wina graczy ktorzy nie reaguja na to co sie dzieje w miescie a nie strazy.

Oczywiscie jestem ZA straznik-lucznik ale pod warunkiem ze:

a)Bedzie zadawac dmg max 20-25
b)Bedzie mniej wytrzymaly od normalnego straznika
c)Nie bedzie srac strzalami jak z karabinu(dalbym raczej wolne strzelanie)
d)Mozna dac jakis % szansy za zrzucenie z wierzcha(ale maly)

Jak ktos ma jakies "ale" to moze sobie pojsc z kolega magiem(no chyba ze samemu sie nim jest) na centaura zwiadowce i zobaczyc co to z nim zrobi, chociaz wojownik ktory jest w lepszej sytuacji tez dostaje widoczne dmg.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Pon 6:46, 10 Wrz 2007 Powrót do góry

Garth ja centaurow zwiadowcow biore po 3 na raz bez najmniejszego zgrzytu. Nie wyobrazam sobie, aby ktos mial brac po 3 straznikow na klate. Z Lucznikiem wystarczy umiec sie obejsc. No chyba ze faktycznie zrobimy im kotwice, od ktorej odchodzac na x kratek bedzie do niej wracal, niewazne coby nie robil.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Garth



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 11:11, 10 Wrz 2007 Powrót do góry

@XurtVers jak sie obejsc z lucznikie,?Dac mu paraliz?(mi sie nie udalo rzucic w zwiadowce blood oatha bo przerywal rzucanie a co dopiero paraliz ;] )

2 sprawa to to ze laucznik zeby strzelic nie musi byc na "zwarciu" moze byc i ekran dalej i strzelic a jak bedzie 2 to juz pewny zgon dla kazdego nieopancerzonego(jak woj) celu.

Wiec nie wolno przesadzac bo jak sie nasra tego w 1 miejscu to potem nawet ludzie nie beda wiedziec co ich zabilo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:31, 10 Wrz 2007 Powrót do góry

Heh, czyli co, uzależnić siłę od postaci atakowanej przez takiego strażaka? Wojak w zbrojce z tarczą = większy dmg, mag bez zbroi mniej dmg? Bo w sumie to ciężko mi jakoś wymyślić sposób zadowalający wszystkich.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
badgerman



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:14, 10 Wrz 2007 Powrót do góry

miasta mają być ostoją spokoju, a straż powinna być mocna, aby budziła respekt, a nie żę jakiś mieszkaniec MOŻE iść sobie na strażnika (za taką praktykę jak atakowanie będąc BLUE strażnika moją propozycją jest autowygnaj - jak kto sra we własne gniazdo to niech spiża).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)