|
|
Autor |
Wiadomość |
+
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 13:35, 16 Cze 2008 |
|
Dobre To ja chce szpony piekarnika, trójzęby zamrażalki i do szybkość neostrady
A tak poważnie, to jest dobrze, kiedyś nie można było inaczej, wiec były magiki, jakie były... Teraz można inaczej więc są jakie są, a są lepsze (w moim mniemaniu)
Można sobie stworzyć co jakiego sobie każdy wymyśli. Złoto sie zużywa na to, wiec skrzynie bankowe będą pustoszały... Kiedyś magole sie generowały w skrzyniach ze skarbami, więc tylko przybywało wartościowych przedmiotów, teraz żeby przedmiot taki powstał, trzeba kupę złota i materiału wydać... Więc wychodzi powiedzmy na zero , złoto tym samym nie traci na wartości Prosty system, jak w bankach i życiu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Tridox
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 14:19, 16 Cze 2008 |
|
Fir nie wiem czy wiesz, ale runy i umagicznienia da sie wbijac tylko w expy, a nie w magole ;F
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 14:31, 16 Cze 2008 |
|
Obydwaj mówicie o innych rzeczach w sumie.
Dla Fira magik = broń umagiczniona a nie to, co znajdziesz w skrzynce na polu
Dla Tridoxa magik = coś zdobytego w wyniku przeszukiwania pola za skrzynką
Jak na mnie to skrzynkowe magole powinny być średnie najwyżej - to forma darmowego boosta na postać, a przecież w tych skrzynkach sa materiały i przepisy na te "robione" magole. Dzięki temu przynajmniej sie na serwie nie pojawia darmowa zbrojownia roztentegowywaczy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Tridox
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 14:36, 16 Cze 2008 |
|
No to chociaz przywrocic stare magole do 3lvlu, oczywiscie bez szarych.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sejmirus54
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 17:22, 16 Cze 2008 |
|
Skoro mozna sobie takiego magola zrobic przez wbicie run w exp bronie to po co te magiki znajdowane sa?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 17:23, 16 Cze 2008 |
|
Ktoś tam kiedyś miał fantazje taką.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 18:45, 16 Cze 2008 |
|
Fir Tridoxowi chodzi o coś innego.
Jakby.. hm 2 rodzaje magików:
1 - magiki craftowane - są ok.
2 - magiki dropowane przez moby i ze skrzyń
Są do dupy w większości wypadków gdyż:
a) base dmg takiej broni jest smiesznie niski (cos jak żelazne)
b) umagicznienia w nich są słabe, co by nie było jeszcze jakoś takie straszne, gdyby nie ten niski base dmg., przez co bardziej opłaca się złapać dobrego exp-a niż takiego magola...
c) ar zbroi jest śmiesznie niski przez co tracą one swój podstawowy cel, chronić przed fizykami.
Proponowane zmiany:
1- dać tym broniom base damage na poziomie ich exp odpowiedników z terki / hebanu
2- zwiększyć ara zbroi do ich exp odpowiedników z terki / hebanu
3- dać im status expów, by można było wbijać w nie runy / dalsze umagicznienia (bez możliwości poprawienia tego które tam jest, czy wbicia innego które by wykluczyło poprzednie umagicznienie)
4- dać im mniejszą szansę na rozpadnięcie się w trakcie tego procesu (bonus za znalezienie i za przyzwoity, ale nie najwyższych lotów dmg/ar)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |