|
|
Autor |
Wiadomość |
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 22:50, 15 Cze 2008 |
|
system klas ssal, system magików ssal.
(klasy - pw = One Man Army, bm - idiota w drogim sprzęcie na 3 hity z exp haliny... magole - one hit one kill. i)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
merq
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Pon 8:03, 16 Cze 2008 |
|
Galdious napisał: |
Przywrócenie starego Pola moim zdaniem wiele nie pomoże (może wróci malutka grupka starych graczy [Cl:R najpewniej]). |
Ha, ha! Bardzo Cie zdziwie, bo gdy pojawiło sie CL:R to bywało tam grubo powyżej 100 online, gdy tutaj grało ledwo 20 osób w porywie do 30, w tym 90% na .afk . Nie wiem czy to taka "malutka grupka graczy" powróciła by na CL w razie przywrócenia pola. Moim zdaniem pol 096 jest dobry, ino obecna mapa kompletnie wszystkich znużyła. Warto było by poczekać na nową mapę i jeśli online nie ulegnie zwiększeniu, należałoby pomyśleć co robić dalej by serwer utrzymał się na przyzwoitym poziomie online. W obecnej chwili serwer zmierza ku zagładzie bo według moich obserwacji online z tygodnia na tydzień ulega zmniejszaniu sie.
Galdious napisał: |
Ale nie zachęci osoby, która pierwszy raz będzie grała w UO by zacząć zabawę właśnie u nas. |
Jak to nie zachęci osoby grającej pierwszy raz w UO? Czy pol 095, 096 różni się jakoś specjalnie grafiką? Dlaczego niby pol 096 ma zachęcić kogoś do gry na Clu? Może tym, że zabije go szkielet, zmora?:>(które w porównianiu do starego pola zadają całkiem duży dmg) Kiedyś szkielety, zombiaki były dobrym początkiem na rozpoczęcie trenowania bojówek, tutaj trzeba latać po lesie i bić ptaszki:/. Według mnie pol 095 bardziej może zachęcić do gry, głównie przez swój urok, którego nie ma na obecnym polu:/. Hmm, a może umiejętności bardzo się od siebie różnią? Tak, jest tu kilka nowych, fajnych umiejętności, lecz na starym polu również dało by się oskryptować niektóre z nich. Z całym szacunkiem, lecz nie bardzo rozumiem twoją wypowiedź Galdious.
Mimo wszystko uważam za rozwiązania skryptowe z pola 095 za lepsze i dlatego wole stare CL
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez merq dnia Pon 8:21, 16 Cze 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 8:05, 16 Cze 2008 |
|
merq napisał: |
Galdious napisał: |
Przywrócenie starego Pola moim zdaniem wiele nie pomoże (może wróci malutka grupka starych graczy [Cl:R najpewniej]). Ale nie zachęci osoby, która pierwszy raz będzie grała w UO by zacząć zabawę właśnie u nas. |
Ha, ha! Bardzo Cie zdziwie, bo gdy pojawiło sie CL:R to bywało tam grubo powyżej 100 online, gdy tutaj grało ledwo 20 osób w porywie do 30, w tym 90% na .afk . Nie wiem czy to taka "malutka grupka graczy" powróciła by na CL w razie przywrócenia pola. Moim zdaniem pol 096 jest dobry, ino obecna mapa kompletnie wszystkich znużyła. Warto było by poczekać na nową mapę i jeśli online nie ulegnie zwiększeniu, należałoby pomyśleć co robić dalej by serwer utrzymał się na przyzwoitym poziomie online. W obecnej chwili serwer zmierza ku zagładzie bo według moich obserwacji online z tygodnia na tydzień ulega zmniejszaniu sie.
Mimo wszystko uważam za rozwiązania skryptowe z pola 095 za lepsze i dlatego wole stare CL |
lol ponad 100? chyba w pierwszy tydzien gry, identycznie jak tu. Chwile potem juz spadlo do 60 i nizej... a pozniej? coz ni ma
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
badgerman
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 8:33, 16 Cze 2008 |
|
no na początku było prawdziwe 100 (pamiętajmy że na początku był paint-shop-pro server), potem kręcone 100 (czyli 100 to mieli na stronie), potem aby było w okolicach 100 to pozwolili legalnie mułować, a potem i to nie wystarczyło...
Dla mnie jako dla gracza który zaczął na początku CL4 (końcowa faza testów), wygląda to tak:
Vetek-Redzik(lub nie Redzik) sobie myśli: "pograłoby się w UO - kiedyś byłem rozpier**laczem to teraz też bym se pofarmił..."... <klick klick> - NIE MA JUŻ CL:R ? OMFG! <klick klick><klick klick><klick klick>O JEST CL4!.<klick klick> CO JEST ? NIE MA MOJEJ "CUD-MEGA-HIPER-BRONI Z LASEROWYM CELOWNIKIEM ŚCIĄGAJĄCEJ NA HITA CO SIĘ DA"? <chlip chlip> <klick klick> ZARAZ - JESZCZE NIE WSZYSTKO STRACONE - Może jak popłaczę na forum to mi ją przywrócą i oleją te miesiące IMO idiotycznej i bezefektywnej pracy i balansowania... TAK TO DOBRY POMYSŁ!!!!...
No i tyla. Przyszliście po długim czasie, zamiast wtedy współtworzyć woleliście podjąć próbę przetrzymania nas i zadławienia. Doprowadziło to do spadku online u nas i do odejścia wielu graczy poprzez pad CL:R. Wyszło jak wyszło więc sory - ale sądzę że powinieneś zachować tę dozę dobrego smaku i zamiast oglądać się wstecz (systemy o których mówisz były dyskutowane wielokrotnie i jakoś nikt nie mówił że były to systemy dobre - wręcz posunę się dalej w wypowiedzi - zostało zrobione wszystko aby nie było magoli jak były na 095 (czyli everybody-on-one-shoot)). Pol 096 i w przyszłości 097 daje spore możliwości. I mimo że sam nie przepadam za DH to muszę mu oddać, że przejście na 096/7 było dobrym pomysłem. BTW - z tego co Wasi skrypterzy się chwalili przed padem niedługo to tez mieli w planach przeskok na 097. Więc chyba ten osławiony POL095 nie był też im na łapkę.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez badgerman dnia Pon 8:36, 16 Cze 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 8:46, 16 Cze 2008 |
|
To ja też pooftopuje - POL ogólnie ssie ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
badgerman
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 8:53, 16 Cze 2008 |
|
nie offtopuj tylko czyńswą powinność i zamknij postogenny temat
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 9:03, 16 Cze 2008 |
|
*Nie jest w ekipie*
Mi nie wypada
Ale żeby nie było - jak na mnie obecny system magików jest w miare, trochę bym pozmieniał ale nie jest źle. A na pewno jest lepiej niż na tym, jakże wspaniałym, starym 095.
BTW, trochę ciekawe, że zamiast pisać "CLTE" "CL4" itp piszecie 095,096,097 gdy na myśli macie skrypty które sobie tam kiedyś śmigały. CL:R z tego co wiem również sobie na 096 śmigało tyle że z tym co voicer miał w backupach z 095 przystosowanym do "nowszego" i "lepszego" () emu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Tridox
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 9:06, 16 Cze 2008 |
|
badgerman: ja nie narzekam na emulator, tylko na oskryptowanie DeHy, a dokladniej o cala mechanike walki (tak, crafterka mi sie podoba, bonding, trenowanie zwierzakow tez i wiele innych rzeczy) ktora jest moim zdaniem do bani CL:R tez stalo jakis czas na 097, ale rozwiazanie skryptowe w wiekszosci opieralo sie na starym CL. Co do magikow sciagajacych wszystko jednym strzalem to chyba nie bez powodu usunelismy na CL:R szare magiki, mi chodzi o ta reszte, naprawde bardzo fajna. I najbardziej bym chcial zeby pozostawiono runy, przepisy, a zamieniono jedynie obecne magiki na stare, znacznie lepsze. Bo tych magikow co sa teraz chyba nikt nie uzywa.
PS: Dowiem sie wreszcie kim Ty jestes ?;]
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tridox dnia Pon 9:07, 16 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Nauris
Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mława
|
Wysłany:
Pon 10:00, 16 Cze 2008 |
|
Fir napisał: |
O czym wy w ogole rozmawiacie? Stawianie na glowie systemu magikow (przepisow, run, itd) czy przywracanie ogolnej mechaniki 095 w obecnej chwili jest mniej realne niz wyjscie naszej reprezentacji z grupy (duzo mniej, mimo, ze to porownywane i tak jest bliskie zeru). |
ooo... fir w reprezentacje nie wierzy : PP
A co do tematu, to troche muminkowo sie zrobilo z tymi magolami, bo teraz wiekszosc osob lazi z bronia, z umagicznieniami na pol ekranu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 10:11, 16 Cze 2008 |
|
co maja dlugie nazwy do muminkowa? O.o
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Pon 10:47, 16 Cze 2008 |
|
Tridox, objasnij mi co jest zlego w tym ze mozna tworzyc magole? Ze nie mozna wyciagac uber-zabijaczy ze skrzynki? No niestety, uregulowalismy gospodarke zeby miliony sztuk zlota nie walaly sie w kazdym kacie i jak do tej pory to sie calkiem ladnie sprawdza. Oprocz tego ze masz magol, ktory mozesz sobie dowolnie wg wlasnych upodoban stworzyc, to jeszcze mozesz robic rozne rodzaje broni, dobierajac sobie odpowiednie umagicznienia do specjali.
To jak rozumiem jest okropnie niedobre?
Jesli mowimy o mechanice walki to moze nalezy sie zastanowic nad jakimis zmianami, ktore umozliwilyby np. gre magiem w todze (jak kiedys PM), bo jak wiemy teraz trzeba sie opancerzyc silnie.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Pon 10:50, 16 Cze 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 10:57, 16 Cze 2008 |
|
Dać krawcowi przepis na "togę ochrony" dzięki której miałby mana shield albo coś w tym stylu, podzielić na poziomy i styknie. Pytanie czy jest czas/chęć zrobienia takiego skryptu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Tridox
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 12:23, 16 Cze 2008 |
|
Jej, Fir Ty mnie nie rozumiesz ;] Ja jestem za pozostawieniem systemu tworzenia magoli, tylko te magole co sa (bo sa takie smieszne nic nie robiace magiki o kolorze zelaza) chcialbym zastapic starymi magikami z 095.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Arivald z Wybrzeża
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 12:41, 16 Cze 2008 |
|
Potwierdzam, kopie skarby od dluzszego czasu wiec magoli napotkalem juz dtrzy tuziny jak nie wiecej. Procz tego dobrodusznie identyfikuje komu zapragnie nie swoje magole, i sa one delikatnie mowiac - badziewne. Nie wiem jak bylo na 095, ale nasze obecne magiki dropowane ze stworkow i kufrow wymagaja na prawde poprawek, ktore upraktycznia je. Bo na chwile obecna wyglada to tak: najrozniejsze czesci zbroji: ochlodzenia lub ocieplenia, bronie: od 1-3% max ciosu czegos tam co w zestawieniu z przepisami jest smiertelnie smieszne. Jednostajnosc magoli jest porazajaca, dlatego jestem za tym aby zmniejszych ich drop rate ale dopakowac je nieco i urozmaicic.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Pon 13:10, 16 Cze 2008 |
|
Tridox napisał: |
Jej, Fir Ty mnie nie rozumiesz ;] Ja jestem za pozostawieniem systemu tworzenia magoli, tylko te magole co sa (bo sa takie smieszne nic nie robiace magiki o kolorze zelaza) chcialbym zastapic starymi magikami z 095. |
A czym one sie roznia? Przeciez w magolach starych chodzilo o to zeby miec slonca boskiej celnosci lub inne tego typu badziewie. No to teraz pakujesz sobie 5 run ognia, umagicznienie celnosci i wychodzi na to samo.
Chcesz zeby nazwa stara wrocila? To sie pewnie da zrobic ;P Jak wpakujesz 2 runy to bedzie ogniska, jak 3 to piekarnika, a jak 5 to slonca i z glowy. % do celnosci bedzie generowal [celnosci] lub [boskiej celnosci] do nazwy i szafa gra, tak? ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |