Autor |
Wiadomość |
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pon 14:55, 21 Lip 2008 |
|
Tak sobie dumalem i wydumalem takie urozmaicenie.
Majster produkuje dla nas zamek do drzwi ( 0xDCE - tak moze wygladac).
Nastepnie skryba nam ten zamek umagicznia ( Zakladam ze wykorzysta do tego jakies ciekawe skladniki ).
Mamy teraz magiczny zamek do drzwi. Klikamy go i montujemy w drzwiach.
Od tego momentu drzwi nie otwieramy kluczem lecz haslem wypowiadanym na glos/ wpisywanym w wyskakujacego gumpa.
Jest to ciekawa alternatywa dla kluczy ( ktos moglby powiedziec ze klucz mozna zgubic ale to sie nie zdaza w dobie koleczek na klucze).
Mozna dolozyc bajerek ze po podaniu zlego hasla razi nas jakas pulapka.
Haslo mozna by zmieniac montujac nowy zamek.
Prosze o wypowiedzi...
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Malarug dnia Pon 14:56, 21 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Pon 15:15, 21 Lip 2008 |
|
Bardzo fajna propozycja ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ashantiel
CLFE-Seer Team
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pon 18:37, 21 Lip 2008 |
|
A te rzesze wbijających czerwonych z bindami pod odpowiednie hasło...
Mmmm, aż zachęcająca wizja... Jeztem za, pod warunkiem, że nie będzie płaczu/lamentu/whatever że ktoś coś mi tam zrobił.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Pon 19:30, 21 Lip 2008 |
|
z tego co czytam w pierwszym poscie. To ma byc gump do ktorego wpisujemy haslo a nie mowimy "sezamie otworz sie" i otwarte
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pavlp
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec
|
Wysłany:
Pon 22:58, 21 Lip 2008 |
|
Może jeszcze drzwi miałyby gadać? :) Przepraszam, jest późno trochę.
Dobry pomysł.
1. Czyli wpisywałoby się komendę = tajemne słowo po kropce jak inne komendy?
2. Czy wypowiadałoby się hasło szeptem przy drzwiach?
3. Czy w podobny sposób zamknąć można by było skrzynię (w przypadku domu z wieloma lokatorami)?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pavlp dnia Pon 23:00, 21 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Wto 5:46, 22 Lip 2008 |
|
Strona techniczna:
1. Komenda odpada
2. Raczej malo bezpieczne, chyba ze kogos bawi otwieranie drzewi z magiem latajacym z Wis Quasem
3. Jak by sie oskryptowalo to pewnie by sie dalo ;]
Jak napisal Malarug - dwuklik w zabezpieczone drzwi -> otwiera sie okienko do wpisania hasla. Bezpieczne i niezbyt skomplikowane.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 7:59, 22 Lip 2008 |
|
Ciekawa propozycja. Mam pytanie odnosnie sposobow otwierania. Maja klucz mozna:
a) otworzyc drzwi, niezmieniajac statusu zamka (pozostaje zamkniety/otwarty)
b) uzywc klucza i otworzyc/zamknac drzwi zmieniajac status zamka.
Czy dla tej komendy rowniez planowane mialyby byc takie 2 sposoby?
A wlasnie, moze drzwi przy otwieraniu by wydawaly takie przyjemne westchniecie ogolnie strasznie sie cieszyly mogac otwierac sie dla nas?;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Wto 10:37, 22 Lip 2008 |
|
Saloth ;]]]]]] A wtedy zaloze seconda o imieniu Marvin ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
2Osiem
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Zakon Najemnikow
|
Wysłany:
Wto 10:39, 22 Lip 2008 |
|
No, niech skryba umagicznia zamki ;]]]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|