Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Magia Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 12:04, 15 Cze 2007 Powrót do góry

Pare propozycji odnosnie magii.
1. czar sciany energii zamienic na stara, dobra klatke. (czar kompletnie nieprzydatny w tym momencie)

1. zrob ankiete bo to... spora zmiana - Coltain

2. uzaleznic nieznacznie skutecznosc paralizy od int-a castera. W tym momencie nie ma to, zdaje sie, zadnego znaczenia. (skutecznosc - szanse na zlapanie kogos w paraliz.) przykladowa zaleznosc: + (int/10)%

jesli magom dodam zaleznosc od inta do szansy to wojom dodam zaleznosc od szansy od sily -Coltain

3. Zmienic dzialanie butli many. Bez instant many walka magiem jest...
propozycje: zwykla mana 40-50, duza 60-80/calosc.

zrob ankiete czy butle many maja dawac od razu pewna wartosc czy tak jak jest teraz (mala ilosc naraz a potem co chwila pare many)

4. Zwiekszyc zaleznosc od umiejetnosci poisoning do czarow in nox i in nox grav. propozycje. 55 - 2 lvl truty. dmg truty 3-5. 77 - 3 lvl truty. dmg trucizny 6-8. 88 truty - 4 lvl 9-12.
Dodatkowo, zmienic sposob odtruwania sie czarami. 1 an nox - 1 lvl truty
vas an nox - 2 lvl truty
Proponowal bym rowniez by hp zjadala u celu przy 100% poisona truta w pvm dzialala jak u woja - 25%, ale tylko w pvm.
W przypadku tej zmiany u magow, wypadalo by rowniez aby woj z poisonem atakujac truciem, mial taka sama zaleznosc w dmg. truty od skila. (chyba ze maja to jakos inaczej rozwiazane, bo nie pamietam prawde mowiac.)

duzo napisales, nie zwiekszam dmg od truty bo nie ma leczenia ktore by to pomijal, truta jest teraz dobrym przeszkadzaczem, co do "jak u woja" to powinno tak dzialac (nawet jestem tego pewny), co do kolejnego akapitu : woj ma takie same zasady trucia truta jak mag (ten sam skrypt sie odpala) - Coltain

5. Zmienic sposob dzialania in vas por-a.
W tym momencie zadaje m/w 33% dmg kazdemu celowi, co czyni go nieprzydatnym w pvp i w pvm na slabe stworki, a w pvm na mocniejsze, zbyt dlugo sie go castuje...
propozycja: wrzucic mu randomowy dmg 50-70 zalezny od evala ofc. i wszystkich innych przelicznikow ale nie podpinajac tego dmg. pod zadna z energii. (tak by nie mogl byc ten dmg zmniejszony przez ressisty.)

modyfikacja pvm -done (pvp nadal zalezy od resa fizycznego)

6. Mozna by rowniez.. hm o ile to nie bedzie za mocne, zmienic dzialanie sciany paralizu. Chodzi o to by trzymala tyle, co zwykly paraliz (eval-ressist)/10 + 6-7 sek. Ale by dmg nie uwalnial ze sciany. W tym momencie jest mozliwe walniecie 2 czarow na scianie ale tylko w slabo ressujacego przeciwnika, lub kogos kto niezbyt ogarnia dzialanie tych czarow. 6-7 sek. to m/w czas rzucania 3 czarow. Wystarczy by zabic a silny pw/ktos z dobrym ressistem spokojnie to przezyje. (glupia zbroja z mithrylu daje ressisty ktore powoduja ze kazdy spell 6 kregu wchodzi za m/w 20-30 dmg max.)

nie chce kukiel zeby mag w nie nawalal, wszystko jest castowane dosc szybko, mozna wymeczyc porządnie woja itp - w tej sprawie to ankieta byc musi

7. Upierdliwa sprawa z dzialaniem lustra magii - Coltain wie o tym a ja nie bede pisal tutaj ze wzgledu na spora przewage jaka moze to dac w pvp. :]

7. done - Coltain

W tym momencie to tyle. Jak cos sie przypomni to edytuje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
drako



Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 16:11, 15 Cze 2007 Powrót do góry

1. Ja mowie klatce nie. Ale to tylko moje zdanie.
6. Gra jest tak balansowana zeby nie mozna bylo zabic uzbrojonego przeciwnika w 2 sekundy. Uwazam ze zmieniac tego sie nie powinno bo inaczej kazdy mag bedzie walczyl tak samo - sciana i 2-3 czary na wykonczenie.

Co do reszty sie nie wypowiadam bo nie gram magiem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 16:14, 15 Cze 2007 Powrót do góry

to zlap kogos w sciane... zycze powodzenia. I chyba nie czaisz tego, ze mag albo szybko zabija, albo jest martwy. Nie ma takiej opcji zeby mag mogl walczyc z wojem dlugo. Dodatkowo... woj ubierze lepsza plyte i juz mag mu za wiele nie zrobi, a jak zlapie w scianie jeszcze tarcze to juz wogole.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tymmo



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 252 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 16:29, 15 Cze 2007 Powrót do góry

Salomon napisał:
3. Zmienic dzialanie butli many. Bez instant many walka magiem jest...
propozycje: zwykla mana 40-50, duza 60-80/calosc.


Oczywiscie ZA.
Obecne mixy mozna sobie w pupe wsadzic na pvp/pvm


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 16:34, 15 Cze 2007 Powrót do góry

Coltain jak nie ma leczenia omijajacego trute? a sprawdzales ty zolte mixy??
i ten czar palladyna - tak samo omija trucizne sukinkot. ss tez omija jak sie zdaje...

a ja wydaje cholerne 90 w tym momencie skila, ktorego sie robi mase czasu a koszt jest zblizony do 1 mln. (na tym polu) i nic z tego nie mam.... meega.
Dodatkowo co za problem zwiekszyc czas castowania w zaleznosci od truty? Na OSI tak to jest rozwiazane.

A nawet jak nie zwiekszac dmg, to niech sie to odtruwa
2 bandazami, 3 an noxami, 2 vas an noxami...
a nie takie nic.

Jak juz pisalem wczesniej, mag jest albo szybki albo martwy. I nie widze powodu dla ktorego nb 50/50/50 mial by przezywac w 75% moja sciane a i tak by mial taka mozliwosc bedac ubrany w jakas kolcza z wysokim ressem czy skorke z dobrymi ressistami. Dodatkowo, traf sciana w cos co wie jak jej omijac.. a potem rzuc kombo za 60-80 many i? i koles wybiega a ty jedyne co mozesz zrobic to uciekac i medytowac... no mega.

W takim systemie jak jest teraz butle many z instant mana, duzym instant mana, bo to co teraz 10-20 w zaleznosci od butli to smiech na sali, sa konieczne.

Co jest zlego w klatce? Biegaj z magiem to klatka nie bedzie problemem.

Colt ale hm... wiesz o tym ze jak nie sparalizuje tego woja zeby mu wrzucic nieco wiekszy dmg to nie mam szans wygrac? Mozliwosci wojow odnosnie leczenia sie, takie jakie im dales powoduja, ze w zasadzie tylko paraliz, spory dmg i cos na dobicie... jak sie ma farta i woj jest glupi. Jak nie jest glupi - wypije zolta ktora dopakowales dla woja.

ivp - w takim razie uzaleznij to od energii... bo fizyczny ress jest najwiekszym ressistem i nadal czar jest kompletnie do bani w pvp... za 50 many i dlugo castowany


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
drako



Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 16:51, 15 Cze 2007 Powrót do góry

Salomon napisał:
to zlap kogos w sciane... zycze powodzenia. I chyba nie czaisz tego, ze mag albo szybko zabija, albo jest martwy. Nie ma takiej opcji zeby mag mogl walczyc z wojem dlugo. Dodatkowo... woj ubierze lepsza plyte i juz mag mu za wiele nie zrobi, a jak zlapie w scianie jeszcze tarcze to juz wogole.


No ja to rozumiem, ale w temacie o asasie Coltain powiedzial ze nie bedzie biegania bez zbroi i blyskawicznego zabijania. A smiem zauwazyc ze asas wymaga nawet wiecej zajetych skilli zeby zabijac niz mag + musi podejsc do przeciwnika. Zgodzilem sie z Coltem i trzymam sie teraz tego punktu widzenia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 16:57, 15 Cze 2007 Powrót do góry

tak uwazasz? Ja wydaje 700% skili zeby byc skutecznym w pvp. 1 skil jaki nie sluzy czysto zabijaniu to ressist. A Assasin ze 100 poisona fencem, ubrany w skokri z koszmara i z hid/stealth jest wypasiona postacia. I moze spokojnie zabic wszystko odpowiednio zmieniajac bronie.

Mag bez zbroi vs pw to martwy mag. Nie ma takiej opcji. ja mam po blesie 59% ressista na fizyki a Xylus mi double strikiem wjezdzal 2x po 20... czyli bez zbroji z max 20% resista by mi wjezdzal za 40 x 2.... Faktycznie bieganie postacia bez zbroji to super sprawa. :]

No i powtarzam... majac 100% resista zbierasz corpy za 3x dmg... w ciagu 6 sekund to ja nie wyczaruje 3 corpow, nie ma takiej opcji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
drako



Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 17:24, 15 Cze 2007 Powrót do góry

Nie chce sie licytowac, ale magowi 700% nie jest potrzebne zeby skutecznie zabijac. Mowisz ze asas moze zamieniac bronie, ale ile tych broni mozna miec przy sobie nie przeciazajac postaci i uniemozliwiajac jej ukrycie sie? Z reszta nie robmy z asasina woja z hidem i 5 rodzajami broni w plecaku bo to mija sie z celem. Zeby korzystac ze specjali asas musi byc wypasionym wojem i miec inta na poziomie maga, a to i tak wystarczy zaledwie na 2 gora 3 ciosy. Nie bede sie powtarzal co do ilosci dmg ktory jest w stanie zadac asas bo pisalem o tym w innym temacie. Tak czy inaczej jesli asas nie zabije 2 ciosami to albo jest martwy albo przeciwnik ucieknie.

Do czego daze - jesli mamy utrzymac balans w takim zalozeniu jaki mamy obecnie, nie moze byc chodzacych terminatorow, nie wazne jak duzo czasu i pracy kosztuje stworzenie takiej postaci.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Hogas



Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 61 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 7:55, 16 Cze 2007 Powrót do góry

Salomon w pelni cie popieram!!
Tez uwazam ze moc czarow powinna zalezec od inta i evala , w takiej postaci jak to jest teraz to o kant ... Rowniez mikstura many smiech na sali.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bies40



Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 129 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 8:01, 16 Cze 2007 Powrót do góry

paraliz zywiolek ognia dwie miksturu wybuchowa i po woju z 80strg.taka walka z magiem.uwazam ze mag niech zostanie jak jest.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Hogas



Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 61 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:07, 16 Cze 2007 Powrót do góry

Plytkowka, dobra bron, uzbrojony kon , mikstura sily i zrecznosci i po magu. Tu nie oto chodzi. Czy woj czy mag gdy zaatakuje niespodziewanie przewage zawsze bedzie mial ten kto zaatakuje z nienacka


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bies40



Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 129 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 8:15, 16 Cze 2007 Powrót do góry

Mag narzeka ze woj za silny Woj narzeka ze mag za silny moze koniec tych targow i bawmy sie wesolo:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Hogas



Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 61 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:27, 16 Cze 2007 Powrót do góry

Tu nikt nie narzeka, chodzi tylko o balans


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Hnat



Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 119 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:47, 16 Cze 2007 Powrót do góry

Salomon napisał:
A Assasin ze 100 poisona fencem, ubrany w skokri z koszmara i z hid/stealth jest wypasiona postacia...


Cos nie tak Sal. Nie ma takiego kompletu skorki dla assa, w ktorej moglby sie ukryc/chodzic.

pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 9:32, 16 Cze 2007 Powrót do góry

a w nabijanej nie moze? albo w lisciastej?? Jezeli nie to to jest bug, bo na CLTE mogl chodzic w plycie, 4 kroki ale mogl. I nie wydaje mi sie zeby nie mogl serio... A co do tego komba ktore podales, to chyba idiota padnie od czegos takiego a nie woj ktory potrafi walczyc. Niestety w tym momencie nie gra zaden woj ktory by potrafil dobrze walczyc z magiem... woj vs woj pewnie sobie jakos radzicie ale to nie jest poziom ktory moglby byc miarodajny. Coltain Pamietasz testy z Valmirem? Jego postac i skill juz sa jakims odniesieniem i na 5 walk udalo mi sie go zlozyc raz.. i to w momencie gdy nie uzywal zbytnio zatrucia. Wow!

INT jest liczony do sily czarow, osobiscie mam wrazenie ze nawet bless do int-a daje + 2-3 dmg. (o ile int sie liczy z modyfikatorami)... tyle ze jest to przelicznik wziety z OSI w zasadzie, gdzie staty robi sie w pare dni a skile sa prawdziwym problemem. Tego bym narazie nie ruszal, bo jak podwyzszyc zaleznosc od int-a to by trzeba bylo obnizyc zaleznosc od evala, zeby sila czarow pozostala bez zmian a w tym momencie ich sila jest ok.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)