Autor |
Wiadomość |
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Sob 17:08, 17 Sty 2009 |
|
Bo nie chcemy przeginac.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 17:26, 17 Sty 2009 |
|
Coltain-płakali o niego, że miał "tylko" 200gp;]
w innym temacie kiedyś;p
a co do lotu... fakt małe mobki są gł. do koxu ale...
niesadze,zeby zmuszanie nawet starszych graczy do bicia sie z pro liczo-tytanami etc... bylo ok...
woli ubic 1 tytana spoko- woli 10 jaszczurek tez ok;]
ps. za glosowalem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gruba_Smoczyca
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/Stuttgart
|
Wysłany:
Sob 17:43, 17 Sty 2009 |
|
Też głosowałam ZA. Zorgan, słusznie zauważa, jak crafter ma zarobić i jak ma ruszyć gospodarka skoro nikt nie ma kasy żeby coś od owego craftera kupić. Chyba, że handlują między sobą. To o czym pisze Kixar, to trochę błędna logika, bo w takim razie budujemy imperia gildyjne i tylko one maja kasę, a co z resztą gospodarki? A co z noobami? Wspomniane też zostało, że muszą coś jeść, muszą kupić byle jaką zbrojkę żeby choć ruszyć się 5 kroków za Mistas na jaszczurki. Wydaje mi się, że przy takim online trzeba pomóc tym którzy nie mają jeszcze kasy w jakiś sposób ja zdobyć, żeby gospodarka ruszyła. W tej chwili spotykam się np. z problemem, że nie mogę kupić zbroi w sklepie bo niewiele ich jest w sklepach graczy. Trzeba szukać craftera i zamawiać. Zbroja to tylko przykład, jest dużo małych itemków, których nie sposób dostać bez zamówienia każdego gówienka, bo crafterom się nie opłaca ich wyrabiać, jako że sprzedają raz na ruski miesiąc, bo nikt nie ma kasy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Sob 21:16, 17 Sty 2009 |
|
Jestem za.
Bo majac crafta i grajac malo nie da sie za wiele na tym crafciarstwie zarobic. Ale poswiecajac max 2h dzennie na pvm na srednie mobki dalo sie jakos wyzyc. Teraz ledwo starcza na butle i naprawe ekwipunku po wyprawie. Nie mowie juz o tym ze popyt na wyroby crafciarskie jeszcze spadnie jesli loot zostanie utrzymany na tym poziomie, bo nie beda mieli klienci kasy. Ja rozumiem ze mozna obnizyc ceny, ale o ile mozna obnizyc? Trzeba by grac caly czas zeby sie dalo jakos zarobic w tym momencie. Smiem twierdzic ze malo osob ma czas siedziec caly dzien przed ultima. Jak nie praca to szkola/uczelnia, inne obowiazki, jakies zycie prywatne.
Jesli nawet nie wrocic do poprzedniego lootu, to przynajmniej podwyzszyc ten ktory jest obecnie. I mowie w tej chwili o samych gpkach z mobow, nie o innych itemach.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Radossi
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 6:24, 18 Sty 2009 |
|
a wiec Coltainie czekamy na decyzje ankieta przeszla
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 7:44, 18 Sty 2009 |
|
to szkielet ile ma miec? 500?
demon do razu 200k?
wycinek loga:
[01/18 07:37:56] Ettin loot zlota: 62
[01/18 07:38:22] OphidianWarrior loot zlota: 208
[01/18 07:38:28] OphidianWarrior loot zlota: 205
[01/18 07:38:34] ForestTroll loot zlota: 109
[01/18 07:38:43] OphidianWarrior loot zlota: 214
[01/18 07:39:17] ForestTroll loot zlota: 121
[01/18 07:39:58] ForestTroll loot zlota: 134
[01/18 07:40:15] ForestTroll loot zlota: 102
[01/18 07:40:46] Hiryu loot zlota: 973
[01/18 07:40:59] ForestTroll loot zlota: 110
[01/18 05:07:24] OphidianShaman loot zlota: 142
[01/18 05:07:29] OphidianKnight-Errant loot zlota: 231
[01/18 06:38:39] Mongbat loot zlota: 11
[01/18 06:39:05] Mongbat loot zlota: 7
[01/18 06:39:07] Mongbat loot zlota: 7
[01/18 06:39:08] Mongbat loot zlota: 14
[01/18 06:39:08] Mongbat loot zlota: 10
[01/18 06:39:10] Mongbat loot zlota: 13
[01/18 06:39:12] Mongbat loot zlota: 10
[01/18 06:39:12] Mongbat loot zlota: 11
[01/18 06:39:15] OlderMongbat loot zlota: 30
[01/18 06:39:18] GiantSpider loot zlota: 35
[01/18 06:39:21] GiantSpider loot zlota: 54
[01/18 06:39:22] GiantSpider loot zlota: 53
[01/17 18:32:40] ExodusMinion loot zlota: 440
[01/17 18:32:40] OphidianShaman loot zlota: 140
[01/17 18:32:58] OphidianWarrior loot zlota: 191
[01/17 18:33:02] GiantSpider loot zlota: 47
[01/17 18:33:07] GiantSpider loot zlota: 57
[01/17 18:33:09] GiantSpider loot zlota: 42
[01/17 18:33:20] OphidianWarrior loot zlota: 198
[01/17 18:33:29] IceFiend loot zlota: 2594
[01/17 18:33:50] WailingBanshee loot zlota: 112
[01/17 18:33:51] OphidianJusticar loot zlota: 191
[01/17 18:34:12] ExodusOverseer loot zlota: 301
[01/17 18:34:23] OphidianWarrior loot zlota: 223
[01/17 18:34:34] Changeling loot zlota: 144
[01/14 12:42:12] skeleton loot zlota: 23
[01/14 12:42:15] SkeletonMage loot zlota: 34
[01/14 12:42:17] SkeletonMage loot zlota: 57
[01/14 12:42:29] Imp loot zlota: 63
czy to sa male wartosci?? naprawde nie wiem czy jest sens zmieniac bo uwazam ze jest ok...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Nie 8:35, 18 Sty 2009 |
|
ciezko powiedziec czy to jest malo czy nie... ale odkad przyciales loot mobow nie wyrabiam na rzeczy:) nie ejstem w stanie teraz odlozyc kasy na cos... kupic kegi... wierzchy... jedzenie.... naprawic zbroje... i nie mam nic. wczesniej po kilku dniach pvm mialem odlozone juz ze 100 k a etraz mam w banku 20k.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kros
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Nie 12:51, 18 Sty 2009 |
|
Mam podobny problem co CrowD , zresztą pewnie wiekszosc graczy tak ma.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Radossi
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 12:59, 18 Sty 2009 |
|
Colt my nie chcemy nie wiadomo jakich lootow przed zmiana bylo dobrze
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 13:25, 18 Sty 2009 |
|
Coltain napisał: |
to szkielet ile ma miec? 500?
demon do razu 200k?
czy to sa male wartosci?? naprawde nie wiem czy jest sens zmieniac bo uwazam ze jest ok... |
Skoro 86% graczy uważa, że to ma sens, więc chyba ma, prawda?
Przywrócić dokładnie wszystko jak sprzed zmian i będzie ok.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ashantiel
CLFE-Seer Team
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Nie 14:19, 18 Sty 2009 |
|
Ktoś tu się przywyczail do niebotycznego zysku i puacze jak nie ma xxxxx kkk gpeków w banku.
Osobiście jestem za max 50% więcej kasy w mobkach niż aktualnie.
Nie rozwali gospodarki, nie będzie tak łatwo jak było i wszyscy powinni być hepi ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
AL|EN
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stolica Polski 1944-1945
|
Wysłany:
Nie 14:42, 18 Sty 2009 |
|
CrowD musi zabijac demony i lepsze zeby sie utrzymac:-)
to niezly stafik musi miec:-))
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Skyki
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3City
|
Wysłany:
Nie 14:55, 18 Sty 2009 |
|
Ja jestem za propozycja Asha, 50% to wedlug mnie idealny stan.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Nie 15:01, 18 Sty 2009 |
|
AL|EN napisał: |
CrowD musi zabijac demony i lepsze zeby sie utrzymac:-)
to niezly stafik musi miec:-)) |
stafik jest kupiony ze wczesniejszych lootow;)
nie podgladaj mnie;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gudissimo
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 15:55, 18 Sty 2009 |
|
Fakt 1: To jest gra
Fakt 2: Wczesniej wszyscy byli szczesliwi - woje/magowie/rzemiole. Gospodarka byla w dobrym stanie dzieki umagicznieniom zabierajacym kase z rynku.
Opinia 1: Nie wyciagajmy wniosku 'Bylo za latwo' bo ta gra ma byc przyjemna a nie harcore.
Nie dosc ze i tak mechanika zmusza do koksania ( Nudy! fe!) to jak ludzie juz wykoksza co sie tylko da i im sie nudzi to stwierdzaja: jest za latwo
Fakt 3: Niektorzy maja zycie poza ta gra. Nie zmuszajcie ich do wyboru: sukcesy w grze(pixele dajace mozliwisci) lub zycie in Real
Uwaga 1: Jak wam sie nudzi - zrobcie przerwe w UO. Sa osoby grajace 1 - 2 h. dziennie - caly czas utrudniajac zniechecacie je i online pojdzie w dol. Brak stabilnosci to duzy minus.
Uwaga 2: Nie chce nikogo urazic. Taki mam poglad na sprawe. I duzo luzu. Niechcialbym zeby moj post zapoczatkowal flamy.
Pozdro!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|