Autor |
Wiadomość |
mojzes
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 10:49, 12 Lut 2009 |
|
Tak nie może być, to jakiś hardcorowy serwer
Ostatnio zrobiłem test ile poszczególnych regów zużywa przeciętny mag na zabicie jaszczurki wojownika
i tak :
2 kal vas flamy = 2 sieci + 2 siarki
2 explosion = 2 krwawniki + 2 mandry
1 blyskawica = 1 mandra + 1 siarka
kupujac regi u NPC zaplacimy 48gp a z lootu mamy i tu UWAGA 41gp
nie licze rzecz jasna regow na wzmocnienie, leczenie i blessy
Pomijam fakt ze wladowalem w jaszczurke dwa slupy ognia po 77hp i dwa wybuchy po srednio 55hp, to na dobcie musialem uzyc blyskawicy
Gdzie taki noob ma zarobic na cokolwiek? Juz nie mowiac o moich wydatkach, przeciez to niemozliwe zeby jaszczurka wojownik mial tyle hp i taki maly loot
gargulec schodzi na dwa slupy ognia i ma taki sam loot co jaszczurka
Colatain nie mow prosze teraz ze mobki maja duzo kasy ;][/b]
trzeba zwiekszyc loot nie o 50% ale o 200%, wtedy bedzie przyjemnosc z gry, moze wiecej osob przyjdzie, w koncu zejdzie towar od kupcow i wszyscy beda szczesliwi.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mojzes dnia Czw 10:51, 12 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
McBonY
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 11:52, 12 Lut 2009 |
|
Golda to moby maja za duzo ;P Ale za malo nosza regow... Te czarujace najslabsze maja po 1-2 kazdego ziolka. Jak by to zmienic na 10-15 i proporcjonalnie wiecej u silniejszych to by bylo git. I nie mowcie ze by to zielarstwo zniszczylo ;P Ono juz jest mocno udupione w porownaniu z tym jak dzialalo kiedys... Skill dla biedakow i pasjonatow ;P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mojzes
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 12:14, 12 Lut 2009 |
|
zgadzam sie z tym ze zielarstwo udupione
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Radossi
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 12:30, 12 Lut 2009 |
|
mojzesz - wojna o looty z coltem trwala dlugo i byla zacieta nic w tym temacie nie zdzialamy poniewaz sie uparl i juz, teraz chodzienie na pvm nie ma zadnego sensu ale nie da sie tego przetlumaczyc
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Czw 15:33, 12 Lut 2009 |
|
No ja osobiscie przestalem chodzic. Bo padne raz przypadkiem i musze caly dungon sklepac zeby konia wskrzesic ;f
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
McBonY
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 15:34, 12 Lut 2009 |
|
Jak nie ma sensu? Co, konczy Ci sie miejsce w banku na trzymanie zlota, czy jak?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Czw 15:53, 12 Lut 2009 |
|
Nie ma sensu, bo Coltain.... hm.. bo po prostu jest. ;]
Wypowiadalem sie juz w poprzednim temacie o podniesieniu lootu, ktory Coltain zamknal pare dni temu, wiec sie powtarzal nie bede.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mojzes
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 16:10, 12 Lut 2009 |
|
Coltain zwiększ looty chociaz do czasu az online nie wroci
trzeba zachecac mlodych, ja sam trace zapal jak widze ile trudu musze sobie zadac aby mobka zabic a jak patrze na jego loot to nawet nie chce mi sie go zbierac
w mobkach powinny byc ciekawe rzeczy, i wiecej zlota!!!!
trzeba czyms mlodych przyciagnac, jak taki mlody bedzie widzial ze moze sie dorobic na mobach, to bedzie siedzial ile wlezie. W tym czasi inni popatrzą ze online jest i zaczną po malu sciagac na CL.
Pamietam swego czasu ile osob bylo zaangazowanych w "nową mape" ... i co? Wtedy przestalem grac, teraz wracam i 25 osob maks online.
Nagle i drastyczne zmiany nikomu nie wychodz na dobre.
Zwiekszyc ilosc zbieranych ziol, niech mlodzi zaczna zarabiac i cieszyc sie grą.
Zgadzam sie z opinia ze mlodym trzeba ulatwiac, bo pierwsze wrazenie jest najwazniejsze, a jak młody widzi ze malo ludzi, NPC kupuje do 1k (przeciez swoich wyrobow nie sprzeda graczom - kiedys mozna bylo kilofy sprzedawac, ale w kopalni dzien i noc byli gracze), a do tego mobka ciezko ubic i marne pieniadze są to woli isc na MW czy pograc w WOW, gdzie ma latwiej i moze czerpac przyjemnosc z gry.
Trzeba wyciagnac wnioski z tego co sie zrobilo i jaki jest efekt ;]
Inna sprawą jest strona, malo info przez co malo atrakcyjna... a to chyba jest wizytowka shardu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mojzes
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 16:14, 12 Lut 2009 |
|
A co do Coltaina, ja sie ciesze jest, ze duzo czasu poswieca serwerowi i ze pracuje nad skryptami.
Co innego ze probuje zrobic serwer wg swojej idei i tak jak on to widzi i chcialby zeby bylo. No ale niestety, sam na nim nie bedzie grał, prawda jest taka, ze lepiej mniej zmian a takich ktorych naprawde potrzeba.
Jesli Coltainowi sprawia przyjemnosc skryptowanie i poprawianie, to przeciez mozna stworzyc tyle nowych profesji, ktos (nie wiem kto, moze nawet ja)
ladnie by to przedstawil na stronie i gwarantuje ze graczy zaczeloby przybywac.
Porownajcie sobie strone MW i CL i zobaczycie dlaczego u nas jest 25 osob a na MW 95 osob...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 17:22, 12 Lut 2009 |
|
mowicie ze mlode postaci nie maja zysku kasowego... a moge zrobic mnoznik: im mlodszy tym wiecej gp dostanie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mojzes
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 17:28, 12 Lut 2009 |
|
no pomysł jak pomysł.
Czyli ma wady. Załóżmy, co jest bardzo realne, że młody idzie na "wyprawke", stary gracz zabija, młody zbiera. Sprawdzałbyś kto zabije a kto zbiera? Jak zabije stary gracz to marne podziały, jak młody (w co watpie, moze jedynie zbierać) to wiadomo, będzie wykorzystywanie tego mnożnika
Kiepskie rozwiązanie. Nie rozumiem co stoi na przeszkodzie aby zwiększyć ilość złota i itemków w mobkach? ludzie będą za dobrze się bawić czy jak?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 17:29, 12 Lut 2009 |
|
heh... napisałem juz kilka postów, powiem jedno, aż samemu przestaje mi sie chciec grać, jak 3 raz w ciagu dnia pyta mnie noobek na ircu czy w grze "ej gdzie moge zarobic troche? bo orkow juz mam dosc bic, a jaszczury mnie bija"...
tez bym sie wpienil... lanie tych orkow 400zlota respawn 15 minut, lanie, respawn... o ktos inny wybil, a jak jeszcze;) o redek...o zabral mi zloto...
*ed. zgadzam sie neiwiem ile ludzie maja w bankach kasy, ale chyba nie sa to setki milionow.... a nawet jesli, to mieli przynajmniej czym placic crafterom;)*
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Amras dnia Czw 17:31, 12 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Algaron
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Czw 17:52, 12 Lut 2009 |
|
To jest prawda łup z mobów które jestem wstanie bić jest żałosny w porównaniu do ich wytrzymałości.
Choć nikt nikogo nie ogranicza do orków. Są bardziej dochodowe i prostsze szkielety. Trzeba tylko wiedzieć gdzie są, przejść obok jaszczurek i na miejscu uważać na szkieleta maga.
Chętni którzy nie wiedzą jak trafić... Pytać się innych. Z jednego respawnu jest jakieś 1k a po zakupie zużytych ziółek zostaje przy dobrych wiatrach jakieś 300gp...
http://www.clairslair.fora.pl/offtopic,3/luzna-dyskusja,3504-15.html#40152 Tutaj dla zainteresowanych szacowałem opłacalność bicia mobów magiem. Gdybym nie miał zielarki to byłbym bankrutem...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Czw 17:54, 12 Lut 2009 |
|
Znaczy.. to jest tak:
Veci maja gryuba kase w gp i stuffie pokitrana w bankach. Coltain to zauwazyl i obcial loot, zeby veci sie nie bogacili dalej.
Ale..
Sa mlode postaci i postaci srednie (ani nie mlode, ani nie stare, powiedzmy majace za soba kolo roku gry). One nie maja grubych milionow, co zarobia wiecej to wydadza.. i wlasnie oni sa pokrzywdzeni w tym momencie, a vetow z milionami to nie specjalnie obchodzi.
Dlatego to jest takie be.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Qler dnia Czw 17:55, 12 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
mojzes
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 17:55, 12 Lut 2009 |
|
i wlasnie o tym mowie, gdyby algaron nie mial zielarki... to jak on ma napedzac gospodarke?! kto ode mnie kupi te zasrane ziolka, jak algaron sam sobie zbiera bo pewnie go nie stac na kupno.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|