Autor |
Wiadomość |
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 15:05, 15 Sty 2009 |
|
Coltain napisał: |
Havok - z Toba nie da się pisać po ludzku. Podebatujemy sobie? Masa odeszła, masa przyszła. To nie jest moja interwencja, ze runiczna bron sklada na hita - goto DH czy kogos... Wczoraj dalem durnego demona eberowi i pikusiowi tyle ze mial hita "runicznego" czyli w dany typ energii... spytajcie ile wytrwali... |
Jestes pewien, że się nie da?
Nie widziałem wcześniej abyś pisał, że umagicznienia i runy to działka DH, ok moglem nie wiedzieć. Nie mam zamiaru się licytować ilu graczy przyszło ilu poszło, bo to nas do niczego nie dporowadzi. Chciałem w ten sposób zwrócić uwagę, że pvp jest skopane chyba bardziej niż na poprzednich edycjach.
TY tu jesteś skrypterem adminem i TY ustawiasz to co co się dzieje w mechanice. Gdybyś czytał dokladniej co napisałem to zauważyłbyś, że część zmian uważam za pozytywne część nie. Nie potępiam wszystkiego co robisz jak leci ale mam swoje zdanie, często rożne od Twojego.
Padlem dwa razy pod rząd na jeden strzał z młotka a ty mi piszesz coś o pikusiu i demonie? Jaki to ma związek? Bo mnie zabił gość z młotkiem (runy+jakieś umagicznienia) i nie wiem "w co" zadawał obrażenia. Ale ok. skoro oni wytrwali to napisz mi czemu moja postać 2 czy 3 razy dostała po 130 hp?
Kilka topików o magu założył Boxi, jakie są wyniki ankiet widać. Tylko nie mów że oczekiwałes innych skro większość graczy to wojownicy...
Jak pisałem TY jestes adminem i TWOJA rola to ocena tego czy proponowane są dobre czy złe a nie zaslanianie się ankietą gdy populacja grających to 30 osób...
Nie musisz mnie lubić i jest mi to obojętne. Nie podobają mi się niektóre zmiany to o tym pisze. Nigdy personalnie Cie nie obraziłem a mimo to dostaje warna za "ocenianie Cie" ? Napisałem Ci na priv co o tym mysle i proszę o zdjęcie tego ostrzeżenia bo nie powinno się karać kogos za to że ma inne zdanie.
@Saloth, odniosłem się do tego co pisałeś o zmianach skili. Reszta przy okazji aluzji coltaina.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 15:06, 15 Sty 2009 |
|
dla Boxiego
zwiekszenie dmg broni w pvp:
Boxi przy armorze: 107 obrywa od Yazen Gorunn przy dmg 107.464 bron: Mlot bojowy z royalu za: 28
Boxi przy armorze: 42 obrywa od Yazen Gorunn przy dmg 128.957 bron: Mlot bojowy z adamanthytu za: 99
znaczy co tu tak nie bardzo pasuje??? ze mag ma w kolczej za duzy dmg??
dmg maga w pvm jest ok, nie bede przeklejal logow
podniesc wytrzymalosc??? znaczy ze sie nie psuja czy armora??? i tak w logu masz 107 to ile tysiecy chcesz meic???
Dla Havoka
Poprostu zasmiecasz tematy opiniami co jest zle i jak Cie to boli... zrob wątek w offtopie i tam placz....
PVP w poprzednich edycjach bylo badziewialne, pmy latajace tu i owdzie i tyle, albo woj z niewratka albo goly pm??? tez mi balans. Juz chyban ie pamietasz płaczów.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Czw 15:10, 15 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 15:12, 15 Sty 2009 |
|
Coltain - nie to przyklej logi gdzie obrywałem za 99 przy 107 armora, i padałem od hita Sam to widziałeś.
Podnieść wytrzymałość znaczy ze przy 107 archa oberwę takim młotkiem za 60 no max 70 w expie, a nie majac 107 archa flam sankta padnę na cios.
Nie mówiąc o śmiesznym DMG jakie zadawałem mu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 15:15, 15 Sty 2009 |
|
Kto narzeka na pvm?
Z tego co piszesz nie rozumiem jednej rzeczy. Skoro Boxi w armorze 42 dostał 99 hp, to czemu ja mając jak dobrze pamiętam coś koło 60 dostałem 133? przy dwóch próbach. Znaczy co, skóry są tak kijowe że jedyne co mam zrobić to założyć chaina? Przecież w tym bez broni nic nie zdziałam i koło się zamyka.
Nie bierzesz pod uwagę czasu. Woj uderza odbiega i za 2-3 (kilka?) sek uderza podobnie. Co mag w tym czasie może poza lyknięciem butli?
Przecież w tym bez broni nic nie zdziałam i koło się zamyka.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Czw 15:16, 15 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 15:16, 15 Sty 2009 |
|
no i sie nie dopatrzyles... napisane jest cios za 99 tylko ze jak widzisz brany jest 42 ar a nie 107 kpw??? czyli bron runiczna wziela do liczenia resa danego a nie ar....
dopisek:
to nie skory, kolcze, plyty - to poprostu dzialanie RUN w broniach... no nie przetlumacze....
chcecie zeby wywalic to to napiszcie w propozycjach i tyle...
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Czw 15:17, 15 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 15:20, 15 Sty 2009 |
|
Cytat: |
Sama broń wszechstronności mi się nie podoba, jednak zmiany jakie niesie za sobą taka zmiana faktycznie spowodowały by niezłe zamieszanie, i utrudniły większości rozgrywkę. |
Czemu mi się nie podoba,
Bo ktoś kto ma skoxanego skila 100 skila i jest np: łucznikiem, strzela tak samo jak ktoś kto ma 100 wresta kasiorkę i zrobi sobie magika. Nie po to są bronie i postacie się w nich specjalizują, zęby każdy mógł wszystko.
(jedynym minusem są specjale - których zresztą i tak kiedyś nie było)
a skoro wrest to też bojówka, to normalne żę wolą zrobić sworda i mieć ignore armor z katany.
Moja propozycja (wszechstronność tylko dla dropniętych item ów, ze skarbów albo z mobków) - ograniczy to ilość przedmiotów.
A to że jest taki balans, i magowie robią sworda (co na to poradzę, nie ja spieprzyłem balans całkowicie)
Niech mag z 2 skilami krafterskimi, może się równać wojowi z 2 skilami krafterskimi, jak napisał któryś przedmówca.
Gadacie ze nie ma klas, niestety jednak są, bo zależności między skilami tworzą je same.
/ps i przestańcie już śmiesznie atakować i udawać ze jest OK.
Chyba procent za i przeciw wskazuje że coś jest nie TAK.
Argumenty każdy jakieś przedstawiał. EOT
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 15:21, 15 Sty 2009 |
|
Coltain napisał: |
no i sie nie dopatrzyles... napisane jest cios za 99 tylko ze jak widzisz brany jest 42 ar a nie 107 kpw??? czyli bron runiczna wziela do liczenia resa danego a nie ar....
dopisek:
to nie skory, kolcze, plyty - to poprostu dzialanie RUN w broniach... no nie przetlumacze....
chcecie zeby wywalic to to napiszcie w propozycjach i tyle... |
Dobra dobra już rozumiem co miałeś na mysli. Przynajmniej wiadomo w czym problem leży. Boxi ma rezista? Czy tylko rezisty ze zbroi
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Czw 15:22, 15 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 15:22, 15 Sty 2009 |
|
Coltain - Ale My tego jako gracze nie widzimy. Ty to widzisz w logach, nie wiem co to za zależności, ale jak sam widziałeś, Trochę Przeginają.
Opisz dokładnie bo nawet nie wiem co za właściwość "run" należy usunąć, i czemu ignoruje ona AR.
Chyba normalne, że nie wiem jak to działa jak nie widzę skryptów.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 15:23, 15 Sty 2009 |
|
Miał na tamtejszą porę około 75 resa.
I się mylicie Ta niska wartość AR to pewnie suma Resista w JAKI uderzył Młotek, pomijająć AR - Colt sprostuj jak się mylę
Edit: Jeśli mam rację to nawet przy 70 (Max Resa w .dane) jak uderzy młotek z całym Impetem to robi Miazgę.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez boxi dnia Czw 15:26, 15 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
GromeQ
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 15:49, 15 Sty 2009 |
|
"Bo ktoś kto ma skoxanego skila 100 skila i jest np: łucznikiem, strzela tak samo jak ktoś kto ma 100 wresta kasiorkę i zrobi sobie magika. Nie po to są bronie i postacie się w nich specjalizują, zęby każdy mógł wszystko.
(jedynym minusem są specjale - których zresztą i tak kiedyś nie było) " - jedynym minusem sa specjale ? to przeciez podstawa.. to to wlasnie sprawia, ze robi sie/warto robic inne bronie pod skill.. ja Cie w ogole nie rozumiem.. bez kitu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
GromeQ
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 15:50, 15 Sty 2009 |
|
" czemu ignoruje ona AR. " - ogien,powietrze,ziemia, woda - pomysl czemu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
GromeQ
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 15:50, 15 Sty 2009 |
|
"Jeśli mam rację to nawet przy 70 (Max Resa w .dane) jak uderzy młotek z całym Impetem to robi Miazgę." - cale 20-50.. miazga.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez GromeQ dnia Czw 15:51, 15 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
GromeQ
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 15:52, 15 Sty 2009 |
|
i jeszcze raz powiem... CZEMU WY POROWNUJECIE WSZYSTKO DO MAX RES.. MAX SKILLE.. MAX STAT. ? bzdura.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
GromeQ
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 15:58, 15 Sty 2009 |
|
Jeszcze inaczej.. czemu ferrari miazdzy fso ? moze dlatego, ze kosztuje 300 tysiecy wiecej = jest lepszy.. tyle samo tez mozesz stracic w chwile.. kasy jestduzo na serwie i latwo ja zdobic.. 1 runa to glupie 30k.. to nie jest duzo.. w dodatku sa umagicznienia zbroi co daje duzo wiecej resa.. po to sa te umagicznienia zeby w nie inwestowac , a nie plakac.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 16:02, 15 Sty 2009 |
|
Już ci mówie. Mechanika UO jest jakaś taka, że żeby crafter mógł coś sensownie wykonać musi mieć MAX skila, żeby rzucać sensownie czary trzema mieć MAX skila its. Taka mechanika mając 30% nie zrobisz nic.
I dalej uparcie będę powtarzał. Woj zadaje dmg co kilka sek i 50 to JEST dużo gdy wchodzi co 2-3 (dokładnie nie znam szybkości). Mag musi mieć znacznei więcej czasu na rzucenie czaru a jego efekty są mocno randomowe (czy też nego wane przez rezisty)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|