|
|
Poll :: Likwidacja expa skilowego |
tak |
|
38% |
[ 20 ] |
nie |
|
61% |
[ 32 ] |
|
Wszystkich Głosów : 52 |
|
Autor |
Wiadomość |
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Czw 13:50, 22 Maj 2008 |
|
Podstawowym bledem expa jest to ze rosnie biernie i ze nie jest ujednolicone jego dzialanie. Gdyby exp rosl tylko w momencie gdy sie korzysta ze skilli i bylby ujednolicony to by bylo git. Mnie osobiscie denerwuja tlumy ludzi przesiadujacych w miescie 24/7 na afk. Ale sam exp jest dobrym przedluzeniem skilli i gdyby uzaleznic go od aktywnego grania oraz spowolnic jego przyrost, dawaloby to mozliwosc dalszego rozwijania postaci koksom. Zmiane poprzedzilbym obnizeniem obecnego expa wszystkim graczom o powiedzmy polowe zeby mieli co zdobywac Zeby nie bylo - moja postac ma 0 expa.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Czw 14:22, 22 Maj 2008 |
|
Coz, moja postac ma 4 skile w ktorych exp rosnie, w tym jeden z nich troszke ponizej 50.
Jestem graczem o krotkim stazu na CL.
Niemniej jednak wypowiem sie.
Mama mieszane uczucia co do proponowanego usuniecia expa.
Z jednej strony bylo by to dobre, bo zmneijszylo by plage .afk. Nie bylo by tak ze jeden
skill dostaje dopal z expa a drugi nie. Bylo by to ujednolicenie.
Ale, w takim wypadku albo kazdy skill bylby gorszy o te bonusy z expa ktore dostawal. Mozna by to wrzucic w podstawowe 100% (105, 110) skilla. Wtedy nalezalo by tez zmniejszyc gainy skilli.
Dodatkowo, w takim razie stworki niektore powinny byc slabsze. Zanim noobek dokoxa odpowiednia ilosc skilla zeby ubic taka jaszczurke obronce czy innego zbrojnego banite (specjalnie przytaczam mobki "do ubicia" przez mloda postac), to juz 5 razy by mu sie znudzila ultima, a przynajmniej granie na CL.
Wiec bylo by to duzo zmian.. ale moze byly by to zmiany na lepsze ?
Zaglosuje na tak.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Czw 14:37, 22 Maj 2008 |
|
no oczywiscie wiadomo, ze wiazaloby sie to ze zmiana w skillach, w gainach itd. ale jezeli Coltain zalozyl ten topic to na pewno zdaje sobie z tego sprawe wiec nie rozumiem po co sie martwic na zapas.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Czw 15:13, 22 Maj 2008 |
|
Zmiana gainowania expa na zcynne zmieni tylko tyle ze osoby ktore wykoxily go biernie na .afk... beda mialy jeszcze wieksza przewage nad nowymi ktorzy beda musili pracowac na expa a nie zostawiac na noc...
Pozatym czynny wzrost expa powoduje przedluzenie skilla... pierw koxasz zeby zdobcy 100-110... a pozniej dalej koxasz zeby miec expa..
PARANOJA!!
albo exp rosnie offline miesiac powiedzmy 100... albo wywalic go...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Orn
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 21:18, 22 Maj 2008 |
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |