Autor |
Wiadomość |
ill
Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 9:14, 22 Maj 2008 |
|
sądze, że warto poczekać na osoby, które mogą wrócić na nową mapę. Ankieta myślę troszkę się zmieni.
Dziwi mnie to egoistyczne podejście...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Czw 9:46, 22 Maj 2008 |
|
ill to nie egosityczne podejscie...
To podejscie KOXU... Wyobraz sobie ze ktos zostawial kompa wlaczonego 24h zeby mu lecial exp... A teraz zly Colt chce to usunac...
Nie da rady tego zadna ankieta przeforsowac bo kazdy patrzy na swoj czubek nosa...
Zauwaz ze nawet rozwiazanie typu... likwiduacja expa i danie kazdemu stanu zerowego tak jak by mial 100 expa... bedzie zla...
Bo czemu ja mam miec tyle co on skoro ja mialem 100 a on nie...
EXP jakos srodek zapobiegajacy zonglerce skilli jest w sumie dobry... ale co jest zlego w zonglerce tego nie rozumiem...
Jak juz ma zostac ten mistyczny exp... to moim zdaniem powinien rosnac offline i osiagac maxa powiedzmy po miesiacu... To chyba zapobiegnie zonglerce...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 10:14, 22 Maj 2008 |
|
Też mi się nudzi więc coś napisze.
Jak na mnie exp powinien zostać (moja postać ma go mordercze 10 się zdaje - to tak, żeby nie było "mowi żeby zostawić bo już skoksał") wszystkie tak na prawdę powody zostały już spisane. Zmienił bym tylko sposób przyrostu - rośnie tylko gdy skill jest stosowany (biernie dla evala, AL i innych takich i czynnie dla reszty).
Dodatkowo chciałbym zauważyć, że na chwilę obecną wiem o przynajmniej 3 czy 4 graczach którzy nie grają ponieważ "nie ma sensu do czegokolwiek dążyć bo i tak zaraz będzie zmienione" - podejrzewam że taka opinia będzie coraz bardziej popularna po wywaleniu expa - Już słyszę wypowiedzi w stylu "skoksałem, poświęciłem kupe czasu a teraz jednym ruchem wszystko poszło się pierniczyć a od nowa mi się nie chce więc sobie ide".
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ill
Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 10:36, 22 Maj 2008 |
|
jak to od nowa?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 10:52, 22 Maj 2008 |
|
Akurat to nie było konkretnie do ekspa odniesione - napisałem "wypowiedzi w stylu".
Przy konkretnie tej sytuacji weźmy pod uwagę przykład Yasia - już w jednym ze swoich postów wyraził dość jasno, że cały czas poświęcony na zdobycie przewagi nad resztą crafterów okaże się zmarnowany. IMO prowadzi to nieodzownie do zniechęcenia i znudzenia - czyli kolejnego gracza który albo zrezygnuje z gry albo przerzuci się na mniej stresującą formę rozrywki - polowania na noobków (to drugie już może mniej o Yasiu )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ill
Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 11:04, 22 Maj 2008 |
|
a moze akurat w jego miejsce pojawi sie kilku nowych, ktorzy nie muszac nabijac expa beda mogli rownie dobrze bawic sie craftem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 11:10, 22 Maj 2008 |
|
A może nie?
Jak na mnie nie warto ryzykować utraty jednego stabilnego gracza jeśli nie ma się pewności, że jego miejsce w online ktoś zajmie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ill
Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 11:16, 22 Maj 2008 |
|
czmu zakladasz ze to bedzie strata? Może ultimatum colta będzie równie dobre dla tych z 100expa?
Nic mnie nie przekona żeby to zostawić
żonglerka dla statów odpada.. A jeżeli ktoś chce mieć macki później sworda czy coś innego czemu nie?
Spowolniłbym jedynie moze możliwość zmian z woja na maga czy cos takiego
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 11:30, 22 Maj 2008 |
|
Bo nie mam gwarancji że będzie to coś dobrego. Mnie w drugą stronę też raczej nie przekonasz
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 11:46, 22 Maj 2008 |
|
kixar napisał: |
ill to nie egosityczne podejscie...
To podejscie KOXU... Wyobraz sobie ze ktos zostawial kompa wlaczonego 24h zeby mu lecial exp... A teraz zly Colt chce to usunac...
Nie da rady tego zadna ankieta przeforsowac bo kazdy patrzy na swoj czubek nosa (...) |
Tam nie da rady, jeśli jak pisze colt poziom trudności i wychodzenia expow zostanie uśredniony, to myślę że jednak obejdzie się bez fali samobójstw.
A sama żąglerka skilami, powodem jest albo chęć szybszego skoxania statów (to będzie zawsze), albo dysproporcje w skilach (bojówki) i to trzeba zmieać/wyrównywać czy tama balansować
Exp na dzień dzisiejszy to jakieś rozróżnienie postaci starych od nowych postaci a i to na dobrą sprawę nie takie wielkie. I akurat brak expa byłby ostatni na liście rzeczy, które zniechęcają mnie do gry na cl....
Podsumowując, jeśli exp się nie sprawdził to czemu tego nie zmienić?
ill napisał: |
(...)
Spowolniłbym jedynie moze możliwość zmian z woja na maga czy cos takiego |
A pograj sobie pvp magiem to sam zobaczysz czy nie zechce ci się zmieniać klasy...
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Czw 11:47, 22 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
ill
Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 12:02, 22 Maj 2008 |
|
z tego co wiem staty lepiej rasna orzy wiekszej ilosci skilla z lepsza bronia w lapie
co do zmian 'rodzaju' postaci to byla taka mala luxzna propozycja
zeby z dnia na dzien nekrus nie stal sie druidem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 12:05, 22 Maj 2008 |
|
Też jestem za tym żeby nie zmieniać koncepcji ale to wymaga jednej rzeczy, postacie powinny mieć podobne możliwości...a nie mają. Nie powinno się więc zabraniać nawet najgłupszych fabularnie zmian.
No ale topik był o exp
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Czw 12:14, 22 Maj 2008 |
|
Przeciw. Powodow nie bede przytaczal bo juz padly po drodze w wypowiedziach innych.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Czw 13:00, 22 Maj 2008 |
|
Coltain napisał: |
wszystko zostaloby usrednione do poziomu bez expa...
|
to byloby przyzwoite obecnie jest rzeczywiscie strasznie niejasne wszystko.
exp w poisonie podobnoi nie daje nic, w evalu dodatkowy dmg czarow w nekro nowy kolorek polimorfii <- dziwne to strasznie
poza tym dodatkowo nie ma sensu teraz robic postaci z np 80% jakiegos skilla bo de facto nie jest to 80% tylko ok. 40% (zakladajac ze 100% + 100 exp to 100% skilla.)
exp nie blokowal w zadnym razie zonglerki skillami; swoja role dobrze spelniaja skille 1 i 2 rzd; pieniazki jakie trzeba wylozyc na ich zmiane dobrze hamuja radykalne zmiany z maga na woja z woja na maga itd.
przeczytalem wypowiedzi na "nie" nie znalazlem wsrod nich zadnej sensownej argumentacji, jedyne argumenty jakie pojawily sie to zal pradu poswieconego na trzymanie odpalonej ultimy i polaczkowanie o to ze nowe postacie z "tylko" 100 skilla beda zrownane z postaciami ze 100 skilla 100 expa, aha jeszcze argument Salomona ktory napisal ze jest dobrze jak jest.
Nikt kto zaglosowal na "nie" nie podal zadnej sensownej argumentacji dla zostawienia expa.
Moim zdaniem powinien on zniknac bo jest naprawde niepotrzebny, poza tym mysle ze po dostrojeniu skilli do dzialania bez expa ulatwiloby to z pewnoscia prace Coltainowi nad wszelkimi zmianami czy to merytorycznymi czy balansujacymi.
odn. ankiety uwazam ze w takiej sprawie jak usuniecie expa naprawde potrzebna jest solidna argumentacja a nie po prostu klikniecie na "nie" i dlatego Coltain powinien przedyskutowac z reszta Ekipy tresc poszczegolnych postow a nie cyferki na ankiecie.
aha zeby nie bylo; mam czas na trzymanie odpalonej ultimy i paru skillach mam juz po 100 expa, w kilku innych mialem 100 i opuszczalem. wbicie 100 expa to tylko niepotrzebny nerf.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mch88 dnia Czw 13:02, 22 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 13:22, 22 Maj 2008 |
|
prawde mówiąc i argumenty na tak są nieprzekonujące;)
Bo może gracze wrócą? - bo moze zrezygnują ci co graja?
bo niezapobiega zonglerce skilami - bo zapobiega
bo 80 skila to 40 - bo liczy sie nietylko kox ale i staz gry
bo niewiadomo jak działa - działa dobrze
i tam i tu argument , każdy moze mieć własne zdanie;)
ankieta = vox populi, vox dei
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|