Autor |
Wiadomość |
ill
Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 20:46, 21 Maj 2008 |
|
za tridoxa jest dobre
Jeżeli nowa mapa faktycznie ma wejść to moze przyciągnąć starych graczy a Ci widzą expa mogą się rozczarować.
Jeżeli juz ma zostać niech rośnie o wiele szybciej
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Śro 20:51, 21 Maj 2008 |
|
Exp to moim zdaniem niewypal... Fakt zapobiega zonglerce skillami... ale z 2 strony co to za roznica ze ktos je zmienia ?? Nie dostaje % za frico tylko spedza nad nimi troche czasu...
A fakt istnienia expa to tylko jakis wymysl... ktory doprowadzil do plagi AFK.
Stanowczo za zbalansowanym usunieciem EXPA
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Woofca
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 21:05, 21 Maj 2008 |
|
Przeciw. Z powodow wspomnianych juz tu przez niektorych. Nie widze specjalnie w czym by to mialo przeszkadzac, jest dodatkowym rozwinieciem skilla i zapobiega w pewnym stopniu zonglerce umiejetnosciami. Jestem na nie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
FLorka
Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Rzeki
|
Wysłany:
Śro 21:13, 21 Maj 2008 |
|
Przeciw.
Nie widze jakiegoś jasnego uzasadnienia tej propozycji. Utrudnia? Przepraszam, z której strony? Mi się zdaje, że pomaga...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 21:22, 21 Maj 2008 |
|
dodatkowe- kolejne niezrozumiale uzasadnienie
*ciezko sie ustosunkowac co ten exp mial znaczyc
*nie jest on ujednolicony (czasami ma wartos 10% skila, czasami 30%, czasami 100%)
*zmusza do stania postacia x czasu zeby nabic (po co to?)
*co do zaglerki i tak sie postac szxybko przemieni tylko sie zostawia na x dni na ..afk - niczemu to nie zapobiega
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 21:37, 21 Maj 2008 |
|
a moze tak ujednolicic wplyw expa?
Exp naliczany offline i wydluzyc jego naliczanie: 1 dzien 1 exp up. Zlikwiduje to afkowanie i bezsensowne zrzeranie pradu, skutecznie bedzie zapobiegac zaglerce skilowej.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mystery
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 21:41, 21 Maj 2008 |
|
JAK NAJBARDZIEJ ZA LIKWIDACJA EXPA SKILOWEGO! przyciagnie to duza ilosc graczy i juz nie bedzie sytuacji gdy tinker z 70 skilla potrafi juz robic expy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 21:46, 21 Maj 2008 |
|
Mystery, jedna uwaga do Twojej motywacji, gdyz jest ona nieco nielogiczna.
Trinker z 70 skila NIE MA EXPA, wiec robione przez niego expy nie sa zasluga nabitego doswiadczenia a systemu cratreki gdzie majac nawet 30 czy 50 skile mozesz zrobic wyjatek... recze Ci ze sam expowe maczugi i sztylety z miedzi robilem na poziomie 50 gdzie o expie jeszcze niesnilem;) wiec jesli juz to za zmiana crafterki a nie usunieciem expa byc powinienes bo na to wskazuje motywacja;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Śro 22:05, 21 Maj 2008 |
|
Colt
Cytat: |
*co do zaglerki i tak sie postac szxybko przemieni tylko sie zostawia na x dni na ..afk - niczemu to nie zapobiega
|
Te X dni to okolo miesiac poprostu stania .... jezeli gra sie exp leci szybciej.
Przynajmniej takie mam wrazenie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Śro 22:38, 21 Maj 2008 |
|
Korg wrazenie... podobno...
Kolejny domysl... tak samo jak domysly co daje exp i ile...
Zbedny parametr zupelnie...
Im wiecej zawilosci tym wiecej mozliwych bledow i problemow...
Ja jestem za uproszczeniem wzorow i calej mechaniki...
Skoro Colt wyszedl z taka propozycja to znaczy ze mu to ulatwi zycie... skrypty i cala jego wizje...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 22:52, 21 Maj 2008 |
|
w sumie to jeszcze nie zaglosowalem, ale wypowiedz Kixara wydaje sie miec sens... jedyne co przemawia za zostawieniem expa to zaglerka skilowa, ale co to tak naprawde zmienia? Zaglerka skilowa jest dla MEGa koxow i z expem tez sobie poradza. Z drugiej strony jesli mag uzna ze znudzilo mu sie bycie magiem i nie widzi sensu w graniu taka postacia, to chyba lepiej dac mu mozliwosc szybszej zmiany.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zargal
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Czw 0:16, 22 Maj 2008 |
|
Coltain ale czy usuniecie expa spowoduje ze moja postac ze 100 stelfa i 100 expa bedzie robila 10 czy 13 krokow ?
Bo jesli ma robic 10 to ja wole aby zostalo z expem, jak bedzie robila 13 to mi to wisi co sie stanie z expem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 0:23, 22 Maj 2008 |
|
a jak by to wplywalo na wychodzenie i dmg czarow.? wbijamy to co daje exp do standardowych 100%, czy zostawiamy jak jest zabierajac wszystkie bonusy...
Jak zwykle, nie ruszac czegos co sie sprawdza w miare ok.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 7:33, 22 Maj 2008 |
|
Zagłosowałem na "nie" powód - ilość prądu zużyta na siedzenie na afk . Colt gdzieś na poczatku napisałeś, że exp skilowy to "utrudnienie rozgrywki" nie wiem dla mnie większym utrudnieniem rozgrywki jest ostatnio wprowadzony imute na paraliż i skrócenie zasięgu jego działania... To czy exp będzie istniał czy nie niewiele tu zmieni.
Teraz tak, jeśli ten exp rzeczywiście dodaje coś do skili to zlikwidowanie go "ot tak" spowoduje utrudnienie wykonywania wszystkich przedmiotów i gry ogólnie. Chyba że za tym pójdą równolegle zmiany w poziomie trudności itp.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 8:30, 22 Maj 2008 |
|
wszystko zostaloby usrednione do poziomu bez expa...
no ale widze ze ankieta jest an nie
ok
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|