Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Legendary Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
pavlp



Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec

PostWysłany: Sob 11:14, 26 Kwi 2008 Powrót do góry

To może zajmij się od razu tworzeniem questów, misji, zadań dla graczy. Spisz je sobie gdzieś w kajeciku i poślij ekipie. *ucieka przed lecącymi kamieniami*


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Geom



Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 260 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sob 11:29, 26 Kwi 2008 Powrót do góry

A potem sie dziwice ze na opisi naszego shardu pisze KOX KOX KOX (clan Razz)
Arivald podaje pomysl taki bo on sie grą bawi a nie "marnuje czas na makrze" Zamist spróbować podać jakiś model rozwiązanie to wypowiaacie same negatywne krytyki (te tzw placze) Czy ktos kurka prowadzi statystyki placzu?

ad do pomyslu Arivalda:

1. Crafter za 110 i 100exp (np.blacksmith, no ewentualnie 100/100) jak najbardziej (niebyle kto w koncu)
2. Proba wykonania Artefaktu (1/24 in game) (zalatwiamy kox)
3. MOzliwe zeby nie mozna bylo wykonac samemu (dwoch/trzech legendarnych kowali itp)
4. mozliwości techniczne takiego przedsiewziecia?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Malarug



Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 12:52, 26 Kwi 2008 Powrót do góry

Legendarne ok, ale :
Trudne do wykonania.
Wymagajace paru osob z roznymi skillami.
Mozliwosc zgonu, czy innych strat w trakcie produkcji.
Jedna proba na 24h realne. Albo nawet na tydzien.
Rzadkie skladniki i inne syfy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Malarug dnia Sob 12:55, 26 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:29, 26 Kwi 2008 Powrót do góry

niech do produkcji legendarnego przedmiotu miast sztab metalu idą sztaby złota;]
i "klepanie na biernym" odpadnie odrazu;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Geom



Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 260 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sob 15:36, 26 Kwi 2008 Powrót do góry

-miecze, tarcze, zbroje (metalowe only) = kowal (100kowala+100 armslore)+masjter(100)
-wszystko co z trzonkiem (topory mlotki, halabardy itp)= kowal+majster+stolarz (jest taki crafter bo niewiem?) Razz
-luki,kusze itp (Fleczer + Majster +Stolarz (jesli jest:P)
-dmuchawka (Felczer + Stolarz (majster)
Magiczne szaty (np czapka niewidka ^_^ 7mio milowe sandały)=(MAG z tajloringiem + tajlor)

mozna by pokombinowac i dodac SKrybe (np zeby mogl napisac zwoj Tornado) czy Alchemika. zalezy czy ktos sie tym zainteresyuje.

szansa na uczynienie byla by np.5% a kolejna proba wymagala by GM ktory dawal by jakis np. skladnik finalny albo blogosławienstwo (zrobilo by sie bardziej oficjalnie).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Algaron



Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 97 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 21:56, 26 Kwi 2008 Powrót do góry

Ja proponuje także jakieś negatywne działanie najmocniejszych przedmiotów.
Typu "masz uber miecz odporności na magie to sam nie możesz jej użyć."

Cytat:

Legendarne ok, ale :
Trudne do wykonania.
Wymagajace paru osob z roznymi skillami.
Mozliwosc zgonu, czy innych strat w trakcie produkcji.
Jedna proba na 24h realne. Albo nawet na tydzien.
Rzadkie skladniki i inne syfy.

Czy ja tego nie napisałem?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
FLorka



Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 56 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Rzeki

PostWysłany: Nie 8:12, 27 Kwi 2008 Powrót do góry

Geom napisał:
-Magiczne szaty (np czapka niewidka ^_^ 7mio milowe sandały)=(MAG z tajloringiem + tajlor)


A przepraszam bardzo, ale ten drugi "tajlor" to tu po co? No raczej on to by chyba mógł tylko igły podawać ^^

A co do samych "legendarów"- od czego są questy, "pajacyki"...?

Juz rozsądniejszym pomysłem była by możliwość stworzenia unikatowego przedmiotu, np. o ciekawej nazwie, czy ładnym kolorku podczas RPG, czy coś...

Są wyjątki, runy, magiki, przepisy... po co legendary jakies? Ja osobiście odnoszę wrażenie, że aby jeszcze bardziej podbić postaci Smile.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Geom



Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 260 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Nie 8:38, 27 Kwi 2008 Powrót do góry

Pani Florko, a po to zeby mogl sie tez z nami pobawic, po to ten Tajlor - nie mag
A legandary to po to żeby uatrakcyjnic grę, zeby sie wiecej do siebie odzywac w grze, a podbic to sobie mozna siedzenia w samochodzie.
To tylko propozycja jest a nie decyzja, proszę napisać wiecej niż "czy coś".


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Brutal Player
CLFE-Seer Team


Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 341 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: że panie władzo

PostWysłany: Nie 9:02, 27 Kwi 2008 Powrót do góry

Geom dobry pomysł, jestem zwłaszcza za tym, żeby do wykonania była potrzebna rzesza rzemieślników i masa składników, mała szansa - fun dla Crafterów Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
FLorka



Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 56 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Rzeki

PostWysłany: Nie 9:07, 27 Kwi 2008 Powrót do góry

Poodzywać się i można więcej w grze i nie chcę wytykać palcami niektórych osób, których szczytem rozmowy jest powiedzenie 2 słów do bankeira *zerka sobie na podpis Geoma "aKa Tamiel* Nieeee, skąd, nie będe pokazywać palcem Smile.

"Czy coś" nie jest wcale takie złe Razz. Ja z poprzednich serwerów jestem już przyzwyczajona, że specjalne, unikatowe itemy są za RPG i to niezłe i to moim zdaniem jest najlepsze. Chcesz się czymś pochwalić wyjątkowym (nie chodzi o super-extra-r0x-miecz z runami jakimiś itd.) to pokaż, że na coś unikatowego zasługujesz Smile proste.

A jak to ma być tylko zabawa i okazja do RPG, to w takim razie po co jakieś super właściwości ? To już sama nazwa wyjątkowa nie wystarcza? Hm... no to właśnie świadczy o tym, że to nie ma być rozrywka, tylko PODBICIE, PODPAKOWANIE itd. postaci.

Tyle.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pavlp



Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec

PostWysłany: Nie 9:49, 27 Kwi 2008 Powrót do góry

Proponuję, żeby do super przedmiotów, składników i skili potrzebnych do tworzenia przedmiotu dodać aby wykonywało to np. 5 kowali. Wtedy zapomnicie o koksaniu i takich tam. :)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
sarin



Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Nie 10:40, 27 Kwi 2008 Powrót do góry

1) nie chce nikogo obrazic tym postem

2) sprawa ma sie tak: daawno temu (niektorzy z was pewnie to jeszcze pamietaja) , server zyl swoja fabularna strona praktycznie z dnia na dzien a nie od globala do globala raz na rok, wtedy po 2-3 dniowym ciezkim quescie wykonywanym przez gildie/ spora rzesze graczy czesto dostawali oni jako nagrode jakies artefakty ( czasy to byly gdy seerowie nie zyli stereotypami i mieli pomysl zarowno na questa jak i na nagrode) , zazwyczaj nie byly to meeeega pixele ale slabiutkie tez nie byly, do tego ladnie sie nazywaly i wygladaly takze bylo mozna sie pochwalic ..
i sprawa pomyslow na to zeby taki artefakt robil cos poza dodatkowym dmg?
jak juz mowilem kiedys ludzie nie trzymali sie schematow i takie np Ostrze Poteg (ktos pamieta? ) ktore bodajze po tygodniu czy dwoch zdobyla ekipa z volcanem na czele (moge kłamac.. mialem wtedy nascie lat;d) . Nie bylo meeega wypasne ale mialo smieszne wlasciwosci mianowicie: gdy bylo sie krimem , kazdy hit powodowal ukrycie sie, gdy bylo sie redem bodajze wyssanie zycia a blue nie pamietam...

takze wystarczy miec pomysl i chciec :> I wydaje mi sie ze takie kwiatki to jednak powinny zostac do zdobycia przez quesciki (ale nie dziwie sie ze taki pomysl padl skoro questo jak nie bylo tak nie ma )

pozdrawiam do zobaczenia za 2 tygodnie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Geom



Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 260 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Nie 10:43, 27 Kwi 2008 Powrót do góry

TO ma być motywacja do lepszego RPG z minimalnym udzialem GM, taki interquest...
Jesli szansa na wykonanie tego cuda będzie minimalna (3- 5 %) a cel ktoś wymyśli (np. zeby poskromić szefa Ogrów co to pobił juz 1000 wojowników) to czemu nie, poprostu czemu nie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)