Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Lecacy czar/strzala a dmg od trafienia. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Skyki



Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 443 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3City

PostWysłany: Czw 16:42, 10 Sty 2008 Powrót do góry

A wiec tak, ten temat nie jest nigdzie poruszany (moge sie mylic) a jednak intrygujacy i ciekawy poniewaz na innych shardach (nie wiem czy na wszystkich) jest tak ze gdy mag/lucznik wystrzeli kule ognia,corp pora/strzale,belt to leci ona w cel i dopiero gdy trafi nastepuje dmg.
U nas jest tak ze gdy zostanie takie cos wystrzelone to dmg nastepuje odrazu a grafika zaklecia wlasciwie nie ma nic wspolnego z atakiem, ladniej by bylo gdyby mag/lucznik wystrzelajac swoje graficzki mogl patrzec jak jego cel ucieka przed nimi i np. ekran dalej dostaje takim czyms i pada.
Wiem ze zaraz zostane wysmiany lub zwyzywany ale naprawde realistyczniej bylo by takie rozwiazanie i mowie: nie robie pod siebie bo jestem magiem a nie wojem wiec nie daje mi to mozliwosci ucieczki.
Chcialbym kiedys zobaczyc jak jakis woj ucieka od 4 kul ognia i 6 strzal a gdy wpada na jakies drzewo lub nie wyrobi na zakrecie nastepuje wielkie BOOM!!! i nie ma woja. Very Happy

Prosze o Odpowiedzi i ew. zmiany mojej propozycji.

Pozdrawiam Luminos!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Czw 16:44, 10 Sty 2008 Powrót do góry

Ze tak zapytam .... ale poco .... poco urealniac .... poco czynic prace innej osobie (coltainowi) dla tak niepotrzebnej sprawy :>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
qooepi



Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 16:45, 10 Sty 2008 Powrót do góry

Problem jest taki, ze pociski nie leca w lini prostej, tylko lataja za celem jak naprowadzana rakieta.
Wiec odpowiedz mi teraz na pytanie, co wyglada barzdiej realistycznie. Osoba ktora dostaje dmg, a potem pocisk na ryj?
Czy wojak na koniu uciekajacy przed samonaprowadzajaca sie strzala?

Tutaj pewnie powiesz, zatem niech strzaly leca w lini prostej, jak ktos skreci to ucieknie.
Tu lece z wyjasnieniem: co jest bardziej realistyczne. Najpierw dmg potem trafienie w cel?
Czy wojownik na koniu biegnacy szybciej niz strzala? :]]


Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skyki



Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 443 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3City

PostWysłany: Czw 16:51, 10 Sty 2008 Powrót do góry

Dobrze dobrze ale kto powiedzial ze strzaly maja leciec prosto skoro to fantasy?? ;p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
qooepi



Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 16:54, 10 Sty 2008 Powrót do góry

Skyki napisał:
Dobrze dobrze ale kto powiedzial ze strzaly maja leciec prosto skoro to fantasy?? ;p


Ty, gdzie? Juz Ci mowie:

Cytat:
Wiem ze zaraz zostane wysmiany lub zwyzywany ale naprawde realistyczniej bylo by takie rozwiazanie i mowie: nie robie pod siebie bo jestem magiem a nie wojem wiec nie daje mi to mozliwosci ucieczki.


Poznajesz? ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skyki



Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 443 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3City

PostWysłany: Czw 17:17, 10 Sty 2008 Powrót do góry

Chodzi mi o to ze realistyczne jest to ze najpierw sie czyms dostaje a pozniej boli a faktem z fantasy jest samonaprowadzanie ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skreczi



Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:48, 10 Sty 2008 Powrót do góry

problem w tym, iż animacja jest po to by ładniej wyglądała. Widzisz - tak naprawdę taki pocisk czy czar leci tak szybko, że trafia prawie natychmiast. Animacja jest po to by było cool & awsome Smile Więc jest realistycznie ^_^ W/g mnie niepotrzebna zmiana - są ważniejsze na serwie do zrobienia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 20:47, 10 Sty 2008 Powrót do góry

Ja tylko zauważę, że woj uciekający od goniących go fireballi będzie się radosnie leczył czy łykał butle Very Happy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skyki



Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 443 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3City

PostWysłany: Czw 21:02, 10 Sty 2008 Powrót do góry

I dobrze, niech sie leczy tylko jak go szybkie corp pory beda gonily to nie zdazy,
mnie np. wkurza takie cos ze stoi ktos sobie spokojnie a jakis lucznik strzela do niego. Strzala leci a juz nie ma w co trafic bo padl cel.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)