Autor |
Wiadomość |
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Nie 1:18, 16 Mar 2008 |
|
chcialbym poruszyc tutaj 2 kwestie, mianowicie chcialem zaproponowac aby nie dalo sie czarowac czarow typu kal aqua (magowe, nekromanckie, paladynskie i wojownicze) w ciagu okreslonego czasu po byciu zaatakowanym. jest to naprawde "lamerskie" gdyz teleport czaruje sie szybciej nawet niz paraliz wiec w dowolnej chwili mozna sobie przerwac walke i uciec. uwazam ze to nie powinno miec miejsca.
na potrzeby pvm, w wypadkach naglej koniecznosci ewakuacji druzyny pozostaje brama ktora umozliwia ucieczke w trakcie walki.
2 sprawa to walka nago, chodzi mi o to ze o ile dawniej proceder ten wystepowal glownie u paladynow ktorzy nago, w jednej rece trzymajac berdysz/halabarde a w drugiej przyrodzenie z Consecrusem radosnie kontynuowali walke nawet po xx zgonie. obecnie sytuacje analogiczna mozna zaobserwowac u nekromantow, maja darmowe poli, do szczescia wystarcza im kosci i pajeczyny. prowadzi to do tego ze swiezo wskrzeszeni nekromanci niczym kamikaze czaruja "boski wiatr" czyli Veritum Des i licza na to ze uda im sie nago kogos zabic.
w zwiazku z tym proponuje przywrocenie starej, dobrej, slabej duszy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
sarin
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Nie 1:21, 16 Mar 2008 |
|
za. z tymze slaba dusza nie dziala przy wskrzeszaniu przez playera.. chociaz w sumie w trakcie walki ciezko sie wskrzesza (przynajmniej healingiem bo po zmianach wskrzeszanie bandazem trwa teraz wieki)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 1:42, 16 Mar 2008 |
|
Nie dla utrudnien ucieczki z walki. Sa jeszcze ludzie na tym serverze ktorzy NIE CHCA/NIE LUBIA PvP i o nich tez trzeba pomyslec.
Jesli jest to az taki problem to niech dziala tak ze atakujacy nie moze sie wycofac. ( Wtedy nie bedzie hit & run ).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Nie 2:11, 16 Mar 2008 |
|
zgadzam sie z toba. rzeczywiscie jest sporo osob ktorych nie interesuje pvp i chca miec mozliwosc ucieczki. tylko ze wiekszosc z nich pada bez znaczenia czy maja taka mozliwosc czy nie... (podejrzewam ze jak salomon chcialby cie zabic to by to zrobil nawet jakbys mial recall pod reka).
tak wiec moim zdaniem dla postaci nonPVP nie ma to znaczenia a jest OGROMNYM nerfem dla tych ktorych bawi pvp, ale nie bawi uzeranie sie z kretynami ktorzy naduzywaja tej mozliwosci.
recall NIGDY nie dawal mozliwosci ucieczki z walki (dawniej mial go tylko pm ktory sie disturbowal o platynke albo jakas inna zabe)
obecnie magom (nekromantom tez) bardziej oplaca sie recallowac niz lyknac zolta butle.
L O L @ CL pvp.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mch88 dnia Nie 2:12, 16 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Zargal
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Nie 2:34, 16 Mar 2008 |
|
Co do paru ziolek na veritum, to rownie dobrze mag moze sobie wziasc po 10 ziolek i na zastosowanie komba zabijajacego mu wystarczy. Wypominanie komus ze bierze malo ziolek jest bez sesu, bo kazdy ma prawo brac tyle ile mu pasuje i ile zdola wykorzystac. I zdaje mi sie ze nikt nie nosi dodatkowych pojemnikow z ziolami czy kupek zlota aby wzbodzacic swoj lot.
A co do Paladynow na golasa, no to powiem tyle ze w walace z magiem zbroja jest zbedna, to poco mieli by robic oni dodatkowe prezenty ?? Gdyby zbroje dawaly jakis bonus anty paralizujacy to pewnie nikt by na golasa nielazil.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zargal dnia Nie 2:40, 16 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Nie 2:47, 16 Mar 2008 |
|
spoko tylko ze wlasnie wychodzenie z ziolami "po 10" albo "nago" to nazywa sie kolokwialnie lamienie, a nie bycie oszczednym.
dawniej problem rozwiazywala slaba dusza, natomiast obecnie pozostaje tylko reskill.
naprawde nie ma problemu ja moge stac i reskillowac pod uzdro az sie serwer zawiesi od ilosci trupow (taka osobe ktora probuje podejmowac walke bedac bez szans). tylko czy nie prosciej po prostu wprowadzic slaba dusze... przynajmniej na sile zostalby jakis poziom utrzymany.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mch88 dnia Nie 2:48, 16 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Brutal Player
CLFE-Seer Team
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: że panie władzo
|
Wysłany:
Nie 3:10, 16 Mar 2008 |
|
Jestem za.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zargal
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Nie 3:17, 16 Mar 2008 |
|
ja jestem przeciw slabej duszy, bo wy z tego pvp to chyba niewiecie jak sa spakowane moby i jak moze wygladac odbijanie swojego sprzetu na pvm
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Nie 3:54, 16 Mar 2008 |
|
jak cos cie zabije to rzadko sie sam odbijesz, a slaba dusza przeciez nie uniemozliwiala wskrzeszenie przez innego gracza.. wiec zawsze kolega moze wpasc i cie resnac.
to tyle z mojej strony na dzisiaj ide spac, czekam na komentarze i wypowiedz Coltaina.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kosturek
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 8:05, 16 Mar 2008 |
|
Za.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zorgan
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Nie 9:23, 16 Mar 2008 |
|
przeciw uwaleniu recalla Nie kazdego bawi pvp i jak widzi jak go ziomus atakuje poprostu moze prysnac i tyle ....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 9:47, 16 Mar 2008 |
|
czas recala zostanie zwiekszony do 10s
disturb na recala bedzie maxymalny (czyli byle jaki dmg disturbuje)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kosturek
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 10:04, 16 Mar 2008 |
|
Colt z iskrą robią tak samo zaznaczają rune i sie hidują.....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ZooL
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Nie 10:25, 16 Mar 2008 |
|
10s na czar 4 kregu? ach to balansowanie.... z jednej skrajnosci w druga ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 10:26, 16 Mar 2008 |
|
ok, iskra tez "popsuta"
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|