Autor |
Wiadomość |
sarin
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Nie 13:53, 16 Mar 2008 |
|
Zargal napisał: |
ja jestem przeciw slabej duszy, bo wy z tego pvp to chyba niewiecie jak sa spakowane moby i jak moze wygladac odbijanie swojego sprzetu na pvm |
na takim pvm jestes z ekipa ktora cie ozywi
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
sarin
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Nie 13:56, 16 Mar 2008 |
|
jesli o mnie chodzi to podsumowujac:
rzadko zgadzam sie z MCH ale tu sie zgadzam
recall i jemu podobne trzeba troche uwalic ale tez bez przesady , tj 50% na disturb + 6 s recalla byloby chyba wporzo
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Nie 14:05, 16 Mar 2008 |
|
Jeszcze raz napisze - slaba dusza a nerv pvm, bardziej lopatologicznie zeby dotarlo, uwaga, skupic sie:
Skad bierze sie okienko zaznaczenia longa? Spiesze z wyjasnieniem - otoz wiadomo ze postac padla od gracza/jego przywolanca/zwierzaka a nie od moba. Skoro wiemy od kogo padla to jaki problem na tej podstawie liczyc zgony do slabej duszy.
Wystarczajaco przejrzyscie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sarin
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Nie 14:06, 16 Mar 2008 |
|
jestem za tym co pisze fir (chociaz to gupek;d)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Nie 14:13, 16 Mar 2008 |
|
Przecież to jest chyba jakis żart;/ Po to jestem magiem aby mieć możliwość szybkiego przemieszczania się gdzie tylko chce.Pszeciez zawsze tak było że mag to postać która pojawi się zabija cię i znika tak szybko że nawet nie zauważysz czarno białego screana...;/ A tu proszę bardzo ktoś zaproponował pojechanie maga czemu nie ani ankiety a ni nic... Sory ale może niektórzy nie lubią pvp i po to mają recala żeby w błyskawicznym czasie uciec redowi z pola bitwy bo nie moją ochoty na walkę.Nie no ok to jeszcze może być ale wygrała kwestia z mechaniczną iskrą;p.Ktoś proponuje po 1wypowiedzi może i mechaniczną iskrę pojechać czemu nie "udupimy razem cały serwer" i Colt nie zwracając na nic uwagi czemu nie może śmiesznie będzie jak ktoś będzie znikał w chmurze energi 15 sekund nie;/;/;/ Jak dlamnie to to się robi trochę żałosne.Gm-owie za bardzo ulegają na wszystkie płacze a serwer zamienia się głównie w serwer pvp;/ To
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 14:14, 16 Mar 2008 |
|
A moze daloby sie zrobic tak :
Jesli zadales jakis dmg graczowi to wtedy masz wydluzonego recall przez X czasu? Wtedy Ci ktorzy wycofuja sie PRZED walka nie maja problemow, a Ci ktorzy skacza i proboja cos zdzialac juz nie beda mogli.
[X] Za slaba dusza w PvP.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Nie 14:30, 16 Mar 2008 |
|
O co chodzi z tą słabą duszą...? może mi ktos wyjaśnić?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Nie 14:35, 16 Mar 2008 |
|
Raw - padasz 5 razy (liczba przykladowa) w PvP to twoj duszek jest 'slaby' i uzdro go nie wskrzesza, tylko inny gracz moze. Jak ktos biega od uzdro na golasa lapiac tylko dzide/10 ziolek z banku po drodze to po kilku takich akcjach ma przerwe we wkurzaniu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 14:59, 16 Mar 2008 |
|
@Raw piszac ten text o szybkim znikaniu i pojawianiu sie to chyba pomyliles maga z assasinem bo do maga sie to ma jak cegla do kaloryfera -_-
Za propozycja Fir'a
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
voult
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 15:01, 16 Mar 2008 |
|
Też jestem za słabą duszą
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mojzes
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 15:05, 16 Mar 2008 |
|
za słabą duszą i TYLKO za disturbem recall - jak ktos zdazy trafic maga na recallu to nie ucieknie, jak nie to trudno, ten drugi tez musi miec szanse.
Dodatkowo pomysl Fira jest alternatywą dla tych płaczących o pvp. Ja osobiscie nie gralem, nie gram i nie bede gral na PVP, a uciec z miejsca bitwy tez musze miec mozliwosc.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mojzes dnia Nie 15:10, 16 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 15:22, 16 Mar 2008 |
|
Słaba dusza w pvp, niech będzie. Zmiany w recal, skoro już są zobaczymy w praniu. Mimo wszytko mch88 liczę, że następny twój topik będzie o uwaleniu nekro
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Nie 23:19, 16 Mar 2008 |
|
Ashantiel napisał: |
A gdyby tak wszystkim postaciom które "nie lamiom", obniżyć stare staty i żeby zobaczyły, jak fajnie się żyje, jak każdy "szanujący sie" gracz bije wszystkich po kolei i jak sie traci każdy stuff, bo z tych niezbierających to jak ze świecą szukać? (Znam tylko dwoje, którzy nie zbierają, bo im sie po prostu nie przydaje noobkowy sprzęt), to by beczeli o przyspieszenie kal aqua, no bo jak to tak można, przecież Ci lepsi to "lamiom" bo biją ich przy każdej okazji ;\
Przeciw udupianiu Kal aqua, może jakiś disturb niewielki
Pozdrawiam
Ash
(P.S. Mam gdzieś Wasze opinie o mojej osobie, gwoli ścisłości) |
jesli masz gdzies opinie o sobie to jesli napisze ci ze jestes idiota to chyba sie nie obrazisz ?
ja na moje staty ciezko pracowalem, podobnie jak wielu graczy. i tak "noobki" maja teraz latwiej bo gainy statow sa conajmniej 5x szybsze.
poza tym mentalnosc ludzi grajacych tu sie zmienila znacznie, poza tym wielu z tych co uprzykrzali innym gre przestalo grac wiec moim zdaniem jesli uwazasz ze nooby sa meczone to idz sie potnij i skasuj ultime.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
merq
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Nie 23:45, 16 Mar 2008 |
|
za słabą duszą i disturbem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mojzes
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 15:36, 26 Mar 2008 |
|
i w koncu zwiekszono delay w recallu, bez powiadamiania nikogo
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|