Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 lame CL.:uciekanie z pola bitwy + walka nago Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
FLorka



Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 56 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Rzeki

PostWysłany: Nie 10:31, 16 Mar 2008 Powrót do góry

Może jeszcze zwiększymy delaya na atakowanie =)? Wtedy byłoby sprawiedliwie :p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ishillda Thorball



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 104 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 10:35, 16 Mar 2008 Powrót do góry

czar teleportujacy paladyna tez przydaloby sie uwalic jesli idziemy dalej ta sciezka z tabliczka: 'uwalanie uciekania z pvp'.
ogolnie za.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Anulka



Dołączył: 31 Mar 2007
Posty: 156 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:38, 16 Mar 2008 Powrót do góry

Gratulacje.
wraz ze zmianą czasu kal aqua uwalono grę takim ludziom jak np. wypowiadający się wcześniej Malarug i wszystkim innym stroniącym od pvp. Jakakolwiek ucieczka przed "złym redem" będzie teraz niemożliwa, a nie z każdym da się pogadać i rozwiązać kwestię rpgowo.


słaba dusza (z opcją wskrzeszania u npca) byłaby jakimś rozwiązaniem w pvp.

Coltain: ja wiem, że naprawdę zrobiłeś wiele dla CL, ślęczysz nad skryptami, zrobiłeś np. całkiem fajny cooking ostatnio. Ale proszę Cię, nie popadaj ze skrajności w skrajność i nie traktuj nas jak natrętne muchy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Anulka dnia Nie 10:39, 16 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:43, 16 Mar 2008 Powrót do góry

dobra, to cofnalem,


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zorgan



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 11:14, 16 Mar 2008 Powrót do góry

ah te kobiety i ich wplyw na facetow Smile
Ogolnie dzieki za cofniecie zmian Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mafia



Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:14, 16 Mar 2008 Powrót do góry

Dlaczego uwazasz ze uciekanie z pola bitwy to lamienie?? Jezeli ktos kto chce sie bic i gdy zauwazy ze przegrywa i wtedy ucieknie to moze i tak, ale ta zmiana sie tez na graczach nie lubiacych walki pvp odbije. Imo lepsze byloby juz wprowadzenie czegos takiego: Jezeli red stanie np 5 kratek od gracza blue to gracz blue dostaje paraliza trwajacego az do smierci bez wzgledu na dmg.
To przynajmniej nie odbilo by sie na ludziach PvM i uzywajacych kal aqua do poruszania sie po bezpiecznych lokacjach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 11:30, 16 Mar 2008 Powrót do góry

omg ...
co za jeb@ne polaczkowanie i chronienie wlasnej dupy.

jakos nie wydaje mi sie zeby wszedzie walaly sie ciala osob ktore nie chca grac pvp.
poza tym czy jezeli ktos nie lubi grac pvp to znaczy ze ma byc nie do zabicia ? do jasnej cholery mielismy juz zablokowane pvp na wyspie i jakos wiekszosc glosowala zeby je umozliwic, a teraz wyraznie sa gracze ktorzy chcieliby znow wylaczyc pvp zeby bezpiecznie sie bawic.

z drugiej strony zauwazam zerowe zrozumienie dla problemu, a jest powazny, w sumie gorszy nawet niz uciekanie pod straz bo recall jest naduzywany przez osoby ktore nieraz na pvp smialy sie w grze z tych co pod straz uciekaja (czarowanie recalla to podobna forma chronienia dupy i pixeli)

do postu ponizej:

jeszcze raz powtorze, recalla mozna uzyc w kazdym momencie walki, w ogole sie nie disturbuje to o jakim zaskoczeniu ty mowisz ? jak koles ma recall pod dom zbindowany np pod ESC to moze uciekac jak tylko zobaczy imie przeciwnika na ekranie. poza tym ja mowie o sytuacjach gdzie w trakcie walki ktos sobie nagle stwierdza ze ucieknie... i ucieka bez problemu <- to jest k. zalosne.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mch88 dnia Nie 11:41, 16 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Arivald z Wybrzeża



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 11:34, 16 Mar 2008 Powrót do góry

Nie jest cofniete, wchodze do gry rzucam Kal Aqua i na poczatku myslalem ze to jakis mega lag... Nie uwalajcie rzeczy, ktore pozostawiaja bezpieczna furtke mlodym magom lub tym, ktorzy nie chca udzielac sie w pvp. Kiedys gnebil mnie Gabor, zabijal mnie regularnie na cmentarzu kiedy go przeczesywalem, rzucal na mnie czar pozbawiajacy mnie staminy i dobijal jak ranne zwierze Razz. Po jakims czasie wycwanilem sie uciekajac mu Kal Aqua gdy juz ruszyc sie nie moglem z miejsca.
Obecny zmodyfikowany czar Kal Aquy trwa jesli sie nie myle dluzej od portala. Powiedzcie mi dlaczego? Z zalozenia jest to uproszczona osobista wersja portalu, a wiec powinna trwac o wiele krocej niz tworzenie owalu dla kilku osob.
mch jesli ci ktos spiernicza to go zaskocz, zakladam ze sa to slabsi magowie a wiec jesli wykorzystasz nieuwage ich mozesz sciagnac takiego delikwenta jedna sekwencja czarow, nie musisz przy tym uwalac wszystkich magow.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 11:52, 16 Mar 2008 Powrót do góry

zmiany ktore wprowadzil coltain, czyli latwy disturb i dlugi czas czarowania byly ok, z tym ze 10s to za dlugo, wydaje mi sie ze po prostu recall powinien trwac 2x tyle co teraz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Garth



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 11:54, 16 Mar 2008 Powrót do góry

Niech sie zwiekszy o 4-5 sek rzucanie
30% na disturba

i chyba starczy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Nie 12:06, 16 Mar 2008 Powrót do góry

Recall 6.5 sekundy
Disturb 50% okolo stale nie zalezne od dmg czy focusa czy innych bajerow.

Z jednej strony ucierpia przy tej zmianie elo rpgowi ludzie ktorzy nie lubia pvp i chcieliy w 1 sekunde sie teleportowac od zlego reda.
Z drugiej strony wydluzenie czasu casta jest potrzebne gdyz ilosc "noob" magow atakujacych i recolujacych sie ..... wzrasta z dnia na dzien Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Anulka



Dołączył: 31 Mar 2007
Posty: 156 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:10, 16 Mar 2008 Powrót do góry

Disturb jest jak najbardziej na miejscu, nawet jeśli będzie to spora szansa. Ale 10 sec. to naprawdę była przesada. A jeśli ma być jakieś wydłużenie to niech się go kastuje np. NIECO dłużej od paraliżu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ashantiel
CLFE-Seer Team


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Nie 13:19, 16 Mar 2008 Powrót do góry

A gdyby tak wszystkim postaciom które "nie lamiom", obniżyć stare staty i żeby zobaczyły, jak fajnie się żyje, jak każdy "szanujący sie" gracz bije wszystkich po kolei i jak sie traci każdy stuff, bo z tych niezbierających to jak ze świecą szukać? (Znam tylko dwoje, którzy nie zbierają, bo im sie po prostu nie przydaje noobkowy sprzęt), to by beczeli o przyspieszenie kal aqua, no bo jak to tak można, przecież Ci lepsi to "lamiom" bo biją ich przy każdej okazji ;\

Przeciw udupianiu Kal aqua, może jakiś disturb niewielki

Pozdrawiam
Ash

(P.S. Mam gdzieś Wasze opinie o mojej osobie, gwoli ścisłości)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Nie 13:21, 16 Mar 2008 Powrót do góry

Slaba dusza, liczenie liczby zgonow TYLKO od PVP to chyba nie problem, przeciez wiemy co zadalo ostatni dmg, wiec nie byloby zadnego uwalenia PVM zwiazanego z ciezkimi mobami i wielokrotnym odbijaniem sie / odciaganiem.
Czarowac powinno sie szybko bo kazde takie uwalenie pod radosc ludzi grajacych pvp wplywa na ogolna miodnosc gry.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Nie 13:31, 16 Mar 2008 Powrót do góry

Niemniej szybki cast kal aqua takze wplywa na miodnosc gry .... pamietaj fir o czym mowilismy ... zawsze trza patrzec jak moze to wykorzystac ta gorasza czesc spolecznosci Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)