Obecnie sprawa wygląda tak. Jak się poszczęści kula zadaje "jakiś" dodatkowy niewielki dmg (testowałem tylko kulę iskry). Problemem jest to, że musi się poszczęścić, co sprawia że taka kula nie nadaje się kompletnie do pvp. O pvm nie wspominam bo to inna bajka i od tego są amulety. Koszt 30k + kryształ to imo sporo jak na coś z czego pożytek jest no...taki dość wątpliwy.
Stąd moja propozycja by wpływ kuli powodował jakiś stały (nawet mały) ale niezależny od randoma (w sensie jest albo nie ma) dmg. Dzięki temu byłaby to użyteczna zabawka.
Ofk to tylko propozycja
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Pon 14:25, 31 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Random jest czescia tej gry i napewno trzeba uzaleznic od randoma ten bonus...
Ale dac jakas bazowa wartosc ponizej ktorej zejsc sie nie da...
powiedzmy od 2-10% mocniejsze czary...
Co do uzytecznosci kuli mrozu to paralizuje ona na mniej niz 1sec... i to chyba sporo mnie... Wiec w porownaniu z innymi kulami jej bonus jest najmniejszy...
chcesz miec przewage (lub szanse na przewage) to nos, nie to nie... a cene wyrobu ustalali sami magowie...
kolejny post pijacy do nekro bede kasowa z kasowaniem konta usera... kolejne proby oceny stany rzeczy poprzez nieudolne prowokacje odbijac sie beda echem w grze
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach