Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Kula maga Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poll :: Pomysł uważam za:

Dobry
57%
 57%  [ 4 ]
Zły (mag i tak jest przepakowany)
28%
 28%  [ 2 ]
Zrób sobie nekro :p
14%
 14%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 7


Autor Wiadomość
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 14:25, 31 Mar 2008 Powrót do góry

Obecnie sprawa wygląda tak. Jak się poszczęści kula zadaje "jakiś" dodatkowy niewielki dmg (testowałem tylko kulę iskry). Problemem jest to, że musi się poszczęścić, co sprawia że taka kula nie nadaje się kompletnie do pvp. O pvm nie wspominam bo to inna bajka i od tego są amulety. Koszt 30k + kryształ to imo sporo jak na coś z czego pożytek jest no...taki dość wątpliwy.
Stąd moja propozycja by wpływ kuli powodował jakiś stały (nawet mały) ale niezależny od randoma (w sensie jest albo nie ma) dmg. Dzięki temu byłaby to użyteczna zabawka.
Ofk to tylko propozycja Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Pon 14:25, 31 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Pon 14:29, 31 Mar 2008 Powrót do góry

Random jest czescia tej gry i napewno trzeba uzaleznic od randoma ten bonus...

Ale dac jakas bazowa wartosc ponizej ktorej zejsc sie nie da...
powiedzmy od 2-10% mocniejsze czary...

Co do uzytecznosci kuli mrozu to paralizuje ona na mniej niz 1sec... i to chyba sporo mnie... Wiec w porownaniu z innymi kulami jej bonus jest najmniejszy...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 14:33, 31 Mar 2008 Powrót do góry

kixar napisał:
Random jest czescia tej gry i napewno trzeba uzaleznic od randoma ten bonus...

Ale dac jakas bazowa wartosc ponizej ktorej zejsc sie nie da...
powiedzmy od 2-10% mocniejsze czary...

No o coś takiego mi chodzi (nie wnikając ofk w wartości %).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:23, 31 Mar 2008 Powrót do góry

jak sie nie nadaje to nie nosic... po cholere...

chcesz miec przewage (lub szanse na przewage) to nos, nie to nie... a cene wyrobu ustalali sami magowie...

kolejny post pijacy do nekro bede kasowa z kasowaniem konta usera... kolejne proby oceny stany rzeczy poprzez nieudolne prowokacje odbijac sie beda echem w grze


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)