Autor |
Wiadomość |
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Czw 13:01, 23 Kwi 2009 |
|
A ja bym prosil, zeby przy tym poprawianiu nie okazalo sie, ze w ciagu trzech dni klikania i sadzenia ma sie life-time zapas dla pol serwera. Z cala sympatia dla rolnikow, jestem uprzedzony do "poprawic" w sensie "zwiekszyc"
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Ari
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 13:35, 23 Kwi 2009 |
|
Przecież nie chodzi mi o to żeby jeden plon starczał mi na pół roku, ale półtorej godziny pracy żeby zdobyć 80 kukurydzy (można sprzedać za około 500 sztuk złota!) którą to kucharz przerobi w 5 minut to trochę mało. Uszczęśliwiłaby mnie nawet taka mała zmiana w roślinkach "niegrządkowych" polegająca na wzroście z jednej wydobywanej roślinki na dwie przy 100 skila. Myślę że nie zaburzy to równowagi gospodarki a chociaż trochę uprzyjemni życie rolnikom.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Czw 14:02, 23 Kwi 2009 |
|
Ja tylko tak prewencyjnie napisalem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pavlp
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec
|
Wysłany:
Pon 8:26, 27 Kwi 2009 |
|
Proponuję zmniejszyć czas wzrostu roślin. Obecnie czeka się dość dług. Najkrócej chyba przy sadzeniu żyta - 900 sekund na jeden etap, razy 3 daje 2700 sekund. To jest 45 minut. Plus sadzenie i zbieranie. Daje ponad godzinę. Zysk - maksymalnie 121 snopków żyta. W przypadku innych roślin czas wzrostu jest dużo większy. Jeśli zmniejszyć czas wzrostu to do wartości 3/4 lub 2/3 obecnej. Wzrost żyta w 30 minut to nie jest krótko. Jeśli byłaby taka zmiana to prosiłbym o zmianę czasów w menu rolnika (.rolnik). Czasu wzrostu roślin spoza tego menu można by zostawić bez zmian - chmiel, kaktusy, storczyki i inne.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pon 13:50, 27 Kwi 2009 |
|
Jako kucharz popieram inicjatywę zwiększenia plonów Propozycja zmniejszenia czasu rośnięcia roślin wydaje się całkiem sensowna.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kisiel
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 18:30, 27 Kwi 2009 |
|
No jedno z dwoch... albo zmniejszyc czas albo zwiekszyc plony xD i jakos rozpisac co potrzeba do dodatkowych nasion (doniczki/temp/nawodnienie)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pavlp
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec
|
Wysłany:
Wto 7:19, 28 Kwi 2009 |
|
Temperaturę i nawodnienie dla "podstawowych" roślin (tych dostępnych u rolnika) masz w menu .rolnik. Poza chmielem, ale on potrzebuje chyba 20 stopni i 4 lub 5 nawodnienia. Z pozostałymi trzeba eksperymentować. Jeśli byś wiedział którą roślinę jak uprawiać to tak samo jakby np. wojownik pvm znał dokładnie wszystkie potwory występujące w grze. Byłbym za zwiększeniem plonu kukurydzy (max 3 produkty i 6 ziaren z jednej rośliny) i zmniejszeniem czasu uprawy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korgan
CLFE-Seer Team
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 0:06, 29 Kwi 2009 |
|
Cytat: |
Jako kucharz popieram inicjatywę zwiększenia plonów Smile Propozycja zmniejszenia czasu rośnięcia roślin wydaje się całkiem sensowna. |
- przyspieszyc lootowanie
- przyspieszyc rosniecie
..... Moze colt ma jakis przelacznik turbo na servie gdzie sie przyspieszy wszystko ...... bedzie latwiej ... fajniej :>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pavlp
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec
|
Wysłany:
Śro 7:17, 29 Kwi 2009 |
|
Przyśpieszyć lootowanie? Ale w jaki sposów? Może zamiast zbierać warzywa pojedynczo (czasem po 6 sztuk) zbierało by się od razu 6 na raz? Wtedy czas hodowania uległby niezbyt wielkiemu skróceniu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korgan
CLFE-Seer Team
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 7:32, 29 Kwi 2009 |
|
To byla mala ironia do mala
Nie zrozumialbys :>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 7:51, 30 Kwi 2009 |
|
cos tam pozerkalem i zrobilem podsumowanie:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ari
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 11:01, 01 Maj 2009 |
|
dziękujemy jak będę miała chwilkę to się przetestuje.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|