Autor |
Wiadomość |
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Wto 14:02, 27 Lis 2007 |
|
Witam...
Chcialem zwrocic uwage na szybkosc przyrostu sily...
Mam postac bardzo chuderlawa i ciezko walczylem wresem i fencem zeby dobic do z 10 do 20 sily... Myslalem ze gdy juz udzwigne kilof to zdobycie paru punktow str nie bedzie problemem...
Otoz sprawa wyglada tak... z uwagi na bardzo slabe gainy na wreslingu (2 str przez dwa tygodnie) doszedlem do wniosu ze zajme sie kowalka i gornictwem...
Obcnie laczac wszytsko jestem po 2 dniach walki wresem, wykopalem lacznie ponad 5k rudy i przekulem kolo 2k... I gaina ani widu ani slychu...
Wiem ze staty maja rosnac wolno i jest to dobre rozwiazanie... ale na milosc Boska dla osob niewalczacych ktore chca zrobic minimalna ilosc str ( chce dopic tylko do 30) to katorga...
PROPONUJE:
Zeby zwiekszyc gainy str do poziomu 30-35... pozniej niech zostanie jak jest
UZASADNIENIE:
Postac ktora ma 30-35 str tak naprawde nadal jest cienka jak barszcz i nie stanowi zagrozenia praktycznie dla nikogo... A takie powolne gainy str zmuszaja postacie do koxu w kopalniach tudziez przy krajzydze... A o to chyba nie chodzi... prawda ?? Ktos dla kogo duzy poziom str ma znaczenie i tak bedzie koxil i tak a czy ten prog 30-35 zrobi w tydzien czy w 2-3 dni to chyba az takiej roznicy nie robi...
Wiem ze zostane zbesztany za to ze chce isc na latwizne i robie pod siebie... Poprostu uwazam ze minimalny "sensowny" poziom str powinien byc latwiej osiagalny...[/b]
|
Post został pochwalony 2 razy
|
|
|
|
|
|
merq
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Wto 14:47, 27 Lis 2007 |
|
jestem za propozycja
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kros
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Wto 14:57, 27 Lis 2007 |
|
Ja rowniez w ogole gainy str leca gorzej niz dex i int
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Arivald z Wybrzeża
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 15:10, 27 Lis 2007 |
|
Zrobilem magiem 3 str w dwa dni, wcale nie oblednej gry. Nie wiem jak to wyglada w przypadku gornictwa i kowalstwa, ale swoje punkty a lacznie ich juz 8 zrobilem w silce wypracowalem na lumberjacku i stolarce. To prawda, ze sila nie rosnie predko, u mnie punkt wskakuje gdzies po 10k obrobionych lub wydobytych surowcow, ale nie uwazam zeby przyrost ten byl az tak absurdalny aby go zmieniac. Uwazam nawet, ze jest wporzadku. Jakos nie narzekam gdy mam stac nad krajzega pare godzin i pilowac 3k bali drewna klikajac glupia trojke tysiac razy.
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Wto 15:22, 27 Lis 2007 |
|
A o jakim poziomie str mowimy w Twoim przypadku ?? Bo moze bug jest w trudnosci gaina str na poziomie 20...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 15:32, 27 Lis 2007 |
|
Bardzo dobrze, ze gainy na kopaniu itp upadly.
Zreszta, gainy statow na skillach, ktore nie wymagaja skladnikow/zycia/many, (a zakladam, ze do takich nalezy kopanie czy drwalstwo) sa bodajze obnizone. Zgodnie z filozofia: Chcesz lepszych gainow? Narazaj zycie/marnuj kase.
Co do wrestla... nie wiem jak prawdziwe sa dane na provku, ale zakladam, ze wystarczajaco. W zwiazku z tym cytuje:
Cytat: |
Umiejętność Walka Wręcz
Rodzaj umiejętności: Bojowa
Nazwa skryptowa: Wrestling
Użycie umiejętności: Automatycznie
Wpływ na statystyki Brak
|
W zwiazku z tym, jezeli problem jest taki ze ktos na makrze w kopalni nie moze dobic ilus str, to przeciw.
Jezeli faktycznie siedzac w lesie godzinami walac mieczem ptaszki czy co tam tez prawie nie leci, to temu nalezy sie przyjrzec.
Pozdr
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 15:44, 27 Lis 2007 |
|
Ja jestem za, im graczom na początku łatwiej, tym lepiej dla serwera. :3
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Arivald z Wybrzeża
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 15:55, 27 Lis 2007 |
|
A jaka jest bazowa sila maga? Siedzialem w ciupie i mialem ponizej podstawowej, potem troche kopalem robaki na plazy to wpadlo to 1-2 str, az wreszcie zaczalem w stolarce i drwalstwie i mam obecnie 23 str.
Pozdr
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Wto 16:12, 27 Lis 2007 |
|
Saloth alez oczywiscie ze dobrze... Z tym ze:
1) W temacie nie chodzi o koxowanie statow tylko o dobiciu do jakiejs sensownej ilosci...
2) Nie moze byc tak ze narzuca sie komus ze stat sily ma robic na walce... Musze miec alternatywe... a obecna wyglada tak ze kuje juz 5 godzine mam juz wykopane 9k rudy a gaina nie ma...
3) Powtarzam ze mowimy tutaj o malej ilosci sily... A nie koxowaniu do plyty...
Jesli mam walczyc wrecz to bede walczyl wrecz... dla mnie nie ma roznicy czy posiedze w kopalni czy pobije bezbronne zwierzeta... Chodzi tylko o to zeby postacie ktore z zalozenia nie chca miec duzo sily... zeby bez sensu nie musialy spedzac dlugich godzin na koxie...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Galdious
CLFE-Seer Team
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Wto 16:15, 27 Lis 2007 |
|
Moze i mozna przyspieszyc gainy str do np. 30.. ale nie do przesady by tyle zrobic w dwa dni czy nawet ten tydzien...
Nie o to chodzi by zrobic 30 str w tydzien by potem juz sie nie przejmowac gra i koxam... Fakt, ulatwi to sporo cienkim postaciom i zbyt duzo nie zmieni, wiec jestem za przyspieszenien, ale tylko i max do 30 str...
kixar +2str w dwa tygodnie?... Ty farciarzu! Tez tak chce
Pozdrawiam...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jedrush
Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 16:19, 27 Lis 2007 |
|
Ja jestem przeciw , z racji tego ze tak jak jest teraz juz mnie troche przerazilo (gralem na tym serwerze duzo wczesniej i zdobycie 1 pkt sily wymagalo czasami siedzenia calego tygodnia w kopalni , mimo to ludzie bez tego siedzenia w kopalni chodzili w zbrojach plytowych). Teraz jak mialem 45 str (byla to ilosc docelowa) przez jakies 3 moze 4 gordziny w sumie porabalem drewna , niewielka ilosc co prawda bo potrzebowalem wykonac kilka drobnych rzeczy , oprocz tego byla jeszcze chwila rolnictwa i siup , str up , bylem zdziwiony bo nie spodziewalem sie przy takich wartosciach statystyk tak szybkiego gaina. Czy tu chodzi o to zeby kazdy mial zamknietego skillcapa po miesiacu gry czy jednak o cos innego ?
Nie robmy z tego serwera miejsca gdzie kazdy mag ma 100 inta a woj 100 str bo gra przestanie miec sens, lepiej ciezko popracowac przez rok czy dwa i miec postac elitarna niz to samo osiagnac w kilka tygodni i znudzic sie gra
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 16:52, 27 Lis 2007 |
|
kixar napisał: |
Saloth alez oczywiscie ze dobrze... Z tym ze:
1) W temacie nie chodzi o koxowanie statow tylko o dobiciu do jakiejs sensownej ilosci...
2) Nie moze byc tak ze narzuca sie komus ze stat sily ma robic na walce... Musze miec alternatywe... a obecna wyglada tak ze kuje juz 5 godzine mam juz wykopane 9k rudy a gaina nie ma...
3) Powtarzam ze mowimy tutaj o malej ilosci sily... A nie koxowaniu do plyty...
Jesli mam walczyc wrecz to bede walczyl wrecz... dla mnie nie ma roznicy czy posiedze w kopalni czy pobije bezbronne zwierzeta... Chodzi tylko o to zeby postacie ktore z zalozenia nie chca miec duzo sily... zeby bez sensu nie musialy spedzac dlugich godzin na koxie... |
ale nie mi to tlumacz tylko skryptom. Coltain uznal, ze narazajac sie, powinno sie miec lepsze wyniki niz siedzac bezpiecznie w domku i jakas w tym logika jest, nie? To ma ograniczac kox kopalniany i zniechecac pvp'owcow, ktorzy po zrobieniu postaci ida do kopalni, potem biora sie za tailoring i potem na pvp. O ile w one ten skrypt nadal dziala, zreszta sens i istnienie tego ograniczenia jedynie Coltain moze potwierdzic. Ja tylko sie z nim zgadzam, czyli chcesz dobrych gainow? Idz sie nabiegaj, w koncu ja bedac noobem* nie sadzilem nawet, ze mozna zamiast grac siedziec w domku i makrowac... i bylo mi z tym dobrze. Teraz jakos kazdy zaklada, ze jak staty nie rosna na koxie w domku/kopalni to w ogole nie rosna i jest zle.
[edit podsumowujacy]
Ogolnie, jezeli faktycznie nic nie rosnie na skillach biernych (czyli takie jak kowalka - nazwa wlasnia;]) to jest to zle, szczegolnie na niskich poziomach. Ale tez, nie znam calej sytuacji. Czy byles najedzony, jakim jedzeniem, czy umyty, czy jasno bylo i jakie byly wszystkie zmienne modyfikujace szanse na gaina.
Jezeli natomiast nie rosnie, albo bardzo slabo rosnie do tych 30tu na skillach aktywnych (np. walka) to jest to wiekszy problem, gdyz imho na tych skillach powinno rosnac lepiej niz na biernych
[edit dla Noba]
* poprawione dla Noba;] Juz lepiej?;]
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Saloth dnia Wto 17:35, 27 Lis 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Wto 17:29, 27 Lis 2007 |
|
Tego ze gainy sa lepsze na walce wogole nie kwestionuje... Sam przyznam ze na poczatku bawilem sie w fencing i str szedl zadowalajaco... Ale jako mag nie moge wziac bojowki normalnej... Jakby wresling mial zrownane gainy z innymi bojowkami to wogole nie mam pytan i mozna odrazu skasowac ten watek...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 17:33, 27 Lis 2007 |
|
Ja to juz uznalem za ceche zawodu. Siedze na 5x str i od 3 lat gaina nie widzialem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Wto 17:43, 27 Lis 2007 |
|
Hmmm z tego co pamietam to jestes magiem ;] wiec niebardzo masz miec z czego te gainy... Chodzi mi o to ze chcac miec postac mago-zlodzieja musze koxic ostro... nie idzie tego zrobic "koncepcyjnie"... A takie ulatwienie ze do 30-35 str idzie szybciej wyeliminowaloby taka koniecznosc
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|