Autor |
Wiadomość |
Galdious
CLFE-Seer Team
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pią 15:19, 07 Wrz 2007 |
|
Otoz... Chodzi o to by zablokowac mozliwosc nabijania skila tylko na krajzedze, w znaczeniu:
-Stolarz na krajzedze moze nauczyc sie tylko do 60% (propozycja), a potem musi juz zaczac korzystac z innych narzedzi...
Przy takiej sytuacji jaka jest teraz wystarczy usiasc przy krajzedze i rozkoszowac sie napisami: "Twoj skil w ... wzrosl o..." -i tak az dobijemy do 100 lub < % .... (tak, drewno jest potrzebne i to sporo, ale deski jakie uzyskamy potem, potniemy na zwoje/mapy.... i mamy mistrza w kilka godzin).
To jest tylko propozycja... wiec prosze... nie bijcie
Pozdrawiam...
Galdious
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
pavlp
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec
|
Wysłany:
Pią 16:15, 07 Wrz 2007 |
|
Za, ograniczyć zdolność "nabijania" stolarstwa na krajzedze do 70%.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
badgerman
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 17:09, 07 Wrz 2007 |
|
Galdious - a takie pytanko - a jak Ty sie nauczyłeś skila ? bo wiesz - teraz fajnie to wygląda - "ja sie tak naumałem a reszcie nie dam bo ja już mam"
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Galdious
CLFE-Seer Team
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pią 17:23, 07 Wrz 2007 |
|
Ku twojemu zdziwieniu pewnie: Nie na krajzedze....
Bardzo malo z niej korzystalem-prawie wogule
Chyba, ze zwoje robic.. ale to nie o to chodzi...
Jak ktos ma zrobic wyjatkowy kostur nekromanty np jak nigdy w zyciu nic nie wystrugal?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Pią 17:27, 07 Wrz 2007 |
|
no ale popatrzmy teraz na to, ze skill rosnie nie z trudnosci wykonywania a chyba z ilosci wykonywania na danym poziomie (jesi sie mysle poprawdzcie). wiec mozna to wykoxac na 1 rzeczy. nie ma nic pzreciwko temu bo to samo sie tyczy kowala czy innego skila pewnie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
badgerman
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 17:53, 07 Wrz 2007 |
|
Gal - o ile wiem o co Ci chodzi, to jednak nie do końca podzielam Twoje zdanie, bo patrząc na to z Twojego punktu widzenia to teoretycznie jak ktoś robiłtylko kije to kostura nie wystruga... a tymczasem stolarka to wiedza o drewnie, prawda ? No więc po tym jak na krajzedze poznajesz budowę drzewa, ułożenie słojów itp to o tym drewnie wiesz coraz więcej... więc i Twoja wiedza rośnie... i nie sądzę aby kto za pierwszym podejściem wystrugał exp kostur nekromanty
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Galdious
CLFE-Seer Team
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pią 17:57, 07 Wrz 2007 |
|
To taki przyklad byl;]
Nie no, to tylko propozycja, poprostu nie wiem czemu nie lubie krajzeg i moim zdaniem za szybko sie na nich koxa...
Ale to moje zdanie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
badgerman
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 18:57, 07 Wrz 2007 |
|
no looz looz moja odpowiedź uniwersalna jest Ale i tak czy gość jedzie na krajzedze czy na pilniku, czy na pile - jeden pies - YOU DON'T STOP THEM... poza tym z tych wszystkich i tak krajzega jest najbardzeij psująca sięwięc nie widze powodu by dodatkowo ją uwalać
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 19:07, 07 Wrz 2007 |
|
krajzaga czy nie, wsio rybka, skill gainuje dobrze
a krafterow trzeba wspomagac ;p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 19:38, 07 Wrz 2007 |
|
Wspomożcie gainy alchemii Co do tematu to wszystko jedno na czym rośnie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Siltris
Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pią 19:40, 07 Wrz 2007 |
|
Havok nie tyle co gainy co dajcie po 1k ziol do sklepow.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 19:59, 07 Wrz 2007 |
|
Szybsze gainy = niższe koszta :d ilość ziół jest więc rzeczą drugorzędną.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pią 20:17, 07 Wrz 2007 |
|
Ja nie wiem czy alchemia ma az takie kiepskie gainy. Przy poziomie 60% skil leci calkiem calkiem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 20:22, 07 Wrz 2007 |
|
A czy ja pisałem o poziomie 60? . Mam chyba jeszcze jakieś dawne przyzwyczajenia ze skill powinien być 0 albo 100 . No i w ogóle to moją wypowiedź ad. alchemii to tak z przymrużeniem oka proszę potraktować
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Siltris
Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pią 20:22, 07 Wrz 2007 |
|
Ja na gainy alchemi nienarzekam naprzy 75 na butlachmany albo malych statow leczenia mi leci dosc szybko ale ziola to ejst ten problem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|