Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Kowal a jego grywalnosc. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:25, 21 Cze 2007 Powrót do góry

zastanawiam sie nad tym, jestem coraz bardziej za wywalenie al jako niezbednik do kucia, moze zrobie cos...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Garth



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 12:17, 21 Cze 2007 Powrót do góry

Colt nie zostaw AL tylko niech rosnie na zasadzie focusa od np 80 kowalki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 12:37, 21 Cze 2007 Powrót do góry

Garth nie, to by uwalilo postacie kowali ktore sa teraz, bo od nowa by musieli to koxac. Najlepszym wyjsciem jest danie tego jako skill poza skilcupem - o ile nie chcecie moich bonusow. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Flavius



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:42, 21 Cze 2007 Powrót do góry

ja troche odbiegne od tematu ale zostane przy kowalu :

Czy ten niebieski mlotek ( z bulka), elfie kowadlo i miech daja jakiegos bonusa do kucia expa ? czy to tylko i wylacznie zalezy od skilla AL i expa ?

Czy istnieje mozliwosc aby jedna posiadala np 110 BS i 105 AL badz na odwrot ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Czw 13:08, 21 Cze 2007 Powrót do góry

To moze ankieta? Juz zakladam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:18, 21 Cze 2007 Powrót do góry

Czy ten niebieski mlotek ( z bulka), <-zwieksza szanse na epxa

elfie kowadlo i miech daja jakiegos bonusa do kucia expa <-nie, umozliwiaja zrobienie/przetopienie

o reszcie powiadomie dzis


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Czw 15:05, 21 Cze 2007 Powrót do góry

Bardzo mi sie pomysl podoba ..... od poczatku wprowadzenia AL bylem przeciwny tej zmianie. Powstala ona pod mechanike 95 by nie bylo kowalo , wojowniko , magow , tammerow.

Lecz po przeczytaniu postow tutaj wynikl ladny dodatkowy pomysl - uzaleznienie innych skilli od wiedzy jakiejs.

Wiec proponuje by wprowadzic dodatkowe 100 skilla ktore mozna "wydac" na skill zwiazany z wiedza. Chodzi mi tu dokladnie o skille typu arms lore , taste id , identyfikacja , i kilka innych (mozna nawet kilka skilli nieuzywanych zmienic i podczepic pod ta katygorwie).
A teraz poco beda skille wiedzowe.
Tak jak aktualnie arms lore dziala dla kowalki - Skille wiedzowe byly by secondary skillami do craftow.
Czyli : Skill crafterski (w skillcapie) + skill wiedzowy ( poza skillcapem )
Przyklad:
BS + AL
Alhemia + taste ID
Krawiectwo + jakis skill zmieniony z tych nieuzywanych
Carpentry + jakis skill zmieniony z tych nieuzywanych
Tinkering + jakis skill zmieniony z tych nieuzywanych
Cooking + Taste ID
............................................itd

Gdyby ta propozycja przeszla i zostala wprowadzona ..... prosilbym takze o zmiejszenie znaczenia tych dodatkowych skilli w wyrobach .. tak aby wplywalo w 10 max 20% na jakosc wyrobu.
Pjur crafterzy moga czuc sie udupieni gdy ta zmiana nastapi .... lecz niechaj potraktuja to jako specjalizacje. Nie kazdy moze byc super dobry w craftowaniu wszystkiego :>

PZDR


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)