Autor |
Wiadomość |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 11:25, 21 Cze 2007 |
|
zastanawiam sie nad tym, jestem coraz bardziej za wywalenie al jako niezbednik do kucia, moze zrobie cos...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 12:17, 21 Cze 2007 |
|
Colt nie zostaw AL tylko niech rosnie na zasadzie focusa od np 80 kowalki
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 12:37, 21 Cze 2007 |
|
Garth nie, to by uwalilo postacie kowali ktore sa teraz, bo od nowa by musieli to koxac. Najlepszym wyjsciem jest danie tego jako skill poza skilcupem - o ile nie chcecie moich bonusow.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Flavius
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 12:42, 21 Cze 2007 |
|
ja troche odbiegne od tematu ale zostane przy kowalu :
Czy ten niebieski mlotek ( z bulka), elfie kowadlo i miech daja jakiegos bonusa do kucia expa ? czy to tylko i wylacznie zalezy od skilla AL i expa ?
Czy istnieje mozliwosc aby jedna posiadala np 110 BS i 105 AL badz na odwrot ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Czw 13:08, 21 Cze 2007 |
|
To moze ankieta? Juz zakladam.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 13:18, 21 Cze 2007 |
|
Czy ten niebieski mlotek ( z bulka), <-zwieksza szanse na epxa
elfie kowadlo i miech daja jakiegos bonusa do kucia expa <-nie, umozliwiaja zrobienie/przetopienie
o reszcie powiadomie dzis
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Czw 15:05, 21 Cze 2007 |
|
Bardzo mi sie pomysl podoba ..... od poczatku wprowadzenia AL bylem przeciwny tej zmianie. Powstala ona pod mechanike 95 by nie bylo kowalo , wojowniko , magow , tammerow.
Lecz po przeczytaniu postow tutaj wynikl ladny dodatkowy pomysl - uzaleznienie innych skilli od wiedzy jakiejs.
Wiec proponuje by wprowadzic dodatkowe 100 skilla ktore mozna "wydac" na skill zwiazany z wiedza. Chodzi mi tu dokladnie o skille typu arms lore , taste id , identyfikacja , i kilka innych (mozna nawet kilka skilli nieuzywanych zmienic i podczepic pod ta katygorwie).
A teraz poco beda skille wiedzowe.
Tak jak aktualnie arms lore dziala dla kowalki - Skille wiedzowe byly by secondary skillami do craftow.
Czyli : Skill crafterski (w skillcapie) + skill wiedzowy ( poza skillcapem )
Przyklad:
BS + AL
Alhemia + taste ID
Krawiectwo + jakis skill zmieniony z tych nieuzywanych
Carpentry + jakis skill zmieniony z tych nieuzywanych
Tinkering + jakis skill zmieniony z tych nieuzywanych
Cooking + Taste ID
............................................itd
Gdyby ta propozycja przeszla i zostala wprowadzona ..... prosilbym takze o zmiejszenie znaczenia tych dodatkowych skilli w wyrobach .. tak aby wplywalo w 10 max 20% na jakosc wyrobu.
Pjur crafterzy moga czuc sie udupieni gdy ta zmiana nastapi .... lecz niechaj potraktuja to jako specjalizacje. Nie kazdy moze byc super dobry w craftowaniu wszystkiego :>
PZDR
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|