Autor |
Wiadomość |
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Czw 22:16, 19 Cze 2008 |
|
zwracam sie z uprzejma prosba do osob odpowiedzialnych za spawny i obsluge technicza mobow o zwiekszenie ilosci kosci w ww.
kosci jako material sluzacy do wyrobu butli many staly sie towarem deficytowym gdyz obecnie kazda postac, czy to woj czy mag potrzebuje tych mikstur.
ponad to oczywiscie kosci stanowia wazny skladnik czarow nekromanckich w najczesciej uzywanych zakleciach
edit; zeby zobrazowac problem powiem ze najczesciej stosuje czar crypt wind na pvm, ktory wymaga kosci i sieci, a obecnie mam okolo 20k sieci i 1k kosci w banku z czego tydzien temu 1k kosci zuzylem na zrobienie kega many.
mysle ze te propozycje warto przemyslec.
edit2; pikus mi jeszcze podpowiada ze do koscianek sa potrzebne kosci
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mch88 dnia Pią 0:19, 20 Cze 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 0:42, 20 Cze 2008 |
|
za
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 7:07, 20 Cze 2008 |
|
szkielet ma od 2 do 4 kosci zawsze... to malo?
ze kosci sa potrzebne to wiadomo...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 8:40, 20 Cze 2008 |
|
szkielety sa dobrze. glowy nie dam albo zawsze ktos zebral prze demna, demon kosci czy kosciany smok nie maja kostek? moze tam dodac?
tak bym nie zmienial.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 9:08, 20 Cze 2008 |
|
hm, kiedyś miały po 7-8 kostek, a zapotrzebowanie było o wiele mniejsze, chociaż z nimi jest jeszcze ok.
Ale np. licz lordy by mogły mieć już znaczną ilość, np. 15-20 a mają po 6-7...
No i teraz mało jest cmentarzy i mobów które te kości faktycznie wysypują.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ill
Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 9:41, 20 Cze 2008 |
|
Wystarczy, żeby szkielety z licza też miały kości a do tego jak ktoś pisał w innym temacie jakieś ograniczenia na rzucanie szkieletów do danego rodzaju licza i tyle
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Pią 10:44, 20 Cze 2008 |
|
Ja pisalem ;]
Moim zdaniem sytuacja jest dobra nalezy zwiekszyc jedynie ilosc szkieletow... obecnie sa chyba 4 miejsca gdzie te radosne stwory mozna spotkac ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
PL_CMDR Blue R
Dołączył: 17 Cze 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany:
Pią 12:10, 20 Cze 2008 |
|
Wiecie... Może mało się znam, ale ja niedoboru kości nie widzę...
Dla przykładu: W Lakeshire jest 2 magów, którzy sprzedają kości... Chyba tylko 1 raz (a z 30 razy już u nich byłem) ktoś wykupił kości...
Może warto pomyśleć o odświeżeniu stosunków z magami?
W końcu jak czegoś nie ma, to się importuje... Ja wiem, ze 50 na raz to nie dużo... Ale grosz do grosza...
hmmm... Chyba zacznę wykupywać, a potem wystawię na aukcję, jak się zbierze... Widzę, że sporo można wyciągnąć...
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PL_CMDR Blue R dnia Pią 12:28, 20 Cze 2008, w całości zmieniany 5 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 12:31, 20 Cze 2008 |
|
Mało się znasz Na keg dużej many idzie 1000 kości, keg inta 500 kości, czary nekro...kosci. Teraz przelicz sobie zużycie butli/składników i ceny u npc
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 12:41, 20 Cze 2008 |
|
mhm... :]]
na kega dużej many potrzeba 1k kości.
na czary nekro idą wielkie ilości kości, szczególnie że podstawowy czar nekro: włócznia, zabiera po 2 kości na casta. 100 kości na wyprawie to ilość która wyparowuje w szybkim tempie, o ile nie zabija sie potworów które same wysypują kości. Kości w sklepie jest 30 kosztują 25 gp za sztukę... co nam daje 150 kości co tam te 2-3h czy ile trwa respawn ziół. Faktycznie, zastraszające ilości jak na zapotrzebowanie idące w dziesiątki tysięcy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
PL_CMDR Blue R
Dołączył: 17 Cze 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany:
Pią 12:41, 20 Cze 2008 |
|
Dlatego mówię, że chyba powoli zacznę kupować i jak zbiorę 1000 (w tydzień się zbierze) to wystawię na aukcji... Jak jest zapotrzebowanie, to i zysk będzie..
Oczywiście wiem, jaki to wydatek...
Ja kupuję tańsze przedmioty i wiem, jak to idzie po kieszeni, ale produkty się zwracają, bo (jak paliwo) wlicza się w koszta produktów... A że cena jest odpowiednia...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 12:58, 20 Cze 2008 |
|
Jeśli chcesz zarabiać na ziołach to imo lepszym pomysłem będzie zielarstwo kości to nie jedyny poszukiwany towar
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
PL_CMDR Blue R
Dołączył: 17 Cze 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany:
Pią 12:59, 20 Cze 2008 |
|
Ale zierastwo - %%% lecą... A chyba jest limit, ile można mieć maksymalnie, nie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 13:12, 20 Cze 2008 |
|
715% te 15% rośnie z czasem w tydzień kupisz tych kości z 1k, pewnie. Ale ja potrafię zużyć kega many w 2-3 dni... czyli na mój tydzień grania powinno pracować 2-3ludzi, doliczając kości które pójdą mi na czary
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 13:19, 20 Cze 2008 |
|
wniosek? na nowej mapce uwzględnić braki kości i dorobic jakies katakumby ze szkieletami i innimi umrzykami kościstymi;)ew. pod skil obozowanie podpiac uzyskiwanie kosci z martwych cial zwierzat... moze by an corp sie udal;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|