Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 kolejna sprawa balansu Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Mystery



Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 181 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 16:58, 05 Sty 2008 Powrót do góry

Nadeszla epoka wojakow ktorzy nosza przy sobie keg zoltej, a to tylko dlatego, ze leczy po 70hp i mozesz pic do obucha, bo rpzeciez nie am na picie delaya albo jest zbyt maly... na kadzym serwerze jest delay na butle wiec prosze zebyscie go i tu zrobili, bo inaczej to pisze makro na autoheala i niech pijee mi mixy ponizej 20hp.. powodzenia z zabiciem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
sarin



Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Sob 17:56, 05 Sty 2008 Powrót do góry

delay jest wporzo ale troche za duzo butla daje


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 19:20, 05 Sty 2008 Powrót do góry

Sarin, podobno nie ma wogole dellaya. Sama butla daje odpowiednia ilosc hp
tyle ze dellay w butli powinien wynosic 10 sek. przy zoltej i dbm. oraz podczas cyklu bandazowania nie powinno dac sie pic zoltej. badz zolta powinna go przerywac (mozliwe ze to drugie jest - nie wiem, ale to taki... straszny kompromis). Pozostale powinny zostac takie jakie sa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nog`



Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:08, 05 Sty 2008 Powrót do góry

To prawda, butla zoltej nie ma delaya i nie wiem, na jakiej zasadzie ludzie mowia, ze ma...

Jesli chodzi juz o balans, to prosze ekipe o ustawienie dokladnego czasu trzymania paralizu przez in ex grava. Jedni stoja w nim niecale 3 sekundy, drudzy zaś az do jej znikniecia...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Galdious
CLFE-Seer Team


Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Sob 21:20, 05 Sty 2008 Powrót do góry

Ech.. Nog' ... o to chodzi.... Jedni wyrwą się z paraliżu szybciej drudzy wolniej bo to jest zależne od ich resów(?) po części-od ich odporności magicznej i od randoma oczywiście...

Jeśli żółte butle faktycznie nie maja delaya to coś jest nie tak...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skyki



Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 443 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3City

PostWysłany: Sob 22:04, 05 Sty 2008 Powrót do góry

Gal, chodzi takze o magerke i od tego glownie zalerzy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Trollica Młoteczka



Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 49 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 0:04, 06 Sty 2008 Powrót do góry

Nie wiem jak to dziala w PvP - nie gram w ten sposób, ale domyślam się, że pvp się kończy dla tego komu pierwszemu braknie butli.
Jedyne o co prosze, to jeśli dojdzie do jakichkolwiek zmian weźcie pod uwage to, że będą one dotyczyly również pvm (kto przeżywa 3x pod rząd IVP bez właśnie zółtych butli, które można szybko łyknąć?)

Mystery, żółtych butli nie pije tylko wojownik, a keg za dużo waży zeby go nosić na plecach Razz

Jeśli rzeczywiście nie ma TOTALNIE ŻADNEGO delaya miedzy piciem żółtych butli, to faktycznie mądrze bedzie taki wprowadzić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 0:51, 06 Sty 2008 Powrót do góry

Trolcia, ale to nie jest problem zoltych, tylko beznadziejnie dobranej mocy mobow, ich medyty i ich czarow. 3x trzesienie to stanowcza przesada, przy 2x mozna wypic butle... ale zeby przezyc 3xtrzesienie to nadwyreza sie balans...
Zolte maja dellaya... 3 sek. Powinny miec 10 s.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mystery



Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 181 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 1:58, 06 Sty 2008 Powrót do góry

Sal dobrze mowi...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Nie 2:11, 06 Sty 2008 Powrót do góry

A ja bym powiedzial 7-8 sec :>
Chodzacy keg przemowil Razz

PZDR


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mystery



Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 181 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 3:29, 06 Sty 2008 Powrót do góry

prosz... nie licytumy sie ile powiniein trwac 10sec jest dobre
i wyleczonego hp trzema zmiejszyc bo ja lecze po 90 hp nawet, a nie mam alchemi


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Nie 5:15, 06 Sty 2008 Powrót do góry

A czemu nie licytujmy ... moim zdaniem i wedlug moich kalkulacji 10 sec to za dlugo.
Policz ile czarow w ciagu 10 sec potrafisz wycastowac i jaki dmg mozesz zadac.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 7:26, 06 Sty 2008 Powrót do góry

Nog` napisał:

Jesli chodzi juz o balans, to prosze ekipe o ustawienie dokladnego czasu trzymania paralizu przez in ex grava. Jedni stoja w nim niecale 3 sekundy, drudzy zaś az do jej znikniecia...


ogolnie zawsze wydawalo mi sie ze sciana paralizu jesli juz sie w nia wbieglo to trzymala dluzej od an exp pora - tak bylo na 095 i bylo to dosc rozsadne bo trudniej trafic sciana niz celowanym paralizem.
obecnie naprawde dlugosc paralizu w scianie jest dziwnie liczony bo raz mozna w nia wbiec i od razu wybiec (tzn po 1-2 sekundach) albo stac pelny cykl albo 2 (czyli circa 5-10 s ) albo stac do konca czasu jej trwania.

a teraz na temat... zgadzam sie z tym ze butle zolte powinny jakos wplywac na heala i na odwrot - nie dosc ze cykl heala trwa dla woja z 90-100 dexa jakies 3-4 sekundy to jeszcze mozna w miedzyczasie lykac zolte.
zdaje sobie sprawe z tego ze to moze uderzyc w pvm jednak na pvp jest to strasznie niezbalansowane...
do tego dochodzi jeszcze u pure nekro umiejetnosc SS ktora powoduje ze postac jest nie do zabicia w pojedynku 1/1, ja nie mowie o tym zeby odebrac komus mozliwosc ucieczki od niechcianej walki ale w przypadku gdy 2 postacie walcza ze soba przez 20 minut i jedna ma wyrazna przewage przez caly czas, lecz nie moze zabic drugiej tylko dlatego ze przeciwnik sie leczy jak poje....y na 3 rozne sposoby to jest cos nie halo.
podsumowujac uwazam ze dlugosc leczenia sie bandazem powinna byc wydluzona i dla postaci ze 100 dexa powinna wynosic conajmniej 7-8 sekund, a picie butli powinno przerywac leczenie.
dodatkowo chcialem przypomniec ze na 095 bylo cos takiego ze jesli obrywalo sie dmg w trakcie leczenia to pkt ktore przywracal heal byly pomniejszane, obecnie nie ma chyba czegos takiego; dawniej powodowalo to, to ze na pvp pw uzywali w trakcie walki tylko zoltych natomiast bandaze byly przydatne jedynie podczas ucieczki gdy nie dostawalo sie stalego dmg.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 8:58, 06 Sty 2008 Powrót do góry

dodano 5s delay
zmniejszono ilosc hp wyleczonego


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mystery



Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 181 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 14:26, 06 Sty 2008 Powrót do góry

dziekowac


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)