Autor |
Wiadomość |
Mystery
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Sob 16:58, 05 Sty 2008 |
|
Nadeszla epoka wojakow ktorzy nosza przy sobie keg zoltej, a to tylko dlatego, ze leczy po 70hp i mozesz pic do obucha, bo rpzeciez nie am na picie delaya albo jest zbyt maly... na kadzym serwerze jest delay na butle wiec prosze zebyscie go i tu zrobili, bo inaczej to pisze makro na autoheala i niech pijee mi mixy ponizej 20hp.. powodzenia z zabiciem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
sarin
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Sob 17:56, 05 Sty 2008 |
|
delay jest wporzo ale troche za duzo butla daje
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 19:20, 05 Sty 2008 |
|
Sarin, podobno nie ma wogole dellaya. Sama butla daje odpowiednia ilosc hp
tyle ze dellay w butli powinien wynosic 10 sek. przy zoltej i dbm. oraz podczas cyklu bandazowania nie powinno dac sie pic zoltej. badz zolta powinna go przerywac (mozliwe ze to drugie jest - nie wiem, ale to taki... straszny kompromis). Pozostale powinny zostac takie jakie sa.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nog`
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 21:08, 05 Sty 2008 |
|
To prawda, butla zoltej nie ma delaya i nie wiem, na jakiej zasadzie ludzie mowia, ze ma...
Jesli chodzi juz o balans, to prosze ekipe o ustawienie dokladnego czasu trzymania paralizu przez in ex grava. Jedni stoja w nim niecale 3 sekundy, drudzy zaś az do jej znikniecia...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Galdious
CLFE-Seer Team
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Sob 21:20, 05 Sty 2008 |
|
Ech.. Nog' ... o to chodzi.... Jedni wyrwą się z paraliżu szybciej drudzy wolniej bo to jest zależne od ich resów(?) po części-od ich odporności magicznej i od randoma oczywiście...
Jeśli żółte butle faktycznie nie maja delaya to coś jest nie tak...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Skyki
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3City
|
Wysłany:
Sob 22:04, 05 Sty 2008 |
|
Gal, chodzi takze o magerke i od tego glownie zalerzy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Trollica Młoteczka
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 0:04, 06 Sty 2008 |
|
Nie wiem jak to dziala w PvP - nie gram w ten sposób, ale domyślam się, że pvp się kończy dla tego komu pierwszemu braknie butli.
Jedyne o co prosze, to jeśli dojdzie do jakichkolwiek zmian weźcie pod uwage to, że będą one dotyczyly również pvm (kto przeżywa 3x pod rząd IVP bez właśnie zółtych butli, które można szybko łyknąć?)
Mystery, żółtych butli nie pije tylko wojownik, a keg za dużo waży zeby go nosić na plecach
Jeśli rzeczywiście nie ma TOTALNIE ŻADNEGO delaya miedzy piciem żółtych butli, to faktycznie mądrze bedzie taki wprowadzić.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 0:51, 06 Sty 2008 |
|
Trolcia, ale to nie jest problem zoltych, tylko beznadziejnie dobranej mocy mobow, ich medyty i ich czarow. 3x trzesienie to stanowcza przesada, przy 2x mozna wypic butle... ale zeby przezyc 3xtrzesienie to nadwyreza sie balans...
Zolte maja dellaya... 3 sek. Powinny miec 10 s.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mystery
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 1:58, 06 Sty 2008 |
|
Sal dobrze mowi...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Nie 2:11, 06 Sty 2008 |
|
A ja bym powiedzial 7-8 sec :>
Chodzacy keg przemowil
PZDR
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mystery
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 3:29, 06 Sty 2008 |
|
prosz... nie licytumy sie ile powiniein trwac 10sec jest dobre
i wyleczonego hp trzema zmiejszyc bo ja lecze po 90 hp nawet, a nie mam alchemi
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Nie 5:15, 06 Sty 2008 |
|
A czemu nie licytujmy ... moim zdaniem i wedlug moich kalkulacji 10 sec to za dlugo.
Policz ile czarow w ciagu 10 sec potrafisz wycastowac i jaki dmg mozesz zadac.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Nie 7:26, 06 Sty 2008 |
|
Nog` napisał: |
Jesli chodzi juz o balans, to prosze ekipe o ustawienie dokladnego czasu trzymania paralizu przez in ex grava. Jedni stoja w nim niecale 3 sekundy, drudzy zaś az do jej znikniecia... |
ogolnie zawsze wydawalo mi sie ze sciana paralizu jesli juz sie w nia wbieglo to trzymala dluzej od an exp pora - tak bylo na 095 i bylo to dosc rozsadne bo trudniej trafic sciana niz celowanym paralizem.
obecnie naprawde dlugosc paralizu w scianie jest dziwnie liczony bo raz mozna w nia wbiec i od razu wybiec (tzn po 1-2 sekundach) albo stac pelny cykl albo 2 (czyli circa 5-10 s ) albo stac do konca czasu jej trwania.
a teraz na temat... zgadzam sie z tym ze butle zolte powinny jakos wplywac na heala i na odwrot - nie dosc ze cykl heala trwa dla woja z 90-100 dexa jakies 3-4 sekundy to jeszcze mozna w miedzyczasie lykac zolte.
zdaje sobie sprawe z tego ze to moze uderzyc w pvm jednak na pvp jest to strasznie niezbalansowane...
do tego dochodzi jeszcze u pure nekro umiejetnosc SS ktora powoduje ze postac jest nie do zabicia w pojedynku 1/1, ja nie mowie o tym zeby odebrac komus mozliwosc ucieczki od niechcianej walki ale w przypadku gdy 2 postacie walcza ze soba przez 20 minut i jedna ma wyrazna przewage przez caly czas, lecz nie moze zabic drugiej tylko dlatego ze przeciwnik sie leczy jak poje....y na 3 rozne sposoby to jest cos nie halo.
podsumowujac uwazam ze dlugosc leczenia sie bandazem powinna byc wydluzona i dla postaci ze 100 dexa powinna wynosic conajmniej 7-8 sekund, a picie butli powinno przerywac leczenie.
dodatkowo chcialem przypomniec ze na 095 bylo cos takiego ze jesli obrywalo sie dmg w trakcie leczenia to pkt ktore przywracal heal byly pomniejszane, obecnie nie ma chyba czegos takiego; dawniej powodowalo to, to ze na pvp pw uzywali w trakcie walki tylko zoltych natomiast bandaze byly przydatne jedynie podczas ucieczki gdy nie dostawalo sie stalego dmg.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 8:58, 06 Sty 2008 |
|
dodano 5s delay
zmniejszono ilosc hp wyleczonego
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mystery
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 14:26, 06 Sty 2008 |
|
dziekowac
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|