Autor |
Wiadomość |
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 10:10, 20 Wrz 2007 |
|
Mysle ze czas juz najwyzszy zrobic ankiete - to tez dodaje ja a na dole wszystkie przemyslenia odnosnie proponowanego czaru.
Wnosze o przywrocenie dawnego dzialania czaru In Sanct Grav to jest - Energy Field.
Chodzi oczywiscie o klatke stojaca 20 sek - czas 2 razy dluzszy od trwania czaru in sanct ylem - sciany kamiennej (bez zadnego randoma - by mozna bylo na niej oprzec jakas akcje). Z brakiem mozliwosci rzucania jakichkolwiek czarow przez klatke w jedna jak i w druga strone.
Gdy jakis czas temu to proponowalem ludzie stwierdzili ze zbytnio to by przypakowalo maga, niestety glownie z tego powodu ze nikt nie wiedzial jak z nim walczyc + postacie ogolnie byly slabe.
W tym momencie prosze zauwazyc ze tylko mag nie ma szansy na sciagniecie rownego sobie przeciwnika 1 czarem czy tez 1 ciosem. (Nekro - moze, woj - moze w 95%) Zabicie magiem przeciwnika wymaga dlugiej akcji z uzyciem komb na scianie + dobicie czy wejscia paru paralizy pod rzad...
Gdzie zabicie kogos wojem wymaga dobrego wcisniecia specjala np. Paraliz + dobicie... czy tam Double strike ktory - jak bylo widac na turnieju w moim przypadku :] z broni 2h NA KONIU! moze sciagnac na raz.
Nie ma tez ksiag magicznych dla magow, ktore przyspieszaly by castowanie czy zwiekszaly dmg czarow (co by pomoglo w zachowaniu balansu)
Do czego zmierzam? Ano skoro nie ma porzadnych sposobow na kontrole walki to jedynym sposobem na walke 1vs2, jest szybkie zabicie 1 z przeciwnikow co jest niewykonalne, w przypadku rownych sobie postaci ofc., magiem. Tu rozwiazaniem byla by klatka, ktora pozwalila by magowi kontrolowac walke w nieco wiekszym stopniu, co w efekcie dawalo by mu szanse w potyczce z 2 przeciwnikami
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Salomon dnia Czw 0:37, 18 Paź 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
qooepi
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 10:30, 20 Wrz 2007 |
|
Salomon, dodam tylko ze obecnie in sanct grav, wykonuje sciane ktora jest przebijalna przez wszelkiej masci czary maga.. jednak jest nie do przejscia.
Przydaje sie to bardzo w pvm kiedy potrzebujesz odgrodzic mocno bijacego moobka od siebie i nadal rzucac w niego czarami.
Nie jestem przeciwny przywroceniu klatki.. daje tylko pewna kolejna mozliwosc, ktora zapewnie sam widzisz ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Czw 10:40, 20 Wrz 2007 |
|
A czy przypadkiem nie rozlegaja sie glosy na irc ze mag jest przepakowany juz ;] I ze jest jedna z najmocniejszych postaci w grze ?? ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 10:41, 20 Wrz 2007 |
|
To ja też małe conieco dorzuce - znów propozycja która podkręca "niedopakowane" klasy zamiast zniwelować szanse przepakowanych na to 1hit = 1kill. Nie jestem propozycji przeciwny, po prostu uważam że to nie to jest problemem w balansie tylko właśnie możliwość zabicia czego/kogokolwiek 1pacnięciem z - nie oszukujmy się - średniej broni.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Czw 10:51, 20 Wrz 2007 |
|
Ale z tego co pamietam to zawsze tak bylo... ze PM lezal po jednym gora 2 ciosach... No bo tak powinno to wygladac... Jak sobie wyobrazacie sytuacje w ktorej rosly silny facet w pelnej plycie z wielkim mieczem podbiega do chuderlawego inteligenta i tlucze go a on sie smieje... Mag jest silny... bardzo silny... ale jednostrzalowy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 11:23, 20 Wrz 2007 |
|
balans jest ustawiony ok, mag nie jest jednostrzalowy (pomijajac specjale broni)
ja nie mam pomyslu jak to naprawic, specjale nie pasuja mi do tego co robie, mag ich nie wykorzystuje niestety
mam pare pomyslow
obecnie slawny double hit przy pierwszym trafieniu uderza podwojnie w sensie ze nalicza podwojne dmg, mozna zrobic ze to bedzie faktycznie drugie uderzenie ( z szansa na trafienie itd)
co do klatki, jak chcecie
ogolnie myslalem czy nie dac wzglednej swobody ruchu, czyli mozliwoscia biegania z czarem na palcy przez pare krokow (im dalej od miesca castu tym slabszy czar), no ale pomyslow to sie ma wiele
moge oslabic jeszcze bronie 2h na koniach (z czy bez luku)
co tam chcecie, ogolnie turniej pokazal ze dalo sie grac, dalo sie walczyc, roznie to wygrywali
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
badgerman
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 12:56, 20 Wrz 2007 |
|
Ogólny przeciw dla klatki - ogólnie przeciw dla fragerstwa i nadmiernego PVP - klatka to podstawowe narzędzie walki PVP
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kosturek
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 13:08, 20 Wrz 2007 |
|
Co wy chcecie od mojego hoka????Ja niekiedy też niemoge trafić maga bo są problemy takie jak np.głód brud szybko sie brudze i głodze cięzko zapanowac nad tym a jak trafie maga to albo dostane kal vasa i musze uciekać(brak tarczy)co mnie osłabia znacznie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
qooepi
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 13:09, 20 Wrz 2007 |
|
badgerman napisał: |
Ogólny przeciw dla klatki - ogólnie przeciw dla fragerstwa i nadmiernego PVP - klatka to podstawowe narzędzie walki PVP |
Zatem zacytuje swoja poprzednia wypowiedz z topicu o Wojowniku w dyskusji na temat gry:
Cytat: |
skoro nie chcecie PvP, to na cholere mamy palladynow i wampirow na serwie. Dlaczego nekromanta ma crima za castowanie i czemu drowy sa bite w miastach przez straz? Po co jest podzial rasowy z naciskiem na "ten tego nie lubi"? Wywalcie to wszystko i badzmy wesola rodzinka. Mi to zupelnie nie przeszkadza. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Galdious
CLFE-Seer Team
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Czw 14:30, 20 Wrz 2007 |
|
Przeciw dla klatki....
... nie chce powrotu: klatka, rel por do srodka, kilka czarow, .zbieraj, kal aqua do banku i tak w kolko.... tak jak to bylo w kopalniach, jeszcze za czasow 095...
Osoba zlapana w klatke praktycznie nie ma szans obrony... zanim sie zorientuje, ze ktos ja atakuje, zginie....
Cytat: |
skoro nie chcecie PvP, to na cholere mamy palladynow i wampirow na serwie |
Uzywania klatki nigdy nie porownal bym do PvP.... poprostu, lapiesz kogos, zabijasz i uciekasz.... wszysto dzieje sie za szybko... nie ma sie najmniejszych szans ucieczki, ani obrony...
Pozdrawiam.... ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 14:36, 20 Wrz 2007 |
|
To ja zacytuje Salomona...
Cytat: |
Z brakiem mozliwosci rzucania jakichkolwiek czarow przez klatke w jedna jak i w druga strone |
Znaczy to tyle, ze rel pora do środka też nie będzie. Bardziej bym sie martwił zaspamowaniem tzw ostrzami tak, ze np woj wychodząc będzie otoczony i nie zwieje ;P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Czw 15:03, 20 Wrz 2007 |
|
badgerman napisał: |
Ogólny przeciw dla klatki - ogólnie przeciw dla fragerstwa i nadmiernego PVP - klatka to podstawowe narzędzie walki PVP |
omg
odebralem to jako "przeciw internetowi, internet to narzedzie szatana"
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 15:32, 20 Wrz 2007 |
|
1)Przeciez nigdy sie nie dalo do klatki rel porowac ani rzucac z niej czarow-_-
2)Jak mag sie zamknie z wojownikiem w klatce to ma 99,9% smierci.
3)Co ma klatka do Fragerstwa?Na PvM jest to doskonale "odgrodzenie sie" od niebezpieczenstwa i mozliwosc odzyskania many poprzez medytacje czy przyzwania demona w PvP mag moze sie zamknac jedynie z tamerem lub NB bo zamkniecie sie z wojownikiem to samobojstwo.
[X] Za klatka no chyba ze Coltain wprowadzi te ksiegi magiczne bo to moze sporo zmienic.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Morgius
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 16:42, 20 Wrz 2007 |
|
No dobra, klatka tez mi nie lezy za bardzo, a teraz gdy jest naliczny exp skilowy i duzo graczy siedzi na ZzZzzzzz to z klatką gdziekolwiek takiego człeka zobaczy red to zabije nawet woja, pozbiera i sie teleportnie do domciu a straz nic nie zrobi.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 16:50, 20 Wrz 2007 |
|
Moze nieco o tych kombach o ktorych sie tu mowi:
Nie ma sensu rzucanie np. sciana paralizu + klatka (standardowe zamkniecie) z tego powodu ze klatka odwola sciane i woj sie spokojnie leczy.
NIe mozna z tego samego powodu zamknac woja z ostrzami w srodku bo nawet jak sie to 1 ostrze wycastuje i potem rzuci klatke - tzn. zdaze na paralizu sciany, to klatka odwoluje scianke i wojak sie leczy spokojnie.
Natomiast owszem. Mozna zlapac woja w klatke, narzucac kal xenow czy ostrzy i dac zabijcie jednakze nie jest to kombo 100%. Zawsze mozna wypic niewidke czy zwyczajnie pozabijac te zwierzatka... to chwila roboty.
No i... najwazniejsze. To jest czar za 40 many czyli zakladajac 100% wchodzenie paralizu mamy:
an ex por + klatka + 2 x zywiolak ziemii/powietrza vel Demon vel 4x kal xen
co daje nam hm... 14 + 40 + 100/50/52. Przy czym juz dawno minely czasy gdzie przyzwanie demona zalatwialo sprawe nie mowiac juz o tym ze 1 czarem palladyn moze go odwolac - o ile sie nic nie zmienilo, czyli mag po takim kobie, na ktore to mnie ledwo co stac w najdrozszej wersji (15x many), potrzebuje jeszcze conajmniej z 40-60 many na dalsza walke.
AAA no i to sie ma ODWOLYWAC! za 1 An Gravem! tak wiec mag bojowy w miescie zalatwia sprawe a w pvp 1 mag w ekipie i klatki nie ma.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Salomon dnia Pią 12:24, 21 Wrz 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|