Autor |
Wiadomość |
qooepi
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 1:03, 24 Wrz 2007 |
|
Zgadzam sie z Mirgenturem i Salomonem. Magery uzywam od dawna, ale nie mam teraz zamiaru, a nawet nie mam sily juz walczyc zeby cokolwiek poprawic... to jest bez sensu poprostu.
Coltainowi dziekuje za wysluchanie mnie i wprowadzenie do gry przepisow na stroje przyspieszajace castowanie.. to jest chyba najwiekszy plus ostatnio dla maga i sadze, ze jak tylko znajda sie te przepisy usprawni to gre :]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Bern
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 11:34, 24 Wrz 2007 |
|
Salomon napisał: |
Korg no tak ale czemu woj moze uciec od maga - poprostu ucieka, a mag od woja nie? (nie moge rzucic kal aqua przy atakujacym kolesiu) No i owszem.. byly takie komba ale chodzi o to by ich nie bylo tak? Trzesienie nie rani niczego, co nie jest w zasiegu wzroku, meteor to juz inny meteor, sciana paralizu + klatka --> sie nie lacza (kazda sciana odwoluje kolejna sciane) a demona woj bierze na 3-4 hity max... :] |
Tak sobie dzisiaj czytam to forum i rozwalilo mnie co napisales.
Woj moze sobie odbiegac jak chce a mag nie? Czemu? Przeciez masz tak samo wierzcha i mozesz tak samo uciekac - czemu chcesz uciekac czarem?
Co do klatki to tylko podpowiem wszystkim ze 20 sek klatka jest wykorzystywana do tworzenia roznych combosow PvP. To ze nie mozna nic wrzucic do niej niczemu nie przeszkadza. Czemu? Bo wpierw woj bedzie mial pod soba scianke paralizu a na nia trutki/ostrza/wiry i co tam jeszcze i dopiero na to klatka a jak klatka pusci to bedzie dalej stal na sciance (chyba ze trwa u Was krocej to sorki) i wtedy bardzo latwo woja dobic.
Powtorze - klatka 20sek = wymyslanie prawie 100% combosow na zabicie przeciwnika.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 11:59, 24 Wrz 2007 |
|
@Bern nie masz zielonego pojecia o czym piszesz.
Co z tego ze mag ma wierzcha jak woj sobie moze go rzucic albo sparalizowac nie zatrzymujac sie nawet.
Mozesz napisac mag ma telekineze ale niestety cos ostatnio ludzie na ktorych to rzucam mocno sie trzymaja wierzcha.
Klatka nie bedzie nic zmieniac poniewaz kazda nastepna sciana odwoluje poprzednia - rzucasz paraliz potem firefiled ->fire field odwoluje paraliz tak samo z energy fieldem i reszta - po prostu sie nie da kolejna sprawa to ze jak nawet by sie udalo to kazde dmg w sciane paralizu uwalnia cie z "niego" i mozesz se lyknac butle albo zwiac w momencie gdy zniknie sciana(ale jak pisalem wyzej sciany sie neguja wieeec sie nie da czegos atakiego zastosowac)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pon 12:58, 24 Wrz 2007 |
|
Mi to w sumie wsio ryba czy bedzie klatka czy nie. Jak sie okaze ze daje za duzy dopal magowi to sie ja wylaczy. A co do uciekania na koniu - niech kon z wojem w plycie na grzbiecie biega wolniej i wsio.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 13:59, 24 Wrz 2007 |
|
czyli tak jak pieszy???
uo ma 3 predkosci poruszania sie postaci: chod,bieg postaci/chod konno, bieg konno
jest to hardcoded w kliencie- nie da sie tego zmodyfikowac
chcecie klatke to zrobcie ankiete,
mag niby taki slaby a ja jakos taki slaby, no tak, nie zabija jeden mag bez 100 evala Morgiusa? no to ja nie rozumiem, sie zabieracie za walke stosujac styl walki z 095, mag kosztuje mniej w wyposazeniu wiec ma to nadrabiac zuzyciem regow/bol/butli/czegokowiek
co tu podpowiedziec... woj nie uzywa specjali jak nie ma many... zazwyczaj jeden czar mana drain na woja styka (ten czas bardzo slabo dziala na magow)
to samo vampire mana
no jak woj wypije mane... no coz...
telekineza.. no dziala slabo jak cel ma duzo dexa.....
paraliz... no tu jest spory random
nie ufacie moim zmianom, tak, przyspieszylem nieco bandazowanie (no ale juz nie mozna sie opatrywac bedac na paralizu (nawet jak zaczniemy wczesniej)...
nie dajecie racjonalnych zmian, widze tylko placz...
jak dla mnie klatka moze byc, poprostu zrobie ja nieprzepuszczalna...
obecnie jak sie uda sparalizowac to i tak mozna postawic 2 sciany normalne...
eh..
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 14:17, 24 Wrz 2007 |
|
@Coltain wlasnie chodzi o taka nieprzepuszczalnal;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pon 14:25, 24 Wrz 2007 |
|
Colt, jak dla mnei to plytowiec moze wogole nie miec mozliwosci wsiadania na konia Ja i tak biegam pieszo
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 0:33, 18 Paź 2007 |
|
Colt 2 sciany normalne znikaja po 10 sek. od rzucenia i jest to bardzo dobre bo niektore komba byly by za mocne.
Dodatkowo bardzo ciezko zdazyc te 2 sciany na paralizu a od dawna juz paraliz zwykly i sciana paralizu sie nie kombuja.
Tu nie chodzi o to Colt ze mag bez 100 evala nie moze zabic... ja nie moge zabic Morgiusa a zuzywam mase butli na serio.
No i chyba nie powiesz ze ja podchodze do walki tutaj jak na 095.
Ale to tam malo wazne. Morgiusa jak i kazdego innego woja da sie zabic. na 100% samym magiem ofc. Wiecej - mozna to zrobic w tym limicie butli o ktorym ja mowie zwykle 10/10/10/5 zolte/mana/rozowe/niewidki
Chodzi o to Colt ze nie ma szans walczyc z 2 wojami
a woj z 2 magami moze - zaden problem goni slabszego i wali specjalami, jak mag rzuca paraliz on lyka niewidke, mag ktorys zaczyna powtarzac paraliza - on go bije specjalem odpowiednim itp. itd. OGOLNIE SIE DA.
a mag nie ma szans przytrzymac woja 1-go na tyle by spokojnie zabic drugiego, po to miala by sluzyc klatka - by dac ta mozliwosc taktycznego rozegrania walki magiem vs 2 przeciwnikow i vs 1 mozliwosc przyzwania wsparcia czy glupiej np. medyty
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bern
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 16:12, 18 Paź 2007 |
|
A ja nie trawie klatki i dla mnie jest pomylka. Czemu?
Bo daje 100% szanse na ucieczke magowi a tak nie powinno byc
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 16:47, 18 Paź 2007 |
|
a ja uwazam za bzdurne ze woj moze zawsze odemnie uciec.
eot.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bern
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 17:00, 18 Paź 2007 |
|
Dla mnie mag tez ma takie same szanse na ucieczke jak woj.
Klatka robi z tego 100% pewnosci.
EOT
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 18:05, 18 Paź 2007 |
|
tobie wystarczy mnie trafic, jak jestem zatruty to mozesz gonic do czasu smierci/konca zoltych (chyba ze mam odtrucia) kazdorazowe rzucenie czaru powoduje dogonienie mnie przez ciebie i otrzymanie hita (wysoce prawdopodobne)
Natomiast by mag zatrzymac woja uciekajacego, musi walnac mu paraliz albo telekineze - kazdy z tych czarow czaruje sie dluzej niz trwa wybiegniecie woja z zasiegu castu.
Faktycznie - takie same szanse.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 13:04, 19 Paź 2007 |
|
F5
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 13:18, 19 Paź 2007 |
|
w ostatecznosci zrobic ja moge resowana albo lokacyjna (czyli ze celuje sie w miejsce a nie w osobę - po wycelowaniu w osobe jest testr resa, po wycelowaniu z lokacje nie ma))
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 14:53, 19 Paź 2007 |
|
Colt - ressowalna klatka jest bez sensu - nic to nie zmieni a to czar jest za 40 many przypomne.
Co do tego ze w miejsce trzeba by to rzucac.. to nadal to nie da magowi mozliwosci kontrolowania 2 kolesi, bo by trafic musi stanac a woj - jak wiadomo nie stanie a tak to mozna rzucac w pasek
To ma byc tylko 20 sek.
ma byc nieprzepuszczalna
ma byc odwolywalna 1 czarem an grav. - zawsze.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|