Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 klasy Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 8:53, 23 Sie 2009 Powrót do góry

1. PM (czysty mag)
Arrow wymagania skilowe- 300 % w skilach magowych (mager, eval, medit, inskrypcja, identyfikacja pzredmiotow)

Arrow skile zakazane-
* Nekromancja
* Paladynstwo
* Archery
* Fencing
* Swordmanship
* Animal Taming
* Peacemaking
* Provocation
* Animal Lore
* Healing
* Wrestling
* Mace Fighting
* Tactics
* Wampiryzm
* Druidyzm

Arrow plusy
* najmocniejsze czary z posrod 3 klas magow
* szybkie czarowanie
* szybka medytacja
Arrow minusy
* nie moze nosic zadej zbroi ani broni
* postac jednostrzalowa

2. ZM (zwykly mag)
Arrow zwyklym magiem staje sie kazdy mag, ktory posiada chociaz 1 % jakiegokolwiek bojowego skila ale nie moze ich posiadac wiecej niz 240% bo wtedy staje sie bojowym magiem (otym nizej)
Arrow skile zakazane
* Nekromancja
* Paladynstwo
* Wampiryzm
* Druidyzm
Arrow plusy
* zwykli magowie glownie posiadaja umietnosc Wrestling dziki czemu posiadaja uniki
* sila czarow silniejsza niz u BM
* moga nosic zbroje skorzane oraz kosciane
Arrow minusy
* sila czarow slabsza niz u PM
* nie moga nosic zadnej zbroi procz skorzanych i koscianych

3. BM (mag bojowy)
Arrow wymagania- powyzej 240% w skilach bojowych.
Arrow skile zakazane
* Nekromancja
* Paladynstwo
* Wampiryzm
* Druidyzm
Arrow plusy
* najodporniejsza forma maga. mozliwosc uzywania magi jak i walki w zwarciu.
* moze nosic kazda zbroje za wyjatkiem zbroi plytowych
Arrow minusy
* najslabsza sila czarow
* najwolniejsza medytacja oraz predkosc czarownia


UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kazdy mag posiadajacy w swoim skillcapie jeden ze skili: nakromacja, wampiryzm, paladynizm, druidyzm, automatycznie staje sie klasa BM. poprostu nie chce zakazywac posiadania hybryd. ale np. mag ktory moglby byc PMem ale ma wampiryzm traci ten przywilej i jego sila czarow, jak i szybkosc medytwania i czarowania bedzie jak u BM.



4. PW (czysty wojownik)
Arrow wymagania- 350 % w skilach bojowych
* Wrestling
* Tactics
* Anatomy
* Swordsmanship
* Archery
* Macefighting
* Fencing
* Parrying
* Healing
Arrow skile zakazane
* Nekromancja
* Magery
* Peacemaking
* Provocation
* Paladynstwo
* Taming > 40
* Druidyzm
* Wampiryzm
Arrow plusy
* zwiekszone obraznia w stosunku do zwyklego wojownika
* wieksza ilosc hp (za kazde 10 % anatomii 2 pkt hp + bonus 5hp)
* zwiekszenie odpornosci na czary




Paladyn, Nekromanta, Druid i Wampir zostaja takie jakie sa.

- paraliz nie trzyma do 1 obrazenia a tak to bylo na 095 zalezne stanie w paralizu jest od skila resist.
- bronie 2 h w zaleznosci od typu- albo paralizuja pzreciwnika albo zrzucaja z wierzcha.
- zm z wrestem ma uniki
- komenda .walka


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez CrowD dnia Śro 7:04, 26 Sie 2009, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
Darqs



Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 406 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praskie Księstwo Warszawskie

PostWysłany: Nie 8:59, 23 Sie 2009 Powrót do góry

Bardzo dobry system klas CrowD. Jak najbardziej za, mógłbyś dodać ankiete...
Myślę że większość była by za:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
boxi



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 11:52, 23 Sie 2009 Powrót do góry

Cytat:
UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kazdy mag posiadajacy w swoim skillcapie jeden ze skili: nakromacja, wampiryzm, druidyzm, automatycznie staje sie klasa BM. poprostu nie chce zakazywac posiadania hybryd. ale np. mag ktory moglby byc PMem ale ma wampiryzm traci ten przywilej i jego sila czarow, jak i szybkosc medytwania i czarowania bedzie jak u BM.


Tak Jasne jestem PM i przez jeden skil mam byc BM - tak nie było i nie powinno być bm to 240% bojowych

Od zawsze Wampiry były PMami na 95.

albo Nekromanta - to osobna zupełnie klasa.
czy Druidyzm - NIE MOŻNA TWEGO WRZUCAĆ DO JEDNEGO WORKA - trzeba osobno potraktować.

DRUID, NEKRO, WAMPIR(mag wojownik etc) to osobne klasy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez boxi dnia Nie 11:54, 23 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Zorgan



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 11:59, 23 Sie 2009 Powrót do góry

boxi tylko ze jak byś patafianie Smile nie zauważył WAMPIRYZM na 095 NIE BYL SKILEM podkreślę NIE BYL SKILEM
wedle mnie podzial Crowda jest git


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zorgan dnia Nie 12:00, 23 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
boxi



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 12:04, 23 Sie 2009 Powrót do góry

ale był miał sporo zabawek (potężniejszych niż teraz)

Skoro piszemy ze BM to kalasa 240 skili bojowych etc ... no to niech tak będzie a nie .... jak ktoś jest NEKRO/WAMP/DRUID to już mu dowalić osłabienie czarów + spowolnienia etc ...

po prostu znowu wówczas tamte skile będą wymagały zbalansowania - i zmian w nekro/druidzie/paladynie etc.

Wampir ma swoje minusy.
Nekro - nikt nie wie jak sie zmieniło
Druid - tez nie powiem.

Obecnie doszlifowania naprawdę wystarczy tylko porządek z resistami zrobić i specjalami + craftem tych wszystkich itemow.

Część z propozycji crowda już jest zrobiona bo to jest żywcem przekopiowane z CL3 - Przecie tego chcieli ;D


EDIT:
Cytat:
mag ktory moglby byc PMem ale ma wampiryzm traci ten przywilej i jego sila czarow, jak i szybkosc medytwania i czarowania bedzie jak u BM.


Z racji wampiryzmu magowie niegdyś mieli jeszcze BONOSY. Wink - To iracjonalne by niesmiertelni znowu dostawali po uszach.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez boxi dnia Nie 12:10, 23 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 12:10, 23 Sie 2009 Powrót do góry

@boxi

jak pisal Zorgan na 095 wampir byl zpodania i nie byl skilem. teraz kazdy moze byc wampirem i ma skil odpowiadajacy za to dlatego majac ten skil masz sile czarow bma. moim zdaniem na 095 mial tez swoje minusy i plusy. to ze etraz jest to skil a wtedy nie byl to juz inna historia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
boxi



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 12:12, 23 Sie 2009 Powrót do góry

Crowd wówczas były moce poza skilcupem to ze teraz jest to skil to już utrudnienie.

I nie każdy może być wampirem

Ogólnie to jedno z drugim ma guzik a nie znaczenie (kiedys jak ktos mial wampira mial pewne + i - jak był magiem czy wojem i teraz jest tak samo)
Dodatkowo jest to skill który zabiera skillcup i on jest osobno traktowany.

Wprowadzono dużo utrudnień i minusów do wampiryzmu po to by nie był antyskilem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez boxi dnia Nie 12:14, 23 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Darqs



Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 406 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praskie Księstwo Warszawskie

PostWysłany: Nie 12:13, 23 Sie 2009 Powrót do góry

No tak Boxi, ale nie pomyślałeś o jednym... Tam wamp nie miał takich plusów jak teraz, w tedy był to raczej sposób odgrywania. Tutaj miałbyś w takim przypadku i magery i coś jeszcze... No i jeszcze byś chciał full dmg jak u PM'a? no nie za dużo? Ja wiem że to miałbyś elo fajną opcje no ale nie można mieć wszystkiego. Popatrz ile bmow sie wkurwi jak zobaczy że może latać tylko ze scepterem albo kijkiem. To jest lipa nabić od nowa bojówke.
Trzeba też boxi dac szanse tym PMom którzy nie beda mogli nosic zadnej zbroi a będą mieli najwieksza sile czarow. Zawsze kiedys pm miazdzyl i tak powinno zostac, ale hybryda PMa z czyms jeszcze dobrze dopakowanym i do tego dmg i szybkośc castu jak pm? Bez przesady...

Moje zdanie.

A pomysł CrowDa jest najlepszym jakim czytałem w całym dziale Propozycje.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Darqs dnia Nie 12:14, 23 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
boxi



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 12:18, 23 Sie 2009 Powrót do góry

Wampir pod koniec cl3 byl bardzo poterzny.

Poza tym teraz sam skil jest bardzo okrojony dmg zadaje po 20 najsilniejszym wampirzym czarem
Nie wiecie o czym piszecie a chcecie to zmieniać pod stare - tak sie nie da
wszystko trzeba potraktować osobno przyjrzeć sie i dobrze balansować.

Darqs - PM wampir miał jeszcze bonus do sily czarów.

Nekro został nie zmieniony taki jaki był.
Druid - kto to wie - coś było z nim źle ?

Cytat:
Tam wamp nie miał takich plusów jak teraz


Czyli jakie PLUSY ? wymieniaj ;D

Edit: (zmiana wampira na antyskil - wymaga zmiany całego wampiryzmu)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez boxi dnia Nie 12:22, 23 Sie 2009, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
Zorgan



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 12:24, 23 Sie 2009 Powrót do góry

boxi a z czym ten pm wampir na 095 byl taki potężny ?
jedyny wielki plus jaki byl chociaż pmowi i tak to zwisalo to immun na trute, i nie pitol mi o pm-wampirze na 095 bo takim grałem i nie stworzysz czegoś wielkiego

a jeśli chcesz minusy to
-brak gry w dzień w sosarii
-brak gry w dzień w sosarii
mało ci
-brak gry w dzień w sosarii co bylo bardzo wkur..... i czasem przez pomylke wpadało sie z full regami w briit i przez 2 sek patrzyłeś po czym hieny cie zbierały git potężny wampir 095

Pozdrawiam chcesz miec moce wampierze licz sie z minusem chcesz byc wampem fabularnym graj sobie takim bez mocy
Pozdro 600


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
boxi



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 12:40, 23 Sie 2009 Powrót do góry

Zorgan jak ty wszystko wiesz Very Happy
a co z dodatkiem do siły czarów ?

teraz moce wampirów też nie działają w dzień.
Nie wiesz jak teraz jest a zabierasz głos.
wampir został zbalansowany by nie być antyskilem. (okrojony)
Przykręcono wszystkie czary i zabrano mozliwosc używania wampiryzmu w dzień. - mało Ci ;D - myslisz dlaczego tyle wampirów rpg sie zrobiło.

Zresztą co bym nie napisał i tak będziesz tu kontry stawiał na szczęście Zorgan masz guzik do gadania.

Jeszcze większe udupianie wampirów - w zamian za NIC = ciekawa propozycja tak jak by wampiryzm teraz był jak nekro kiedyś.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez boxi dnia Nie 12:46, 23 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Zorgan



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 12:54, 23 Sie 2009 Powrót do góry

wiesz napewno ze byl bonus do sily czarow ?
jestes tego na 100% pewien ?
jak nie wiesz jak bylo to morda w kubel i pod wode ot co

pozatym jak dobrze zauwazyles teraz moce nie dzialaja kiedys co niby lepiej bylo miales 2sek killa jak wpadles na slonce git nie ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zorgan dnia Nie 12:58, 23 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
boxi



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 13:08, 23 Sie 2009 Powrót do góry

Nie pod koniec cl3 już miales mozliwosc maskarady - zorgan co ty wymyslasz i uzywaj normalnego jezyka

mogłeś na cl3 chodzić w słońcu tylko nie mogłeś ozywać mocy.
o bonusie do czarow wiem od osoby ktora raczej wie co mowi.

Nie trwóżcie wyjątków UDUPIAJACYCH nie znając klasy - nic innego nie powiedziałem ;D

Udupiać coś co niedawno zostało udupione.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez boxi dnia Nie 13:09, 23 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Zorgan



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 13:19, 23 Sie 2009 Powrót do góry

i tym milym lecz nieprawdziwym akcentem zakoncze z toba dyskusje bo do niczego to nie doprowadzi jak zwykle zreszta ty masz zawsze swoja racje i inni gowno wiedza
sija ide na poprawiny


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kisiel



Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 333 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:23, 23 Sie 2009 Powrót do góry

Dajcie sobie na luz... to dopiero poczatek wszystko powoli sie wyrowna - to sa poczatki poprawek/zmian


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)