Autor |
Wiadomość |
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Pon 7:35, 24 Sie 2009 |
 |
no ale... skoro pvm nie bedziemy tykac to jak bedzie wygldal resist w pvm? ze zbroi jak bylo?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Pon 7:44, 24 Sie 2009 |
 |
A to zle? Ja rozumiem, ze w pvp to moze byc upierdliwe, ale w pvm chyba nikomu nie szkodzi?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Pon 7:44, 24 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Pon 7:52, 24 Sie 2009 |
 |
hmm. no ja rozumiem tylko wezmy pod uwage taki przypadek. idzie sobie 2 kolesi na pvm. zakladaja runowe zbroje i bronie, obaj maja 0 resa (skila) bo maja zbroje resowe na pvm. wpadaja na pvm do nich 2 gosci w exp zbrojach i leja ich i teraz tak ci z pvm padli i stracili runiaki. placz niesamowity. bo nie miali resa i magowi ich na czary zjedli. i jak w tym przypadku?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Pon 8:15, 24 Sie 2009 |
 |
Co jak?
No traca runiaki i tyle.
Chyba kazdy zdrowy obywatel potrafi pojac ze jak mobek walnie w runiaka z czaru to jest delikatne kuku a jak gracz to jest zaje***te kuku.
A ze beda platac to trudno. Maja przynajmniej mozliwosc wykozystania tych runiakow z pewnym ryzykiem wpadniecia ekipy pvp, jesli w pvm by one nie dzialaly to by sobie nie podzialali na tym pvm w ogole.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 8:20, 24 Sie 2009 |
 |
Taka mala propozycja, zupelnie niezobowiazujaca
Moze wampiryzm, druidyzm i nekro beda liczone podwojnie w kwestii zliczania skilli bojowych dla maga? Tzn. majac 100 wampiryzmu lub nekro lub druidyzmu mamy de facto jakby 200 skilli bojowych. Czyli automatycznie jest sie magiem zwyklym, a biorac jeszcze chocby 41 wrestla albo kijkow jest sie juz magiem bojowym.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Pon 9:06, 24 Sie 2009 |
 |
CrowD, beda mial pretekst zeby udupiac tych co zamiast szukac guza wsrod tych co tez chca sie bic patrza za latwym lupem wpadajac na plecy pvmujacym ekipom Jakiez to piekne!
Jak nie beda nosic runiakow to tez beda mieli przesrane nie majac resa. Wybor jest miedz dwoma opcjami:
- przerabiac postac i tracic czas wpychajac resa za cos co sie ma i lubi
- ryzykowac strata runiakow jak wpadnie niezbyt elo ekipa na plecy
Tak czy inaczej do dupy, ale to akurat nie runiaki temu winne, tylko zmiana resa w pvp i placz i tak bedzie.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Pon 9:09, 24 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
 |
 |
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Pon 9:13, 24 Sie 2009 |
 |
jak chcecie.
@fir- ja nie uwazam ze wpadanie do kogos na pvm i robie pvp z tego to nie elo. jezeli nie ma nikogo do pvp to sie go szuka niestaty. akurat w moim przypadku zabicie kogos na pvp nie wize sie grabieniem. nei pamietam juz w sumie kiedys kogos zgrabilem zabijajac go- moze to potwierdzik kilka osob ktore zabilem. glownie chodzi o pvp samo. ale nie ukrywam ze tacy co wpadna i zgrabia. ale taki urok tego.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Pon 9:24, 24 Sie 2009 |
 |
A czy ja mowie ze nie? Mi sie to akurat nie podoba bardzo, no ale tak to juz na CL jest, taka, hmm... 'tradycja'. Niemniej, jak zabierzesz runy i magole z pvm to ci ludzie nadal nie beda miec resa i bez przerobienia postaci nadal beda padac po przetoczeniu sie takiej ekipy i placz bedzie tak czy inaczej, o to mi glownie chodzilo. Mam raczej na mysli to, zeby nie uwalac PVM, niech ludzie, ktorzy nie chca miec resa tez maja jakies szanse sie pobawic w zbrojach, ktore go daja, a ze ryzyko... no trudno, moze nie bedzie to az taka plaga znowu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Pon 10:55, 24 Sie 2009 |
 |
Sangrattus napisał: |
Dajcie se na luz obydwoje! CrowD mam prośbę małą, mógłbyś też napisać "łucznika"? |
nie ma takiej klasy. Archery podchodzi pod skill bojowy a co za tym idzie majac skile: Archery, Anatomy i Tactic bedziesz jako klasa zwyklego woja. czyli tak jak teraz. Jesli zas bedzies zmial Archery, Anatomy, Tactic + jakis inny bojowy skill lub Healing bedziesz jako PW i bedziesz mial jego plusy. Oczywiscie nie mozesz posiadac zadnego ze skilli zakazanych dla PW.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 9:05, 25 Sie 2009 |
 |
Ja bym proponował wprowadzenie klasy barda;)
Skile:
Muzyka
prowokacja
uspokajanie
wrestling
Skile dozwolone
resist
leczenie
medit
+ crafterskie
Skile zakazane
wszelkie pozostale bojowki i odmiany magii
- Minusy:
-postać w zasadzie niegrywalna w pvp/pvm
+Plusy
+ uspokojenie lub prowokacja lub inna komenda użyte na npc blue (daja neiwielka ilsoc zlota skill/10 po udanym żebraniu npc jest aż do autosava skąpy;)
+ bard dostałby tez rodzaj "śpiewnika" czyt. przefarbowanej księgi magicznej...
a w niej kilka piosenek;) (system punktów jak u pala może być)
*pieśń odpoczynku leczy u wskazanego niewielka ilość hp skill uspokajanie/10
*hałaśliwa muzyka rani wskazany cel prowokacja /10 w stosunku do graczy (10hp nieresowalne) do mobków skil/5
*Pieśń fortuny... najciekawsa opcja... w zależności od umiejętności barda w muzyce daje szansę na rzucenie błogosławieństwa lub klątwy o sile 10 -15 niesumującej sie z innymi (na poziomie 100 skila szansa na bles 90-95 ,a poziomie 0 skila szansa na klatwe 90-95)
*no i cos innego:P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Wto 11:17, 25 Sie 2009 |
 |
Bardowie zawsze radzili sobie bez klasy, przynajmniej nie zwracali uwagi i nie udupiano ich za bardzo przy okazji zmian w pvp (nie liczac nekromantow z 40 provo i tamburynkiem...)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Wto 11:17, 25 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Geom
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice
|
Wysłany:
Wto 12:05, 25 Sie 2009 |
 |
A ja mam pytanie, z czytej ciekawości
...moj Chipek jest no..wojownikiem, ale potrafi też medytować (jak Conan przy ognisku przed spartakiadą)..przez co chyba mam troche wiecej INT niż inne woje, czy to się jakoś "podklasyfikuje" ? .."Mądry Drwal" "Kupiec" "WarCrafter"...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Tymmo
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Wto 14:09, 25 Sie 2009 |
 |
Geom napisał: |
A ja mam pytanie, z czytej ciekawości
...moj Chipek jest no..wojownikiem, ale potrafi też medytować (jak Conan przy ognisku przed spartakiadą)..przez co chyba mam troche wiecej INT niż inne woje, czy to się jakoś "podklasyfikuje" ? .."Mądry Drwal" "Kupiec" "WarCrafter"... |
smart frag
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Deathtime
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary
|
Wysłany:
Wto 14:19, 25 Sie 2009 |
 |
Co do klas:
Przywrocilbym calkowicie system mgr z cl095
Czyli:
PM najsilniejsze czary, blesy, klatwy, najszybsze czarowanie ale to akurat taka minimalna roznica.
ZM
Mozliwosc unikow, noszenia zbroj szytych przez krawca, Skille bojowe do 240 lacznie. Troche wolniej od pma czaruje.
BM:
Moze nosic wszystkie zbroje poza plytami oraz smoczymi. Bm najwolniej czaruje ale w niewielkiej roznicy od zma i pma. Kolejna sprawa niewazne czy jest nago czy w chainmailu czaruje z takim samym tempem.
Kolejna sprawa ktora wymagalaby poprawy to:
Zwiekszyc obrazenia fizyczne i magiczne graczy w potwory albo poprostu odjac potwora hpkow bo troche przesada ze jaszczurke trzeba sciagnac na 3 corpy a demoniaka na 10.
Kolejna sprawa corp w zwarciu ma najwiekse obrazania. Im dalej od ofiary tym slabsze. Troche zwiekszyc sile czaru flamstrike bo corp ~30-40 flam 45+ to troche smiech. Ogolnie wprowadzilbym duzo rzeczy z 095 bo moim skromnym zdaniem skrypty byly prostsze i dawaly duzo wiecej frajdy z gry.
Uzaleznic dmg fizyczny od str a magiczny od inta.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Deathtime dnia Wto 14:22, 25 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 14:47, 25 Sie 2009 |
 |
Deathtime napisał: |
Co do klas:
Przywrocilbym calkowicie system mgr z cl095
Czyli:
PM najsilniejsze czary, blesy, klatwy, najszybsze czarowanie ale to akurat taka minimalna roznica.
|
no jest?
Cytat: |
ZM
Mozliwosc unikow, noszenia zbroj szytych przez krawca, Skille bojowe do 240 lacznie. Troche wolniej od pma czaruje.
|
no jest?
Cytat: |
BM:
Moze nosic wszystkie zbroje poza plytami oraz smoczymi. Bm najwolniej czaruje ale w niewielkiej roznicy od zma i pma. Kolejna sprawa niewazne czy jest nago czy w chainmailu czaruje z takim samym tempem.
|
no jest?
Cytat: |
Kolejna sprawa ktora wymagalaby poprawy to:
Zwiekszyc obrazenia fizyczne i magiczne graczy w potwory albo poprostu odjac potwora hpkow bo troche przesada ze jaszczurke trzeba sciagnac na 3 corpy a demoniaka na 10.
|
mi sie wydaje inaczej
Cytat: |
Kolejna sprawa corp w zwarciu ma najwiekse obrazania. Im dalej od ofiary tym slabsze. Troche zwiekszyc sile czaru flamstrike bo corp ~30-40 flam 45+ to troche smiech. Ogolnie wprowadzilbym duzo rzeczy z 095 bo moim skromnym zdaniem skrypty byly prostsze i dawaly duzo wiecej frajdy z gry.
|
system jest z 095, zatem i obrazenia sa z 095... life... albo wprowadzamy system z 095 albo nie!
Cytat: |
Uzaleznic dmg fizyczny od str a magiczny od inta. |
no jest?
Tak ogolnie to kolega chyba nie czyta forum, a tylko na nim pisze
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|